-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz TigerDzsó #30649 üzenetére
Előző S-max (2010, mk1) 2.0 Tdci (hdi), mostani 1.5Ecoboost (2020-as modellév, de 2019-es gyártás).
2.0tdci jobban passzol a nagy mérethez, csak 2.5 évig volt, addig komolyabb baja nem volt, kötelező dolgokon kívül nem kellett bántani.
Mostani már kevésbé kényelmes, viszont jobb a belső hangszigetelés, 140-nél is lehet beszélgetni. A középső üléssorban nem teljesen sík a padlózat, a középkonzol lábnál benyúlik. A kalaptartó hülyén tervezett...
Egyelőre az 1.5 turbó benzines megy, alap dolgokra rendben, még előzni is lehet vele, ha nincs nagyon megpakolva.Sajálatosan 2.5T-t nem sikerült venni, azzal úgy ellettem volna
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
#27070592
törölt tag
Focus MHEV teszt
Literes, három hengeres ecoboost, ST line?? Hát már semmi se szent?
Lehetne ugyanezt az 1.8 DOHC blokkommal? Köszönöm. -
Dißnäëß
veterán
válasz #27070592 #30666 üzenetére
Audi-nál az RS line ugyanez, vagy bimmernél az M pakett. A Ford csak felébredt, hogy jéééé, hülye fricceknél ez az etetés működik, hogy a varrógép mocira ráragasztunk egy matricát, amiért nem kis felárat képesek fizetni ügyfelek.. akkor vessük be mi is.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #30666 üzenetére
Persze, hogy a teszt finoman fogalmazott.
Mikor mindenki tudja, ez az autó 5 évnél tovább nem bírja, és egy rakás végtermék.
És ezért 10MFt -ot adni.Fogyasztásról amit írt, az valami brutális.
Mert az Öreg 1.4-es Escort-om nem tud ennyit bekajálni, amit ez a 3 henger.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
troll81
addikt
-
#27070592
törölt tag
& all
Nem gondoltam volna hogy a huszas években már sikk lesz négyhengeres autóval járni..
Nem csak németeknél működik, a Ford az új Bronco Sport -ba is három hengeres motrot tett, 1.5 turbo, 8-as automata. Ideális kertvárosi anyamozdony lesz, jenki piacra. -
darvinya
titán
válasz ReFleXx #30675 üzenetére
Hiába 155BHP(Nem LE), mert tengelyen leadott LE pont ugyanannyi, mint az 1.4-é.
Pontosan ugyanannyira gyorsul 155BHP-s autó, mint a 90LE-s.#30671 troll81
Nekem csak akkor evet ennyit, mikor tré üzemanyag került bele.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
oliwire
őstag
válasz darvinya #30676 üzenetére
Te tudod mi a BHP?
Miért gondolod, hogy a 155 lovas autó úgy gyorsul, mint a 90 lovas?
155 bhp átváltva 115 kW
90 hp átváltva 67,11 kWitt egy cikk is, mennyire nincs különbség bhp és hp között:
[link]
aki lusta lenne megnyitni, a cikkben példának egy Audi RS3 volt megadva, 400 HP egyik helyen feltüntetve, 394 BHP a másik helyen. Marketing okok miatt főleg.
Én az 1.4 90 lóerős Opel Astra G-m után éreztem a különbséget gyorsulásban az 1.6 100 lovas Ford Focus javára. A mostani 182 lóerőnél meg pláne. -
darvinya
titán
válasz oliwire #30678 üzenetére
És miért gondolod, hogy ugyanaz erőt kapsz teszt padon mért LE, az ugyanaz, amit amit kereken van?
Mert hát van még kuplung, váltó, stb.Jaj ez a cikk és matematikával számítottként, mikor fix tesztpad ellenállással mér valamit.
Változó ellenállással még matematika sem tud számolni, max. odabigyeszt egy ∞, azt kap számotⁿ-ezve.camelferr
Kösz, ettől még nincs semmi a motor mögött.
Zoli-bácsi
Egészségedre.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
HARDVERAPRÓD
válasz Zoli-bácsi #30677 üzenetére
Apa kezdődik! Itt má nagy a baj nem kicsi -
kcsa
veterán
válasz Zoli-bácsi #30677 üzenetére
Popcorn. És mindig van jobb. Csak tudnám miért hagyták abba annak a szent CVH-nak a gyártását...
BTW némi kerekítéssel ennyit az enyém fogyaszt, másfélszeres súllyal
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
Miért?
Mert még mindig működik, s nem rohad le 100ekm után.
Nem éri meg gyártani.Ez az oldal aztán releváns, mikor sem a használatot, sem használót, sem üzemanyag minőséget nem vesz figyelembe.
Örüljek, hogy nyáron kipróbált Fóka 2-es 1.6-os még egy emelkedőt sem tudott gyorsulni, rimánkodtam, hogy 10-el felbicegjen 16 DOHC, hiper motor.
Vagy sz@rrá turbózott kávédarálót laza mozdulattal lámpánál állóhelyzetbe hagytam.
Tudom fejlödés a használhatatlan felé, vagy vaskos pénztárcával kapsz egy használható autót.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#TOTTI
őstag
Sziasztok,
Kérdésem lenne 2019-es 1.5 TDCI (Peugeto motoros) Fiesta 85LE, 49e km van benne, a kezdeti 1500 km utáni olajcserét követően már 5. alkalommal lett benne olaj cserélve (összesen 6x), legutóbb 7e km-t ment el egy olajjal, főként pályán használom, volt egy visszahívása is amin az olajhígulással kapcsolatos szoftver frissítést csinálták meg kb. 12e km-es korában.
Két ugyanolyan autónk van, másik is ugyanez, az sem ment még el egy olajjal 11e km-nél többet.Mit lehet tenni? Ez mennyire normális, azt mondták a szervizben azt is elég lehet, hogy minden második alkalommal cserélünk csak olajat, de ezt természetesen nem szeretném.
-
oliwire
őstag
válasz darvinya #30681 üzenetére
Az igaz, hogy a kerekeknél megy át a talajba (tesztpadra) az erő, ami végül a gyorsulást befolyásolja, de ha van 2 ugyanolyan futóművű autó, aminél a lengéscsillapítótól kezdve, a gumi, a kerekek átmérője megyegyezik, akkor a nagyobb teljesítményű motor, aminek nagyobb a nyomatéka, az fog a kerekekre nagyobb erőt leadni, ergo, jobban gyorsítani. (F=m*a)
A 90 lovas Escort nem lesz 10 másodperc alatt 100-on, de a 155 lovas Focusnak már nem gond 10 másodperc alatt 100-on lenni. -
darvinya
titán
válasz oliwire #30687 üzenetére
Amire te gondolsz autó DINO, s nem amit gyár motort!(csak a motor) állítbe teszt padra.
Nincs hajtáslánc, nincs kerék, semmi.
Ezt az értéket írják már rá, nem valós kereken mért értéket.De felőlem vegyétek, vigyétek…
kcsa
Igen, Ő döntette előbb, aztán átszolt.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
oliwire
őstag
válasz darvinya #30690 üzenetére
Én erre a mondatodra reagáltam ezekkel:
"Pontosan ugyanannyira gyorsul 155BHP-s autó, mint a 90LE-s."Na az autó gyorsulni kerekekkel fog, meg a hajtáslánc is besegít neki azért, egy darab motor nem fog elgyorsulni magában. Erre írtam, hogy ha minden egyezik, kivétel a motor, akkor a 155 lovas autó jobban fog gyorsulni, mint a 90 lovas autó. Ha ezzel nem értesz egyet, akkor nem tudok neked mit írni már rá, hogy jobban elmagyarázzam.
[ Szerkesztve ]
-
-
#27070592
törölt tag
válasz #TOTTI #30692 üzenetére
Szia
Ha főleg pályán használod, üzemmeleg blokkal, akkor szerintem nem lenne szabad siránkoznia. Én itt lehet hogy elkövetnék egy partizánakciót és a szervíz tudta nélkül olajat és szűrőt cserélnék az autóban. És ha már esedékes a szervíz, akkor velük nem cseréltetnék olajat. Tízezer kilométer után természetesen újabb csere (gyári specnek megfelelő olajjal, jó szűrővel) és ha ezalatt a tízezer "tesztkilométer" alatt nem siránkozik az autó, akkor a szervíz olaja volt szahar..
Az hogy a szervíz szerint elég csak minden második alkalommal olajat cserélni (húszezrenként?) az a no comment kategória.. -
troll81
addikt
válasz #TOTTI #30685 üzenetére
Ha kéri cseréld le.
ha lehet akkor magad ,vagy olyan helyen ahol a te általad megvett gyári mindent cserélik ki szűrők olaj.
sok szerviz csak mondja a cserét,vagy csak a felét engedi le majd feltöltve boldogan haza viszed hogy kész van.
én mindig magam cserélem,vagy mellette vagyok amig elkészül,(közösen a barát műhelyében) és max 10 ezret megy de ha 9 nél cserélem akkor se pánilolok. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen