- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Windows 11
- Vírusirtó topic
- DIGI internet
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Mozilla Firefox
- Proxmox VE
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
A "csökkentett porzású" (Zimmermannál láttam ilyet) az vajon keményebb lehet a hagyományos betétnél?
Első tárcsa méretet megnéztem, ha nem tévedek nagyot 278x25-ös kell. Beférne azért nagy duzzogva a 300x25-ös is vagy felesleges? Lyuggatott legyen vagy sima? Nem tudom megéri-e a felárat a nagyobb méret és a hűtés teljesítmény...
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
darvinya
titán
válasz troll81 #30256 üzenetére
Városi környezetben sima hűtőbordás tárcsa miatt kicsit nyúlós lesz a felezése, főleg ABS-snél, mivel valójában ez adagolja a nyomást a betétekre.
Én maradok lábammál (ami szószó meg van), de még így is jobb.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz troll81 #30258 üzenetére
ABS-hez szokott vezető nem veszi már észre, csak használja.
Mint írtam ABS adagol, nem a vezető.Tesztelheted, hogy tötyögj városban, több lámpás lassítással is.
Utána vezess kicsit gyorsabban és máris észreveszed, hogy nem úgy lassul.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
flymi
addikt
válasz subaruwrc #30255 üzenetére
Mk2, te linkelted a rotinger tárcsákat nemrég. Asszem féknyereg cserét inkább kihagynám ergó a méret marad gyári.
(#30256) troll81: elég lehet a normál fék, csak szeretek biztonságosan megállni és szórni a lóvét.
Én fékre, te motorra költöd.
Azért is kérdeztem, h kinek mi a tapasztalata a tárcsák típusával, méretével és a betétekkel kapcsolatban.
Hivatalosan 100 vagy 101 paci kombi testben, mínusz ami elszökött belőle az évek alatt, de látod a kártyán az adatokat.
Ha egy tízessel többet kell költsek egy luggatott tárcsára de cserébe egy vészhelyzetben nyerek vele 1 vagy 2 métert és ebből kifolyólag mindenki megússza akkor megéri a plusz pénzt.Esedékes lesz a szett csere, mert ugyan még nem volt az idén jég és igazi fagy, az ABS mostanában mégis egyre gyakrabban dödörög a talpam alatt. A betétek nem fogytak még el, kábé 50%-osak (vagy kicsit alatta) de nem tudom milyen márka és mennyi km van már bennük azon felül, amit eddig két év alatt beletettem. A nyári alu felniről több kilónyi fékport távolítottam el és még nem tiszta.
Egyre sűrűbben hozom-viszem majd a gyerkőcöt is, nem szeretném a megállást a lökösre hárítani.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
troll81
addikt
Vennék normál ate szettet. Nekem. Az be vált.
Ha nem szeretsz felnit mosni akkor ate powerdisc meg ceramic betét.Feknyerget a én is cserélni fogok brembo 4 dugattyús ra meg 330 tárcsara
A focus alá vett no Name szett is teljesen jó, előtte ate volt azon is. KB vagy 100 ezret ment utána lett dobos.
-
4264adam
veterán
Sziasztok!
Vásároltam egy JVC KD‑X351BT típusú fejegységet. Iphone 7 kábelen (USB) használva Spotify néha átáll "USB Error" üzenetre. Leírás alapján túl nagy az áramfelvétel. Nem értem, mert gyári és minőségi kínai adatkábellel is képes produkálni ezt a problémát főleg 40% akkumulátor töltöttség alatt.
Fejegység adatlapja alapján 1.5A 5V-ig működik megfelelően. Ha egyszerre Waze és Spotify is működik akkor 70% akkumulátor töltöttségnél is képes leállni.
Spotify és az adatkábelen való akkumulátor töltés is leáll.
Autó: Ford Focus Mk 1.5 2004 1.6 benzin. Gyári kábelek ISO csatlakozó átalakítóval.
Akkumulátor : új 60Ah (1 hetes) Kapocsfeszültség: 12.7V, terhelés alatt is 12.7V, indítózásnál 10V alá nem esik be. alapjárati generátor: 14.5V töltéssel, teljes elektromos terhelés mellett is 1.200RPM-en 14.5V-al tölt, 3000RPM nincs feszültség emelés.
Az egység kikapcsolása majd vissza hol 1 hol 3 perc után áll le.Firmware az oldalon található 0115 (tehát a legújabb).
Eléggé zavaró ez a funkció mert vezetéken jobbnak érzem a hangminőséget és tölteni is kellene a telefont. Ugye az Apple gyári töltőfej 1A-t ad le.
[JVC KD‑X351BT]
Szerintetek mi okozza ezt az anomáliát? Valaki találkozott hasonlóval? Van rá megoldás, más típusú fejegység mellett is érdekelne? -
kcsa
veterán
válasz 4264adam #30266 üzenetére
autó-akku és töltéspara kizárható, mert a rádió fesszabályzója biztosan tud még egy 10V akkuból is 5V USB-t gyártani.
Én úgy értelmezem a helyzetet, hogy a telefon nagy áramot venne fel, ezért a fej letiltja az USB-t. Ezzel mondjuk sokat nem fogsz tudni kezdeni, első találat:
The iPhone 7 can draw right around 2 Amps. Professional testing, as well as user testing has measured varied results - as much as 2.1A or down to 1.6A.
Olyanokkal játszanék még mint pl.: ha megy a kijelző, akkor kisebb árammal tölt pl. (valószínűleg szinten tartásra elég, ha egyáltalán...)
-
4264adam
veterán
Köszönöm Uram a választ
Teljesen jól értelmezted, ez lesz igen a baja. Ezért gondoltam úgy hogy 70% felett a telefon szabályzója csökkenti az ampert így kisebb a lehetőség, hogy nem tölt 1.5A. De a waze kijelző + spotify így is néha sokat kérhet.
Köszönöm az angol leírást így már teljesen világos mi a gond. A kijelzőt mint a telefonon érted vagy a fejegységen kapcsoljam le? -
flymi
addikt
Asszem megálmodtam mi lesz:
Rotinger T5 + ATE Ceramic Fékbetét készlet. Remélem szeretni fogják egymást.
1-2 hónapon belül meg is veszem a szettet.
Hátsó tengelyen még nem piszkálom a rendszert, úgy is az elsők kapják a nagyobb terhelést.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
válasz molnarpeter #30278 üzenetére
Adutt mindent üt.
40-nél meg nyertek.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
flymi
addikt
válasz ReFleXx #30275 üzenetére
Kifejtenéd bővebben mi volt a gond?
Mikulásbá és többiek: Ate Powerdisc ugyanabban az árban van mint a Rotinger, ha azt mondjátok Ate-Ate párosítás jobb, akkor legyen úgy. Rotingernek csak tárcsája van, betétet nem készítenek. Valamit azért ahhoz is párosítani kell...
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
beci
őstag
Sziasztok. Mondeot nezek. 2.0 ffv benzines motorral.
2011 evjarat,kombi. Mik a tapasztalatok? Fogyasztas,dinamika...stbOlyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
kcsa
veterán
Nyilván mindenki azt vesz amit akar/szeretne/tud, de 1.6idegeshez feleslegesen szórod el pénzed fúrt-mart tárcsára. Szerintem. Nyilván ha sokat jársz Alpokba, meg horvátoknál autópályán kívül a hegyekben gyakori intenzív fékezéssel, akkor számíthat a jobb hűtés-gázelvezetés (cserébe a fokozott kopásért és zajért), de itt, vidéki forgalomba? Ugyan...
szerk.: EBC fékeket vettem korábban nagyrobogóimra - ebben a kategóriában mintha még több lenne az igazi gagyi márka mint autónál - és mindig kellemes meglepetés volt, ár-érték arányban rendben voltak.
[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
Látom azért megoszlanak a vélemények.
subaruwrc-nek eddig bejött a Roti lyuggatott tárcsa, igaz még nincs vele hosszú távú tapasztalata.Engem meg lehet győzni. Tehát jobban járnék egy sima Ate féktárcsával és szintén Ate kerámia betéttel? Árban nincs jelentős különbség a Powerdisc és a sima között. A kerámia fékbetét szettet viszont mindenképp kipróbálnám, már csak kíváncsiságból is.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Oryctolagus
tag
Helló!
Szeretnék majd egy Focus MK 2-t venni. El is kezdtem a szemrevételezést. Lenne egy kérdésem.
A hátsó lökhárító a kerékjárati ívben belülről milyen színű?
Az autóéval megegyező, vagy fehér. A kapvics felverődés leverheti a festéket róla, gondolom.
Például ezen az 5-ös számú képen.Per aspera ad astra.
-
ReFleXx
addikt
válasz Oryctolagus #30292 üzenetére
nem hianyzik egy darab kerekdobbol? mintha ott lelenne torve a szele
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Oryctolagus
tag
válasz ReFleXx #30293 üzenetére
Ha arra szövetszerű anyagra gondolsz akkor, igen az nem volt teljesen helyén.
Ezért gondoltam, hogy a kavicsok okozhatnak ilyet.
Egyébként, mennyibe kerülhet munkadíjjal, négy féktárcsa fékbetéttel.
Melyik gyártót érdemes választani? Focus MK2 facelift előtti.Per aspera ad astra.
-
flymi
addikt
válasz ReFleXx #30293 üzenetére
De igen, le van törve a kerékdobból egy darab.
Ki az a Saáry Zoli?Nem kéne ilyen három hengeres turbós bigyó.Oryctolagus:
Rendesen letüsszentették szilikonnal a motorteret.
Hátsó üléssor alá mindenképp nézz be, nincs-e kivágva a kaszni a benzinpumpánál, nehogy úgy járj mint én:Egy picit olvass vissza, épp ezt a keréktárcsa-betét témát feszegetjük. ATE-TRW-Zimmermann, stb...
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
-
nagyúr
válasz Oryctolagus #30294 üzenetére
Ilyen kocsim van. én ATE szettet vettem, de majd tavasszal lesz beszerelve.
-
flymi
addikt
válasz darvinya #30296 üzenetére
Már ne is haragudj de blődségeket beszélsz. A nagy teljesítményű kocsikra már gyárilag kerámia fékek kerülnek, azokat akkor nem lehet "városi használatra" igénybe venni?! Ha így lenne az összes 250+ lóerős verda összetörne az első kereszteződésben.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Oryctolagus
tag
Köszönöm!
Ezeket vettem észre első körben.
Tárcsáknak van 'válla' lehet még mérésre jó, de látványos. Felni belső részén körben rozsda kiült, gondolom a tárcsa kopásakor oda lerakódik a fém por ami később, ha nincs takarítva korrodál.
Az alja normális volt, de felemelve nem néztem.
A felszereltsége miatt csábító. Kereskedést figyelem a hahun, jönnek mennek az autók.
A hátsó lökhárító matt volt a rendszám alatti résznél.
Akkor ATE-el számolva minden kerékre kb 250e Ft a teljes csere plusz munka díj.Per aspera ad astra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Politika
- Autós topik
- Notebook hibák
- Call of Duty: Black Ops 6
- Ukrajnai háború
- Xbox Series X|S
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen