-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
válasz Oryctolagus #30299 üzenetére
250-et sokallom tárcsa, betét + munkadíjra. Vagy ebben már van egy szett alufelni is?
Ate bevonatolt tárcsa sima betéttel előre ~40k. Hátsókat nem néztem de legyen kábé ugyanennyi, az eddig 80k./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
2.5+ t kocsiról beszélsz, aminek már a súly miatt is bemelegíti.
Te 1.5t autód finom fékezéssel, jó sok fékezés után kezd igazán működni.
Attól hogy kerámia, attól még nem egyből jobb, de írtam, hogy be kell melegíteni.
Nekem mindegy, majd megtapasztalod.Amúgy nagy teljesítményű autó 350-400+ LE-től indul.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
kcsa
veterán
válasz Oryctolagus #30299 üzenetére
Azért az erős lenne 250e-ért
Kauffernél 1.6 benzinre néztem, ~84k a négy tárcsa két szett betét ATE márkából.
-
z4zelda
tag
Valaki tudja mi az oka 2017-es Focus usb aljzatba dugott Új Xiaomi Redmi 9 pro telefonnál a töltést eldobja mintha 2 másodpecenként ki-be dugnám a kábelt! Android auto el sem indul gondolom emiatt! Régebbi készüléknél nem volt ilyen probléma!
Mi lehet a baj?
Köszi ha tud valaki segíteni! -
ReFleXx
addikt
válasz Oryctolagus #30308 üzenetére
azokat az arakat nyugodtan oszthatod kettovel a bardi oldalan.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
kcsa
veterán
válasz Oryctolagus #30308 üzenetére
A Bárdiba csak akkor menj, ha van a "szokásos" 45%-os kedvezményed. Ugyanez Unix is.
-
Oryctolagus
tag
Így már elgondolkodtató az az autó amit megnéztem.
Per aspera ad astra.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Oryctolagus #30299 üzenetére
Szintén a kauffert javaslom, illetve hátsó tengelyre egy Remsa szett is megfelel mondjuk, elejére lehet márkásabb (pl. Zimmermann is jó), de gondolom nem Hungaroringen fog járni az autó, hogy EBC kelljen mondjuk
-
#27070592
törölt tag
Megnyitja az ember a Ford topikot, lapozni sem kell és priceless műsor folyik.
Abszolut személyeskedés nélkül, de nem tudom elképzelni hogyan eshet ki valakinek a billentyűzetéből akkora ökörség, hogy kerámia betétekkel a normál közúti használat közben két-háromszorosára nő a fékút. Mer' az hideg, oszt' csak melegen fog. (omfg)
Meg ne haragudjon senki, de a tesztek alapján (ugyanaz az átlag személyautó, 100-ról 0-ra fékezve, normál vs. kerámia betétek) a fékút akár három méterrel is kevesebb lehet. Három méter pedig simán dönthet élet vs. halál vagy sértetlen vs. törött autó kérdésben. Meleg vagy hideg fékről nincs sok értelme diskurálni, a fékrendszer az autó mozgási energiáját hővé alakítja, függetlenül a betét anyagától. Fizika. Az egy más kérdés, hogy a kerámia betétek nem tudnak annyi hőt elnyelni mint a fémalapú betétek, gyorsabban tovább vezetik a fék más alkatrészei felé. Nagy tömegű SUV-k, pickupok nem is kapnak gyárilag kerámia betéteket.
A hatékony fékezés másik lényeges eleme az ABS, de az sem azért van hogy eldöntse az ember helyett mit is akar tulajdonképpen. Az ABS lényege (ha ismereteim nem csalnak) a fékezés közbeni kerékblokkolás megakadályozása és nem is avatkozik bele a fékezésbe csak a blokkolási határon. Mert az épp a blokkolási határon forgó (de még forgó!) kerék jelentősen hatékonyabb fékezést tesz lehetővé, amellett hogy az autó irányítható, kormányozható marad.
Annyival hatékonyabb lehet így a fékezés, hogy egy szarul beragasztott szélvédő simán kiesik a helyéről és elrepül Moszkváig. -
Oryctolagus
tag
válasz molnarpeter #30313 üzenetére
Köszi!
Hát, nem éppen Hungaroring. Nem is megyek sokat. 5 év alatt 20e-ret. De, autó nélkül nem tudom megoldani ezeket az alkalmakat.
Per aspera ad astra.
-
bajnokpityu
félisten
WARN) [10:44:56.831] A(z) DCU modulnak nincs DTC-funkciója
Ilyen hibakodot olvasott ki a forscan. Ez vajon mi?
Nem vettem észre semmit, csak rá akartam ma nézni ,hogy állnak a dolgaim,és akkor láttam,H nem üres a tároló.eladó Kawasaki j300 robogó
-
erdey_a
őstag
sziasztok, 2017-es focus kombi csomagtér beázásra van tuti tipp \ infó?
a roló teteje is vizes, a baloldali szelőzőrácson cseppek, mindkét oldalon az oldalsó fakkban és a pótkerék alatt is víz.
ma délután vettem észre, de a kocsi péntek este óta nem mozgott, eső se nagyon volt.Vérboci
-
őstag
válasz erdey_a #30318 üzenetére
Ugyanez volt nálam, csak 2009-es kombi Focusnál... Lekaptam a tetőkárpitot és a tetősínemnél száraz volt, nálam a lámpa csavarjánál ázott be azt tapasztaltam és Sikaflex segítségével kitöltöttem a hézagot a műanyag csavarház, vagy patent körül amelyikbe konkrétan a csavar lett bele hajtva és rögzítette a lámpát. Ha van tetősíned, akkor érdemes azon a vonalon elindulni, illetve ellenőrizd a pótkerék tárolót, mert annak is az aljában áll a víz és az nem a legjobb... Egyébként Ford owners-en meg youtubeon is teli van videókkal erről a hibáról.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #30315 üzenetére
Mint megtudtuk, Magyarországon is akadnak vevők, és ők – érthetően – elégedettek, csak azt jegyzik meg rendszeresen, hogy a kerámiafék hidegen, jellemzően ugye városban hallhatóan csikorog, nyikorog, darabos, s mintha nem fogna… Fog persze, csak nem erre, nem a csorgásra találták ki, hanem az extrém pályázásra féktávtól féktávig, arra, hogy üzemmelegen fáradhatatlanul és zokszó nélkül lassítsa az autót.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
ReFleXx
addikt
válasz darvinya #30321 üzenetére
latom innen ideztel.
erősen kevered itt a szezon a fazonnal, amit flymi irt sima lakossági furt-mart tárcsa, ate ceramic betéttel, amibol meg te masoltal az karbon kerámia tárcsa aminek köze nincs ezekhez, teljesen mas dimenzio, a karbon-kerámia szett rettentő drága, ezt irjak is a cikkben, mindossze "csak" 4-5-6 millio forintos tetel
az ate ceramic betétnek meg nem a nagy teljesitmeny az apropoja, hanem hogy sokkal kevésbé porol mint a sima, ezáltal nem cseszi össze porral annyira az alufelnit, emelett csendesebb es tartósabb.
Ezeket ki is emelik a termék dobozán.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #30321 üzenetére
Igen, már én is elgondolkodtam rajta, hogy a 700k-ért vett Focusom fékrendszerére eltapsoljak néhány milliót.
Ez kb annyira releváns benyögés volt mint a műanyag-oldószerként általad ajánlott izocianát, aminek már a gőze is mérgező. Nagyon életszerű, egy autóüveges műhelyben ezzel dolgoznak a srácok, strandpapucsban és rövidnadrágban izocianáttal mossák a ragasztó maradékát, szivaccsal meg kiskefével.
Néha nem értem a világot. -
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #30328 üzenetére
Ebben a hozzászólásban , persze az lehetséges hogy halvány fogalmad sem volt mi is pl az IPDI (isophorone diisocyanate) mert csak kimásoltad valahonnan ezt a karaktersort és jól belemásoltad a hsz-edbe.
Miért offoljuk szét a topikot ilyen hülyeségekkel..
Ma gyömbéres rántott csirkemell lesz ebédre, utána pedig gesztenyepüré tejszínhabbal. Sok tejszínhabbal. Vagy bevont izével. Mindenkinek szívből ajánlom.
Köretnek tudom ajánlani a mobil emotikonok indokolatlan használatát.
-
erdey_a
őstag
válasz Csabex #30320 üzenetére
néztem sok videót, meg olvastam most már sokat, de jellemzően a ferdehátúnál mondják ezt a beázás dolgot, a szellőzők miatt. aztán szó van valami szigetelés repedésről, meg a karosszérián lévő lukakról, amiken csak valami matrica van gyárilag...
hívtam ma a szervizt, holnap 12-re viszem. Tippem szerint nem az én focusom lesz az első, amit beázással visznek, úgyhogy remélem gyorsan meglesz a megoldásVérboci
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #30331 üzenetére
Nem poliuretánok, legfeljebb azok gyártásánál is használt alapanyagok, egyébként abban a hszben amire ezt toltad, nem volt kérdés a PU alapanyag. Inkább a térhálósodott műanyagok oldószere, ami szerinted 10k forint (per liter? per doboz? per óra? per kismókus?, de az nem derült ki, csak az hogy szerinted öt szélvédőcseréhez elegendő, majd linkeltél egy zsíroldót..)
De nézzük:
TDI Turbodiesel Direct Injection ja, nem: Toulene diisocyanate rakétahajtóanyagként is használják
HDI Human Development Index ja, nem: Hexamethylene diisocyanate , repülőgépek külső festésében egy UV-álló komponens
HMDI High Definition Multimedia Interface ja, nem: Dyciclohexylmethane diisocyanate ,
PAPI idősebb fószer kedves becézése ja, nem Jennifer Lupuj egyik dala ja, esse.. passz.
..és így tovább..
I don't give a shit. -
őstag
válasz erdey_a #30330 üzenetére
Sajnos a kombinál a leggyakoribb a tetősínnél való beázás, legalábbis a faceliftes verzióknál. Megreped a tömítőszer pár év után és elvileg amiatt van... Nálam viszont csont száraz volt, a lámpánál lévő műanyag tiplinél vagy minél ázott be... Majd oszd meg velünk is a fejleményeket, illetve faggasd őket az okokról, hogy mi áll a háttérben és melyik modell óta
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Oryctolagus
tag
Megnéztem megint egyet.
Képek.
Benéztem a hátsó ülés alá is. Rendben, volt. Összességében jobb mint az előző.
Erre gumit kell venni, legalább kettőt. Az alja szebb, még térdelő nézetből is.
tárcsáknak alig volt válla. A kereskedő viszont kevésbé volt szimpatikus.
Nincs pótkerék. Ford felirat hiányzik az első lökhárítóról. A képeken érthetőbb.
Elvinni, átvizsgálni valahova nem lehet.
Indoklás: -áhh az annyi macera, ott vagyunk vagy két órát. Nincs nekem arra időm. Addig lehet eladok két másikat.
Ez a szöveg.
Mondom. ok.Per aspera ad astra.
-
oliwire
őstag
válasz Oryctolagus #30334 üzenetére
Mennyi valutát kérnek ezért az autóért?
-
oliwire
őstag
válasz Oryctolagus #30336 üzenetére
És milyen évjáratú?
-
oliwire
őstag
válasz Oryctolagus #30336 üzenetére
Csak megnéztem, hogy 1M-ért ilyenek is kaphatóak:
[link]
Amit te mutattál, szerintem még bőven alkuképes. -
Oryctolagus
tag
-
oliwire
őstag
válasz Oryctolagus #30339 üzenetére
-
oliwire
őstag
válasz Oryctolagus #30340 üzenetére
Nem tudtam a képek alapján, hogy milyen felszereltségűt néztél, így csak árban és állapotban próbáltam hasonlót keresni, meg egy szervizkönyvest.
-
gabor9991
őstag
válasz Oryctolagus #30336 üzenetére
Az enyém is lehet eladó lesz a közeljövőben az ár kialakításánál viszont komoly bajban lennék.
2007-es, 1.6 benzin 74kW magyarországi, szervizkönyve is megvan
trend,digit klímás,alufelni+téli kerék szett új gumikkal.
Esztétikailag teljesen rendben van, nincs rozsda csak a hátsó ívek peremén de azt meg lejavítom tavasszal a gyári javítófestékkel.
És akkor a problémám:
Mennyiért tehetném ki a használtautóra a 14 éves autómat amin számlával igazoltan kicseréltettem:-első lengéscsillapítók (motorcraft)
-féktárcsa+betét (semmi válla)
-külső-belső kormányösszekötő+porvédő
-lengőkar hátsó szilent
-hátsó futómű lengőkar amelyikben szakadt volt a szilent.
-klímahűtő
-márkaszervizben cserélve vezérműszíj+vízpumpa+hosszbordás szíjak idén januárban10évre visszamenőleg megvan minden számla amit az autóra költöttem, össze se merem adni mennyi lenne a vége
14 éves 167ezer van benne, nyugodtan el lehetne vinni átvizsgáltatni.
Szóval most a kintről behozott focusok tömege van fent a hahu-n 1.2M-körül,az enyémet hova lehetne beárazni?
Pár éves dízel kombik hasonló futással 2.5M-alatt mennek el ehhez képest múltkor láttam hasonló MK2 focus 1.8-ért volt fent ami na...ne már.[ Szerkesztve ]
-
Oryctolagus
tag
Nekem ez szimpatikus. Annyit adnék érte.
Per aspera ad astra.
-
oliwire
őstag
válasz Oryctolagus #30345 üzenetére
Mindenképp akartam menetfényt rá, mert amúgy nagyon ette a halogén izzókat a tompított. Évente volt hogy 2x-3x is cserélni kellett. És így évi 1x-re visszaszorítottam, hogy városban ezt használtam.
-
oliwire
őstag
válasz Oryctolagus #30347 üzenetére
-
erdey_a
őstag
válasz Csabex #30333 üzenetére
hát, a szervizes srác szerint egyáltalán nem jellemző dolog a beázás a típusnál...
a régebbi évjáratok hátsó szellőző és tetősín problémáját említette, de az én szekerem 2017 júliusi. megnézik természetesen, otthagytam. egy óra múlva megyek vissza, aztán meglátjuk. még egy fékellenőrzést is kértem, mert mint ha magasan fogna.na majd jövök a fejleményekkel
Vérboci
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #30343 üzenetére
Nem adnám el csak ha már a gázpedált át tudom nyomni a padlólemezen. A te verdád még szinte új, hiába 14 éves lesz. Lehet még benne simán 150+ ezer gondtalan kilométer nagyobb kiadàsok nélkül. Ami volt már megcsináltattad.
1m környékére saccolnám de talán most jobban keresik a szívó benzint a dízelnél így lehet akár 1.1 is. De majd a hozzáértők és a piac be fogja árazni.
Osztán mire váltanál?/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Outlook topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 24 Hours of Le Mans
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest