-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pikkolo^^
addikt
válasz bajnokpityu #15700 üzenetére
A hivatkozást azért oda raktam, hogy ne legyen csak ennek újabb hozzászólás.
Milyen széles a prémium gyerekülés amelyik elfér a nem teljes értékű ülésen középen?
-
#31600896
törölt tag
Hidegindításnál mindig lefullad a motor először. Másnak is? 1.4 benzin Focus Mk2
-
SzlobiG
félisten
Újabb gyulladós infók.
-
nagyúr
válasz SzlobiG #15706 üzenetére
Hát csak leírja hogy mi a hiba pontos oka és menete, és hogy a visszahívás már régen megvolt. Azaz akinek manapság kigyullad az nagy vonalakban magának vagy az előző tulajnak köszönheti. Ettől még persze az a széria gyártási hibás.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#27070592
törölt tag
válasz Tsebacsi #15707 üzenetére
Nem az első ilyen "stiklije" a cégnek.
A legendák szerint '66 és '80 között olyan automataváltót raktak az autókba, ami járó motornál P állásból random átugrott R-be, rengeteg balesetet okozva. Visszahívás helyett minden tulajnak küldtek egy matricát biztonsági utasításokkal amit a műszerfalra kellett ragasztani.
Ettől függetlenül a brand megítélése jó.
Az USA-ban fél percenként adnak el egy F150-et. -
ReFleXx
addikt
Ez a tagulési tartaly repedes anyam 2004-es fiestajan is megvolt par eve. szerencsere ott nem okozott nagyobb gondot, a tartaly legaljan volt csak hutofolyadek, a repedes kicsit felette volt.
persze az autoszerelo eloszor a tartalybol jovo csoveket cserelte, szerintuk az volt a repedt, en vettem kesobb eszre hogy a tartaly a ludas[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
nagyúr
Srácok tudtok jó ford bontót! Kellene jó sok alkatrész. kaszni elemek, lökös miegymás.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
kelly416
veterán
válasz Sub-ZeRo #15714 üzenetére
Én Szentesről Őrbottyánba vagy hová a fenébe mentem alkatrészekért (multis kormány, légtömegmérő, DPF nyomásérzékelő, vezetőoldali ajtó kéder, feneemlékszikmárrámimég), és utólag szerintem majdnem ugyanazt megkaptam volna itthon is, vagyis a közelben. Csak ők reklámozták magukat talán racingbazáron, és ott akadtam rá azokra, amik kellettek. Még egyszer nem indulnék neki ekkora távra, úgyhogy én is azt tanácsolom, keresgélj először a közeledben.
-
nagyúr
Köszi mindenkinek!
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
senior tag
válasz #31733248 #15676 üzenetére
Bevittem, találkoztak már ilyennel, szétszedik megnézik. Mentünk egy kört a múltkor, hallották, hogy ropog, ma kellett visszavinni, ma persze nem ropogott, de szétszedik és megnézik. Kérdésem lenne, hogy a patentbolhák eltörnek ilyenkor? Remélem nem. Azt mondták, az a legjobb ha nem kell szétszedni. Hát remélem egy szétszedéstől nem törnek szét.
Your car, your life ;)
-
-
senior tag
válasz Sub-ZeRo #15719 üzenetére
Most ment barátnőm vissza a kocsimért. Megoldották a problémát, a karosszériás elment ebédelni, a kollégája mondta, hogy meglett oldva a gond. De, hogy mi volt a gond vagy mit csináltak, arról egy szó nem esett..... Meg van a faszi telefonszáma, mert asszonyék Fordját fényezni kellett, de ezt a faszit még telefonon elérni nem lehetett. Mindegy, remélem már jó lesz.
Your car, your life ;)
-
senior tag
válasz kelly416 #15721 üzenetére
Ilyenkor van ebédidő. De a kollégái is megmondták, hogy ezt a faszit lehetetlen elérni telefonon. Majd kiderül, hogy megcsinálták-e. Nem soká hazaér a kocsim és beállok a garázsba. Ha a garázs előtt lévő területen (ahol a legjobban ropogott a kocsi) nem fog ropogni akkor rendben van.
Your car, your life ;)
-
Mi5u
tag
válasz Pardise #15724 üzenetére
"hátha ki van száradva"
Egy új autónál nem hiszem. Viszont nekem egyedül a Sonax gumiápoló stift-je tudta csak elhallgattatni a nyiszogó kédereket. Igaz az én autóm már 7 éves lesz, ott már beszélhetünk anyagfáradásról.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Igen tudom, hogy új autónál kizárva, de hirtelen másra nem tudtam gondolni. Rendben van az autó, megszűnt a ropogás. Viszont lesz még egy kör a Fordba, mert az asszony elfelejtette mondani, hogy a másik odlalt is ropog.... Igaz nem annyira, de ropog, de majd megcsinálják ott is. Én nem tudom hogy szerelik ezeket össze. Ilyen drága autónál ilyen hibák, nevetséges.
Your car, your life ;)
-
kelly416
veterán
Egy 97-es 1.9 dzívó D Clio-val szaladgálok általában (a Ford kirándulósnak meg "majd, ha Anya is vezet és kell mind a két autó éppen" van félretéve, nem városba való), és még mindig nem nyiszorognak a kéderek. Vagy már nem? Vagy csak a traktor túlharsog mindent? Nem tudom, hogy csináljátok, hogy Nektek ezek nyöszögnek, de akkor én tegyem össze a két kezem, mert minden apró rendellenes zörejtől falra mászok (az autóban, máshol nem nagyon érdekelnek ezek).
-
skopy
tag
Sziasztok
Keresek egy Ford Focus C-Max kalaptartó rajzot, ahol a méretek is meg vannak, nem tudjátok honnan lehetne szerezni?
Tudom, hogy a Google a barátom, de én nem találtam róla semmi konkrétat.
Köszönöm előre isAz akasztott embert, még az ág is húzza.
-
mtade
aktív tag
Üdv,
Eladó elm327 kábelt keresek ms can / hs can kapcsolóval, ami működik forscan-nel, elmconfiggal. Ebay-t nem szeretném kivárni.
Els27 vagy obdlink termékek előnyben, Székesfehérvár 50-60 kilóméteres körzetében elmennék kipróbálni, megvenni.Köszönöm!
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
-
mtade
aktív tag
válasz bajnokpityu #15733 üzenetére
Köszi! Van egy srác, aki épp ma szerelte be a bt modult, és neki nem kellett aktiválni, este megpróbálom behegeszteni az új kábelkorbácsot, hátha megúszom.
@Mikulásbá,
Küldök egy árérdeklődős üzit azért...Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
flymi
addikt
Ma délelőtt visszakaptam a kocsit, elég fura hangja lett, de gondolom ez hamar el fog múlni. Mintha berezonálna valami a motortérben vagy nem is tudom, de csak hidegen indítva csinálja, párszáz méter után megszűnik a zaj. Szíjj is szinte víjjog ha véletlen késik a lábam picit a kuplungon. Összességében hangosabb lett a jármű.
A korábban hallott nyöszörgés viszont a szerelő szerint a szervóból jön, lehet csak egy cső van megtörve és nem úgy áramlik az olaj ahogy kéne, tehát nem a fék. Javaslat: menjek vele amíg tudok, ha behal lehet cserélni.
Amik első körben cserélve lettek: gyertyák, szűrők, motorolaj (10w40 helyett került bele gyári Ford 5w30), fagyálló, vezérlés, első főtengely szimering.Jobb első műanyag sárvédő dobot is kéne cserélni, olyan mint az ementáli...
Következő körben majd az első szilent pár jön, hátul a két lengéscsillapító és ha megvettem akkor a két komplett lengőkar javító készlet. Drága lesz... És a javítás is időigényesebb.
Majd januárban kiveszek pár napot, mikor úgy is nagyon hidegek lesznek.Nem kell futóművet állítani azután, hogy majd ennyire szét lesz kapva a hátulja?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
bajnokpityu
félisten
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #15738 üzenetére
Néztem én is Ezekkel mindig az a baj, hogy nincs utólagos közlemény kiadva, miszerint x típus y variáns z okból kifolyólag égett le Ecoboost esetén először a vízszint csökken, utána az elégtelen hűtés okán hibásodik meg a hengerfej, és csak ekkor kezdhet olaj tűzveszélyes szituációt alakítani. Ha valaki rendszeresen ellenőrzi a szintet (pár naponta/hetente futás függvényében), egyből látja a tömítetlenség jelét, és egy cső vagy tartály cseréje után mehet is tovább. A cikkben szereplő példány taxiként dízel lehetett, teszem azt 300-400k városi km után egy átégett DPF/EGR/stb is lehetett, vagy elektronikai probléma, elvégre van ott több dolog utólag beépítve... Alapvetően viszont egyszerűen nem akartam el inni a szint figyelmeztetés hiányát a benzines botrányban, 15 éves industry standardnak gondoltam volna, aztán most drága lett a spórolás. Persze ha kicsit is érdeklődő típusú a user, ránéz néha úgyis, csak alapozni nem lehet ilyenre, aztán ha meg túl sokat megy (taxi), azért nincs ideje elég gyakran nézni... Csak mert épp felmerült egy előadáson, jut eszembe a Ford Pinto. Úgy néz ki, a hasonló ügyekben érdemes lenne változtatni némileg, talán valami board jó lenne, akik aránylag könnyen át tudnak vinni egy recallt, vagy franc tudja. Erről a konkrét taxiról jó lenne többet tudni.
[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
Ilyen cuccost vettem valamikor idén tavasszal egy meg nem valósult kocka fa gépház projekthez, ha jól rémlik 2m hosszban controllerrel. Be lehet ezt szerelni lábtérbe úgy, h ajtónyitásra kapcsoljon?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #15739 üzenetére
Egyetlen diesel taxiban nem tudok dpfet..
eladó Kawasaki j300 robogó
-
gabor9991
őstag
"Szíjj is szinte víjjog ha véletlen késik a lábam picit a kuplungon" Ez pontosan mit is jelentene?A kuplungnak egyik szíjjal sincs semmi dolga.
Berezonál valami a motortérben?
Vezérműszij cseréhez volt célszerszám használva vagy filctollal lett összejelölve?
Szervócső megtörve? Milyen szerelő adott ilyen okos tippet?
Futóművet persze hogy be kell állítani miután fel lesz újítva.
Ezt szerintem be tudod kötni a lábtérvilágításra, bár nem látom mekkora a teljesítménye, a lábtérvilágítás vezetéke arra a 3W-os izzóra van méretezve.[ Szerkesztve ]
-
kemalboy01
tag
Sziasztok!
(MK1 1.8b)
A rossz katalizátor cseréjét mennyire szabad halogatni?A Check Engine lámpa sárgán vílágított így elvittem diagnosztikára és ki kellene cserélni javítani nem lehet.Károsodhat valami ha mondjuk 1 év múlva cseréltetem ki? Tudom műszakin fontos de kb fél éve volt úgyhogy még másfél évem van. -
flymi
addikt
válasz gabor9991 #15742 üzenetére
Mikor nyomom a gázt és sebességet váltok, nyomom a kuplungot de a gázról még nem vettem le teljesen a lábam, akkor "vijjog". Nem tom jobban hangutánzó szavakkal leírni.
A furcsa zaj megszűnt mára egyébként és a szervóból jövő hangot se hallottam. Igaz csak 2x1,5km volt a mai táv.Led szalag gondolom jobb lenne. Erősebb a fénye, nem csak "dekoráció".
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
Abból amit írsz, váltáskor a kuplungban a kinyomócsapágynak lehet hangja.
Szervónak ilyen hangja lesz mikor kezdi feladni.Hidegen még lesz rásegítés melegen meg nem.Kis gázzal megemelve a fordulatot melegen is észhez tér.Ameddig nem éri el ezt a szintet kár költeni rá.
Egyben lesz a géped, mire minden kész lesz rajta -
flymi
addikt
válasz gabor9991 #15745 üzenetére
Igen, ez szervó hang, jelen van sajnos. Ezt említettem "nyiszorgásként".
Számla alapján 2018 április közepén kuplung szett csere volt:
-féltengely szimering
-stab pálca
-kuplung kit
-kinyomó csapágy
-váltó olaj
-fékfolyadék
-motortartó bak/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
sparta2
tag
Sziasztok!
Az autó egy 2018-as, 5 ajtós, Focus MK 3,5 , Titanium felszereltséggel. Nekem csak bal oldalon van csomagtartó világítás, a jobb oldalon csak egy zárófedél van a nyíláson. Nektek mindkét oldalon van lámpa, vagy szintén csak a bal oldalon?
Amikor tele van pakolva a csomagtartó, kicsit kévésnek tűnik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen