- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
Valaki tud mondani valami hasznosat az előző hsz-emre, mit lehetne kezdeni az utas oldali ülés rögzítésével kapcsolatban?
Illetve rendelt már valaki könyöklőt ebayről? Idehaza kicsit drágák, 27k környékén vannak, ebayen már fele árban lehet találni.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kelly416
veterán
Én könyöklővel vettem az autót, kb. ugyanilyen eBay-es utólag beszerelt darab. Előtte 626 Mazdám volt gyári könyöklővel, szinte mindig használtam, a Fordban felhajtottam mindig, ameddig ki nem szereltem. Túl rövid (ki lehet húzni, de szerintem hamar letörne), túl magas, kényelmetlen. Bár én a haverok szerint 169 mély vagyok, mert ezt a méretet még magasságnak nem lehet nevezni.
-
galoslac
tag
Eladó Bosch IXO nyomatékadapter 1500/db egy-több-sok mint a kínainál
-
Chaosftw001
tag
Sziasztok! 98as 1.4 f4b motorkódú ford escortom hidegen magas alapjáratot produkál. Jó időben (+20C) is 1800-2000 télen 2600-2700 és tartja ezt a fordulatot és ahogy melegszik úgy csökken a fordulat lassan. Korábban voltak alapjárati gondjai is köztük ez a probléma is a többit sikerült megoldani és szépen jár ez az egy zavaró dolog maradt, amit jó lenne megoldani. Alapjárati motor cserélve teljesen újra. Vakumcsovek 2 szerelo altal atnezve elvileg nem sziv farsot. Fojtoszelephaz es a potmetere is cserélve. 5 perc jaratas után ahogy melegszik szépen visszaáll 900-1000 körülre és utána szép az alapjárat nincs vele gond, de szerintem hidegen ez túl magas fordulatszám, gyakorlatilag ordít a motor. Valakinek valami ötlet? Nektek hidegen milyen alapjáratot produkál? Az autó hidegen-melegen könnyen indul.
[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #15408 üzenetére
Én kábé 175 mély vagyok. 10k-ért már van belevaló, mégse 20+... És lehet bele pakolni, nincs szem előtt az aprólék. Erősen gondolkodom a beszerzésén, ebayen már kosárba raktam, de még vacillálok. Vannak most fontosabb alkatrészek is, amiket be kell majd szerezni. Nem prioritás.
galoslac:
Ha jól vettem ki a képekből 3 karomnak is bele kéne kapnia a sínbe egy oldalon. Akkor ezek szerint nem úszom meg a kiszerelést. Kösz a linket![ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
ReFleXx
addikt
válasz #31600896 #15412 üzenetére
adj neki egy esélyt, nekem is furcsa volt a futheto, de megszokhato, erosnapfenyben meg bizonyos szogekben zavaro kicsit, de amugy nem zavar. most jon a tel, kevésbé fog zavarni mert nem fog sutni a nap, csereben egy aldas a jegtelenites ha szabad eg alatt parkolsz.
gyari egyebkent a szelvedod? ford logo a sarokban ott kell legyen, azt tudom még elképzelni hogy utángyártott es azért zavar jobbanilletve az sokkal jobban zavart előző autónál hogy hiaba kapartam le a jeget, menet közben visszaparasodott meg ujrafagyott...
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
flymi
addikt
válasz ReFleXx #15413 üzenetére
Fasza kis szélvédőre való takaró ponyva 2500-3500 pénz ingyen postával. Én épp tegnap rendeltem egyet, h ha nincs tető alatt akkor se kelljen kapargatni.
Egyébként készül a féltető a kombinak, a faanyag már megvan. Már csak gyalulni és festeni kell, na meg "leszögelni". 6 méteres lesz, később össze lehet majd kötni a garázzsal, csak fordítani kell valahol, mert ellentétes a két tető lejtési iránya./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
ha nincs tető alatt akkor se kelljen kapargatni
Nem is kell szélvédőre teszed a szabályzót, meleg állásba a másikat 3-4 fokozat a venti(nyilván manuális klímás kocsiban). Nekem pár perc alatt leolvasztja a jeget, még nagy hidegben is. Van fűtőszálam is de sajna az elég hézagosan megy és annak sem rövidebb az ideje. Egyébként a gépkönyv is leírja.
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
flymi
addikt
válasz patomi #15415 üzenetére
Jó az a takaró azért, munkahelyen a szabad ég alatt fog pihenni. Csak lerázom róla a havat és már lehet is menni. Persze ha az akku is úgy akarja. Nem tom mikor lett belerakva.
Ha 20-30 centi hó leesik, eltart egy darabig mire az ember lesöpri. 3500-at mindenképp megér egy ilyen. De már 1600-ért is lehet kapni méretes és értelmes darabokat.
Digitális kétzónás klímám van. 5-6 perc alatt bőven befűti az autót (kombi) ilyenkor hajnalban is kellemesre. Gondolom télen majd picit tovább tart majd neki.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
kelly416
veterán
Az aprópénznek én vettem egy pohártartóba rakható hamutartót. 4 dodóból megoldva.
patomi:
Melyik évben volt az a sok -20? A Cliora úgy ráfagyott az elméletileg vízhatlan méretpontos ponyva, hogy 2 napig szedegettem le róla esténként hajszárítóval. Mindezt kb. ugyanennyi nap alatt tette meg. Azóta inkább nem takarom le az autót ilyen esetben. -
-
ReFleXx
addikt
válasz kelly416 #15418 üzenetére
anno faterek karton lapot tettek a szelvedore es rahajtottak a felig kitekert ablaktorlo lapatokat, azok tartottak
nem fagyott az uvegre reggel a dér
ehez képest beülök inditok, bekapcsolom a futest es 30sec mulva letörlöm es indulok egy felüdülés[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
kelly416
veterán
válasz ReFleXx #15422 üzenetére
Persze, hogy az. Ne nekem mondd. Amikor idén megvettem a járgányt, még hó volt... más ablakán. Az enyémen nem igazán. De ilyen csak a Fókában van, a 95-ös Clioból valamiért kimaradt.
Viszont most csinálom meg a garázsnak az alapot (7x7 méter), betontörmelékkel már tele hordtam a 60 cm mély alapnak valót, idén kiöntöm a tuskókat, és ahogy a tuskók megvannak, megy bele a sóder. A tél eligazítja, és tavasszal kiöntöm a betont, megépítem a garázst. De idén télen még csillag garázs, úgyhogy idén még tutira áldani fogom a fűtést. -
nagyúr
-
flymi
addikt
No kérem, megvolt a hiba forrása, miért nem akadtak be a nyelvek az ülésnél. Valami okostojás elállította az elektromos kábel csatlakozóját, kijjebb volt a kelleténél. Visszahajlítottam, visszaraktam az ülést (jó nehéz volt) és máris minden patent lett!
galoslac: kösz a linket még egyszer!
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
galoslac
tag
válasz #31600896 #15433 üzenetére
Pár centi is számít, legalábbis én észreveszem ha valaki elbiszkálta az ülést és jobban látom a szálakat.
motorháztető szigetelés:
Akartam pár éve, de eleve drágán mérik fl benzinesre, másrészt főleg rövid távokon lenne jó a gyorsabb melegedés miatt.Eladó Bosch IXO nyomatékadapter 1500/db egy-több-sok mint a kínainál
-
m3tr0
senior tag
Sziasztok,
olyan kérdésem lenne,hogy van egy céges autónk, Ford Mondeo 2013-as, 103 kw -os dízel.
Ezt a modellt szíjas és láncos vezérléssel is szerelték,honnan lehet kideríteni,hogy milyen vezérlés van rajta bontás nélkül?
Fontos lenne.Köszönöm!
-
#31600896
törölt tag
Ha a Check Engine lámpa a kiolvasó szerint a lamdaszonda miatt világit mégsem a szonda a hibás, akkor mi lehet? Mi rá a megoldás? Szerelő azt mondta visszaálltottak benne valamit alapra, most hátha nem dobja fel a hibát.
-
flymi
addikt
Megkaptam tegnap a legszükségesebb alkatrészekre a kedvezményes árlistát, ~135k lesz. Ebben nincs benne a komplett auspuff (+~50k) és a rezonátor, ami mérettől függően +3-9k is lehet.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #15447 üzenetére
Mert rozsdás. Más baja nincs, csak a rezonátor adta meg magát, elég lesz azt is cserélni, az auspuff ráér tavasszal is.
Vezérlés, olaj, fagyálló, két hátsó lengéscsillapító, két első lengőkar szilent, szűrők, 4 gyertya, első főt. szimmering. Ez kábé 70k. Ami fájóbb azok a hátsó szilentek, amiből sok van, azt mondták érdemesebb inkább kompletten a teljes lengőkart cserélni (fut.mű jav. készlet) az 60k. Így jött ki a 134.285 pénz.
Auspuffot elírtam, a három alkatrész (dobok és cső) 32k lenne, de ráérős.És mindez ugye munkadíj nélkül, csak az alkatrészek.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bestbuy játékok
- Háztartási gépek
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Dragon Age: Origins
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen