- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz FőDudu #76350 üzenetére
amugy azt kajak nem vagom miert van az, hogy a 40-l meno 50ccm-s robogon kotelezo a bukosisak meg a vilagitas, a siman 50+ km/h-ra kepes cangan meg "nem"
pedig a jardaszegelyt o is le tudja bucozni ugyanugy egy szituacioban
de meg a lathatosagi szinu meg reflex csikos ruhazat sem
mennek fekete ninjaruhaban meg nulla vilagitassal mondvan: "éénláttok"
ja, azokat akik rajta kivul mind vilagitanak
ilyeneket ugy buntiznem, hogy nem gyozne arra keresni[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
zetor2000
senior tag
válasz blueboi69 #76315 üzenetére
"Az arca a baj, az arca a baj..."
©BelgaDe tényleg az arcával van a gond. Meg egy kicsit a stílusával. Valahogy túl erőltetett, nem egy könnyed, hanem mint aki mindig be van feszülve.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
Az sima 5ös marketingiskola. Nekem / neked is menne, ha megtalálnának, hogy fizetnek, ha jókat mondasz róla. És mondanál. Én is.
Mondjuk a MacPro kerekein sokáig kéne gondolkodnom, hogyan is fejezzem ki, hogy azért kerül annyiba, amennyibe, mert... mondjuk 10E+ dolláros gépnél 700USD nem tétel. vagy nem kéne, hogy az legyen.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
FőDudu
addikt
-
hobizoli
nagyúr
[link]
gazdageknal szarul megy az elet...több drón kell ;P
-
Samott
addikt
válasz hobizoli #76362 üzenetére
A Plaid egy sz.r, 3 masodpercet kap egy Mclaren Sennatol egy masfelperces koron, versenypalyan.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #76360 üzenetére
Van akiknek az is működik, ha nem ilyen elborult tartakom. Én meg max. ismét nyitok sört valamivel és nem lesz túl nézett
Vannak ismerősök kisfilmekkel, ami nem ennyire kényszeres, nem torzított tartalom és néha még pénzt is csinálnak belőle.
Az ilyen mitugrászok bekaphassák, bár egyelőre ennek áll a világ.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz FőDudu #76322 üzenetére
Erre a 'nem értem, miért az úton mennek' témára térjünk vissza, ha majd egyszer teljesül az álmod és az országútisok a bringaúton fognak edzeni és azzal megy haza a fiad, hogy "majd beszartam, mikor 35-tel elhúzott mellettem kicsivel 4-5 bringás"...
Hidd el, országútival, megfelelő tempóval a közút a legbiztonságosabb.
A jobbról előzés nyilván baromság, azzal egyetértek. És bazi veszélyes is!
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Gabibácsi #76326 üzenetére
Akkor neked is: Szeretnéd ha Ádám mellett elhúznék 30-cal a bringaúton max. 30-40 centire? Mert ugye Ádám sem az aszfalt szélén megy, szélessége is van, én sem az aszfalt szélén előzök, több hely nem marad.
Vagy esetleg nem én megyek el mellette, hanem én és a teljes csapat?
-
-
-NoVa-
addikt
válasz Bujdy81 #76373 üzenetére
Azt még hozzáteszem, hogy a 30-35 az még nem is kapkodós. Amikor rendesebben bolyoztunk, akkor ketten váltva végighúztuk Visegrád-Esztergom között a népet pörgetve 48-as átlaggal MTB-vel is. Amikor volt munkábajárós országúrim, akkor a Szentmihályin szélárnyékban 70-es tempó tartása is ment, csak jó teherautót kell választani, aztán fejből.mennek a kátyúk máig, mit merről kell kerülni. El os adtam azt az országútit, mielőtt valaki légfékkel megszivatott volna keményebben, aztán lett inkább single speed KTM.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz hobizoli #76352 üzenetére
Ebből a kommentből is látszik, hogy nem nagyon vagy képben...
Kb. nulla országútis van, aki sisak nélkül megy! Nálunk a triatlon csapatban az megy, hogy nem érhetsz a bringához, ha nincsen rajtad sisak! A 8 éves gyerek sem!
Sokan vannak, akik éjjel-nappal villogóval és reflex csíkos gumival mennek.
Az, hogy akit te látsz, az ostoba futárok és wannabe futárok esetleg nem használnak sisakot, mert a "régi idők" sapkája milyen vagány, az egy másik kérdés...
-
Jahno
őstag
válasz Bujdy81 #76375 üzenetére
Mostani kocsmásom is lehülyézett mindenkit, hogy kell oda a csocsó és a darts, nem értünk hozzá, X éve a szakmában van, majd meglássuk. Én nem vagyok a szakmában csak ismerem a törzsközönséget, hogy +2 asztallal jobban jár és inkább kis terembe rakjon a TVre egy 4ezer pénzes digit vevőt a meccshez, mint 100ezresért ruházzon be csocsó asztalra. Meg ha mindenki a maga szempontját nézi, akkor mi a baj Gabibá autós gyalogos verziójával?
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Gabibácsi #76374 üzenetére
Miért tenném? 30-cal szabad menni, szembe nem jönnek, előzök simán. Ha kiengedted a bringaútra, akkor felkészítetted arra, hogy ilyenre számítson, a Te felelősséged!
Az, hogy én nem akarom felvállalni, hogy a kacsázó tökik közül bárkit elcsapjak és ezért (is) megyek az úton, annak az a következménye, hogy anyáznak engem akik nem látnak a dolgok mögé, hogy miért az úton megyek.
Ugye, milyen érdekes az érme másik oldala?
-
Samott
addikt
válasz Bujdy81 #76380 üzenetére
Azert mert en is mehetek 50-el varoson belul megis lelassitok ha biciklis kerul elem.
Ez amugy nagyon jellemzo a bringasokra: ha valaki lassabb azt semmibe veszik, de azt elvarjak ha ok a lassabbak akkor emberszamba vegyek oket. Mint a jardan vezettett bicikliut: hulye gyalogos ramegy lassitani kell miatta, figyelni kell ra. De amikor az uton o ugyanezt csinalja az normalis. Mert ott ra kell figyelni.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Gabibácsi
tag
válasz Bujdy81 #76380 üzenetére
Mert a bringaút nem csak a tied, hanem mindenkié. És szépen alkalmazkodsz a többiekhez, azért.
ugye milyen érdekes, hiába kacsingatsz attól még ugyanolyan pöcs lehetsz bringán mint pl valami versenyzős állat kocsival? Az is leszarja a többieket
múltkor mentem bringaúton egy család mögött, és szépen lelassítottam, megvártam míg az apuka észrevesz, majd lehúzódnak ahol lehet, a két gyerekkel
így kéne neked is közlekedni, esetleg, bár tudom te kurvamenő vagy, és edzeni kell nagyonHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
FőDudu
addikt
válasz Bujdy81 #76380 üzenetére
Mert a hatalyos torvenyek szerint a kerekparos koteles a kerekparos infrastrukturat hasznalni ott ahol parhuzamosan fut a kerekparut es a kozut. Kutyat nem erdekli, hogy te gyorsabban akarsz tekerni mint 30KM/h. Egyeni szoc problema az edzesed.
Szoval akarki akarmit mond, nem szabalyos a kozuton bojozo kerekparos csapat ha ott fut mellette a bicikliut.
Esz osztas helyett eloszor tajekozodj.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
zetor2000
senior tag
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz -NoVa- #76365 üzenetére
Hát, nekem nem egy ilyen termék jut eszembe az ipari remekműről.
Inkább ez, mint egy csapágyazott kerék. Itt pár órával kevesebb volt ugyan a befektetett mérnökóra, de valahogy jobban adja, hogy mi is a tervezés, amiből remekmű lesz:
[link]Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz Bujdy81 #76380 üzenetére
Szerintem márciustól verekedni is fogok, mert kezdem érteni milyenek a bicajosok. Ha én avgyok a gyorsabb, akkor alkalmazkodjak és legyek lassabb, mert hát itten közös dolgok vannak és emberség, ha Ő a gyorsabb, akkor takarodjak az útjából mer' hát itten alkalmazkodni kell és legyünk már tisztelettel egymás felé és engedjük el.
Csepel Duna part pld. kifejezetten szarul adja ki és akkor az még hivatalosan tán gyalogos sétány és lehet ugrálni, meg messziről lecsengetnek.
-
eattila
csendes tag
Amugy ma vittem a bringat 1 honapos atvizsgalasra. Meg egyuttal sarvedot is kap, ha mar jon az esos ido.
Allitanak a valton is kicsit. Bar meg nincs benne 200 km.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
WiZARD
addikt
Azért az 5-8 millió az már nem a kispógári felhasználásra szükséges napelem.
Nekem 3.5-5 millió közötti ajánlatok jöttek 10-11 kWp rendszerre, ami elvileg fedezné a ház teljes áram szükségletét (hűtés, fűtés, világítás, stb) + elektromos autó töltését évi 25k km-rel számolva.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #76393 üzenetére
+lesz 30-40%-os EU támogatás.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Phülöp
addikt
-
npera
újonc
válasz FőDudu #76322 üzenetére
Nem tudok és nem is akarok az egész kerékpáros populáció nevében nyilatkozni. Csak a saját verziómat tudom előadni.
Van egy kedvenc edzőköröm. Ott eltekerek kerékpárúton kábé a melóhelyig, az 9,5 km odáig, aztán onnan átmegyek egy kanyargós erdei kisútra. Onnan tovább egy településre, ahol kerékpárút továbbra is. Ennek az utolsó 500 métere már olyan rossz minőségű, hogy igazából kár is ráhajtani, aztán egy földútra érve véget is ér a mezőn. Ezért az utolsó körforgalomnál már a főúton tekerek. 70 km/h-s korlátozás van, néha falu 50-el. Innentől nincs kerékpárút egy szakaszon.
Az autósok néha leszorítanak, néha szembeelőznek vagy a könyökömtől 20 centire húznak el 90-el. Az út szélén a vonal mellett megyek, nem foglalok sok helyet. Nem kacsázok. Élénk színű láthatósági mellény van.
Egy Säve nevű településhez érve felmegyek a kerékpárútra, ami kábé 15 km/h tempóig jó, utána ráz mint az állat és tipikusan tele van kavicsokkal. De egy kábé 1 km-es szakaszon azon megyek, mert a főút keskeny és két oldalon korlát van, így ha egy busz jön, akkor az beszorul mögém és sort csinál. Ez a kerékpárút is a semmiben ér véget. Utána nincs kerékpárút vagy 30 km-en át. Aztán Kungälv belterületére érve van kábé 1 km kerékpárút, azon megyek tovább. Onnan megint főút és különféle országutak. Van egy komp is, aztán újra visszaérek Säve faluba, ahonnan visszafelé megy a dolog egy másik útvonalon. Ott sincs kerékpárút.
Ha egy kerékpárút olyan hepehupás, hogy kábé 15 km/h tempó felett már leesek a bringáról, akkor nem azon fogok menni. Kábé 25-35 km/h között ingadozik a tartós utazóm széliránytól függően. Emelkedőn néha kevesebb. Autóval ki lehet kerülni minden gond nélkül. Ha legalább egy métert tart a sofőr, akkor én már oké vagyok. A 20 centin felhúzom magam. Szabálykövető módon haladok, látható vagyok. Nem a sáv közepén kacsázom, használom az irányváltási szándékom előtt jó időben a karjelzéseket. Figyelek a forgalomra. Szerintem nem én vagyok "az ellenség" az autósok ellen.
A legtöbb sportoló kábé úgy nyomja, mint én. Egyenletesen haladnak egyenes vonalban, nem kacsáznak, nem emberkednek, nem akadályoznak. Sportolnak, edzenek.
Szerintem élni és élni hagyni.
A legtöbb aktívan sportoló bringás motorizált járművet is jobban vezet, mint az átlag autós. Bringát technikásan használni egy aktív tevékenység, ott nem csak ülsz, bambulsz és nyomkodod a rádiót a felezővonalak között kacsázva üveges szemmel. Szóval hiba lebecsülni a sportoló kerékpárosokat szerintem.
A szabálytalankodó és idióta módon viselkedő kerékpárosokat a normális csendes közösség ugyanúgy elítéli, mint az autósok. Csak általánosítani sem jó, nem minden bringás idióta.
Kábé ennyit gondolok erről röviden összefoglalva.
Ja még egy. 120- és 170 km-es versenyen is mentem kerékpárúton elég sokat, ahol volt és megkönnyítette az autósok dolgát. Ha kábé 35 km/h tempó mellett sem ráz a felület, akkor megyek rajta simán. Egyébként országút.
-
npera
újonc
válasz Samott #76363 üzenetére
Ebben az a vicces, hogy a Senna az kábé azon a szinten van, mint egy GT3-as versenyautó. Csak rendszámmal. És 2 ülés van benne, minden IS karbon vagy titán vagy szilikon-karbid. És nincs túl sok csomagtér vagy 5 ülés.
Vicces egy dolog ez, hogy itt tart egy "személyautó".
Nálunk is érdekes dolgok jönnek majd pár év múlva. Amilyen vert helyzetből indult a vágóhíd ahhoz képest eléggé rohamléptekkel mennek a jövőbe.
2006-ban a legsötétebb FORD-idők alatt kezdték el a koncepciós tervezését a VEA-motorcsaládnak, ami egy 2-literes moduláris motorcsalád volt. Benzin és öngyulladós. Ez 2013-ban tudták piacra dobni, már a FORD-korszak után, a Geely alatt. Erre épült a 2015-ban megjelent PHEV-kínálat.
Aztán jött évekkel elcsúszva a tervezetthez képest a Polestar brand, az 1-es és a 2-es. Jóval korábban akarták, de pár elég komplex faktor miatt borult a terv.Most jön az XC40 Recharge (Polestar 2 hajtáslánccal), az ICE-részleg saját cég lesz és fejleszt másoknak is. A kóser vágóhíd pedig csak BEV-et csinál már. Most erősen készül egy következő generációs platform, egy következő generációs moduláris elektromos hajtáslánc, egy következő generációs BEV-sorozat. És már most fut a kábé 5 év múlva jövő még utána következő hajtáslánc koncepciós tervezése. Nem tudom, hogy hol lesz addigra a Tesla, de addigra mi sem akarunk annyira lemaradva pislogni, mint most. A felső vezetőség nagyon durván tolja át a prioritásokat és forrásokat a BEV-irányra, nem teljesen hülye emberek fejlesztik a koncepciót és egyre több dolog készül inhouse. Ez nagyon durva átrendezést jelent mind HW, mind SW területen. Nem lesz egy könnyű menet, de szerintem érdekes jövő előtt állunk.
-
Samott
addikt
Egy kis Karotta fele Tesla rajongas: Tesla Battery Day 2020: ha a fele igaz, akkor itt a régi világunk vége - kb 18:30-tol, amit a kocsi "alvazarol" mond szerintem nagyon erdekes.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Elektromos cigaretta 🔞
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Építő/felújító topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ZIDOO médialejátszók
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.