- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Samott
addikt
válasz eattila #75852 üzenetére
Gep az van, csak nincs aki kezelje: Orbán elment a Korányiba, ahol a szemébe mondták, hogy a lélegeztetőgépekhez szakemberek is kellenek
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
Csak halkan mondom, van Polestar 2 videó, 1000 km challenge.
Durván hibás volt a töltés, nem ment a handshake 2 töltőhálózaton sem. Aztán rájött, hogy nyomni kell a konnektort közben, de ez akkor is gáz. A SW-re konkrétan rámondta, hogy ez még béta. Gáz. A töltés többször lement neki 2-5 kW-ra, gáz. Az akksi az utolsó töltésnél már annyira befáradt (vélhetően hűtés nem volt elég), hogy egy már elfáradt túl sokszor SC-vel töltött Tesla akksihoz hasonlította. Nem ment (még) az USB-ről zene lejátszás sem.
Mondjuk a Google Auto ment, legalább az nem döglött be.
A fogyasztás állati magas lett, 279 Wh/km, a Model 3 LR Performance 229-et evett majdnem ugyanilyen körülmények között és másfél órával hamarabb lefutott a teszten.
11 óra és kábé 30 perc, attól függően hogy a sok töltési hiba miatt mennyit vont le.
Ha ezzel akarják megszorongatni a Model 3-at, akkor azt kell mondjam, hogy ez elég kevéske lesz.
Még egy rosszabb hír: az elektromos XC40 légellenállása kábé 20%-al rosszabb a PS2-höz viszonyítva, ott még rosszabb lesz a fogyasztás autópályán.
-
FőDudu
addikt
válasz eattila #75855 üzenetére
Szomszedasszonyom tegnap volt orvosnal, kiderult epekove van.
Nincs semmi gondja, csak rutin vizsgalatok soran fedeztek fel a koveket.Kapott idopontot Oktober 12-re (mutet), elotte 4 nappal valami aneszteziologias vizsgalatra kell menni.
Orvos csak tudja - eddig meg nem volt epegorcse. Allitolag eleg szar.
Pedig Covid miatt itt is elegge le vannak lassulva a dolgok.
FőDudu
-
veterán
és akkor napi móka:
háromnapos meló, helyi kontaktszemélyt nevezzük A-nak. rendszám leadva, tegnap reggel felhív, hogy a százharmincnyolcas parkolóhely az enyém. oké, boldogság.
ma reggel 9:15-re megyek, előtte 5 perccel felhívom, hogy melyik hely az enyém, megmondja. fotós is ott van már, felmegyünk a helyszínre, ott zárva a tárgyaló, telefon A-nak, hogy mitmivan, közben fotós levelet írt neki. kulcs megszerezve, fotós visszaír hogy bent vagyunk.
majd lemegy a mai etap, negyed 11-kor már vidáman autózok hazafelé, amikor jön az email a fotósnak meg nekem, hogy akkor a mai napon ezt meg ezt a parkolóhelyet használhatjuk.köszi a hasznos infót
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
Samott
addikt
Ehh: Családi Tesla iskolázta a mezőnyt Tökölön
A szervezők a Teslát az épített autók közé, az Open kategóriába engedték benevezni, ahol csak a Hayabusa motoros drag versenyre épített gokarttal volt igazán éles a verseny.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz Gabibácsi #75878 üzenetére
Belül sok autó túl scifi, nekem elég a kommersz is. De egyre szebb műszerfalak vannak. Miniben viszont jó az alap hangrendszer. Kinek mi, havernak az X2es hangja/gyorsulása jött be, nekem meg az, hogy az elektromos Smart kussol és kb. hátsó kereke körül megfordul. Viszont semmi nem fér a csomagtartóba
-
npera
újonc
válasz Samott #75864 üzenetére
Ezen még nem dolgoztam.
Szerintem félreértettél valamit. Sosem röhögtünk a Teslán, nagyon is komolyan vesszük. És nem csak a Tesla van fókuszban, más gyártók fejlesztéeit is nagyon figyeljük.
Amiről korábban írtam az a saját véleményem volt a fejlesztési elveikről és miként tekintek arra, hogy még prototípus HW és SW van kint a vevőknél, ami biztonsági kockázatot jelent. Leginkább az Autopilot tekintetében fogalmaztam meg véleményt. Amit most is fenntartok.
-
npera
újonc
válasz Samott #75882 üzenetére
A HW az be lett fejezve, ez egy elég fontos dolog. És le is lett tesztelve. A biztonsági megoldásokon nincs kompromisszum, az hozza is a kötelezőt.
A SW az egy elképesztően komplex dolog sajnos, a töltés például nagyon nem egy standard mentén mozog. ICE vonalon annyi van, hogy bedugod a csövet a tankolásnál, nincs handshake, nincs aktív loop és teljesen humán vezérléssel lefut a téma. Maximum ha ügyetlen vagy kilöttyentesz egy kis benzint a földre.
Egy BEV esetén kommunikál a töltő a kocsival és úgy vezérli az áramot és feszültséget, de ahogy nézem ahány töltőhálózat annyi féle SW-megoldás van, semmiféle értelmes standardot nem tudtak összehozni a csatlakozó alap standardján kívül. A jelenlegi helyzet nonszensz, hogy mindenféle szolgáltató variál a saját rendszerével és gyakorlatilag egy hatalmas nagy katyvasz az egész, a kuncsaft pedig vihet magával egy tupperváre edénnyel RFID tagot, meg kártyát és lehet külön mobil nála a 47 töltős applikáció számára.
A fogyasztás részben a kaszni alaktényezőjétől függ. Egy WLTP ciklusban nagyásgrendileg 3/4 rész a gördülési- és közegellenállás (!), a maradék a hajtáslánc belső vesztesége. Tehát hiába vagy mondjuk 95% körül egy komponensre vetítve, ha kábé az 1/4-ét tudod befolyásolni a fogyasztásnak a ciklusban. Ha a kocsi úgy néz ki, mint egy mikrobusz (lásd XC40), akkor csak kavarod a levegőt magad körül, meg tolod magad előtt. Itt a Model 3 alaktényezője egy igen erős fegyvertény.
Az lesz vicces, ha majd kijön az új Tesla hajtáslánc és a mostani kínálattal felmossa a padlót. Akkor majd eléggé kíváncsi leszek a fejlesztési célokra.
-
-
Samott
addikt
Egyseggel.
Szerintem mar nem nagyon fogjak feljebb nyomni a hatotavot. Az csak a tomeget noveli. Inkabb a toltes gyorsitasan es a tartossagon kell gondolkozni, dolgozni. Elvileg ma jelentik be a roadrunner - millio merfoldes akksit.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-
Gabibácsi
tag
kaptam céges telefont, androidos
letöröltem a fakebookot meg az instagramot, meg frissítem, és akkor használatba vettem
hülye nagy péklapát, majd a táskámban hordomHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
FőDudu
addikt
Olaszoktol mikor jottem eloszor Szloveniaba, akkor ennyit toltunk le 7 ora alatt.
Suzukival eleg jo kis kor volt. Aztan 2 nap mulva vissza, hogy 1200km-t hazacuccoljunk Budapestre, majd 1 hetre ra kezdtem itt. Szaladtak a kilometerek a Suzukiba.
Es akkor is 1 Euro volt a benzin mint ma.FőDudu
Új hozzászólás Aktív témák
- Tippmix
- Prohardver app (nem hivatalos)
- NBA és kosárlabda topic
- Tenisz topic
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Gaming notebook topik
- Elnéztük a mai dátumot
- További aktív témák...
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.