Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Joci10

    őstag

    válasz foxmastR #1 üzenetére

    Reklámozni azt szokták, amit már megalkottak. És azért kell a reklám, hogy a fogyasztói társadalom azt érezze, hogy újból csak vásárolnia kelljen (mert megjelent az új telefon, ezzel meg azzal a plusszal - mert megjelent az új proci/VGA/SSD/...., és ez kell neked, hogy azt érezd, te is valaki vagy - mert megjelent az új....). Ezért ekkora piac ez a reklámpiac. Mindenhová betüremkedik kérés nélkül, és megy az 'agymosás', hogy neked szükséged van arra a termékre. És minél több helyről kapod az arcodba, annál valószínűbb, hogy tudat alatt olyan állapotba fogsz eljutni, hogy fizikailag is közel kerülsz majd a megvásárlásához is. Erről szól a (kormányzati) propaganda is: minél többen mondják ugyanazt (akár még szóról szóra is), minél többször kapod arcba, annál inkább elhiszi az ember(ek többsége).

Új hozzászólás Aktív témák