- Microsoft Excel topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Max
- Milyen program, ami...?
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
Mondjuk egy ilyen kínai zombiautós horror jöhetne a trashfilm rajongóknak. Ütős forgatókönyv lenne, ahogy Hans - Fridays for Hubraum őstag, Opel Manta-bütykölő főhős - megmenti a világot az elszabadult kínai elektromos zombiautó flottától WD-40 és karburátortisztító segítségével. A cápák, anakondák meg piranhák amúgy is uncsik már, a kínai villanyautóktól lehet igazán rettegni.
-
TomMusic
őstag
A régi, jól ismert gyártókra se tennék nagy tétet..
Ez egy akkora technológiai váltás, hogy mindenki nyögi. Pont a múltkor olvastam, hogy egy faszi vett 60 misi körüli EQS-t, és annyi hibája volt, hogy egy rémálom lett belőle. Aztán ott van a rengeteg visszahívás, pl. ID3, ID4-nél is volt valami nagy gebasz az akkukkal.
Anno a belsőégésűek elterjedése is nézd meg mennyire nem volt egyszerű. Csak végtelen korrupció, haláleset (ólmos benzin, shell bement falvakat kiírtani..), kartellezés, stb árán tudott azzá alakulni, ami.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
bteebi
veterán
Sok igazság van abban, amit írtál, egyúttal elgondolkodtatóak is a számok (pl. eladott/legyártott darabszám), de:
"És mi történik ha egy kínai gyártó becsődöl? ... Hogy lesz a karbantartás? Honnan lesz alkatrész ha kell? Pl. szélvédő, lengéscsillapító, csere fényszóró, vagy akár csak egy guminyomás szenzor? Hát sehonnan."
Mert mi történne, ha mondjuk a Ford csődölne be? Vagy a Mercedes? Akkor honnan lenne alkatrész? Jó eséllyel ugyanonnan, ahonnan a becsődölt BYD-hoz is. Kínából, meg pár OEM-től. Ha van igény, akkor azt valószínűleg ki fogják szolgálni, mert van benne lóvé. Persze nem biztos, hogy így lenne bármelyik gyártó esetében is. Rosszabb esetben sok autó donorként végezné, ami >~20 éves távlatban eleve így szokott történni. (A Ford meg a Merci piaci részesedése nyilván nem kevéssel nagyobb a BYD-énél, szóval nagyobb eséllyel foglalkoznának velük.)
"A régi, jól ismert gyártók drágák."
Valóban azok, csak ezt a felhasználó oldaláról nézve - szerintem - egyre kevésbé érthetően teszik, tehetnék meg. Az autóipar szabályozása persze sajnos túlerőltetetten változott, nem kis részben már-már értelmetlenül.
"De vajon mit adnak cserébe? Minőséget? Megbízhatóságot? Szolgáltatást? Stabilitást? Biztonságot? Tapasztalatot? Időtállóságot?"Hááátt.. ezek közül egyre inkább csak a tapasztalatot. Amiből egyre több a rossz. Gyakorlatilag minden gyártónak vannak kisebb-nagyobb szériahibái, akár rossz tervezés miatt, akár későbbi spúrkodásból. (Ford motorproblémák, gagyi váltók, BMW motorproblémák). De több olyan esetet is hallottam már, hogy vadonásúj autóval is (talán Renault meg Nissan??) a tulaj kb. állandó vendége volt a márkaszervizeknek, mert gyakorlatilag nem lehetett használni az autóját.
Annyi "előnye" van a tisztán elektromos autóknak, hogy azoknál némi túlzással ugyanakkora (nulla) tapasztalattal indult egy BMW, egy Mercedes, egy Tesla, meg egy BYD is. Oké, a két előbbi már közel 100 éve is gyártott karosszériát... tyűűű, baromi releváns most. A Tesla meg pl. megcsinálta a Gigapresst, amit szintén spúrkodásból több gyártó is igyekszik lemásolni.
"Nekem volt ALUVÁZAS (!!!) kínai bicajom, aminek garázsban tartva is barnán rozsdásodott a váza, meg a felnije."
Akkor az nyilván nem aluvázas volt, mert az legrosszabb esetben is "csak" korrodál, de nem rozsdál. Nyilván sok kínai termék gagyi, pl. az a bringa is az volt, de attól még a "Made in China" nem a gagyi szinonimája. A BYD autói eléggé jó minőségűnek tűnnek, az persze másik kérdés, hogy ez hosszabb (>5 év) távon is így marad-e, és hogy hogy lesz hozzá később support, pláne Európában.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
Új hozzászólás Aktív témák
- POCO F2 Pro 6/128GB
- Üzletből, garanciával, patika állapotban, iMac 27"5K (2019) i5/16GB RAM/Radeon Pro 570/1TB Fusion/
- üzletből, új Razer Book 13" i7-11th gen 16RAM/1TBSSD FULLHD IPS TOUCH FULL FÉM váz/magyar bill.
- Apple gyártói garanciával, bontatlan, iPhone Se 3 kártya-független, apple világgaranciával
- iPhone 13 Pro Max 128GB Gold/ PATIKA ÁLLAPOT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen