Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bteebi

    veterán

    válasz Hieronymus #21 üzenetére

    Bár a lengéscsillapító se off-the-shelf, de azért azoknál is teljesen standard megoldások vannak, minőségtől, árkategóriától függően. Onnantól kezdve meg már egyáltalán nem űrtudomány "megtervezni". Érdemi hardveres újítások ma már nem nagyon vannak (pár gagyi szenzor az nem az), az autók az elmúlt bő 20 évben érdemben nem nagyon változtak. Több lett a szenzor (ami amúgy nagyon fontos!), meg valamivel hatékonyabbak a motorok, de nagyjából ennyi.

    Eleve nem úgy működik amúgy egy új gyár(tó) indítása, hogy pl. Musk felvesz ~100 pályakezdő mérnököt, akik még az életben nem láttak autót, hanem eleve olyan szakemberek lesznek nála, akik mondjuk már 10-20 éve is lengőkarokat, kerékíveket meg hűtővizet terveztek. Ma pedig már amúgy bármit megtervezni és kivitelezni is sokkal gyorsabb, mint mondjuk 20-30 éve volt. Számítógépes tervezéssel akár 1-2 hét alatt többet érhetnek el, mint 40-50 éve kézi tervezéssel.

    Egy gyártósor normális PLC vezérlése persze valóban nagyon nehéz, akárcsak a hatékony, zavartalan működés megszervezése, de azért egyik se megoldhatatlan feladat.

    Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

Új hozzászólás Aktív témák