Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • speed471

    aktív tag

    válasz Teréz Atya #37 üzenetére

    Nem beszéltem olyan jelegű technikáról amit te felsoroltál.
    én 0 ponti energiáról beszéltem tesla 1kw energia bevitelel nyert 10kw amit még hozzácsapot egy eszközhöz amely hasonlóan müxik mint a rádió.

    De mind1... csak arra akartam rávilágítani hogy sokal komolyabb technika van már.
    pl rc autókban ill repülőben ott a giroszkóp a autó esetében korigál mint egy valós autóban lévő abs.

    Én nem kamional szálítanék a többin ha akarsz gondolkodj, és voala kevesebb a baleset meg a dugó.

    Inkább azt oldanák meg hogy a kamionokba ott legyen a nyamvat szükséges felszerelés a túlsúly helyett.
    Itt ph-n is lehet olvasni kamionos beszámolót amiket leír a emberünk engem nem lep meg.
    Sok baleset a emberek fáradságából adódik.

    Ezért nem sofőr a hibás hanem a nagy fuvar válalatok és azok elvárásai. :U tán a pénz szomj :F

    Két lépés közt születik a megoldás. "Okos az, aki csak a felét hiszi el annak, amit hall. Zseni az, aki tudja is, hogy melyik felét."

  • Deller2010

    tag

    válasz Teréz Atya #42 üzenetére

    Szerintem alaposan tesztelik a rendszert, mielött "szabadjára" engedik a kamionokat.
    Sok-sok-sok apró kérdésre kell megoldást találniuk a mérnököknek, de szerintem meg fognak birkózni vele.

    Pl: egy egyszerű szitu: kereszteződésben zöldről sárgára váltó lámpa.
    Kamionos mit tesz (az esetek 90%-ban)? Azonos tempóval halad tovább, vagy egy picit odalép, mert "ezen a sárgán még átmegyek". Akkor sem állna meg, ha biztonsággal megtehetné. A maradék 10 meg belerúg a fékbe, aztán vagy kiadja, vagy nem.
    HPS-sel a fedélzeten pedig - ha nem is tudja előre az adott kereszteződés lámpaváltásainak ütemét - fel fogja ismerni a lámpa állását, és 1mp-en belül dönthet (mert tudja a pontos fékutat, a gumik tapadását, dkg-ra pontosan a teljes szerelvény súlyát, stb.),, hogy meg fog tudni állni biztonsággal, vagy jobb úgy lehet jobb, ha még átsiet a sárgán.

    Azt nem árt tudni, hogy a tengeren túlon az kézi váltós kamionok a trendi, nem úgy, mint Európában, ahol sokkal inkább az automata váltós.

    | regular IT guy |

Új hozzászólás Aktív témák