Új hozzászólás Aktív témák

  • Deller2010

    tag

    válasz Teréz Atya #42 üzenetére

    Szerintem alaposan tesztelik a rendszert, mielött "szabadjára" engedik a kamionokat.
    Sok-sok-sok apró kérdésre kell megoldást találniuk a mérnököknek, de szerintem meg fognak birkózni vele.

    Pl: egy egyszerű szitu: kereszteződésben zöldről sárgára váltó lámpa.
    Kamionos mit tesz (az esetek 90%-ban)? Azonos tempóval halad tovább, vagy egy picit odalép, mert "ezen a sárgán még átmegyek". Akkor sem állna meg, ha biztonsággal megtehetné. A maradék 10 meg belerúg a fékbe, aztán vagy kiadja, vagy nem.
    HPS-sel a fedélzeten pedig - ha nem is tudja előre az adott kereszteződés lámpaváltásainak ütemét - fel fogja ismerni a lámpa állását, és 1mp-en belül dönthet (mert tudja a pontos fékutat, a gumik tapadását, dkg-ra pontosan a teljes szerelvény súlyát, stb.),, hogy meg fog tudni állni biztonsággal, vagy jobb úgy lehet jobb, ha még átsiet a sárgán.

    Azt nem árt tudni, hogy a tengeren túlon az kézi váltós kamionok a trendi, nem úgy, mint Európában, ahol sokkal inkább az automata váltós.

    | regular IT guy |

Új hozzászólás Aktív témák