Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ntomka

    nagyúr

    válasz bambano #22 üzenetére

    A saját végpontja és az ügyfél között. Mondtam, ha leáll a net fele, attól még neki az ügyfél felé szolgáltatnia kell a vállalt minimumot, amivel ő a net életképes felét jól elérheti. A probléma az, hogy sokszor az ilyen ügyfelek joggal reklamálnak, hisz 100 weboldalból 100-at nehézkesen, vagy nem érnek el. Mert amíg nem jön be a Gmail, fácsbúk, de jön az iwiw meg a napiszar, addig a hozzá nem értők is kilogikázzák, hogy biztos az adott oldallal van a baj, visszatérve a telefonos analógiára, ha Józsit nem tudom felhívni, de Bélát meg Gézát igen, akkor csak nem a szolgáltatómmal van a baj, ellenben ha egyiket sem, akkor már máshol keresem a hibát. Lehet, hogy elnagyolt ide ez a példa, de szerintem érted hova akarok kilyukadni, és ha nálatok, mint szolgáltatónál ilyen nem fordul elő, az tisztelendő, de sajnos sok szolgáltatónál többet vállalnak, mint amit ki tudnak szolgálni.

    [ Szerkesztve ]

    ツ Headphones on - World off

Új hozzászólás Aktív témák