Új hozzászólás Aktív témák
-
EmberXY
addikt
Elmaradnak ugyan, de relatíve nem sokkal, ha megnézed, a V10-es korszakhoz képest ~ 100 kilóval nehezebbek a kocsik, 4 hengerrel kevesebb van (bár van turbó), az aerodinamikai megoldások is rengeteget fejlődtek.
Szerintem ha a V10-eseket meghagyták volna, akkor a mérnöki fejlődési tempóval számolva ma már életveszélyes lenne a technika, valahol gátat kellett ennek szabni.[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
EmberXY
addikt
Ezért van (sajnos vagy nem sajnos) a DRS, ha már bevezették, nem lehet csak úgy kidobni...
Az a ~ 2 másodperces lemaradás, ami az optimális hűtéshez/tapadáshoz kell, gyorsan ledolgozható a motor feltekergetéssel.
Amit én a legjobban sajnáltam, az a pontszámítás megváltoztatása volt, ezzel teljesen összekavarták a pontrendszert, viszonyítási alapokat, bár ez még régebben történt.Up the Irons!
-
EmberXY
addikt
Én konkrétan arra gondoltam, hogy ha minden fullos maradt volna, akkor egy 400-420-as tempónál már nincs az a számítógép, ami befordul neked egy egyenes végén 70 körön keresztül, nem hogy egy ember.
Nem féltem én a pilótákat, tudják, hogy mit csinálnak, és nem kis pénzért, de a lehetetlenre ők sem képesek."a másik sarkalatos pont az f1-ben, hogy ma már egy hagyományos értelemben vett pilóta semmire nem jutna az f1-ben"
Ez igaz, ez is némiképp azt támasztja alá, hogy a szarabb autót nehezebb vezetni, teljesítményben mégis szinte ugyanott vagyunk, mint ezelőtt 20 évvel, ugyancsak arra lyukadunk ki, hogy ha minden a régiben maradt volna, akkor kerék nem kellene az autókra, csak szárnyak.
Up the Irons!
-
EmberXY
addikt
Azért a pole idők nincsenek relatíve annyira messze egymástól, pl ha Monzát megnézzük, legalábbis amit tavaly Rosberg odakent neki: [link]
A gátat szabást én úgy értettem, hogy hiába adott egy csúcstechnika, azt évről évre fejlesztik, a mérnökök nem ülhetnek ölbe tett kézzel 20 évig pusztán azért, mert rohadt gyors a technika, minek nyúljanak hozzá...
Ezt a javulást próbáljákelcseszniellensúlyozni a sok hülye szabállyal, amiken még így is zseniálisan átverekszik magukat. Hol tartana ma a V10 korszak az akkori szabályokkal? Én legalábbis úgy gondolom, hogy változtatás nélkül már túlnőtt volna a technika az emberi határokon.Up the Irons!
-
EmberXY
addikt
Valóban Hamilton, kicsit benéztem, csodálkoztam is, hogy egyáltalán mit keres ott Rosberg neve, ja, ő csak a futamot nyerte meg.
Régen nem volt átfolyás szabály pl, ha megtankolták a kocsit, úgy nyomhatták neki, ahogy nem szégyellték, na meg a hibrid rendszerek kicsit máshogy működnek, töltő kör, stb, régen ezen csak röhögtek volna, ezt nem vitatom, de még így is majdnem ott van a teljesítmény egy 6 hengeres motorral, ez a durva.Viszont Monza ugyebár inkább motorerő pálya, az idei szabályváltozások eredménye meg inkább a technikás pályákon jön ki, a Hungaroringen már tényleg ott vannak az idők, a pole idő messze meg is dől, a leggyorsabb kör is nagyon ott van, szóval ebben a tekintetben utolérték a v10-et...
[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Politika
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Windows 11
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
- Dell Latitude E6330, 13,3" HD Kijelző, I5-3320M, 4GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Dell Latitude E6420, 14" HD+ Kijelző, I5-2540M, 4GB DDR3, 250GB HDD, Nvidia VGA, WIN 10, Számla, Gar
- be quiet! PURE POWER 11 tápegység I 600W I Félmoduláris I 80 PLUS Gold
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó