-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #8299 üzenetére
úgy értem hogy finom indulással is meg verte a bömit.
no ebben igazad van új technika, az elején még nem kell csúcsra járatni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
Sziasztok.
Olyan kérdéssel fordulnék a társasághoz, hogy Golf II GTI-ből érdemes-e a 107 illetve a 112 lovas verziót megvásárolni?
Vagy mindenképpen keressek 139 lovas(KR) motorkódú GTI-t?
(Nagyon kevés ilyen GTI-t lehet látni... ) -
VR6-Fan
veterán
Szia!
107-112le-s verziók a 8V-sek, ezek a középtartományban élnek igen csak, ahol a 950kg dinamikus ráncigálásához elegek.
én a helyedben egy jó állapotú Digifant 2-es befecsivel ellátott példányt néznék (jellemzően a 107lovas fiatalabb példányok), mint a régebbi példányokban fellelhető K-jetest
(112le-sből is volt digifant2-es, k-set meg azért nem ajánlom mert abból nagyobb eséllyel lehet szart kifogni.)
(itthon legjellemzőbben a PF (digifant) és a PB motorkodú (k-jet) kettesek fordulnak meg, egy kis írás a motorokról:[link])
nos KR-esből itthon jót nem nagyon fogsz találni vagy csak drágán.
jó motor amég jó motor, de ha a lelke jó (k-jet befecsi) akkor érdemes vele foglalkozni kb 100-150e-ből fellehet újítani teljesen, ha tiszteségesen be van járatva akkor elég kellemes meglepetést lehet vele okozni.
alapjaiban elég tartós motor, ha nem túrják neki akkor ország úton kijön 6,5-6,8-ból (legalább is az enyém.), városban 8liter fixen sajnos, ha nyomkodja neki az ember 13-at is lelehet nyomni a torkán.
azt szokták mondani hogy nincs nyomaték a KR-esekben a 16V véget, szerintem ez badarság halál kényelmesen elközlekedek vele 1500 fordulattól.
no meg a KR-s jobban is megy mint a 8V-s társai.
azt hogy mi éri meg neked kell tudnod.
egy olyan kocsi kell amivel gond nélkül gyorsulhatsz lámpától lámpáig és 130-as tempo felett is bőven dinamikus.
vagy egy valamivel igénytelenebb, de kellően dinamikus és sportos gép amit valamivel olcsóbb fent tartani.
a 129le-s (PL-es) 16V-t meg el kell felejteni...
üdv!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
hát ezt pl kerülném, a már megkezdet tuning gépeket lehető legnagyobb ívben, és azért ennek füle farka hiányzik...
én ezeket találtam a használt autón:
[link] tudom nem a legszebb, de nem minden ami arany ami fénylik, egyszóval ha nincs szét rohadva és nem 2-3 kocsiból van össze legozva, motor,belső ok és csak a fényezés ramaty akkor én ezt venném (igaz 4 ajtós, tehát nekem ennél fogva kizárva.), de ez elég jó kis autó alap.
(és elég felszerelett modell, fényszóró magasság állítás/fényszóró mosó /(klíma, legalább is a fűtés panel alapján) és még kitudja mi kincs lehet benne, és én is hasonló áron vettem az enyémet, mohával benőve állt benne a víz, töröt ölés hiányzó ajtó kárpit most így néz ki:[link][link][link]és a hátsó lökös/első szakáll GTI 16V embléma kivételével kívülről az összes GTI elem meg van rajta, azért ez nagy kincs manapság.
[link] vagy ez, amennyit látni róla egész emberinek tűnik a többihez képest
[link]ő meg elég patent, de az ár..
az ilyen gyári alakrészekkel felújítva stb szövegeknek meg ne dőlj be..
amúgy nem akarlak rábeszélni az elsőre sem kicsit sem (legalább megnézni érdemes lenne)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #8305 üzenetére
Ezeket én is végig néztem, nem is egyszer.
Az elsővel nekem is az a bajom,hogy 4 ajtós, tehát nálam is kizárva.A másodikat szintén néztem, pont az ár miatt, továbbá így elsőre elég jónak tűnik.
A legnagyobb gondom az,hogy abszolút nincs lehetőségem egyénileg barkácsolni az autón.
Szakértelem és helyhiány miatt sem. (Időm pedig lenne télen.. )
A mostani Golfnak sem álltam neki felújítani, pont ezért.
Így egy jó állapotút kéne valahogy kifogni. Ami manapság baromi nehéz.
Főleg úgy, hogy még egy jó, megbízható autószerelő ismerősöm sincs , aki eljönne velem állapotot felmérni.A tiéd az nagyon tetszik, szívesen elfogadnám. Nagyon patent.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
na most abba ne is reménykedj hogy 300k ért majdnem hibátlan GTi-t vagy bármilyen más hasonló korú autót kapsz!
lakatolni meg fényezni én se állnék neki (pedig fényezős haver mondja hogy nem is bonyolult, jah neki... )
de azért az alját pl Te magad is megtudod kapargatni csiszolni, és lefújni vastagon alváz védővel ha csak felületi rozsda van.
a kereket te is kitudod cserélni (gyári emelővel és kerék kulccsal azért ne állj neki!)
felpolirozni Te is feltudod..
szóval az ilyen apró dolgokat Te magad is megtudod csinálni, amúgy meg elég felhasználó barátok a golfok, könnyű őket szerelni.
autószerelő/golfokat ismerős ismerőst ( ) meg keresni kell, azért találni lehet megbizható embereket.
azért egy ilyesmi végeredményű 4ajtossal megbarátkoznék:[link][link][link][link][link]
no meg a 4 ajtónak meg van az az előnye hogy nem kell nagyon azzal foglalkozni hogy az ajtók lógni fognak, jóval könnyebb pakolni (pl a csajok jóval könnyebben beszállnak hátulra )
én ha így hirtelen akarsz ennyiből GTI-t venni akkor egy napos szombaton megnézném mindkettőt legalább a tapasztalat miatt, ha jól láttam amúgy is mind kettő Veszprém megyében van.
Köszönöm, de azért neki is meg van a nyűgje baja, egy új fényezés meg egy durvább ültetés el kéne, illetve jövőre szerintem meg kell ejtenem egy motor felújítást, ha meg marad.
no meg valamit kell kezedni vele mert néha már nem érzem biztosnak 1-1 előzésnél
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz fekeandras #8299 üzenetére
Ejj, de bekékültél.
VR6-Fan: látom, Neked tetsző témakört kaptál.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #8308 üzenetére
de ott a pont, nyílik a hátsó szélvédő is.
tomcsi23:áhh csak a tapasztalataimat íróm le.
viszont kiderült hogy miért melegszik városban a paripa...
lehet ezért pusztultak meg a szelepszálszimmeringek...
valaki unatkozot PS-el CS-n[link] szerintem jó lett
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #8311 üzenetére
valószínű 102 fokos ventilátor kapcsoló van benne (cabrio hűtő)
és 5 lapátos a fűtés motormert a gyári kis hűtőt (olyan vékony és pici japán style) 1-1-ben cseréltem egy cabriojéra.
nos az én ventim valószínű 6 lapátos és 95 fokos gomba van benne (vagy 87-es).amúgy meg melegebb napokon nem is kell hogy hajtsam ha egész nap városban rohangálok akkor 110-113 fokos az olajam és a víz pont hogy nem forr fel...
országúton meg 105 fok a csúcs de azt szigorúan 5000 ford. felett tudom csak produkálni, mondjuk ott a menetszél végett érek is valami a 2X akkora hűtő felülettel
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #8314 üzenetére
98-108 a teljesen hivatalos, de 130-ig nem kell annyira agódni sima utcai olajnál 140 foknál 99% hogy megégeted
érdekes 6 lapátos GTI venti van benne
és 95-102 fokos gombaa gyári amit 86-ba tettek bele viszont csak egy állású (magas fordulat) ami 95 foknál kapcsol.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
voltam autókázni, egy picit meg álltam Gárdonyba a bogaras talin[link]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
vodika
tag
Üdv Fórumozók!
Egy kis segitség kellene... Igazat megvallva már előre látom, sokaknál kicsapja a biztit a kérdésem, talán jogosan de általános információgyűjtésben vagyok...
Szóval Fábia tulaj vagyok, de személyes okoból kifolyólag szeretnék egy kicsit nagyobb és jobban felszerelt autót venni.
Ovtaviára gondoltam és ami még kitétel hogy szervós és légkondis (nem elvárás a digit...) legyen.
Amiket úgy korban/árban is elfogadnék az valahol a 2003-2004/1.5milla körül mozognak. Eddig is benzinesem volt, most is erre gondoltam és persze legalább 75 lóval.
Szóval az lenne az általános kérdésem, milyen tapasztalatotok van az Octáviákkal? És persze azért irtam a részletesebb "elvárásokat", hogy az ebbe passzoló tipus érdekelnek főleg. Ha esetleg van kimondottan forum, és küldenétek linket azért is hálás lennék!!
Továbbá ha megyek majd autót nézni, mik azok a tipikus Octavia hibák, amiket mindenképp ellenőrizzek? Már persze ha észrevehetők....
Illetve még1 dolog: nem tudtok esetleg valakit, aki szoftware-es uton egy laptoppal bele nézne a gép agyába? Hátha lát valami rejtett hibát stb. Persze nem lennék hálátlan érte...Köszi előre is minden segitséget!
Üdv:
VodikaEzek mennek, meg a bárányfelhők.... Priviben gyorsabb! Normál esetben válaszolok privikre, kérlek tedd ezt TE is! Köszi!
-
tomcsi23
veterán
Szia!
Hát ezt a 75 lovas verzsönt szépen el kéne felejteni. (Amúgy meg ez az alap, tehát a benzines mind legalább ennyi horszpóver.)
Motorok tekintetében inkább egy 1.8-ast javasolnék (125 paci) - bár a többiből több ajánlat van, de érdemesebb lenne. Ha van egy kis keret még, akkor turbósban is szóba jöhet (150 ló)....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
bobace
őstag
Sziasztok!
Valakinek nincs kezelési útmutatója elektronikus formában Audi A4 (B5)-eshez mondhtani bármilyen nyelven? Mert javítási és szervízleírással tele a net, de használati útmutatót nem találtam
Valamint van valami univerzális mód a gyári rádió unlockolásásra? BlaupunktNem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
tomcsi23
veterán
Szerintem nem dilemma. 1,4 octáviába harmat karcsú, ha klímával, meg esetleg többen mennek, még a forgalom ritmusát se nagyon lehet felvenni. A fenntartásbeli különbség meg elhanyagolható, fogyasztásban meg nincs is (max az erősebb javára. ). Persze, ahol minden száz forint számít, ott más lehet a helyzet.
Ja, és a 150 lovasat még nem fogják szivatni a dupla telj. adóval (egyelőre).
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
az 1,4 16V okádiára többet kell költeni mint az 1,6 8V-re fent tartás címén, és többet is zabál.
1,6 pont határ eset, 1,8 125le az köröbelül kötelező, a 1,8T 150le-vel meg pont kényelmes, ha az ember nem maga megy és klímázik is.
az 1,4-es egyetlen java a biztosítás amit én simán be áldoznék a kényelemért meg ugye a fent tartása és a fogyasztása rosszabb.
a turbosnak valamivel nagyobb a fent tartása..
168le-től van + adó.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#67688960
törölt tag
én is azt mondom, klimásat min. az 1.8-ast venném, nekem a 115lovas klímás a járgányom és elbírnék viselni még egy pár tucat lovacsák
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #8334 üzenetére
az a benzin ár emeléssel együtt már 200ft 1 tankra vetítve
amúgy én is erő teljesen elgondolkodtam a klímán miután mondtad hogy neked is elégé érezhető volt alacsony fordulaton, pedig a Tied 180le, no meg turbinyekes...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #8335 üzenetére
Mekkora egy klíma? Kb 4-5 kW, ez felvesz olyan 7-8-at, azt meg bôven megérezni az alacsony régióban (turbinyek alatti). jó azért le nem fullad, de ott lehet kb 60-70 ló, az meg vagy 15% mínusz.
szegény gog meg izzadt mint állat, s közben spórolt vagy 20 forintot.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
vicces
addikt
én csak annyit szólnék hozzá ehhez az octáviás témához, hogy :
egy időben volt alattam egy 1.8T, ami annyit fogyasztott mint most az 1.4-es ibizám. a különbség az volt, hogy ha oda léptem neki akkor ment az octi ahogy kellett, még kilmával is, amit rettentően hiányolok most az ibizából. sőt ha most klimázok az ibizával, akkor nem nagyon előzgetek. dehát egyszer fent egyszer lent.
:)
-
tomcsi23
veterán
Így van. Melyik verzsön volt, 150 ló, vagy RS tán?
gog: mindenkinek megvannak a saját kis élvezetei
VR6-Fan: közben néztem görbét, olyan 1000-1500 között lehet vagy 25-35 ló. Hát ha ebből a jó felét lefoglalja a klíma, az már észrevehető.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
DeadMeat
veterán
-
DeadMeat
veterán
válasz tomcsi23 #8341 üzenetére
27ló hogy pontosak legyünk De nehogymár a klíma ami 2kW-os elvegyen 13 pacit... a hajtásából eredő veszteségekkel együtt max 2,5kw-tvesz el,ami meg nem 13 lovacska SZerintem.... bár nem értek a lovakho... Meg minek a klíma.... sosem sül le a karom
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
tomcsi23
veterán
válasz DeadMeat #8343 üzenetére
Tartományt írtam, tehát egy szám nem is lehet.
olyan 4-5kW-ot olvastam klímára, de hogy mennyi lehet, meg mennyit "vesz el", nem tudom. Ha mamival megyek a melegben, akkor kell használni, de bevallom Neked, már egyedül is bekapcsoltam. majd ha ezt is megadóztatják, megfontolom.Városban 9-10 körül kajol, dugóban állva nem szereti, ott 12-ig is felmegy. Ja és még van fék, de nem azért mert nem használom. Viszont majd tárcsákkal együtt kell cserélni, úgy 1 év múlva. Szép summa lesz az is.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
#67688960
törölt tag
Itt 3-4,5kW-t írnak a klímának, ha 5kW-al számolok (0,74569987158227022kW=1LE szerint), akkor is csak 6,705ló jön ki.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz #67688960 #8347 üzenetére
Pont ezt találtad meg?
Személygépkocsikban a töltetmennyiség típustól függően 350-950 gramm. Ennek a mennyiségnek a keringtetése a hűtőrendszerben biztosítja a személyautó légterének lehűtéséhez szükséges 3-4,5 kW-os teljesítményt.
Na, nekem ebből ez hűtési teljesítménynek tűnik....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen