-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
roti86
őstag
válasz VR6-Fan #8251 üzenetére
Vezérműszíj 4500Ft
Feszítőgörgő 11500Ft
Vízpumpa 12500Ft
Olaj 4liter (castrol) 12000Ft
Olajszűrő 2000Ft
Levegőszűrő 3000Ft
Pollenszűrő 2000Ft
Benzinszűrő 2000Ft
2db szilent 5000Ft
Zöldkártya 8000Ft
Munkadíj 20000Ft
Vizsgadíj 30000FtÖsszesen 112500Ft
105 ezer km-rel vettük most 117 ezer van benne, szóval 12 ezret raktunk bele, látszik az előző tulaj mennyire figyelt a szervízekre .
-
VR6-Fan
veterán
pedig az árak nagyából rendbe vannak.
ha azzal kezded hogy 120-es nagy szervíz akkor nem kérdeztem volna
ez nem az előző tulaj nem törödömsége, ez 120e-nél kivan írva a legtöbb VW-re
szilenteket meg köszönd a magyar utaknak.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
roti86
őstag
válasz VR6-Fan #8253 üzenetére
Akkor nem sokallod érte, szóval minden autónál 120 ezer km körül ennyit rá kell költeni?
Mondhatjuk nagyszervíznek is, de nem márkaszervízben volt, hanem helyi autószerelő javította.
Lehet azért vagyok (vagyunk) felháborodva, mert max 50K-ra számítottunk. Már szóba jött az eladás is.
#8254 Gyertyacsere megvolt 105 ezer km-nél.
-
VR6-Fan
veterán
eredetileg a 2. gyertya csere is 120e-nél van.
vizsgát sokallom (mi egy műszakilag nem kifogásolható kocsit 1-2 ezeressel olcsóbban tolunk át a soron) picit
meg az olajat sokallom, de azt tényleg csak pár 100ft-vel igaz mi más milyent használnuk.
a 120e-s szervíz a meszeknál is az meg a márkaszervízben is az.
hát én egyrészről sokallom hisz ennyiért kb az egész motorom felújítom, de én nem számolok magamnak munka költséget, meg más az anyag ár is
de nagyából rendben van, a márkaszervízbe ezt még szorozhatad volna 2-vel.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
lorcsi
veterán
-
VR6-Fan
veterán
aha, jah külön fékhatás mérés
a "milyen autót topikba" hobbizoli leírta a lényeget.
a szerelőnek átfog menni, mert ő oda komoly pénzt visz még te nem. ennyi.
(nyilván ha valóban hibátlan a kocsid és meghuzzák akkor kicsit kilog a lóláb, ilyet azért nem szoktak)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
roti86
őstag
Köszönöm mindenkinek a hasznos információkat
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #8266 üzenetére
Hát gyerekek nekem az állam leesett.
Szerintem ez nagyon sok.
Az alkatrészek is drágának tűnnek.
De a szerelés és a vizsga az rohadt sok.
Nekem 22000.- be került annó a favorit és az már mókolt vizsga volt.
A zöldkártya 6700.- a golfra.
A szerelések meg hát lehetett volna olcsóbb szakit is találni.
Szerencsére nekem meg van a jól bejáratott szerelőm.
Ezt amit leírt a "kolléga" 80.000.- körül csinálta volna meg.
Ha meg én viszem az alkatrészeket akkor még olcsóbban.Szerintem sok az összeg.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
nekem unix árákkal számolva olyan anyagokat beépítve amiket szoktunk, több jött ki.
sorrend ugyan az:
-5000
-12700
-13000
-9600 (castrol magnatec 10W40)/12000 (c. edg 5W30)
-1900
-3000
-2500
-3000
-350054200ft/56600ft
az Ő anyagára meg:52700
munkadijat meg mindenki számolj 3000-4000ft/órával közt és ez egy embernek egy komplett dél előttös meló.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
veterán
válasz VR6-Fan #8271 üzenetére
ált ezekből az árakból a szerelők kapnak 10-15% engedményt.Ezért szoktam hagyni én,hogy ők megvegyék.Meg az sem mindegy ilyen,mikori autóba kell az alkatrész.Nekem pl a komlett vezérléscsere ~60k vagy több kicsivel.+ olaj,gyertyák szűrők,ect.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #8272 üzenetére
mert a szerelők ebből a minimális árkülönbözetből élnek, kb a 3e ft-s munka díj a rezsire elég...
de állt. egy bizonyos kedvezményt ők is tovább szoktak adni.
azért mondtam hogy én durván 120e-ből felújítom az egész motorom, még nagyobb szelepet is veszek bele szerintem no de ez 23éves...
én ahhoz a 99'-es 60le-s cordobához néztem mindent.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
DeadMeat
veterán
válasz tomcsi23 #8274 üzenetére
Én ezt előre leegyeztetem,amikor beviszem a kocsit.Ha nem jön közbe semmi egyéb hiba,nemkell más alkatrészt venni bele,akkor az ár az fix.Ha a megegyezett árra még rádob,akkor simán kiszereltetem vele a cuccokat,és megyek máshova.Volt már rá példa,hogy bepróbálkozott egy faszi,mondtam neki,hogy akkor a régi vissza,énmeg megyek máshova,mert nem ebben egyeztünk meg.Mindjárt elég volt az előre megbeszélt pénz... De azóta normális szerelőm van szerencsére,aki ért is hozzá,és nem mellesleg olcsó.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
Ez meg ugy hüjeség,ahogy van.Vagy ha nincs ismerősöd ne is legyen kocsid?Vagy mi?Nekem pl nincs ismerősöm,de nem hagyom magam átbaszni. Nameg egy 20 éves autó alkatrészárait nemigazán szabadna egy 10 évesével összehasonlítani.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
Jah..ezért röhögtem ki a márkaszervízeseket,amikor a 30k-s olajcserére még rá akartak dobni +20 ezret.Merthogy volt más gond is,de azt nem akarta elárulni mi Mondtam neki hogy belőlem ugyan nem gazdagszik meg potyára,és kértem a vezetőt... Soha többet nem mentem oda...
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
rob210
nagyúr
válasz DeadMeat #8278 üzenetére
Nem hülyeség.
HAnem arra célzok, hogy ha elviszi egy párszor az ember egy öreg szakihoz.
Akkor az visszatérő vendégként kedvezményt ad megismerkedik vele az ember és kialakul egy kölcsönös bizalom.
Nekem is így alakult.
Beajánlottak egy szerelőt, nagyon ganéj volt.
Beajánlottak egy másikat na azóta is hozzá járok.
Olcsó, pontos, jó.Renault power
-
#67688960
törölt tag
Sziasztok!
Csatlakoznék a klubba egy Audi 80 B4 2.0 85KW '93-al.
Volna egy gyors kérdésem!
Nem tudja valaki véletlenül, kb. hogy nézhet ki egy fehér audi 80 színkódja?
Csakhogy tudjam hogy, na ez az amit kerestem ha látom, ugyanis kellene és még nem találtam meg.
Igaz túlzásba még nem vittem a keresgélést, de hát lustaság fél egészség ugye. Talán a kárpit alatt lesz csomagtartóban. (ez a bónusz kérdés)[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #8293 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #8295 üzenetére
16VG60
tegnap már járt
gyárilag 71 készült belőle, MO-n ez az első.
kb 250le-350nm (számítások alapján 3000 alatt lesz a nyomaték csúcsa )
bodé 800kg-s 1-es golf.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #8297 üzenetére
jövőre meg talán megy alá a 4X4 és akkor kerül és rá egyből a 4 slick gumi
KW variante4 és mehetünk játszani az euro ringre...
azért az audi sofőrjének van mit gyakorolni a rajton, de ha jól láttam így is 2secet vert a bömösre
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #8298 üzenetére
Ezt most nem teljesen értem.
Első éles versenye volt az autónak. 3,4liter v8 hengersoronként 1-1 turbó, ~820lóerő, torsen összkerék.Szándékosan nagyon lightosan ment féltávig, hogy a rajtnál ne törjenek el a féltengelyek.De a célvonali sok mindent elárul. Hidd el tud a srác rendesen is rajtolni.Csak a technikán sokat kell még finomítani.
-
fekeandras
őstag
Minél tovább nézem annál inkább tetszik ez a Q5.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen