- Max
- Mikrotik routerek
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Linux kezdőknek
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Vírusirtó topic
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz MunezXBK #199349 üzenetére
Nem bírta, májusban is már gyenge volt, előtte gondolom egy bő fél évig nem is ment, szóval kb 1 szezon lehet a technikában. De a szerviz is megér egy misét: már telefonban a kibúvót keresik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
T-master
tag
válasz laabom #199341 üzenetére
Azért ez nem ilyen egyszerű. Függ attól is hogy hol a lyuk, külső-belső oldalon stb... A márkaszervíznek kötelező fényképpel vagy videófelvétellel dokumentálni a szivárgást ha garis a javítás, így nem marad sok kérdés... Szerintem nyugodtan vidd márkaszervízbe, pár hete egy Atecán cseréltem hűtőt + az egyik csövet mert a nyakánál kirohadt, a hűtő meg teljesen az aljánál ahová nem mehet kavics.
-
macilaci78
nagyúr
válasz T-master #199352 üzenetére
Én is ezért mondtam, hogy első út a márkaszervizbe vezessen, mert ha nem garis, azt szájbarágósan kell megindokolják konkrétumokkal alátámasztva. A javítási ráajánlat pedig jó lesz alkatrészlistának cikkszámokkal.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Szada85
aktív tag
A Cupra mai eredménye a müszaki vizsgán...bukta.
Bal elsö gátló kakukk, környékbeli szervizek nem tudnak DCC-s (állítható "keménységü") gátlót beszerezni, így 20-ára kaptam idöpontot a SEAT-nál.
Bírt 7 évet, és ~130 ezer km-t.
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #199355 üzenetére
Ezen gondolkoztam egyszer, most így olvasva jutott eszembe.
Ez a párban kell a gátlót cserélni szabály ez mindenfélére igaz?
Légrugós, állítható csillapítású? Ha külön van a légrugótól vagy egyben van?Mindig fontos, hogy párban legyen cserélve?
Bár úgy gondolom igen.
Köszi[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
laabom
tag
Rendben. Köszi szépen srácok a segítséget. Kedden megnézzük hol szivároghat ha garis a dolog akkor megyek a márkaszervizbe
-
grizlisandor
addikt
válasz Mágus2 #199303 üzenetére
Érdekes, ahogy csiszolgatják a technikát.
Novoth tett ki egy fb postot egy gyári egr vakdugós 2015 évi RS Skodán, itt csak a DPF utáni megszűrt gázt vezeti vissza.BMW vonalon dízelen bevett szokás a szívócsatorna koksztalanítás ( diózás ), a kigyulladásos dologhoz is köze van...
1.5 TSI akkor nem fogja bírni itt a ridegtartást a felhasználóktól, lesz itt hiszti, hogy így rossz, úgy rossz konstrukció.
Szerk.:
(#199361) yodamester10:
Levegőszűrő?[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Mágus2 #199355 üzenetére
Igen, szinte biztosan 4 számjegyü lesz €-ban, és nem biztos, hogy 1-essel fog kezdödni, de nyilván, majom-banán..
molnarpeter:
Most voltam otthon, szeptemberig nincs tervben, a vizsga pedig június végével lejár (ha jól tudom itt nincs "3 hónapos szabály", így legkorábban adott hónapban érdemes vinni), így most lokális megoldás kell. -
yodamester10
őstag
válasz grizlisandor #199363 üzenetére
Minden másodiknál cserélek,nem sokat megyek benzinnel
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #199329 üzenetére
Sikerült lebeszélni róla.
Indításkor majd kiesett a motor a helyéről.
Kuplungot tartva pulzált a pedál rendesen.
A 4 injektor töve merő gázolaj.
A slusszpoén, 213000km volt a kocsiban, a tulaj, mert bizományban árulták, pedig Than Hong volt. Ez végre meggyőzte, hogy nem ez kell neki.Renault power
-
laabom
tag
Üdv. Valószínűleg megvan a hiba. Reggel átnéztem a hűtőt szemből, hogy látni e valami sérülést és oldalra beszorult egy kismadár. Gondolom ő okozta a hibát.
Nem is értem mert semmi sérülés nem volt a lökhárítón és nem is ütöttem el semmit tudtommal.
Majd kedden többet fogok tudni. Kérdés vegyem ki vagy hagyjam keddig bent a madarat?
-
-
simonjoe
őstag
válasz laabom #199367 üzenetére
Hu bakker!!! A te autód is egy bird killer . Én is jártam így egyszer és hosszú időn keresztül kerestem, h mi az a Q...va büdös a garázsban, majd valamikor a szervizben leoperálták egy szegény veréb mumifikált tetemét a hűtőről. Nem értem, h miért nem vettem észre? Menet közben annak kellett volna hangja lennie.
Joe
-
Bandit21
addikt
-
laabom
tag
válasz Bandit21 #199374 üzenetére
Igen erre nem. Viszont hol csináltassam meg az a kérdés..
Márkaszerviz vagy máshol?
Tegnap beszélem a márkaszervizzel igaz nem kértem pontos árajánlatot de 150-200k körül saccolta a szervizes a javítást ha hűtőt is kell cserélni.Vagy csináltassam meg a saját szervizesemmel aki szerintem jóval kedvezőbben javítaná.
Ehhez különben első lökhárítót le kell szerelni?
-
Kiskokó
veterán
válasz grizlisandor #199363 üzenetére
"BMW vonalon dízelen bevett szokás a szívócsatorna koksztalanítás ( diózás ), a kigyulladásos dologhoz is köze van..."
HAHH, ez fals infó. Vagyis nem az, hogy bevett szokás e csinálni, hanem ha csinálják az gáz.Tapasztalatból mondom... körbejártam már a témát tesóm BMW-je kapcsán.
bmw Dízel szívósort Szakember nem dióz! Főleg nem a kigyulladáshoz köthetően. Kipufogó oldalt viszont annál inkább![ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Lacess
tag
válasz laabom #199375 üzenetére
Mivel kérdezted, itt egy -szigorúan- vélemény:
Mindenképp márkaszervizben csináltatnám meg a garanciás autót. Mivel állítod, hogy a klíma már korábban sem működött tökéletesen, lehet hogy nem is a madár okozza a gondot. Illetve lehet nem is a hűtő. Lehet, hogy tömör a rendszer és teljesen más a probléma.Még az is megtörténhet, hogy egy filléredbe sem fog kerülni, mivel garancia keretein belüli a dolog. A képen amúgy nem látszik komolyabb sérülés a hűtőn, de ez nem jelenti azt, hogy nem az sérült. Akár kavics által, korábban. Még sok garancia van az autóra, előjöhet bármi a későbbiekben is. Viszont ha máshol megcsináltatod, megvonhatják a garanciát a klímarendszer többi alkatrészére is. Nem akarok rémtörténetet faragni, de ha benézne később pl. egy elpárologtató-csere, de nincs már garanciád, na akkor nagyot koppan az áll, a számla láttán.Nem tudom elképzelni, hogy szemmel jól látható összeg lenne a különbség a külsős és a márkaszervizes ár között, ha a hűtőt cserélni kell. A lökhárítót biztosan le kell hozzá venni, de ha olyan a csatlakozások kialakítása, akár a hűtősort is szükséges lehet kimozdítani. Elég új autó, nem biztos, hogy minden sarkon szét fogják tudni igényesen szedni, majd összerakni.
Garanciás autót én biztosan márkaszervizben javíttatnék, ha fizetős lesz a vége, ha nem.
Jah, a madarat azért kivenném...
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
laabom
tag
válasz Lacess #199379 üzenetére
Szia. Igen azt mondták márkaszervizben, hogy ha nem gyári hűtő lesz benne és a kompresszor garancián belül megadja magát akkor arra sem érvényes a garancia.
Pont ezért kérdezem, mert nem szeretnék egy "új" autót megjavíttatni, hogy rosszul legyen összerakva esetleg összecsapva legyen. Jó hírű márkafüggetlen a szerviz de a mostani pár éves modern autókhoz szerintem még ők sem szívesen vagy félve nyúlnak bele.
Legyen normálisan megcsinálva ez a fő dolog, hiszen eléggé próbálok vigyázni rá.
Kérek esetleg 2 közeli szervizből árajánlatot és meglátom melyik mit mond.
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
Nem tudom hányan vagyunk itt akiknek passat cc-je van.
De hátha bárki más is tanácsot tud adni.
Ennél a típusnál gyerekbetegség, hogy a csomagtérajtón van egy díszléc ami műanyagból van, ezáltal előszeretettel törik is.
Na, nálam el is van törve, nap is elkezdte kiszívni.
Alapjáraton mindenhol azt olvasom, hogy nem érdemes javítgatni mert hosszútávon nem jelent megoldást mert ugyanúgy törni fog.
Lehet rendelni a gyártótól már az újabb fém verziót, amit az eggyel újabb cc-re raktak….136.000Ft-ért. Az már biztosan nem törne el.
Bontottan nem találok sehol.
Fényező azt mondta kb 15.000Ft-ért tudja műanyaghegeszteni és fényezni a mostanit.
Bár ez így jóval olcsóbb lenne, nem tudom meddig bírná ezután.
Lehet még ha nagyon drága is, érdemesebb lenne beruházni a fémre? -
Lacess
tag
válasz laabom #199381 üzenetére
Ezt már OFF-ba írom inkább...
A hozzáállásod, fellépésed akár segíthet(ne) is a sorsodon.
Nem kell feltétlenül ajánlatokat kérni, telefonálgatni, túl sokat "mesélni" etc. Kérj egy időpontot, mivel a garanciás autódban nem működik megfelelően a klíma. Ennyi, a többi majd alakul...Az ország mely környékén élsz?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
laabom
tag
válasz Lacess #199384 üzenetére
Zala megye, Nagykanizsán. Zeg és Kaposváron van közelben markaszerviz. Zeg-en utoljára át akartak verni a Spirit-nél így a márciusi 2. éves szervizemet kaposvárra az auto carma-nal. 87 ezret fizettem olajcsere és pollenszűrő cserére. A durván 200k ár amit mondtak a javításra akkor az szerintem bőven felette lesz.
-
bul07
nagyúr
válasz laabom #199388 üzenetére
Ahogy írták is játszani kell a tudatlant
Szépen letakarítani a madár nyomát, menni kicsit esőben hogy legyen kosz rajtaAztán irány a szerviz és csak annyit mondani hogy nem működik a klíma, a kocsi garanciális, nézzék meg
Majd mondanak valamit sok sok hibalehetőség van ami garanciába tartozik, előre felesleges kombinálni
Ha megállapították mi baja és esetleg sérülés ami nem garanciális akkor megkérdezed hogy pontosan náluk mennyi, majd utána azt mondod hogy átgondolod nemsoká jelzel
Aztán másnap lehet hívni a többi szervizt a pontos hiba tudatával hogy melyikbe mennyi, klíma töltéssel együtt( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
K Norbi
addikt
válasz yodamester10 #199361 üzenetére
Csak a gyári!
-
laabom
tag
válasz bul07 #199389 üzenetére
Köszi szépen mindenkinek. Egy próbát megér hátha sikerül gariztatni. Kedden hívom is a Zeg-i márkaszervizt, hogy mikor tudnak majd fogadni, igaz én leközelebb csak 13-án vagy 16.-án tudok menni.
Ilyenkor ha így viszek be egy garis járművet, hogy nem működik a klíma a hibakeresésre számolnak fel díjat?
Remélem sikerrel járok. Majd jelzek mi lett a vége.
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz cross56 #199383 üzenetére
Ugyan nincs CC-m, de én inkább a 15 ezres ajánlatot választanám. A 136 nagyon soknak tűnik nekem.
Max elkezdenék keresni bontottan fémet, hogyha következő esetben is eltörik, vagy valami lesz vele, akkor már a "javított" kerüljön fel. Jobb esetben azért bírja fél-1 évig, vagy tovább, addig lehet találsz.
[ Szerkesztve ]
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Qru
MODERÁTOR
-
simonjoe
őstag
válasz cross56 #199383 üzenetére
Nekem a műanyagos "meghegesztette", összecsiszolta majd a szélvédő feletti csíkot, (napfénytetős az enyém), a két B oszlopot és az ominózus csomitér csíkját fóliással befedettem mattfekete fóliával. Köszöni szépen, minden OK vele azóta (kb. 5 éve). Akkor volt nekem össz. 20k.
Joe
-
simonjoe
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen