- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- ASUS routerek
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #157973 üzenetére
Szia,gondom akadt a passatom(avf) generátorrával.Kb 6000km ezelött bejelzett hogy nincs töltés rendben meg is nézettem és kiderült kefe baja volt de a szaki szerint csúszógyűrű is nagyon kopott.Akkor gondoltam cseréljen benne csapágyat is.Ki is cserélt mindent jó is volt eddig(6000km)...mostanság kezdi csinálni ha megpörgetem de van hogy elindulás után egyéből kiirja,hogy gond van.Van feszültségmérö a kocsiban,és ilyenkor csak az akku feszt látom.Ahogy alapjáratra visszaengedem mindjárt 14V.Viszont van mikor semmi baja nincs és rendesen működik.Alapjáraton mindik jó,csak elinduláskor gázra vagy van mikor csak 2500f fölött jelzi hogy nincs töltés.Egyébként még érdekes az is hogy hideginditás után 14.3V és ha bemelegszik 13.6-13.7V.De ha minden fogyasztot bekapcsolok 13.5V.Volna ötleted mi lehet?(elenöriztük a keféket és a gyűrűt tökéletes semmi kopás nem látszik....Mi lehet még?( Valeo 120A )köszi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen