- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Vírusirtó topic
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Aliexpress tapasztalatok
- Mikrotik routerek
- Videó stream letöltése
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Milyen routert?
- DIGI kábel TV
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Lacess #157395 üzenetére
Ez valami elektronikus cucc, nem is termosztát, hanem "thermal management"; az elektronikája Siemens - ez dögölhetett be, a mechanikája INA.
A vízpumpa nem volt hibás, Mágus tanácsolta, hogy ha már matatnak a környékén, cserélik a fogasszíját, akkor a vízpumpa is legyen új. INA vízpumpa + termosztát szett 313 € lett volna, sikerült gyárit szerezni hasonló árban.
A márkaszervizes számlát pumpával kb. 330-ra tippelem. :/Már nagyjából feldolgoztam a sztorit, de szívesebben költöttem volna vmi értelmesebb dologra ezt a pénzt. Pl. csipsz, nagyfelni.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz Speeedfire #157406 üzenetére
Nagyfelni is megvolt (4x); azt meg túl rázósnak.
-
i-sti
senior tag
-
veterán
válasz CharlieDrop #157408 üzenetére
Szerintem 2.0 TSI / 1.4 TSI / 2.0 TDI.
@ Mágus: MQB-hez is annyi csak?
@ Speeedfire: ezen 17" van, a 18" már határeset.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Speeedfire #157413 üzenetére
Kibírható a 18", sőt az lenne az optimális hibátlan aszfalton. A 17" jó kompromisszum Mo-n.
-
net84
őstag
Sziasztok!
Az asszony szerette volna lecserelni a Toledot. Addig addig mondogatta, mig meg nem fertozott vele engem is.
De azt hiszem nem igy gondolta.
Keresere megfeleztuk a meretet mind a kaszni, mind a motor tekinteteben. Egy szervokormanyt igertem meg neki, mert egyelore ezzel sem tud parkolni.A kicsi piros egy 98-as 1.0 (ALL) Lupo. Semmi extra, 2 legzsak, kozponti zar, elektromos ablak elol, pillango ablak hatul. Lesz vele munka, nem makulatlan, de nem is menthetetlen. Egyben van, megy...megyeget...nem kapkod... 140 paci utan vicces volt ezzel menni, de varosba es szomszed falvazni boven eleg. Igaz 3 nap utan, amikor visszaultem a Torpedoba, ujra bebizonyitotta, hogy miert szeretem.
Kozben a Toledo utodjanal meg feljebb kerult a merce, igy tovabbra is nehez lesz azt lecserelni.
Read only...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #157401 üzenetére
A másik topikban még Conti volt az elektronika, Akkor most melyik?
#nincsbennetarcsi
-
pmc
újonc
Sziasztok!
1T Touranra ha nyomtávszélesítőt szeretnék tenni, gáz-e az, ha elöl-hátul nem ugyanakkora kerülne rá? (elöl 10mm, hátul 25mm széles lenne)
Amúgy itt a topicban fel lehet dobni ha van felesleges, eladó cuccom a kocsihoz? Ha itt nem, akkor hol? Köszi!
https://auto.jofogas.hu/nograd/Golf_IV_Bora_Octavia_Leon_minosegi_gumiszonyeg_83403724.htm https://auto.jofogas.hu/nograd/5x112_6_5x16_ET50_Volkswagen_alufelni_83402481.htm
-
adp
őstag
válasz Speeedfire #157402 üzenetére
le lett veve 6kilora az 1.8T ara, hasznaltauton fent van, zold es es ez az egyetlen kiemelt ebbol, 97-es
azon agyaltam ugye a fogyasztas parammal hogy ezt nem lehet csippelni, hogy kevesebbet egyen, nekem igazabol a 150 loero is sok, szoval hogy altalaban a chippel felhuzzak de csokken valamit a loero, nem lehet ugy chippelni higy a loero marad max kicsit visszaesik es a fogyasztas csökken?
-
-
adp
őstag
-
Morris
veterán
Engedd el, szerintem is.
Ha fontos a fogyasztás, akkor ez nem a te autód. Amúgy meg az 1.9 pd megbízhatóbb.
Plusz: ha mégis megveszed, számolj a folyamatosan elromló zárakkal. Az ajtóknál lévő beázással. A műanyagok idővel recsegni, ropogni fognak. A lengőkarok drágák és nagyon keveset bírnak az újak is. Ha digitklímás, akkor az is problémás lesz idővel.
Jaj, majd elfelejtettem a trafókkat. Azok is szeretnek megmakkanni.
És persze turbós az autó. Tudni kell használni azt is. Ha nem sikerül, akkor az is le fog kókadni![ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
Light chip mellett ehet valamivel kevesebbet, mivel nem fogod annyira nyomni neki, mert megvan a kívánt érzés már kisebb fordulaton is. De ettől még fordulaton enni fog, nem is keveset.
Tényleg ereszd el. Turbó csere, injektorok, trafók, ebben is van már 2tömegű lendkerék stb stb
Tartsd meg a polót, aztán ha már nem számít a fogyi, akkor lecseréled.
Ha meg vagánykodni akarsz vele, akkor zsebbe kell nyúlni. Vagy venni egy 1.9 dízelt.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
válasz Speeedfire #157429 üzenetére
én rossz pd elemről még csak neten olvastam. Barátaimnak van nem egy pd, van amelyik lassan 600kval de köszöni szépen megy.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
net84
őstag
válasz bitpork #157430 üzenetére
Ha jo szeria, es megkapja a torodest, odafigyelest, akkor valtot elobb cserelsz, mint pd-t. De kettostomegut mindenkeppen....
A PD elemek helyett csereltem valtot, ujitottam fel turbot es lassan csereerett lesz az onindito. Illetve mar a masodik kettos es kuplung van az auton (ezt meg elottem csereltek).Read only...
-
Morris
veterán
válasz Speeedfire #157429 üzenetére
Maga motor baromi jó. A pd elemek is örök mint a nyomorúság.
A többit meg megválaszolták. -
Morris
veterán
Változó.
Nekem 150k volt 50% kedvezménnyel.
Szép a passat, meg jó meg minden, de nagyon nyűgös. Ezek már nem új autók.
Újonnan tuti vennék mégegyszer egy 1.9 pd-t.
Így, hogy ezek az autók közel 20 évesek... így már nem.
Ezért is adtam el az enyémet. Mindig volt valami apróság amit meg kellett csinálni. Meguntam.
A passat mindig a felső-közép kategóriába volt sorolva. Ennél fogva az alkatrész árak is ide vannak pozícionálva.
A motor tuti, de a körítést lassan megeszi az idő és a használat.
Ha a megbízhatóság, az olcsó fenntartás és a relatíve kisebb fogyi a lényeg, akkor 1.4 szívó.
Ha kell a mosoly is, akkor annak ára van...[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
válasz Morris #157435 üzenetére
erdekes amit irsz, az en polom sem uj 2001 vege szoval kb az utolso darabok kozt gurult le a gyarbol, ha lenne benne klima biztosan nem agyalnek a cseren. kemeny 115e van benne ami tenyleg valos. mielott vettem kuplung volt cserelve benne de hat neni hasznalta falujaratban szoval ezen nem csodalkozom, amugy sztem minden gyari, a fekek meg relativ ujak.
ennyivel macerasabb/megbizhatatlanabb lenne egy regi ugymond premium kocsi?mert akkor tenyleg nem nekem valo a passat, pedig baromira tetszik kb az osszes 96tol felfele[ Szerkesztve ]
-
-
adp
őstag
válasz CharlieDrop #157437 üzenetére
gondolom a chippelés közben nem csak a turbot mahinálják, főleg hogy sima szívót is lehet chippelni, ahogy olvasgattam, a Le nő de a fogyasztás mégis csökken, kivéve ha nyomod neki mint az állat.
de elengedem ezt a kocsit inkább, várok még inkább aztán majd egy 2000 utáni 1.6 bora, az is eléggé bejön vagy golf 4 esetleg 5
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
97-est nem lehet írni, szét kell forrasztani a motorvezérlőt, és ténylegesen kicserélni a memória csippet.
Városban nekeg a G4 is begéri a 10 litert, kívül be lehet menni 7 liter környékére, de nagyon kell akarni, az meg nekem nem a zsánerem mostanában. Az Fruzsi asztala volt, az volt az utolsó fogyasztás bajnok...1.9 TDI 110 ló, ASV. Na azzal lehetett olcsón járni. A mostani 2.0 CR 5,6 vegyesben, de csak mióta nincs sok városozás, cserébe ott a golfon nem megy 10 alá. A régi octavia bement bármikor 5 alá, és nem is kellett nagyon akarni, csak a padlós gyorsulást elég volt kerülni.
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
Nekem a 2.0 PD + 6-os valto eseten br. 200-250.000 korul allt volna meg. Kettostomegu, kuplung, kinyomo + sallangok + munkadij.
Cserebe valto csere volt, 130.000 + AFA + munkadij. A turbos moka cirka br. 70.000. Ezeken kivul a koztes es nagyszervizek, nehany aprosag, futomu felujitas, feltengely csuklok csereje, fel ev mulva gumiharangok ujracserelese. Ez az, amikor mar nem szamolom, csak locsolom .Read only...
-
Gabson730
tag
Heló!
A Polom nem indítózik egy ideje, autóelektronikus szerint tökéletesen ment az önindító tesztpadon
Indítókábellel behúz de ennyi. Rendeltem egy ugyanilyen önindítót az is ugyanezt csinálja.
A szerelő azt mondta neki úgy ment a tesztpadon hogy a behúzómágnes gyorscsatlakozóját(+) összekötötte az indítómotor bemenő vezetékével még pluszba...
Gyújtáskapcsoló egyébként 1 éve lett cserélve.VW Polo Classic 6KV 1,4 B 1998. 60KW lépcsőshátú I (Az önindító (Magneti Marelli) hajtókerekét félköríves "búra" veszi körbe egyik oldalról.)
Nem tudja valaki mi lehet a probléma?
Sokat segítene, köszi![ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabson730 #157441 üzenetére
2 darab plusz kábel kell a történethez, meg rendes test. Tudni kell, hogy az akksiról megy egy vastag + vezeték egyenesen a behúzómágneshez, megy egy vékony a gyujtáskapcsolóról, azzal indítod.
3 lehetőséged van.
1,Meg van törve a vastag + kábel, nem kell hogy látszódjon, és nem visz át elég nagy áramerősséget... 40A kell a tánchoz. Ezt könnyen ki lehet deríteni, kell egy bika kábel az akkis + sarkáról a mágnesnek arra a csavarjára, ahová az a + kábel csatlakozik. Érdemes a csipeszt jól leszigetelni, mert ha leugrik indítózásnál, robban az akksi, aki tudja mit csinál, nem fogja elba..ni.
2, Nmeg van törve a testkábel a motor és az akksi között. Ezt is át lehet hidalni bika kábelllal, egyszerre csak egyet érdemes kizárni, mert nem fogod tudni melyik a ludas, ha a testet és a + kábelt is bika kábelen fogod átvinni.
3, Szar a gyujtáskapcsoló és indítózás állásban nem visz át 12V feszültséget, nem húzza be elég erősen a mágnest emiatt. Lehőzod a csatit, multiméterrel megméred, amíg valaki megtartja indítózás állásbana kulcsot, hogy hány volt van a vezetéken. A kábelen lesz a + testet bárhol találsz a motor tiszta fém részén.
Majd írd meg melyik volt.
A két zölddel karikázott csatlakozási pontra + vezeték megy, a csatis a gyujtáskapcsoló, az anya alá megy a vastag + az akkuról, oda tennék egy csipeszt az akksi + ról hogy kiderüljön az esetleges kábelhiba.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
1.6, 100 ló 8 szelep AKL. A váltója rövid, mint az élet. 50-nél mehet az 5. 100 nál valami 3000 körül forog. Persze ettől érzetre jó dinamikus, de ez mind a fogyasztás rovására megy.
Ilyen lekvár. Nem pályára való. Arra ez kell.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Első gen A3-ból létezett ilyen gyári szín?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #157446 üzenetére
Nézd meg a lökőben a rácsot, telibe van fújva az is.
-
zoli121
aktív tag
-
adp
őstag
válasz Mágus2 #157444 üzenetére
gondolom akkor hasonlo netan ugyanaz a valto a polomban, az 1.4 16 szelep, 75lo, de eleg hasonloan a gyorsulasa, 100nal az is porog 3e korul, egyebkent 1.6os vagy az alatti benyas motorok eleg gyakran porognek 3korul, legalabbis amiket eddig megfigyeltem renault es vwknel
akkor golf 4 sem lesz a kovi kocsim, 2000 utani 1.6 bora az jobban fogyaszt?jobb lehet palyara? bar azok is 5os valtosak[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OLED TV topic
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Holnap mutatkozik be a HTC új készüléke
- Vírusirtó topic
- Tudományos Pandémia Klub
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
- XIAOMI MI 2K PRO HOME SECURITY CAMERA 360 BELTÉRI KAMERA
- Aqara T2 mini 2 áramkörös relémodul, fogyasztásméréssel, motoros redőnyvezérléshez (Zigbee)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen