- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Opera böngésző
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Microsoft Excel topic
- Amazon Prime Video
- Total Commander
- Amazon
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
válasz raziel01 #156250 üzenetére
Led témára:
Golfon csomagtérben nem jelez a rendszer, ha nincs benne izzó, én ezt a ledet tettem bele:
[link]
ez még úton van.
A gyári szofita izzó 43 mm hosszú, és 42 mm-eset vettem (mást nem nagyon találtam). Kicsit kihajtottam a füleket, hogy tartsa a ledet, és ennyi.Tolatólámpában ha nincs izzó, akkor jelez a kocsi, tettem ide is ledet, és nem panaszkodik
Ilyet]
És ilyet is.
Egyik sem dob hibát.
A gyári izzó w16w jelölésű, ennek megfelelően választottam, mert a foglalat hosszabban van nyújtva, mint a sima helyzetjelzős fajtákon.
Ellenben mindkét led elég hosszú, jóval hosszabb, mint az izzó, de még éppen elfér.Sötétben még nem volt időm képeket csinálni, de majd pótolom.[ Szerkesztve ]
-
zolko74
tag
Sziasztok!
Kuplungszettet kell vennem egy 2005-ös 1.2 AZQ motorkódú autóba.
Mit érdemes venni? -
Doki16
addikt
válasz enddav #156255 üzenetére
Nincs normális led ezekhez ami önmagában műterhelés nélkül ne jelezne.
(#156257) simonjoe: Igen ezt már beszéltük Nem akarok egy nagy meleg hűtőbordát elhelyezni amivel ráadásul ugyanannyit fogyaszt áramban. Szeretném kiváltani egy kifogyasztású leddel és ha lehetőség van rá akkor letiltani a DRL figyelést.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
Autós oldalon találtam egy 1.6 TDI Jetta 5-öst. A kormánya full a 6-osé, illetve a műszerfal, középkonzol is nagyon hasonló ahhoz. Tényleg létezik ilyen? Neten nem igazán találok róla semmit, ezzel a motorral csak 6-os Jettákat dob ki a kereső.
-
enddav
aktív tag
válasz cross56 #156264 üzenetére
Az is már a hatos jetta motorja, a 8 szelepes 1.9 PD TDI-t váltották le vele 2009-ben. Papíron ugyanazt tudják, viszont a 16 szelep miatt a CR gyengébbnek érződik. (de csak úgy érződik)
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
gtx560unlock
csendes tag
Sziasztok!
Ha a vezérműszíjas autómnak benzines fsi olyan hangja van pár másodpercig indításnál ( hideg meleg nem lényeg) mint egy diselnek aztán elhallgat. Akkor az a hidrotőke igaz? Ez kb 10 indításból 6x van így de van hogy 10-ből 10x nincs ez a hang szóval nagyon random a jelenség.
Most ha ezek a hidrotőkék akkor ha cserélve vannak akkor úgy tudom ezeknél nem kell szelephézagot állítani ugye?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gtx560unlock #156266 üzenetére
Melyik fsi motor?
-
PeTeR_33
tag
Sziasztok!
Adott egy 2011 es 1.6 CR TDI JETTA.
115.000kilométerrel.
A szerelőm azt javasolta,hogy az olajszívattyún lévő szíjat megelőző jelleggel cseréltessem le.
Állítólag itt már nem hatszög tengely van hanem van az olajszivattyún egy szíj.
A kérdésem az volna felétek,hogy erre a szíjra milyen összeget számoljak???
Mennyi szokott lenni az anyagköltsége.??
Milyen gyakran szokás ezt cserélni??, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
Gabor901127
tag
Sziasztok!
Alapvetően amatőr vásárlónak vagyok mondható, a kocsinak van 4 kereke és gurul, kb eddig terjed sajnos a tudásom.
Ezért kérdezlek titeket, hogy hátha már volt valakinek tapasztalata
Benzines GOLF GTI-vel (ötőös és felfelé)Főleg az érdekelne, hogy egyáltalán érdemes e olyat venni, vagy van valami hasonlo hot hatch ami jobb választás, de ez igazából részlet kérdés, mert eléggé tetszik a kocsi
Szóval egy ilyen vásárlása előtt állok, tudtuk tippeket mondani, hogy
100-150ezer Km környékén miket érdemes megnézni ezen a típuson?Sajnos csak patent autókról találtam teszteket, vagy jóval régebbiekről, illetve sima golfokról, gondolom a kasznin nincs nagyon változtatás, szóval ami abban hiba az valószínű ebben is lesz.
Előre is köszi:
Gábor -
i-sti
senior tag
válasz Gabor901127 #156271 üzenetére
"vagy van valami hasonlo hot hatch ami jobb választás"
CTR
S3
GT86
Leon FR
Focus ST[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gtx560unlock #156268 üzenetére
Ha felülről jön a hang, akkor hidrotőkék.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabor901127 #156274 üzenetére
Ha golf, akkor 6-os vagy 7-es gti, az 5-ös motorja drága mulatság.
-
gzbotii
veterán
Golf V 1.9 TDI 6-os manuális váltó mennyire megbízható? Azt hallottam, hogy kicsit kényesebb mint az 5-os, de nem hiszem, hogy ordoglakat lenne..
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
arnyekxxx
veterán
Sziasztok!
Golf 4 1.6 16v AZD motoron termosztátházat házi körülmények között lehet cserélni vagy kellenek hozzá valami speciális célszerszámok?
-
Gabor901127
tag
válasz Mágus2 #156275 üzenetére
Jó de pl a 6-os az már 30%-kal drágább mint a hasonló futású 5
és én annyira nem is vagyok DSG párti, így is problémás a motor?
Amúgy pont ezekre a drága mulatságokra lennék kíváncsi? nincs valami összefoglaló erről valamerre? én sajnos nem nagyon találok
(Kb a számításaim azok, hogy egy fél milla körül bele kell tenni úgyis egy használtautóba, nem véletlen akarják azt eladni)
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Gabor901127 #156274 üzenetére
Igen, Civic lenne.
Kb ugyan azok az adatok.
Én maradnék a szívóbenzinesnél.
Turbóssal sincs baj, csak kicsit kényesebb.Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabor901127 #156278 üzenetére
A motor a gond, nem a váló. Az első szériás 2.0tfsi, ami a b6 passatban és az 5-ös gopf gti-ben bemutatkozott, mára mind teljes motorfelújításra szorul, ami nem +30%költség lesz.
5-ös golfnál fél milla csak a motorba kell, és akkor még nem nyúltak semmi máshoz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gabor901127 #156271 üzenetére
6-ost vegyél, 5 ajtóst, manuálist. Kb. 4 m. Ft.
Xenonost, ha lehet.A Fordok gagyik, japánok szintén véleményesek / "érdekesek". A GT86-ot a Vitara elveri pályán.
[ Szerkesztve ]
-
twosixxx
csendes tag
Hello!
Tudom, hogy ez nem szerviz, és nehéz így távolról, de hátha valaki találkozott hasonlóval.
2006 Golf 5, 1.6 FSI BLF, 165e km.Az utóbbi hetekben jelentkezett olyan tünet, hogy gyorsításkor egyszer-egyszer megtorpan, rángatott egyet, mintha kicsit hezitálna, mintha egy égés kimaradna ilyesmi, csak egy-egy rángatás volt. Aztán az utóbbi napokban ez kicsit durvább lett, volt hogy kigyorsításkor elkezdett rángatni, hezitálni, és alig akart gyorsulni az autó. De nem minden gyorsításkor csinálta. Gyertyák újak, indulni szépen indul, EGR, fojtószelep volt tisztítva és hibát sem írt azokra, alapjáratnál sem vettünk észre semmi különöset. Hibakód a motorral kapcsolatban az alábbi volt ekkor:
2 Faults Found:
005241 - Brake Boost Vacuum System
P1479 - 008 - Mechanical Failure - Intermittent006419 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294)
P1913 - 002 - Short to Ground - IntermittentEzután a tegnapi napon ugyanígy viselkedett az autó, majd egy gyorsításkor egyszer csak villogott párat a motorhiba lámpa, aztán utána folyamatosan világított, este rádugtam a gépet, és égéskimaradást hozott ki a 4. hengerben (egyszer regisztrált ilyet)
000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 165108 km000772 - Cylinder 4
P0304 - 001 - Misfire Detected - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1Szeretnék érdeklődni, találkozott-e valaki hasonlóval ennél a motornál. Az első két hiba alapján lehet-e valamilyen vákuum probléma, az okozhat-e égéskimaradást? Lehet-e gyujtótrafó? Lehet-e szívócsatorna kokszosodás? Ma reggel jöttem valamennyit az autóval, ilyen jellegű égéskimaradás nem volt. Elnézést a hosszú posztért, és köszönöm a segítséget!
-
veterán
válasz Gabor901127 #156286 üzenetére
Könnyebben szállsz ki belőle egy szűk parkolóban, praktikusabb, ill. szerintem könnyebb lesz eladni majd a jövőben.
-
K Norbi
addikt
-
veterán
OBD szakértő urak!
Az EML327 OBD-olvasó (Piston alkalmazással, vagy bármi ilyesmivel) "battery voltage" értéke, az ugye nem az akkumulátor feszültséget mutatja, hanem a töltő feszültséget?
Alapjáraton 13 V, menet közben 13,2 V, motorféknél viszont 14-14,5 V-ot mutat, jól gondolom, hogy motorfék üzemben tölt erősebben a bluemotion miatt? (Golf 7) -
veterán
válasz Speeedfire #156293 üzenetére
Köszönöm!
Leállított motornál az akksi-feszültséget mutatja? Akkor meglesem úgy is.Asszem' a Bluemotionban talán jobban tölt motorféken, hogy spóroljon a 95-ös ( ) üzemanyaggal.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #156280 üzenetére
itt mi felénk barátságosba volt 574e egy olaj pumpa egység egy AXX g5 gti-hez, szóvla jó az 1 mihálynak is.
amugy olyat nem mondunk hogy a g5 gti tfsi-je szar, mert mind jó a tulajok a faszok hozzá, BY facebook-os magyar tfsi klub
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen