- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
válasz Speeedfire #138150 üzenetére
107.000Ft a műszerfal ki/be szerelés..
Jó vastagon fogott a tolluk! Párologtató Behr/Hella 8FV 351 210-541 való az autódba 30.000Ft Unix/Lángnál kedvezmény nélkül!
Pollenből Hengst aktívszenes 3600Ft
Milyen pollent raktak bele? Mann, Mahle mert az ára elég sok.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Speeedfire #138150 üzenetére
Ezt szomorúan hallom, nekünk a Golfot normálisan megcsinálták, pikk-pakk előkerült kapcsolási rajz, VAG-COM-mal pluszban kiolvasták az összes vezérlőt, bár nem volt olyan nagy a munka, hogy lehúzás szaga legyen, de nem védem őket
[ Szerkesztve ]
-
válasz Speeedfire #138150 üzenetére
Szerintem ezt az "irreális" meg "drága" jelzőket akkor mondd rá ha magad is megcsináltad. Pl egy vezérléscserében mi kerül 100k+ munkadíjba egy ősöreg audin? Hát le kell bontani a teljes orrát, leszívni gázt fagyállót, spec szerszám stb
Mi van ha 2 vagy 3 embernek kellett dolgoznia rajta 3 v több órát h gyorsan készen legyen? Akkor is sok? Nem ismerem az autódat , de egy műsz@rfal ki be pakolás nem egy emberes és nem 10 perces meló szerintem.Nem kötekedésből v bántás szándékával, de szerintem ha Te vállalkozó vagy és rólad mondanak ilyeneket a dolog hátterét nem ismerő emberek, valószínűleg nagyon megbántódsz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
vond
MODERÁTOR
Meg is vannak az akkufeszültségek:
Fél nap után nyugalmi állapotban: 13.06 V
Indításkor a legalacsonyabb fesz, ami bevillan: 11.2 V
Alapjárat alatt stabilan: 14.46 V
Alapjárat+fényszórók: 14.35 V
Leállítás után: 13.15 V
Pár perc múlva egy következő indítás után alapjárat alatt: 14.44 VEzek milyen értékek?
Fantomfogyasztó nincs, mivel a sorbakötött áramerősség mérés nulla Ampert mutatott.User error. Rámértem újra, ezúttal rendesen: Amikor összeérintem, akkor felugrik pár amperre, aztán pár másodpercig 0.03 A, majd beáll 0.001-re.
______________________Na és akkor ami a legdurvább: újra működik a gázpedál, visszajött az erő, az alapjárat is stabil 1000 rpm. Kitolattunk a garázsból, meg vissza kétszer rendesen, és üresben pörgetve is ordít, mint a disznó. Érzésre kb. ugyanúgy működik az ótó, mint két nappal ezelőtt, az egész mizéria előtt.
Na most akkor mi is van?
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
do3om
addikt
Hamarosan kezdődik Mágusnak a 3. műszak (első a hivatalos, aztán otthon, most meg itt)
Majd beszámolunk k az 1.6 TDI porlasztó cseréről mi lett az eredmény, mire készüljenek a hasonló CR TDI tulajok (2.0 is érintett csak kevésbé)
Jó lenne ha már visszatérnék vele az utakra.Epres desszert, már bekészítve nehogy elfogyjon az energiája
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
veterán
válasz do3om #138155 üzenetére
Hol van az az itt? Nálatok BAZ-ban, vagy SK-ban?
Kérdezd már meg lécci Mágit, hogy Golf 7-hez milyen szervizműszer kell, alkalomadtán van-e néki. Köszönöm, jó munkát Nektek!
Ma megvolt az olajcsere, a "szokásos" 31 ezerből márkaszervizben, eddig OK.
De olyan árajánlatot kaptam a 60 ezres inspekcióra, hogy lehet hagyom a fenébe a hátralévő 1 év garit, és megcsinálom maszekba'. (6300 km, ill. 42 nap múlva esedékes, addig kell kigondolnom.) -
oszy
veterán
1c0-s komfortelektronikához keresek bicska kulcsot (3 gomboshoz)! Tudtok adni eBay linket bevált eladóhoz, termékhez? Leon 1M-hez kellene.
[ Szerkesztve ]
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
veterán
válasz K Norbi #138159 üzenetére
Fékkel, mobilitás garanciával 207. A fék még ráér 15-20 ezer km múlva is. (Több infó nincs.)
A levegőszűrőt szépen kicseréltem itthon, az először 90 ezer km-nél lenne esedékes. Nem, nincs fotóm róla.
A 10 (tíz) km-t futott friss olajról viszont van, természetesen Castrol.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz K Norbi #138151 üzenetére
Igen, azt sokkallom a legjobban.
Felhívtam 2 klímást is ma, mondtam, hogy belső párologatató csere. Árat kérnék rá 40-60e ft-ot mondtak rá. Illetve mágus szerint is sok. Azt nem tudom, hogy a 70k-ból, hogy lett 107k.A párologtató, meg a filter a legkevesebb már. Gondolom mindegyikből a legolcsóbb... Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy a 171k-ból a rágóravaló pénzt elrakták.
molnarpeter: Jaja világos. Ez van most. De egyre kevésbé szeretek itt bp-en autót szereltetni.
bitpork: Miért csináljam meg én, ha nem értek hozzá? A dupla árra, meg kérlek had használjam már a "drága" és az "irreális" jelzőket. Értem én, hogy sok munka és 2 ember is kellhet hozzá. Meg itt pesten drága az óradíj, na de ennyire? Vagy csak kifejezetten az örs könyékén, ahova a kékvérűek járnak?Ha vállalkozó vagyok és ilyen árakon dolgozok, ilyen minőséggel akkor elég vastag a bőr rajta.
vond: Ezek teljesen jó értékek. Mondjuk üresen 13V felett érdekes, de lehet, hogy az akkud alapból ennyit tud.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
válasz Speeedfire #138164 üzenetére
Mihez mérten dupla? Volt ellenajánlatod? Akkor miért nem oda vitted? Ha nem volt akkor miért nem kérdeztél rá az elején h mekkora meló? Mágus2 hszét keresd vissza ahol leírja h egyedül 8 óra meló volt neki egy octi műsz@rfala.
Ha viszont te magad nem tudod megcsinálni, és nincs ajánlatod, akkor mi alapján mondod h drága? Nem értem. Ha én elviszem a kocsit injektoroshoz akkor a bevizsgálás 15/db + fa- szerelés nélkül! Most mondjam neki h barátom, vastagon fog a szemceruzád?
De mi van akkor ha a klímás nem is nyúlt hozzá hanem pl bérmunkával csináltatta? Vagy teszem azt nettó 7500 Ft órabér sok egy embernek (aminek ugye adók járulékok formájában elúszik a kétharmada)?
No , de nem akarok én kötekedni, csak nem értem. Biztos bennem a hiba
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Speeedfire #138170 üzenetére
Hol? Mert amiket kérdeztem, arra nem találom
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Speeedfire
nagyúr
válasz bitpork #138181 üzenetére
Mihez mérten dupla? Volt ellenajánlatod? Akkor miért nem oda vitted? Ha nem volt akkor miért nem kérdeztél rá az elején h mekkora meló? Mágus2 hszét keresd vissza ahol leírja h egyedül 8 óra meló volt neki egy octi műsz@rfala.
40-et mondtak az alkatrészre és a70-et a munkadíjra. Már emiatt is kicsit húztam a szám, de végül 108 lett belőle, hogy hogyan azt nem tudom.
A dupla úgy jött ki, hogy ma mérgemben telefonálgattam és 40-60k árakat mondtak. Mágus linkelte is a képet róla. Vágom, pont írt először az árakra, és mondta, hogy nem kis meló.Ha viszont te magad nem tudod megcsinálni, és nincs ajánlatod, akkor mi alapján mondod h drága?
Erre válasz a fenti rész is szerintem.De mi van akkor ha a klímás nem is nyúlt hozzá hanem pl bérmunkával csináltatta? Vagy teszem azt nettó 7500 Ft órabér sok egy embernek (aminek ugye adók járulékok formájában elúszik a kétharmada)?
Passz.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
válasz Speeedfire #138182 üzenetére
Már jobban értem. Bár megértem amit írsz és amiért írod , teljesen máshogy látom
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Viperator
őstag
Ugyanannál a biztosítónál vagyok több mint 10 éve, emelkedő díjak miatt van-e értelme váltani?
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
szekra
őstag
Sziasztok! Egy kis tanácsot kérnék: meleg motornál elindulás után 1-esből 2-esbe, illetve 2-3 fokozat között néha (kb 10ből 1x) nem kapja el a fordulatot és ránt egy kicsit az autón. Foglalkozni kellene vele vagy csak rosszul váltok el? (kb 3000 körül). Illetve tavaly áprilisban cseréltem olajat, 90%-ban városban használom, de csak 6k km van a kocsiban olajcsere óta. Érdemes ledobni az olajat? Köszi!
polo 9n bby 2003 benzin
[ Szerkesztve ]
-
Matthew
senior tag
válasz focvis #138179 üzenetére
Értem, köszönöm, ez sajna nem jó hír.
@Mágus: az olajos kérdésemnek utána tudnál nézni?
[ Szerkesztve ]
-
do3om
addikt
válasz Mágus2 #138187 üzenetére
Még ment a vár díszkivilágítása? Biztos tetszik ha mindig elugrasz megnézni.
Mágus kicserélt 2db porlasztót, egyenlőre marad így. Üzemanyagban váltok OMV MM-re. Most van 1 porlasztóm ami még jó volt de kicseréltük, az tartalékba elteszem. Később még ránézünk mit mutat.
A szerelése nem volt bonyolult de elég pepecselős munka, szépen elment vele az a pár óra.
Minden cserénél légtelenített géppel, párat tekert csak az indító és be is röffent, aztán mindig próbaút. Attól féltünk hogy levegős marad és küzdeni fog egy darabig mire elkapja.Akinek van 1.6 CR-TDI Skoda motorja az fényképezze már le nekem azt egyik befecskendező tetejét.
Erről kéne kép:
[link]Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
szekra
őstag
válasz diablo1984 #138189 üzenetére
Én megtalálom, jó a váltó, szinte 1 ujjal megy a fokozatba tétel és minimális a váltási időm, de ahogy felengedem a kuplungot megtorpan az autó mintha gondolkodna, hogy mit is kellene csinálnia. Olajat én is így olvastam, csak szép nagyon még a színe is, semmit nem evett meg belőle a motor 1 év alatt.
-
válasz Matthew #138190 üzenetére
Bár ugye nem lenne rossz konkrét kódokkal keresni és nem varázsgömbözni motorkód alapján, amihez kell még akkor ELSA is Mennyiségeket ELSA hiányában nem tudok. Ezeket meg Te is meg tudtad volna keresni
Mágus2 majd javítja ha rosszat kerestem ki.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
-