- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
válasz K Norbi #138100 üzenetére
Az előző kocsimban egy márkaszervizben lévő barátom pusztán figyelmességből rátöltött a klímára olyan higtec kütyüvel amit Saint linkjén láthatsz, és jól el is baxták. Az történt, h valami kosz, olyan kávézacc szerűség került a rendszerbe, és jól eltömődött, így nem volt klímám. Péterék oldották meg az egészet nagy megelégedésemre. Ők azt vallják, h a számítógép vezérelt klímatöltővel a takarítónő is tud klímát tölteni, mert csak beállítod a kocsi paramétereit és csinálja magától.Csak a karbantartásukról tudnak keveset, és a szutykos szűrők miatt, vagy a másoktól levett koszos gáz is visszakerülhet a kocsidba, ezzel okozva kellemetlenséget, aminek orvoslása sokszor nem kevés pénz. Náluk molnárkocsin lógnak a "cuccok" nem valami bizalomgerjesztő. Emlékszem amikor először voltam náluk ott akartam hagyni őket, mert megijesztett a látvány. De sem nekem, sem az általam küldött ismerőseimnek nem okoztak még csalódást. 1ébként jól tükrözi, az a tény, h állandó telt ház van náluk. Szóval nem kell félned, Ők tényleg klímás szakik, és nem gumis szerelőkből módosult klímások. Ebben teljesen igazuk van, azért mert kapnak bérbe valamely nagy márkától klímatöltő berendezést, attól még nem lesznek klímások. Szóval ne félj tőlük, menj el és nem fogsz csalódni!
Joe
-
tomcsi23
veterán
válasz Speeedfire #138087 üzenetére
Na az keményke. Majd jelezz, mi lett végül.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
K Norbi
addikt
Profi [link] tuti eljut a párologtatóhoz.
-
simonjoe
őstag
válasz K Norbi #138103 üzenetére
Lehet, h neked is elég lenne csak a hűtőt kitakarítani. Nekem annyi bogár tetem volt benne, csak úgy jött ki belőle. Tiszta szmötyi lett a környék. Sajnos a nagynyomású mosó nem jó erre, mert állítólag eldeformálja a lamellákat és csökken a hűtés hatásfoka. 2-3 bar nyomású levegővel fújták ki, majd valami vegyszer és tiszta vízzel átmosva.
A "habos" klímatisztítást én is próbáltam már, sajnos csak pár napig volt érezhető a hatása, és többnyire nem párolog el maradéktalanul, a folyadékká alakult hab meg csöpögött mindenhonnan. Ebben az évben is érezhető volt már az enyhe dohos klíma szag most nem ózonoztattam, betettem az új polifenolos pollenszűrőt, és azt kell, h mondjam, teljesen elvette a kellemetlen szagot.[ Szerkesztve ]
Joe
-
Viperator
őstag
Emelkednek a kötelező biztosítások? Tudtom nélkül rendezték a következő évi biztosítást (úgy, hogy egy hónapot nyertek ők. Az "új" biztosítás 2018 július 3-ig érvényes, pedig a forduló augusztus 8!) Megnézem a számlaszámot, hogy megtörtént-e a levonás... (eddig személyesen szoktam befizetni. A számláról a lakásbiztosítás miatt van, ugyanaz a biztosító és ezért tudott...) Szerintem ez azért történt, mert meg akarják tartani! (emelkedés miatt váltani készülnek az emberek és attól tart a biztosító...)
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Viperator
őstag
válasz Magnum_ #138113 üzenetére
Igen le van rövidítve! Mert kaptam emailben igazolást a következő egy évi biztosításról...
(előtte már kaptam levelet, hogy mennyi lesz a következő évre a díj, stb.. ... gondoltam, ráérek rendezni személyesen.... és erre ők rendezték helyettem.... )
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
dond
csendes tag
Adnék egy tippet én is, aztán majd cáfolnak vagy megerősítenek a szakik, ha az aksid oké, csak tedd rá a gyújtást indítózás előtt és várj 20-30mp-t, ilyenkor is csinál a fojtószelep egy végigmozgatást magán, hallani és látni is lehet légszűrődoboz nélkül (9N), nem tudom egyenértékű-e a kábeles adaptációval, de nekem működni szokott...aztán már csak az ablakok végállását kell megtanítanod
-
Magnum_
nagyúr
válasz Viperator #138114 üzenetére
szerintem elmondottak alapján rosszul értelmezed.
nem látom a papírokat, de csak nem akkora hülye egy biztosító, hogy szerződést szeg.
ha a határozott időtartamának lejárta előtt 30 nappal felmondod, akkor ugye megszüntetésre kerül, ha nem jelzel, akkor meghosszabbodik automatikusan.
ez nem csak egy ajánlat?I humbly and respectfully decline™
-
#89874944
törölt tag
3.0 TDI-n bal oldali szelepfedél tömítés cseréhez ki kell venni az injektorokat is? Nem jön le anélkül a szelepfedél? Ha az injektorokat is ki kéne szedni, akkor kell a csöveket vagy vmi mást tisztítani, cserélni?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #138118 üzenetére
Ki bizony. Át van fűzve az injektor a szelepfedélen. Azon az oldalon az összes csövet is le kell venni. Meg kell vizsgálni a tűzgyűrűket az injektor végén, meg a tömítéseket, ha bármelyik eresztett, új kell. Utána érdekes lesz beindítani.
Saint_ Szerintem az történt, hogy egy hónappal hamarabb kapta meg a következő évre érvényes szerződést és azt tekintik következő dátumnak. ettől még simán felmondhatja.
[ Szerkesztve ]
-
-
marci1250
tag
Sziasztok! Most voltam vele szervízben, P1747 a hibakód amit ki tudtunk olvasni. Mágnesszelep tápfesz zárlat, van valakinek véleménye, vagy tud valamit
Family Guy S18E8 "Ez fiam az egyetlen dolog ami visszatart attól, hogy tenyéréllel basszalak ketté"
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz marci1250 #138123 üzenetére
Nem a P hibakódot kell megadni, hanem a teljes kódot
18155 - P1747 Transm.Contr.Unit Relay Open/Short to Ground
Possible causes:Fuse (s) make bad contact or are defective
Cable cut or short circuit with plus of 52, 53, 54 or 55 contacts of control module (J217)
Control module (J217) defectivePossible solutions:
Check / replace fuse (s)
Remove the fuse (s)
Clean the ends of the fuse (s) (lightly scrub with fine sandpaper and then a small amount of contact spray)
Fuse (s) with a multimeter (the fuse (s) may look fine, but may foul shine)
Replace / replace fuse (s)
Sometimes, the outside of the fuse box is not visible, but inside the fuse box is defective
Is the section where you press the fuses oxidized or melted?
Read measurement block
Check the transmission voltage of the gearbox module (J217)
Check / fix wiring and connections
Perform electrical controlExtra information:
First plug connections on contact corrosion or Check inlet moisture, replace if necessary. If the disturbances in the solenoid valve are displayed, pay attention to the 16-pin plug connection at the gearbox between the cabinet and the cable string of the carriage
Magyarul biztosítékok, kábel, relé, vagy váltó vezérlő hiba. Mindig az olcsóbbakkal kell kezdeni...
bitpork Mea Culpa, sajnos tényleg mindegyik oldalra igaz.
Nem idegesítem magam, nem az én autóm és a pékek majd megoldják. Kapott egy kis segítséget a fiatalember, aztán, hogy mmit kezd vele, az már nem az én problémám.
[ Szerkesztve ]
-
-
K Norbi
addikt
A feleség rántottát süt reggelire a férjének.
A férj hirtelen beront a konyhába:
- Óvatosan! Vigyázz! Egy kicsivel több olajat tegyél bele.
Jaj! Túl sokat sütsz egyszerre. Túl sokat! Fordítsd meg! Fordítsd meg azonnal! Több olaj kell! Jaj! Jaj, mi lesz most?! Több olajat! Odaég! Óvatosan... Vigyázz! Azt mondtam, óvatosan! Soha nem hallgatsz rám, ha főzöl. Soha! Fordítsd meg! Gyerünk! Normális vagy? Elment az eszed? Ne felejtsd el megsózni. Mindig elfelejted megsózni! Sózd! Sózd meg! Sózd már!
Az asszony értetlenül bámul rá:
- Mi a franc van veled? Azt hiszed, nem vagyok képes megsütni egy rántottát?
A férj nyugodtan válaszol:
- Csak meg akartam mutatni, milyen érzés, amikor vezetek. -
vond
MODERÁTOR
Nnnno, szereztem kölcsönbe egy multimétert. Az előzmények ismeretében mit és hogyan mérjek meg?
Ami gondolom alap: Lekapom a negatív vezetéket az akkuról, és mérek egy feszt az akksi pozitív és negatív pólusa között. Ezen kívül még mit és hogyan? Áramerősséget is mérjek az autó áramkörében?
Köszi!
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
Speeedfire
nagyúr
Érdemes megmérni üresen, járás közben, járás közben bekapcsolt lámpa, venti, magnó stb. Illetve indításkor fesz és áram. Az áramot sorba kötve kell mérni, a feszültségeket pedig párhuzamosan.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
vond
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #138136 üzenetére
OK, köszi!
Akkor a feszültséget az akksi + és - pólusára bökve, az áramerősséget pedig a negatív akkusarut lehúzva, az akku és a vezeték közé iktatva a multimétert, ugye?
És akkor mindezeket üresen, járás közben, plusz járás közben bekapcsolt dolgokkal.
Indításnál gondolom megugranak az értékek, kell olyankor valamire figyelni, hogy ne tegyem pl. tönkre a multimétert?
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
Mágus2
Közösségépítő
Csak feszültséget mérj, és be ne indítsd levett akku saruval és sorba kötött multiméterrel. Elég lesz a feszültség is. Nyugalmi állapot, meg alapjáraton, mikor tölti a generátor.
Minden mérést rendesen bekötött akksival csinálj, a felvett áram nem érdekel minket, az akkor érdekes, ha valami eszi az áramot a kocsiban és meríti az akksit.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
Akkor a feszültséget az akksi + és - pólusára bökve, az áramerősséget pedig a negatív akkusarut lehúzva, az akku és a vezeték közé iktatva a multimétert, ugye?
Igen.Indításnál gondolom megugranak az értékek, kell olyankor valamire figyelni, hogy ne tegyem pl. tönkre a multimétert?
Pont ellenkezőleg, le fog esni.Viszont, ahogy mágus is írta nem kell áramot mérned. Valami miatt úgy rémlett, hogy eszi neked is valami a kocsit.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz pocokxx #138066 üzenetére
Sziasztok!
Kaptam két cikkszámot hozzá, a kérdés, hogy valóban jók-e...
1J0907651A
7M3970146A
A szerelő először az elsőt adta meg, és mikor rákérdeztem, hogy nem a második-e véletlen, akkor azt mondta, hogy az lesz az... Ezek után rá lehet jönni, hogy mi az igazság, anélkül, hogy kiszedem az ülést...?"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
K Norbi
addikt
Ez miért füstöl az olajbeöntőnél? [link]
-
K Norbi
addikt
Ez aztán a levegőszűrő [link]
-
Magnum_
nagyúr
válasz marci1250 #138144 üzenetére
én ide mennék, ha ilyen bajom lenne (illetve mentem is)
I humbly and respectfully decline™
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #138087 üzenetére
Na visszajöttem a klímástól. Jól hallottam, tényleg 170e ft-ot mondot. Részletes számlát kértem, illetve elkértem a régi alkatrészt. Irreális amit kiszámláztak munkadíj gyanánt. Arról már nem is beszélve, hogy most mikor haza értem vettem észre, hogy van valami a hátsó ülésen. A riasztó egyik kábelét és érzékelőjét kihagyták, ami a szélvédére volt ragasztva. Egyből továbbnéztem mindent, ekkor vettem észre, hogy a szivargyjtó se lett visszakötve. Világít a szivargyújtó, de nem csinál semmit se. Telefont nem tölt, illetve az alapból ott lévő melegítő se melegszik fel. Emiatt holnap telefon, ezt javítsák ki...
Összegezve, g*ci drága volt és trehány munkát is végeztek. Soha senkinek nem ajánlom őket. A túlszámlázással még valamit tenni akarok, nem hagyom annyiban. De egyelőre kutakodok a lehetőségek iránt. Viszont a klíma legalább hideg...tags: klíma, antarktisz, budapest, örs, szar de legalább drága
Viszont kis öröm hír is, elvileg vasárnap viszik a golfot, így több pénzt tudok locsolni majd a leonra.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Politika
- Tesla topik
- Tippmix
- Prohardver app (nem hivatalos)
- NBA és kosárlabda topic
- Tenisz topic
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!