Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ezekiell

    veterán

    válasz stellaz #58 üzenetére

    háde háde héde csókolom, zavar van a fejekben!

    amit Karotta tesztelt, ami Európában használható, az az EAP: enhanced autopilot. Ami az USAban van, az az FSD. A kettő között világegyetemnyi különbség van, én utóbbiról beszéltem.

    Önvezetésnek meg szintjei vannak, L1től L5ig. Amit te szeretnél, az az L4/L5 - de odáig el kell jutni. Nem a Concorde volt az első repülő se :P

    Egyébként az első néhány komolyabb sofőr nélküli baleset véget fog vetni az egésznek
    Volt belőlük már jópár, mégis halad előre a dolog.

    Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

  • adamssss

    veterán

    válasz stellaz #58 üzenetére

    Egyébként az első néhány komolyabb sofőr nélküli baleset véget fog vetni az egésznek, mert ha más nem, akkor az emberek fogják szabotálni ezeket az autókat.

    Ez egy oltári marhaság. Az önvezető autók már akkor jobbak lesznek ha csak egy százalékkal lesznek biztonságosabbak a többinél és ezzel mondjuk éves szinten 100 000 ember életét mentik meg. Hozzáteszem már most jobban, pontosabban óvatosabban vezet egy tesla FSD mint a legtöbb emberi sofőr.

    De fontos leszögezni hogy az önvezető autó is fog tudni tévedni mert nincs tökéletes sw viszont ismétlem nem is ez a cél hanem az, hogy a nagyátlagnál jobb legyen és ha ezt elérjük akkor már megérte. Persze lesznek hőbörgők de azok mindig is voltak minden változásnál. Ez a jövő tetszik nem tetszik.

    Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

Új hozzászólás Aktív témák