- Windows 11
- Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
- Windows Insider Program
- HBO Max & OD topic
- Milyen routert?
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
- Linux - haladóknak
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pikari
őstag
hamarosan Kínában is elérhető lesz
Mintha az utóbbi időben arról szóltak volna a hírek, hogy betiltják egymás elektromos autóit.A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
joghurt
addikt
Ez még mindig az a "Full Self Driving", amihez kötelező a sofőr, és ami miatt folyamatban van a per megtévesztés miatt ellenük?
A tej élet, erő, egészség.
-
TomMusic
őstag
-
worxland
addikt
Na, még osszák el kettővel és tényleg meg fogja érni.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
vicze
félisten
És vajon mikor lesz FSD a 3800 leszállított Cybertuckra, amiért fizettek a vásárlók?
#5 worxland: A beta SW, amit US-en kívül nem használhatsz, hogy fogja megérni?
Amúgy alig értékesítenek belőle, senki se veszi így se.
Egyáltalán kérdéses, hogy az eladások Q2-ben teljesen földbe állnak, vagy csak enyhén tovább csökkennek. A egyes gyártóknál, már az EV gyártás beszüntetése van folyamatban...
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
Csökkennek az eladásaik, és jelenleg fogalmuk sincs mit csináljanak ellene...
Igy az egyetlen dolgot teszik, ami Musk eszébe jutott eddig: árat csökkentenek. ìgy aztán a csodas profitnak is vége.Szépen ereszt a lufi.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
TomMusic
őstag
Szerintem még egy jó darabig nem fognak, mert még mindig hatalmas előnyük van. Főleg pl. azzal, hogy megnyitották a töltőhálózatukat a többi autó előtt is.
De ez az FSD, meg a többi ilyen hazugság tényleg nagyon gáz. Viszont az én személyes véleményem az, hogy kellenek ilyen már-már őrültek, akik igazi innovációt hoznak az emberiségnek. Akár közvetett módon is. Az, meg hogy realizálódnak ezek a dolgok, már az emberiség összességén múlik.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Cefet
aktív tag
válasz Shadowbull #11 üzenetére
Azért a szemellenzőt néha levehetnéd...
-
aujjobba
addikt
Melyik innovacio gondolsz?
Az, hogy a nagy reszeket egyben sajtoljak ki, csak a sajat gyartasi koltsegeiket csokkenti, a vegfelhasznalo csak sziv vele ha veletlenul roncsolodik.
Ugyanez az alvazba beepitett akksikkal.Nyugodtan javits ki ha tevedek, nem neztem tuzetesen utana, csak hirekbol/hallomasokbol irtam.
-
Shadowbull
addikt
2015: "I don't think we have to worry about autonomous cars because it's a sort of a narrow form of AI. It's not something I think is very difficult. To do autonomous driving that is to a degree much safer than a person, is much easier than people think. [...] I view it like a solved problem.
2016: kijönnek egy videóval, amiben egy autó önmagát vezeti. Később kiderül, hogy egy komplett Fake Video volt, az útvonalat 3Dben digitalizálták előtte, és még így is több próbálkozás kellett, mert nem volt képes végigmenni, össze is tört az autó .
Ezután Musk minden évben elmondja hogy év végére kész lesz, mellesleg azt állítják hogy 2016 óta minden Teslában benne van az ehhez szükséges hardver.
Lehetne folytatni oldalakon keresztül, 4680, Cybertruck, évi húszmilliós eladás 2030-ban világbajnok marzsok mellett, repülő autó, Dojo, meg ami hirtelen nem jutott az eszembe.
Szerintem nem nekem kéne levenni a szemellenzőt.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
vicze
félisten
A "senki" a jelenlegi eladásokra vonatkozik, ami elég közel lehet a 0-hoz.
A végtelen ígérgetés és jelenlegi gazdasági környezetben brutális ár megtette a hatását.
Végül is azért csökkentik(mostanra konkrétan felezték) folyamatosan az árát mert viszik mint a cukrot.[ Szerkesztve ]
-
TomMusic
őstag
A Tesla jelenléte fokozza a piaci versenyt. Kénytelen a többi cég is fejlődni, és végre kukázni a kőkorszaki (belsőégésű) technológiákat.
Powerwall, solar roof, megapack, robotika.
Mondjuk a fizikai gombok és kilincs, index kar kiszedése pont irgalmatlan ostobaság (ezért sem vennék Teslát) szerintem.
De a cég hatása az egész piacra, ami számít, szerintem.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
stellaz
addikt
válasz Shadowbull #16 üzenetére
20 éven belül 1 millió ember a Marson....
-
Shyciii
veterán
válasz Shadowbull #16 üzenetére
Cybertruck is jól sikerült. Ugye már a bemutatón betört a törhetetlen üveg, de miután sok évre rá végre megkapták a szerencsétlen userek azt a hulladékot, kiderült, hogy jobb ha nem is mossák le az autót, és a madarak ellen is védik nehogy letojják, mert kapásból elkezd rozsdásodni
És emellé az ÖSSZESET visszahívták, mert olyan jól sikerült, hogy a gázpedál simán beragadhat
És még a kínai autóktól kell félni...[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
válasz Shadowbull #31 üzenetére
De hazudni arról is hazudik.
Nekem a személyes kedvencem amúgy az úgynevezett alagút nevű találmánya.
[ Szerkesztve ]
-
Ezekiell
veterán
Musk mindenről is hazudik.
De a Tesla/SpaceX/stb eredményeit nem Muskhoz kell kötni - azaz nem lesznek szarok/semmisek azért, mert Msuk egy nárcisztikus pszichopata. Ez mondjuk elég sokaknak nem megy...
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Tasunkó
senior tag
a vegfelhasznalo csak sziv vele ha veletlenul roncsolodik
Mondjuk ezt nem értem mert az alut lehet hegeszteni. Utólag is lehetne elemeket hozzá venni, amikkel kijavítnák. Nehezebb, pláne sámliról, meg barkács megoldásokkal, meg általában az alut körülményesebb mint a lemezt, de simán ki lehet foltozni. Persze ha több EV lesz, amíg kevés van, nem éri meg ráállni, a tulajnak magának kell majd kimókolnia, de legalább nem rohad le, mint a lemezes autók.Kérek egy számot a jútútú
-
Alogonomus
őstag
Az ominózus eset óta azért jobb kétszer meggondolni, mielőtt akár az FSD, akár másik pluszként megvásárolható szoftveres funkcióra pénzt ad ki valaki, mert az OTA képességen keresztül nem csak javítani könnyű egy képességet, de ugyanolyan könnyen ki is kapcsolhatják, ha megpróbálnák újra megvetetni a funkciót a tulajdonossal.
Hátha nincs már meg az igazolás a korábbi vásárlásról... -
aujjobba
addikt
Foltozni oke, de mi van ha gyurodik?
Az akkupakk egy egyseget kepez az alvazzal (cell-to-body), hogyan javithato ez egy baleset utan?Nem ertek hozza tulzottan, csak erdekel.
Azt feltetelezem egy tobb darabbol allo egysegben konnyebb egyes darabokat javitani/cserelni, mint egy teljesen egyben kiontott darabban, de tevedhetek persze. -
Ezekiell
veterán
válasz Alogonomus #41 üzenetére
Ez nem arról szól, hogy újra megvetetik valakivel aki már egyszer megvette, olvasd el azt a cikket alaposabban.
Európában meg nem lesz FSD még jó darabig (sajnos), szóval pénzt kiadni az EAPért lehet max, ami meg nettó marhaság.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
joghurt
addikt
válasz Shadowbull #44 üzenetére
Aktuális kedvenc trollkodásom egy bazi nagy STOP táblával (vagy ilyen pólóban) mászkálni, amitől az összes zseniális FSD beletapos a fékbe.
A tej élet, erő, egészség.
-
Ezekiell
veterán
válasz Shadowbull #44 üzenetére
Semmilyen FSD nem lesz, semmilyen cégtől, amivel szépen nő a hátrány ezen a téren is az európai autógyártóknak.
Tényleg remek. janem
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Alogonomus
őstag
A cikk arról szól, hogy egy személyesen a Tesla által tartott aukción egy kereskedő megvett egy Tesla által lepapírozottan “Enhanced Autopilot” és “Full Self Driving Mode” képességgel rendelkező Teslát abban a tudatban, hogy az a két funkció aktív a kocsiban. A kocsit továbbértékesítette egy vásárlónak továbbra is a két képesség aktív rendelkezésre állásával. A vásárló használta is a képességet, majd egyszer csak a Tesla egy OTA szoftverfrissítés során kikapcsolta a két képességet, mert állításuk szerint az tévesen volt eredetileg bekapcsolva.
A Tesla az aukció előtt bekapcsolta a két képességet, aminek köszönhetően többet kaphatott a Tesla az autóért a kereskedőtől, de amiután az üzlet megköttetett, a valahanyadik következő frissítéssel a Tesla ismét kikapcsolta a képességet, és ki akarta fizettetni az aktuális tulajdonossal újra azt a felárat, amit a kereskedő egyszer már kifizetett a Tesla felé a bekapcsolt képességekre tekintettel.
Olyan volt ez, mint ha egy lakást berendezve hirdetnének meg, a szerződésben az szerepelne, hogy "megtekintett állapotban" adják át a lakást, aztán amikor az új tulajdonos beköltözne, akkor egy üres lakást találna, amibe persze extra pénzért visszavásárolhatja a berendezést. -
Ezekiell
veterán
válasz Shadowbull #47 üzenetére
Nem csak a Tesla létezik a világon, szakadj el kicsit tőle (pedig direkt próbáltam segíteni benne a "semmilyen cégtől" résszel). Waymo mond valamit? Na ott van lemaradás.
És ha jól tudom, még nincs is piacon a BMW L3 drive.
Nincs semmilyen lemaradás, soha nem is volt.
Jót nevettem, köszi[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz Alogonomus #48 üzenetére
Itt a probléma a Tesla nem transzparens kommunikációja, mert baromira nem egyértelmű a dolog.
A kérdés ugye az, hogy customerhez köthető-e az FSD, vagy járműhöz. Én utóbbihoz kötném, és emiatt sztem maradnia kellene minden eseteben az FSDnek az autón, de az első opcióhoz is vannak valid érvek. Mondom: a probléma a transzparencia hiánya.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyaralás topik
- BestBuy topik
- Windows 11
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Mobil flották
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- BestBuy ruhás topik
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- iPhone 13 Mini 128GB Zöld újszerű, független, 3 hónap garancia
- Munkaállomás! HP Z400 - Xeon X5690 6 mag! / 24GB DDR3 / 256GB SSD + 1TB / Nvidia Quadro 5000 / USB3
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Patriot Viper Steel 3600 CL14 2x8GB B-die kit
- Corsair Vengeance LPX 3000 CL15 2x4GB kit
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest