- Windows 11
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tboldi
nagyúr
válasz zolee3000 #99554 üzenetére
Már egy ideje működik az összes Suzukiban, amibe ezt a Bosch egységet szerelik. Ha esetleg a használt piacon találnál olyat, ami még nem lett frissítve (mert hogy az újonnan érkezők már így gurulnak ki a gyárból), akkor azt is meg lehet oldani könnyedén, akár házilag is.
Egyébként ha Suzukit szeretnél, akkor még most rendeld meg, mert ősszel jön a Vitara facelift és ezzel együtt a részecskeszűrő is a turbós motorokra.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz zolee3000 #99554 üzenetére
Fordon megy az android auto, vagy az apple car play is, most lesz a sync 3 rendszer beépített waze támogató lenni (sajnos egyelőre csak apple-lel). Itthon az Android auto nem támogatott, de simán letöltöd az apk-t, telepíted és használod. Első bedugásnál kell csak a beállításokat és az engedélyeket megcsinálni, és kész. Érdekes, hogy a régebbi Samsung S7 Edge-en jól kezeli a telefonhívást is, a Huawei Mate 10 Pro nem akarja. Amúgy a ford gyári navija is tetszik nekem, elég frissnek tűnik, egyedül ugye a forgalmi infókat nem kapja.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz zolee3000 #99557 üzenetére
A Boosterjetek is elég megbízható konstrukciónak tűnnek, fix geometriás turbó van rajtuk és nincs DMF sem. Én nem vennék már újonnan semmilyen szívót (max. egy ötliteres Mustangot ), csak ez a hülye részecskeszűrő nem tetszik. De őszig még nem szerelnek rájuk, úgyhogy még most kell megvenni, ha valaki ilyet szeretne.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz zolee3000 #99562 üzenetére
Navigációban tudtommal ez a kettő van csak, ezen felül zenei appok (google music, Spotify), és hasonlók. Elvben az AA oldalán meg lehet találni a kompatibilis programok listáját. A maps pedig használható offline naviként is, ha jól tudom.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zolee3000 #99573 üzenetére
Pár vigasztaló jellegű dolgot mondanék:
-aránylag sokat vezetek
-ezen belül wc-nél messzebbre menet kb mindig megy a Waze
-gyakori az ismeretlen, új útvonal, amit nem tud a program gyorsítótárazni
-8 hónap alatt átlag havi 70 MB adattal elvolt, az azért nem vészes, 20-50 között tippelek Neked, rendszeres utakon, bár egyelőre ismeretlen körülmények között -
veterán
válasz zolee3000 #99573 üzenetére
Autót keresel vagy fejegységet? (Kabátot vagy a gombhoz a kabátot?)
A megfogalmazott igenyeidet figyelembe véve, a legjobban akkor jársz, ha veszel egy kínai, androidos fejegységet, és egy random japán, 90-es évekbeli technikára épülő autót mellé (pl. Corolla, Mazda, Micsubisi, stb.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz zolee3000 #99577 üzenetére
Akkor Corolla, vagy Micsu; mert sajnos a Mazda jó eséllyel kilyukad 10 éves korára. A gyári fejegységeket engedd el, vedd a legolcsóbb gyári hifivel, majd cseréld vmi Androidos cuccra (Aliexpress, eBay & Co.), az esetleg tudni fogja, amit szeretnél tőle.
Valós alternatíva lenne az Android Auto, de az csak modern autókban elérhető (koksz, kettőstömegű lendkerék, turbó, DPF, sok nyomaték, nemzethalál, stb.). -
molnarpeter
nagyúr
válasz zolee3000 #99581 üzenetére
Neccesen le fog merülni az akku, de kb leírtad a dolgokat , mondjuk tényleg kihaló állatfaj az MPI benzin (sok szívó már GDI) de ennyi hidegindításra elektromos után az a legkevésbé problémás.
Ennek örömére offolok még
Pár év múlva lehet újonnan is olcsóbb lesz már, de amúgy muszáj elkölteni a teljes keretet, és drágábban üzemeltetni? Megbízol egy sokak által elismert szakembert, aki jó állapotú, igazolt előéletű és leinformálható Ampikat hoz be, leteszed a kreditet az asztalra, és kész. Ha kell a navi, ésszerű összegből kivitelezhető utólagosan. Pár méter marad a zsebben, napi közlekedésben ingyen/töredék költségből jársz, zöld rsz. ingyen parkol (ha számít), adókedvezményekben részesül, stb stb és mindenki boldog. Uff Új autó jelentősebb értékvesztés, adózás, és fixen 3-4x üzemanyagköltség (kivéve ingyen árammal, azt ne is nézzük).[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz zolee3000 #99573 üzenetére
Wazehez egy plusz dolog, hogy ha ismeretlen helyre indulsz vele és országutazás is van benne, mindenképp nézd meg, hogy milyen útvonalat tervez, mert néha egészen bődületes marhaságokat képes kitalálni, levisz negyedrangú utakra is akár, amin egy traktor sem megy el jó szívvel.
Nagyvárosban és autópályán nagyon hasznos egy dugó vagy baleset elkerüléséhez, de fő navinak szerintem csak fenntartásokkal alkalmas a fentebb említett okokból kifolyólag. Plusz az olyan hiányosságai, mint pl. az alagútmód vagy sávasszisztens hiánya is fájó. Ezeket az iGo 10 éve is tudta, és én tartom magam ahhoz, hogy a mai napig messze az a legjobb navi, ha nagy távolságokra akarsz utazni. Igen, a Google maps térképe biztos naprakészebb, de mint navigáció, az is egy nagyon fapados, buta valami.
Mondom ezt úgy, hogy napi több órát wazezek, és legmagasabb rangom van benne.
-
EQMontoya
veterán
válasz zolee3000 #99591 üzenetére
A hybrid egy jól bevált technika, 15 éve tolja a Toyota, rengeteg fut taxi üzemben, különösebb hiba nélkül. Ha valamitől nem kell félned, akkor ez az.
NNG-s navi gyárilag Renaultban és Mazdában is van pl. Ha a jól bevált technikát és IGOt keresel, akkor Skyactiv benzines Mazda. Azon legalább fut olyan kód, amit én írtam.
Same rules apply!
-
pit stop
addikt
válasz zolee3000 #99581 üzenetére
Ha garancia miatt akarsz új autót venni, akkor nem mindegy, hogy turbós vagy nem turbós az a motor? Ha nem egy hulladék konstrukciót választasz, akkor garanciaidő végéig biztosan elketyeg alattad, és még utána is jó pár évig (ha kevés éves garival választasz autót)....
Másik téma: Ha 5-6 m.-ért nézel autót, akkor talán belefér mellé egy nagyobb adatkeretet tartalmazó mobil előfizu, vagy plusz adat havonta (bár 1 gb-ba, ahogy írták valószínűleg bele fogsz férni); és mellé egy nagy kijelzős droidos telefon tartóval - és rögtön nem kell mókolni új autó központi kijelzőjével (meg szinte bármelyik beépítettnél jobb a telefonos online).[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
stickermajom
addikt
válasz zolee3000 #99595 üzenetére
Túl van azért misztifikálva ez a turbo dolog szerintem, főleg ha újonnan veszed. Közvetlen befecskendezéses csidicsudi euro 6 motornál a turbo a legkisebb baj. Én biztosan nem vetném el ezeket a motorokat, egy minimális odafigyeléssel és maximum 15 ezrenkénti olajcserével, átlagos használatnál nem sok bajuk lehet és legalább arrébb lehet velük parkolni.
-
hülyegyerek
addikt
válasz zolee3000 #99600 üzenetére
A jelenlegi Ceedre - mivel kifutó modell - a nyár környékére várhatóak a készlekisöprési akciók. Én a helyedben elgondolkodnék a vásárlás előbbre hozásában, mivel szerintem a full, vagy full közeli 1.6-osokat 5 környékén fogják kiszórni. Annyiért pedig baromi jó vétel 7 év garival.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
válasz zolee3000 #100301 üzenetére
Üzembe helyezés akart lenni(melékelt ajánlat 50eFt volt, de volt ahol 150eFt, mondjuk ott az autót adták volna olcsóbban, így 60 eFt volt a különbs3g), a névre írás azonos autó esetén mindenhol ugyanannyi.
Így néz ki egy ajánlat amit kaptam anno:
[kép][ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz zolee3000 #100305 üzenetére
Hyundai Assistance
Ja az üzembehelyezésnél csinálnak egy teljes átvizsgálást is, meg az autót ki is csomagolják[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz zolee3000 #100316 üzenetére
Toyatanál is így van. Nekem az Aurishoz 5 èv garancia , ès 5 èv assistance szolgáltatás van. . Ha lejár , ès megtartom az autót - valószínűleg így lesz - akkor kötök az ADAC - nál egy biztosítást , ami kb az assistance megfelelője.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz zolee3000 #100322 üzenetére
Igen , elvileg akkor . De én inkább a helyedben 1,2 t venném mint az 1,6 szívót . Olvastam , hogy kevés km- t fogsz vele menni , meg is értem az indokaidat , hogy miért akarsz szívóbenzinest . De - szerintem - sokkal jobb a turbós autó napi használatban mint az 1,6 szívó . Főleg , hogy az Euro6 leszedálja a szívóbenzines autókat .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz zolee3000 #100338 üzenetére
köszi a kimerítő választ ! Akkor , ha eljön az idő , menj egy próbautat az 1,6 -os Aurissal ! A váltó , futómű nagyon jó , tetszeni fog ! Élőben jobban néz ki a belseje mint a képeken . Nekem 1,2 turbó van , nagyon csendes . Tényleg . Amikor kijött a kis 1,2- es , az egyik legcsendesebb autó volt a kategóriában . Az autopult szerint még a hetes Golfnál is picit csendesebb . Az autopult méri a db - t is ott néztem át ezt a kategóriát .. Gondolom az 1,6 sem lehet túl hangos ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz zolee3000 #100349 üzenetére
Nekem nincs benne gyári navi . Telefont használom , azon is a HREWeGo-t . Offline , online, kisebb kompromisszumokkal tökéletes .A Toyota Fb csoportban ajánlottak valakit aki meg tudja oldani a telefon képernyőjének a klónozását a központi kijelzőre . Beszéltem vele , de 100000.- forintot nekem nm ér meg ez az ügy .
Szerk .: így oldottam meg , annyi , hogy lecseréltem az autóst tartót egy hosszabb szárúra , ne koptassa esetleg meg a műszerfalat .[link]
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zolee3000 #100370 üzenetére
Azokat még gond nélkül teljesítették egr-el meg egy sima katalizátorral, most már egyre szigorúbbak a határértékek amiknek csak egyre bonyolultabb megoldásokkal tudnak megfelelni. Már általános (lesz) a részecskeszűrő a benzineseknél, dízeleknél az SCR katalizátor (AdBlue)...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zolee3000 #118319 üzenetére
Amiben van körben parkradar, és rendelkezik valamilyen kijelzővel belül, abban mutatja. Pont a Focus 3 jutott eszembe, a rádió monokróm kijelzőjén tudja mutatni Szenzor is lehet piszkos, a kamerának meg ott a tolatólámpa, igazából kiegészítik egymást, külön nehéz lenne egyértelmű győztest hirdetni. Nekünk furgonban pl. csak kamera van, Hilux is radar nélkül kapja alapból, így legalább látom, fűszál vagy kisgyerek van mögöttem
-
nagyúr
válasz zolee3000 #118431 üzenetére
Ábrás buli mindnél van, csak a nem automata parkolósoknál nincs oldalt csík, ennyi. A lényeg inkább az, hogy a régebbi autóknál (2002 körül pl, E-merci) a radar visszajelzők piros és zöld led pöttyök voltak és a sípolás, a mai autóknál meg a grafikus kijelzőre teszik ábraként a sípolás mellett.
Az automata park funkció nagyon buli, én néha használom, mert ő beteszi olyan helyre ahova én nem próbálom mert nem hiszem el hogy befér... de befér Bármikor meg tudod szakítani ha a fékre lépsz, sőt nem automata váltó esetén te kezeled a féket-gázt, persze közben nézni kell a tükröt, de az autó többnyire 10-ből 8-9x hiba nélkül beparkol.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- BestBuy topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- XGS24 - Remekül néz ki az új Perfect Dark
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Politika
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Call of Duty: Black Ops 6
- Windows 11
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen