- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Open Broadcaster Software OBS
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hellomi
tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bondix #254128 üzenetére
Két szerződést kellene írni: egyet kölcsönről (vételár fennmaradó részéről, amit te kölcsön adsz neki), valamint egy rendes adásvételit a teljes vételárral. Kocsihoz semmi közöd innentől, de a pénz megillet, kb ez az érdeked amúgy is. (Személyi kölcsönt jobb ötletnek tartom én is, banké a kockázat, és nem a te pénzed fekszik benne különösebb haszon nélkül.)
macilaci78 jól mondja, közjegyző sem árt.[ Szerkesztve ]
-
fant0mi
addikt
válasz Bondix #254128 üzenetére
Biztosan nem adnám oda amíg ki nem fizeti teljesen. Akármilyen ismerős, meg akármilyen papírt is írtok. Aztán majd még egy hónap meg még egy... Oldja meg, kérjen ő kölcsön, vagy várjon türelemmel 1 hónapot, míg összejön neki. Te meg becsület szóra nem adod el másnak 1 hónapig. Ha anyagi kockázat nélkül ő ennyire nem bízik meg benned, akkor te, aki anyagi kockázatot vállalnál, miért bíznál meg őbenne?
1 hónap nem hosszú idő. Ne bonyolítsd meg az életed. -
Zizmand
aktív tag
válasz Bondix #255490 üzenetére
Ez lehet, hogy segít: Audi A4 - Radiator replacement DIY
-
Integrale
veterán
válasz Bondix #255505 üzenetére
Ne felejtsd el!
[Csúnyaképfujfuj]Ha leveszed azt a csövet, nem fog történni semmi, alul bonts le egyet.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Alusky
aktív tag
válasz Bondix #278382 üzenetére
Ha jó állapotban van és nem kell szerelgetni, szerelőre költeni akkor nem kéne lecserélni, mert nem jön vissza az ára a kisebb fogyasztással egy ráadásul ismeretlen előéletű autóval amit lehet kedvelni se fogsz. Illetve attól függ mennyit mész vele.
[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
cOxeR
Ármester
válasz Bondix #278382 üzenetére
Ez az az árszint, ahol csak rosszul járhatsz. Venni ebben a árkategóriában hibátlan állapotút nem fogsz, kevesebb fogyasztást kisebb kasznival, meg korszerűbb motorral szerelt autóval érhetsz el, illetve a kevesebb ló is garantált.
Én is tartanám, nincs mibe átülni, ami egy Swift.
Vagy venni egy olcsó C-Zerot vagy Pug Ion-t.
Sportos, keveset fogyasztó, olcsó autó nem igazán van.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Bondix #278386 üzenetére
Ha a mostani Audid rendben van, "költségmentes", a fogyasztás miatt ne cseréld le.
Az 1.9 tádé sem rajong a sűrű rövid utakért, benne van a világon minden km is, ki tudja, mi jöhet elő legközelebb egy 20+ éves VAG-on?
Ami pedig szép, megvigyázott példány, az már inkább a 1,5 milliós ársáv fölött van.A benzinkúton hagyott összeg tervezhetőbb, mint a szerelőnél egy ilyen idős akármilyen kocsi esetében.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Bondix #278419 üzenetére
Ha Golf4, akkor 1.6 szívó benzin. De mindenképp rá kell szánni az alapszervizt, kitisztítani, ahol kell. És a fene se tudja, mennyire eszi a rozsda, beázik-e, tákolták-e, stb.
Azért írtam, hogy egy ismert eléletű, ismert hibákkal rendelkező, vagy épp rendbe szedett autó ebben a korosztályban biztosabb pont, mint egy ismeretlen kortárs.1999-es B5 Passat 1.9 PDTDI, 116 LE motorral, 400k km valós futással, 3 hete még ez volt. Tavasszal vezérléscsere, de a motor már kehes volt. Alacsony fordulatról nyomva füstölt, alapjárat ingadozott.
Feleségemmel és a szerelővel megbeszéltük, hogy rászánjuk a motorgenerálra a pénzt, mert amúgy rendben van a kocsi, a bódé nem rohad, bennünket kiszolgál. Ez a vezérléscserével 700k-1,5 mFt közé eshet attól függően, mit találnak még bontás közben a biztosan cserés hidrotőkék mellett.
Nameg 5 szezont futott nyári gumik, 5 szezont futott téli gumik a garázsban, tehát cserések.Lehet, a sors akarta, hogy összetörjem, a javításra, gumizásra, generálra szánt összeget megfejelve vettünk egy 2017-es Kia Ceed kombit 1.6 CRDi 136 lovas motorral.
Egy idén 24 éves autóból ültünk át egy 6 évesbe, ugyanúgy kombi, dízel, manuális váltós, halogén lámpás, klímás, stb. Kb a dupljába került, mint amit a balesetet megelőző állapotú Passatra kellett volna költeni. Nagyon szerettem a Passatot, olyan volt, mint egy kényelmes kabát. A Kia ezt nem tudja, de kiszolgál. A nézelődéskor minden érzelmi dolgot elengedtünk és racionalizáltunk. Még a carsharing is felmerült az autótulajdonlás ellenében.
A szempontok: fiatalabb az átlag életkorú magyar autónál, kombi (esetleg SUV), dízel, manuális váltó, férjek el benne, férjen el a garázsban, klíma, elektromos ablak, racionális fenntartási költség. Nézegettünk b6-os Passatot, Lagunát, Megane-t, Mondeo-t, Superb-et, meg ezt.Ha nincs lehetődéged előre lépni, akkor tankold az Audit, amíg megy, aztán dobd el.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Alusky
aktív tag
válasz Bondix #278419 üzenetére
Egy kisebb motoros autónak se nulla a fogyasztása, 2-3 litert lehet megspórolsz, meg persze a kevesebb adók, ha havi 1000Km-t mész akkor kb. 200-250 ezer Ft évente, ez rögtön az új kocsi átírási költsége meg az alapszerviz, ha egyáltalán belefér, mert olcsó autóknál elég gyakori, hogy a gumi kapásból kuka meg ilyenek. Úgyhogy ha le is cseréled spórolni csak két év múlva fog elkezdeni és akkor még az ismeretlen tényezők nincsenek beleszámolva.
Igazán jó fogyasztást talán valami 3 hengeres TDI-vel tudnál elérni, csak az meg szerintem nem tekinthető autónak, viszont ha meg menni is kell akkor nyögni fog a gyenge kocsi.
Tartsd még meg, öreg az autó amúgy se lesz már nálad nagyon sokáig, aztán ha kiöregedett végleg akkor lecseréled valami normális fiatalabbra.Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz Bondix #278933 üzenetére
Fel szoktuk emelni, alábakolni passzív módon is (nem csak az emelőn) aztán forgatni a kereket kézzel és hallgatni hol kattog.
Illetve állóhelyben járó motornál (már nem az emelőn) ha üresben nem csinálja akkor váltó utáni dolog, ha üresben is csinálja akkor váltóban. Meg megnézni azt is, hogy kinyomott meg elengedett kuplunggal változik-e.
Amúgy szexi a kipufogó pöfögése, valahol szelel kicsit az is.Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Reggie0
félisten
válasz Bondix #278938 üzenetére
Lehet valamilyen csavar van meglazulva egy fem vagy egy muanyag razkodik es csapkodja a masikat a vibraciotol. De lehet valamilyen szijfeszito, szijtarcsa is a hang forrasa. Esetleg egy kabelkorbacs mozog es er hozza valamihez. A hopajzsokat is nezd meg, akar lent a kipufogo korul, nekem volt, hogy az szakadt el reszlegesen egy felvert kotol es csiszolta a kardant meg csapkodta az alvazat en meg nem tudtam mi a hiba es csak a motorteret lestem.
[ Szerkesztve ]
-
Alusky
aktív tag
válasz Bondix #281029 üzenetére
Sokkal nagyobb lenne a kerék. Az átlag személyautó nem szokott ekkorát befogadni, vagy kitekert kormánnyal vagy 4 személlyel beleér valamibe, már ha egyáltalán fel lehet tenni. Próbáljátok ki az a tuti, de súllyal is, hogy elfér-e kitekert kormánnyal.
Ha szemre nagyon feltűnő akkor igazoltatás, műszaki is bukó értelem szerűen.[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
gooool
őstag
válasz Bondix #281033 üzenetére
Szerintem ezt engedd el.
Egy az 5 centivel nagyobb a kerek kulso atmeroje, mint a mostani, ami rettenet sok, km ora is csalni fog, rendor is megb@szhat, mert a tipus komplett gumimeret listajan sincs ilyen meret, annyira oversized.
Ilyen ET kulonbseg mellett raadasul kb. garantaltan bele fog erni barmibe is.Alusky picivel megelozott.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Bondix #281040 üzenetére
Alapos guglizással.
De van erre külön topik: Gumi és felni topik
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Alusky
aktív tag
válasz Bondix #281038 üzenetére
Átlag kisautóra gondoltam, nagyon változó a gyártók között, hogy ki mekkora helyet hagy meg a keréknél, valakinél a 3 mérettel nagyobb is befér, esetleg még gyárilag is szerelték vele, másnál meg csak egy méret vagy kettő szűken.
Ha felnin van a gumi akkor te is fel tudod rakni a kerekeket. Ha gumit kell cserélni rajta akkor előbb gumis topikban vagy az autó Face csoportjában lehet megkérdezni még, ott talán többen vannak akik dobtak fel túlméretes gumit.[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
tboldi
nagyúr
válasz Bondix #291637 üzenetére
Azt azért meg tudod nézni a Lumeneten is, hogy milyen izzó kell, nem muszáj onnan vásárolni. De ha kiszereled a rosszakat, akkor is kiderül.
Mondjuk ilyen nagyon alap izzókat valszeg tartanak készleten a kirendeltségen is, nem kell várni rá. De még a Tescóban, Auchanban vagy random barkácsáruházban, benzinkúton is találsz ilyeneket.
[ Szerkesztve ]
-
OPiiPO
addikt
válasz Bondix #291970 üzenetére
Zsák nem működik, de mi ilyen mágnesest használunk, ha sietni kell aranyat ér. Befagyott ajtót csak óvatosan, ismerősnek szakadt már el télen a gumikéder.
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
dellfanboy
őstag
válasz Bondix #291970 üzenetére
miert munyag zsak? ha vekony kukazsak, siman rafagyhat aszelvedore.
inkabb vmi regi szovet, torolkozo pl. vagy lehet venni speckot is erre celragumikedereket be kell kenni glicerinnel, bar lehet van mar erre is vmi specko
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
426os
őstag
válasz Bondix #291976 üzenetére
Szerintem megteszi, de puding próbája az evés. Arra figyelj, hogy úgy rögzítsd, ne tudjon alákapni a szél (de semmiképpen se úgy, hogy rácsukod az ajtót, mert bevezeti a vizet az utastérbe...) Én a rücsisebb oldalát tenném alulra, az talán kisebb eséllyel tapad/fagy az üveghez.
.
-
grizlisandor
addikt
válasz Bondix #291970 üzenetére
Én itteni ajánlásra: Compass Cloth Frost egy olyan ponyva a szélvédőre, amely védi a fagytól, a hótól és a jégtől cuccot használok. Közepesre értékelem, mert a tapadókorongok csak dísznek vannak és a ráfagy a varrás mentén a szélvédőre, így le kell fújni jégoldóval, de idén megtaláltam a megoldást, fonákul kell felrakni és nem fagy oda.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- XGS24 - Megjelenési dátumot kapott a World of Warcraft The War Within
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- Politika
- Xbox Series X|S
- Androidos fejegységek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Kompakt vízhűtés
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen