Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz a_tesz #831 üzenetére

    velem nehéz kötekedni ilyen téren, nem véletlenül vagyok honda fanatic....
    szóval nálam: rpm above all:))
    az itr amúgy 9500-ba belehajszolható ha érdekel, és az S2000 is 9000-nél tilt gyárilag, de tuning esetén úgy van megoldva hogy szintén bele mehessen károsodás nélkül a 9500-ba rövid időre, mikor visszavált az ember.
    én világéletemben lóerőből autóztam és nem nyomatékból, akinek olajkályha kell és arra veri, az rossz helyen jár nálam:)
    nincsen viccesebb dolog mint amikor előtted megy egy 30 millás csoda dízel német verda, lepadlózza, és mint a gyárkémény elkezd füstölni:))

    ez a nyomaték a lényeg dolog azért van, mert az ember global puhul és kényelmesedik el, szőrösödik a pöcse és nem mozog, tunyul el a vezetés közben is, mindinkább rábízza magát az elektronikára, de egy rohadt ellenkormányzást már képtelen megoldani ha arra kerülne a sor.
    ez nagy motor és nagy nyomaték dolog szintén így alakul ki. kényelmes.
    ennek ellenére a mai napig ha kemény autózásról van szó, mindenhol a hegyes rpm gépeket látni. és ez így van jól:D

    [Szerkesztve]

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák