- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenMediaVault
- Aliexpress tapasztalatok
- Opera böngésző
- SkyShowtime
- Synology NAS
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
az de nem úgy van. először is majdnem minden autógyár megvette a licenszet Dr.Felix Wankeltől, mert hatalmas potenciált láttak benne,és valahol igazuk is volt.csakhogy,nem számoltak azzal,hogy jó 60 évvel későbbi találmány,mint az Otto- vagy a Diesel-motor,és egyből ugyanolyan teljesítményt vártak volna tőle.ami bizony nagy felelőtlenség,mert az alatt az idő alatt sokat fejlődtek a motorok.ráadásul elég kifinomult techológiát igényelt a szerkezet,gondolok itt elsősorban a tömítések strapabíróságára.amikor aztán a 70es években az NSU bemutatta a Ro80-at, hát mindenkinek leesett az álla,kis túlzással a paraméterei alapján ma is megállná a helyét.meg is választották sebtiben az év autójának,ami már akkor is nagyon előnyös volt marketingszempontból.csakhogy a konstrukció motorikusan megbukott,nem voltak meg akkoriban a technikai feltételek,hogy megbízható wankeles autót gyártsanak.a mazdánál azonban máshogy gondolták.talán,mert japánok,és tudták,hogy ha valami lehetetlen,akkor ők majd megcsinálják be is mutatták a Cosmo Sport nevű verdát hetvenmittudoménhányban,és kezdetét vette az a folyamat,minek a végén itt van az RX-8.ami nem a legjobb,nem is a legszebb,mégis mindenképpen egyedi,és szerintem elismerésre méltó,akárcsak a Toyota Prius, vagy a szívem csücske,a Subaru Impreza.
totalcar szombaton?bazsó jól mondta,lehet akármilyen hifi a kocsiban,azért az STi kipufogója úgyis szebben szól
egyébként az összes japán gép szerintem rendben van,amiben több mint 100 ló van de egyébként,hogy ne menjünk messzire,az Integra mennyinél is adja le a max.lóerőt? 2500? nem kötekedésképpen,de a szívómotoroknak ez a nagy hátránya,hogy ha fajlagosan nagy lóerőt akarnak kihozni belőle,bizony pörgetni kell.dehát rendben van ez,nem kötekedni akarok.egyébként is a Wankel karaktere ilyen.a dízel meg büdös
na ez elég hosszúra sikerült,de remélem lejön a lényeg belőle.
MOD: ja a Lada Wankeles próbálkozása is dícséretre méltó,de olvastam egy régebbi Autó-Piacban,hogy 30 000-enként generál!ja és annyira nem is ladás projekt lehetett,mert a Volgákba is raktak ilyet,a KGBsek legnagyobb örömére.azzal nem lehetett semmi kilónyolcvannal szakítani...
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen