-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #59296 üzenetére
Én aggódnék, mert ameddig Kornél mindig a fél évvel újabb, fél decivel kevesebbet fogyasztó és fele olyan férfias autójára gyűjtöget, Vilike beállít egy helikopterrel, mint a részeges farkas a viccben, amikor visszaviszi az üres üvegeket.
Same rules apply!
-
válasz rbalint88 #59279 üzenetére
skoda fabia 1.2 12v volt ilyen, 5-ben 175 km/h volt a vége, rövid volt nagyon az áttételezés, ezért egész jól lehetett vele haladni a 64 ló ellenére, de csak sík terepen, 1 szemállyel
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
Mégis csak a Mazda útja a járható(bb)?
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
A nagylöketes motor mindig jó, ha jól van csinálva. Ellenben! Szerintem egy 2.0-es szívónál egy 1.4-es turbó klasszisokkal jobb vezethetőség szempontjából. Megbízhatóság és gazdaságosság (szerviz szinten) már egy más kérdés. Én csak 2.5-3.0-től árulnék szívót, illetve 1.2-1.4ig max a kisautókba. A köztes részt turbóval hidalnám át.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
raczger
őstag
válasz Tsebacsi #59308 üzenetére
1.4 turbó benzinest ugyan nem vezettem még, csak 1.6 biturbó dízel CR-V-t, nem volt olyan rossz, de megváltás volt utána visszatérni a 2 literes szívó benzinhez.
Szerintem sokan félnek elforgatni a motort, 2000-es fordulaton nem is fog menni, de ha visszagangolsz ugyanolyan dinamikusan lehet vezetni egy szívót, mint egy turbós autót.
Tegnap pöcsöltek előttem a faluban 30-40-el, visszapakoltam 2-esbe, majdnem a 3-ast is leforgattam, jó érzés . Szar napom volt, siettem, le kellett vezetni a feszültséget.
Szerk:
Golf vs Mazda3
fogyi vs fogyi
Nem látom létjogosultságát ezeknek a motoroknak még mindig, jó, hogy a gyártók is kezdik szép lassan ezt belátni.[vilike]: igen, ahogyan a turbó is
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
brumi1024
veterán
válasz raczger #59311 üzenetére
Én próbáltam a Mazdát (esélyes volt) és az előző Golfom motorban nagyjából ez volt (csak az előző 122 lovas), illetve a mostanim is 1.4 TSI, csak a hengerlekapcsolós. Szerintem sokkal élvezetesebb karaktere van az 1.4 TSI-nek, de tény, a Mazda sem rossz, nem emiatt esett ki (hanem a számomra igénytelen belső miatt).
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Na?! Mesélj!
mod:
brumi1024: Ilyen kis varrógép motorokkal nincs tapasztalatom turbós vs szívó között de a nagyobbaknál a TSI jól ment városban cserében zabált. Szívó is megy ha pörgeted cserébe kevesebbet evett városban. Országúton/pályán persze fordul a kocka.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
válasz raczger #59311 üzenetére
Maramelyik (bar most eppen megint nem turbos autot veszek) azert volt a kezem alatt par:
1.4 turbo Renault 5 (imadtam)
1.4 turbo Fiat Bravo (ez nem volt nagy durranas)
1.6 turbo Nissan Cherry
1.8 turbo 200SX (Nyalcsorgatos)
2.0 turbo Prodrive STI (magadhoz nyulos mindig mosolygos)A fenti listabol a Fiatra ra lehetett mondani hogy szar de a tobbi modell a maga koraban beszaras elmeny volt.
Az utolso meg most is az igy lassan 14 evesen
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
veterán
bp-nyíregy
múltkor egy alkalommal a sajátom helyett jöttem egy 1.6 bérelt új astrával, meló-bp között (230 km oda-vissza), tele tankkal indulva és mire visszaértem pont a felénél volt a mutató. tempomat 150-re lőve. én meg elautózok az 1.6 crdi-vel 3 kanyart munkába és még tudok szaladgálni durván 150 km-t. sokat kajáznak ezek a benyások pályán.
Qru+EQ: nyilván kis túlzással írtam amit de 9 körül kért a mazda.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
Magnum_
nagyúr
Rbálint88 igazad lesz, tuti nem drágább ezt fenntartani. 700huf bele a középpolcos olajszűrő
mekkora mák, hogy ma mondott fel csajom és sétatávra lesz az új melóhelye
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
raczger
őstag
Nem vagyok annyira turbó ellen, mint látszik, csak a köznépnek, akiket hidegen hagy a technika és az autó ereje, nekik bőven elég lenne egy egyszerű motorral szerelt autó (szívódízel vagy szívóbenya).
És vagyunk mi, akik élvezik a vezetést és szeretik, ha van tartalék az autóban. Többnyire vagy 2000 ccm fölé kell mennünk ehhez vagy belemászik a csiga a motortérbe.
Személy szerint ha azonos teljesítményű turbó és szívó között kellene választanom, minden bizonnyal a szívót választanám.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Integrale
veterán
-
7Sony7
addikt
-
pècsimunkás
addikt
Nem tudom... ...
Ha mindent nézek , talán az tetszett a legjobban . De a legdrágább is volt .
Figyelek 3 autómárkát minden nap Eisenach -itt lakom - közelében , hátha megindulnak kicsit az árak lefelé .
Több autó 7-8 hónapja ott áll a kereskedésben . Gondolom nem azért , mert ezeket akarják mutogatni a vevőknek , hanem mert nem viszik el őket...
Civic 1,8 ,Auris 1,2 t , i30 1,6 . Ezek tetszenek , meg ezek vannak normális áron .
Az Auris itt olcsóbb lett 500 euróval , ha lemegy még 500-at vissza megyek szerintem . Ha nem lesz előbb valami más ...
Ez az eset a hétvégén az i30-al nagy csalódás volt !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
BigBlackDog
veterán
válasz pècsimunkás #59335 üzenetére
Arrafelé egy pl. K Astra milyen áron (kedvezményekkel együtt) megy az 1.8-as Civichez képest?
-
i-sti
senior tag
válasz Integrale #59330 üzenetére
https://youtu.be/GOvx-E7jC2w?t=16m17s
kb 2800 rpmről:
vissza esik 1500 körülire, de ott már finoman segítettem pedálból.
Novum Forum Siculorum
-
pècsimunkás
addikt
válasz BigBlackDog #59336 üzenetére
22-23000 eurót mondták lista áron az 1,4 t-re , ha jól emlékszem .
Mondtam , h itt lakom , van -e kedvezmény , ilyesmi ... A fickó megrántotta a vállát , azt mondta , h nincs , az árak ott vannak a listán . Èn megköszöntem ès kijöttem .
A Civic 1,8 19190 euró volt 1-2 hete . Meg az Opelnèl is 1-2 hete voltam .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
veterán
válasz pècsimunkás #59335 üzenetére
Azt hittem már megvetted a Hunyadit. (a kora délutáni nagy fordulatszám-hajhászás közben átsiklottam a hsz-ed felett)
A Civic azért csak komolyabb autó, meg inkább vennék hagyományos befecskendezésest, mint közvetlent, ha lehet választani. Valaki mondta, hogy semmi gond, a diószórás megoldja a kokszosodást... igen, itthon 100-110 ezer Ft + Áfa az ára, ebből az anyagköltség lehet 10-20 ezer Ft, a többi munkadíj. Nem tudom a volt NDK területén milyenek az szerviz rezsióradíjak, de vélhetően az elmúlt 26 évben beelőzték már a magyart.
-
pècsimunkás
addikt
válasz focvis #59339 üzenetére
Megegyeztem mindenben , erre jött a telefon , h 1,4-es ...
Na mindegy ...
Tudom , h a Honda komolyabb , de , ha ott veszem a Hyundait , ahol elmaradt az üzlet , kb 5000 euró lett volna a kèt autó között ! Óriási pènz !
Èn is csak sima melós vagyok , spórolgattam eddig , meg ha veszek autót , akkor ez után is ...
Szóval ennyi pènz nagyon nem mindegy !A fizuk nem èrtèk utol a nyugatot , a szolgáltatások , rezsióradíjak viszont lehagyták a magyar árakat ...
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
kaszaking
tag
Pollen szűrőnél sokat számít a márka?
Aktív szenes KIAK 1670 Ft, Aktív szenes FILTRON 2520. Megéri a drágábbat megvenni? -
B-L-A-C-K
titán
Egy hülye kérdés:
A "Tour" fotómű beállítást mikor érdemes használni?
-
mdani01
aktív tag
#csakahonda [link] kéne
iPhone 6S SpaceGray
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen