-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Mire jó a betegség+táppénz, elugrottam megnézni a BMW-t.
Kívül-belül sokkal inkább egyben van, mint a szerdai (és már van rajta rendes embléma is). Nyárigumijai 2013-as Hankookok, a téliek TS850-es Contik, a dotot nem láttam, de az valamikor 2012-ben jelent meg, szóval nagyon öreg nem lehet.
A belseje sincs lelakva, szép tiszta, nem mállik, a vezetőülés egyik oldala valóban ki van ülve, de nincsen szétkopva, repedezve a bőr, szerintem szimplán egy testesebb ember vezette. A tetőablak recseg, de azt gondolom meg lehet kenni, nem a világ vége.
Van benne valami remek utólagos riasztó, ami szereti leszívni az akkut, most is bikázni kellett, de könnyen beindult (én ezt kidobnám belőle mint a huzat). Az N52-es motor van benne, ennek megfelelően már nem jár olyan csendesen mint az M54, ez csörgősebb. Próbarendszám hiányában menni nem tudtam vele, de kedden elviszik a 5erbe átvizsgálni. Kíváncsi leszek, hogy mit mondanak rá.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #47555 üzenetére
Utólagos riasztó kuka. Anno minket is megszívatott a Puntóban sokszor (akkist leszívta, random letiltott). Ki is lett dobva belőle.
#nincsbennetarcsi
-
B-L-A-C-K
titán
Van egy olyan oldal hogy lehet vezetni a fogyasztást, és másokét is lehet látni, nem találom ezt az oldalt, valaki dobjon már meg egy linkkel.
Amúgy elég jól kajál eddig az insignia, városba úgy hogy több dugóban is voltam, 6.8 fölé nem ment eddig, persze ez klíma nélkül, és nem is verettem neki, csak normál használat, de szerintem így se rossz.
-
raczger
őstag
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #47555 üzenetére
A csorges a hidrotokek miatt van, szar a hengerfej es nem kap rendesen kenest. Totymorgos menetek meg sok allas utan jelentkezik csak, indulas utan ... aztan elmulik es szepen jar az forgatni kell gazdagon a motort, akkor nem jon elo
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
A total quartz az dexos 2 es szabvanyt teljesiti es az az opel szabvany jo az, itt kint a markaszervizbe is azt toltak az enyembe is elöttem....most mar liqui mollyt kap (az is dexos 2 es )
(#47564) tboy93 raadasul ugye a kategoriaban az is nehez, mint minden opel abban az idöszakban. Az uj, ami hamarosan erkezik, allitolag 200kg al könnyebb lesz meg eleg bitang jo keek is vannak fent rola, hogy milyen lehet majd a design
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Declare #47542 üzenetére
Ha rázza a kocsit, az a gumi vagy a felni hibája, és nem az elmaradt futómű állítás miatt van. Ha olyan mértékű a hiba, akkor hátra se igazán való, mert ott ugyanúgy rázza a kasztnit, csak később veszed észre, vagyis nagyobb sebességnél. Ilyen esetben még meg lehet próbálni a gumit pl. 180 fokkal elfordítani a felnin, a jelenlegi helyzetéhez képest. Vagy át lehet tenni a másik oldalra is a forgásirányt megtartva.
Qru
Utólagos riasztó kuka.
Csak akkor, ha hibás, vagy nem megfelelően van beépítve. Amúgy +védelem az is, és jobb, ha külön van vezérelve, nem pedig "praktikusan" a gyári távkapcsolóval. -
Declare
őstag
válasz #94529552 #47567 üzenetére
A gumi hibaja, mert a szar futomübeallitas miatt rosszul kopott Igy az azonos tengelyen jo, de cserelni mar nem tudom öket. Emiatt max meg egy szezont fog tudni kb futni, mert egyreszt elöl jobban kopik a gumi, masreszt az Astra hatulja könnyü, ezert "pattog" es ez a gumikopasban is latszik.
Szoval normalis esetben cserelgetve futhatna 4-5 szezont, annyira sok km t nem megyek vele, de igy ez nem fog összejönni valszeg
-
Skillet
addikt
Nem rossz. Már csak a fiam kiságya hiányzik onnanMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
#94529552
törölt tag
A gumik rendellenes kopását bőven 50%-ban a rossz futómű beállítás okozza csak szólok.
Köszi, de nem erről beszélgettünk az imént.
Ezt mondtam konkrétan, Ha rázza a kocsit, az a gumi vagy a felni hibája, és nem az elmaradt futómű állítás miatt van. Nem a gumik kopását analizáltuk.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #94529552 #47572 üzenetére
"A gumi hibaja, mert a szar futomübeallitas miatt rosszul kopott"
Erre írtad hogy nem a futómű elmaradt beállítása miatt van. Pedig könnyen lehet hogy amiatt.
mod:
"Ha rázza a kocsit, az a gumi vagy a felni hibája" -> Erre írtam, hogy a gumi kaphat rendellenes kopást a nem beállított futóműtől ami miatt rázkódni fog.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
motoflug
őstag
Valaki próbált már ilyet vagy ehhez hasonló karceltávolítót?
-
K Norbi
addikt
-
ADAM1337
nagyúr
-
w333
félisten
válasz ADAM1337 #47582 üzenetére
Ez sajnos így van ...
Ha teljesen elől állsz akkor fölötted a lámpa (és nem látod hogy piros van) ami pedig előtted van durván 10 másodperccel korábban vált zöldre !
De ahogy látom baloldalt is van lámpa ... és azt sem látják !
Itt egy kép amin jól látszik hogy elől már zöld a lámpa, ahol állnak pedig ugye most vált zöldre (durván veszélyes ez a kereszteződés)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #03969024 #47580 üzenetére
Az összes VW csoportos autó az 1-es golftól kivétel. Az agy központosítja, a bogarat még nem, de onnantól mindet. Ezért tehermentesítő nélkül a nem az agyra való, nagyobb középfuratú felni szét is veri a csapágyat. Én sem ma kezdtem szerelni, szóval nekem ne. Tudod mi az a tehermentesítő gyűrű és miért hívják így? Igen, a csavarokat tehermentesíti.
Nem a wartburgból meg trabantból kell kiindulni, ahol az agynak nincs is közép gyűrűje.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Nekem fingom sincs, mi mit központosít, meg nem is érdekel, de kíváncsi lettem, 5mp guglival ilyeneket találtam: [link] [link]
Ezeket a keresőkifejezéseket tovább alkalmazva további releváns találatok is kinyerhetők a zinternetből.
Dicsak, 2016-ban nem kell 30 évet szerelni, hogy elérjünk ilyen infókatA bkv buszokon melyik van?
[ Szerkesztve ]
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok! Kb 3ezer km.rel ezelott észrevettem, hogy alig van hutoviz az autóban. A kiegyenlito tartályba futó gunicso bilincse mellett véltem felfedezni a szivárgás helyet, rózsaszín folyasnyomok voltak korulotte ezert a bilincset kicsereltettem. Akkor azt mondtak, hogy lehet mar magat a csövet is cserélni kene, mert mar eleg puha. Egyelore nem csereltem ki a csövet, figyelgettem a vizet es nagyon csekély mennyiség tunogetett el belole 2500km alatt, majd az utobbi 500km alatt lecsúszott maximumrol minimumra a szint hirtelen. Alatta nincs viznyom, a motorterben sem látok folyasra utaló jelet.
A motor eros, a kipufogógáz normalis.
Van valami tippetek h mit erdemes megnezni a csocsere előtt? Ugy neztem eleg draga, nem akarok vele lukra futni.Egyebkent egy 2003as fiestarol beszelunk, 1.6-os benzines.
Koszi
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
tomiii.
aktív tag
válasz Mágus2 #47588 üzenetére
Holnap visszatérünk erre, ma már nincs kedvem számolni. Bár 2012-es tankönyvekből néztem infókat ellenőrzésként(nem írták, hogy hányadik kiadás vagy mikor volt az első), én sima gépésznek tanulok ergo, csak belegondoltam a súrlódás nagyságába, de holnap számolgatok egyet, hogy mennyi az annyi.
Kerékagy szerintem más fontosabb dolgok miatt (is?) (lehet?) hasznos. Pl.
-középagy nélkül, ha letett autónál húzod nyomatékra a csavarokat, már esélye sem lesz középpontba állni, mert rajta van a kocsi. --->szar
-az ésszerűség miatt ugye a középfuraton centrírozzák a kerekeket, szóval csak innen központos, szóval, ha ezt tehermentesítő nélkül rakod fel ---->szar
-PLUSZ, gondoljatok bele, letudod venni a kereket a kerékagyról, ha leveszed a csavarokat? Le. Letudod venni a kereket, ha nincs központosítva a kerékagyon a kerék, de a csavarok nyomatékra vannak húzva? Nem hinném, sokadikergo: a meghúzási nyomatéknak nagyobb szerepe van, mint a kerékagy központozásának, pláne, hogy az nem olyan pontosan megmunkált szokott lenni, hogy ne lenne 1-2 tizedes eltérés(kivéve mikor összerohadnak . szerk: pl a hétvégén gumiztam egy Splasht és 1 tized biztos volt ott is az összes keréknél, gyári acél felnivel )Szóval jah, valószínűleg mindkettőnknek igaza lesz, csak én nem járműmérnökként gondolkoztam, biztos, hogy a kerékagyas tehermentesítés vagy soksoksokszorosára növeli a biztonsági tényezőt, ez igaz, a maradéknak meg holnap utánaszámolok.
Bár itt már inkább csak magammal vitázok, amint láthatjátok.
-
tomiii.
aktív tag
válasz tomiii. #47591 üzenetére
Hophop. Az en szovegemben vettem eszre egy hibat,(mindezt alvas kozben) majd rajottem, hogy masok kommentjeben is fellep ez, Maguseban is. Keverve vana tehermentesites es a kozpontozas!! Olvasom, hogy nem is arrol irok, amit akarok magyarazni, kozpontozast az agy vegzi, de ez nem feltetlenul egyenlo a tehermentesitessel!
[ Szerkesztve ]
-
Teszla_
senior tag
válasz kovacsroli #47590 üzenetére
Nekem ugyanilyen gondom volt, 1dl hűtővíz fogyott 10km-en, mert szar volt a cső. A hűtővíz meg a motor alatti takarón landolt. Ha folyik a hűtővíz, akkor egy idősebb autónál 99%, hogy a gumicső elöregedett, megkeményedett, repedezett (nem tudom, hogy miért mondta a szerelő, hogy puha a cső és azért kell cserélni, szerintem ez hülyeség). Nekem az MX-5-höz 2-3e ft volt a cső, szerintem egy fiesta-hoz se lehet drágább.
-
Skillet
addikt
válasz Peter.70 #47575 üzenetére
Még nem, 33m2-en nehéz lenne de házban vicces lenne asszony már nem így látja
Lábam elvan, néha fáj az ujjam. Majd kell egy röntgen.
Kicsi hasfájós... néha. A fene sem érti. Egy biztos, anno úgy gondoltam, a délutáni alvás a kislányoknak és bu#iknak való... már másképp látom
Szerintem ha le van húzva kerékcsavarokkal a felni, brutál erővel fekszik fel egymásra a felni és a féktárcsa. A központosító vagy tehermentesítő vagy mi a szösz gyűrű ilyen szempontból elhanyagolható.
Technikumban tanultunk ilyeneket, de nem ma volt, szóval simán lehet, hogy hülyeségeket beszélek. Aztán jön pumma és alátámasztja, hogy valóban hülyeségeket beszélek[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
kovacsroli
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
Multkor mindenki linkelt valami szép autó belsőt. Én csak egy galériát teszek be.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Apple notebookok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- XGS24 - Megjelenési dátumot kapott a World of Warcraft The War Within
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Formula-1
- Autós topik
- Kompakt vízhűtés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen