-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
Lehet nem sokakat érdekel, de hátha
[link]
Amit nemrég említettem, vajon mikor cisnálják meg a 335ci (3.0ás biturbós moci) tuningos verzióját.Hát itt van az első, érdekes semmi adat. ...lehet odaveri majd az m3at"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Viewsonic
aktív tag
válasz dragonfx #4555 üzenetére
nemrossz de ez szebb sztem [link]
amúgy nemtudom,hogy miért hasonlítod össze a 3000-res biturbó motort egy 3246 ccm-es szívó motorral.Mondjal mar meg egy autot amit szivóval így eltaláltak volna az nsx en és a porsche carrera-n kívül..
e46 m3 nagyon jó autó (tapasztalat...)Aprilia Mille R Factory rox! :D
-
-
dragonfx
veterán
válasz Viewsonic #4558 üzenetére
igen csodálkoztam is
Ez a szmajli , feltételeztem utal erre tréfára, de ezek szerint csak most esett le, mind jobb később mint soha
Igen az e46 m3 6os és alapjáraton 360 lónál erősebbett nem árulnak, azér tmondjuk 3246cm3ből enm rossz igencsak ...Ja azt nem mondtam 4.0ás lesz az V8....persze persze ha erre is tezsnek turbot meg kompresszort akkor esélytelen lesza ci, de alap m3 ellen ki tudja"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz szatocs #4560 üzenetére
a gyári spiccre teszi ennyi.Mármint azokkal az alkatrészekkel, amiből felépítik azzal ez a max. +5-10%, míg más mocikba lehet van még 50-60% is.
A mostani 1.8as civic benzines motor 140 lovas, simán lehetene az is 200 ilyen alapon ha a technika fejlődését is beleveszem, de mégse."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
szatocs
őstag
válasz dragonfx #4561 üzenetére
Ezt a gyári spiccreteszi ennyi - t nem értem...
Az meg, hogy ez a max, hát nem feltétlenül, de ezzel a beállítással van még elfogadható fogyasztás.
Lehetne, de a fejlődés ennél a motornál nem a lóerőket szolgálja, hanem a fogyasztást, a nyomatékot és hogy ne legyen közel a type-r képességeihez. Mert ha ugyanabból a motorból adnának ki egy 200 lovasat is, akkor szted ki nem chippelgetné-programozgatná fel annyira?
[Szerkesztve]=== Szatocs ===
-
dragonfx
veterán
válasz szatocs #4562 üzenetére
aki nem lóerőmániás, és a 140 is megtenné neki, lásd pl:én
#4563>>>mennyi ideig????? a verseny idejére maximum, minden verseny után motorgenerál és/vagy új motor...fú d emegéri
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
I_Am
veterán
Tisztelt hitman kolléga.
Ne más tollával ékeskedj amivel alázhatsz hanem azzal amiért megdolgoztál és le is tettél az asztalra. Apuci majd jól megoldja, vezetni is Ő fog, mert most már egyre jobban kétlem, hogy bármi közöd lenne a saját autó fogalmához, hacsak a család autóját nem nevezed sajátodnak.
Mivel motort vezetni tudok, de nincs meg rá a jogsim ezért az kilőve, pedig én is tudnék kölcsönkéri akár egy 1100CBR-t vagy akár egy hajabusa-t.
A kocsira visszatérve, akkor ha már autót akarsz szerezni megszervezzük, de akkor én sem az audimmal megyek, a választott autót meghagyom meglepetésnek. (aki járt ki racingre 3 éve annak ismerös lehet a verda, ezért nem írom le melyik az. )
Nem felejtem el a dolgot és mivel Debrecenben élsz ezért meghagyom tavaszra a lehetőséget mikor nagy valószínűséggel arra is kell majd járnom. Addig gyakorolj és szervezd meg az autókölcsönkérést is.Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
Dumb
senior tag
-
Gyok2
aktív tag
Viszont Hayabusa.
Tiszta Windows rendes ház
-
I_Am
veterán
válasz GigabyteFan #4576 üzenetére
Egy bizonyos sebességnél már nem csak az autó tulajdonságai a mérvadók. Tudom. (ott már kell egy kis vagányság is, mint a ruszki videón )
Amugy ha minden összejön és sikerül alkatrészeket szereznem (füleg a váltónál vannak gondok a beszerzéssel), lehet megvalósul egy örök álmom, aminek már nem lesz ellenfele a pályán. 635 CSi.Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
válasz dragonfx #4580 üzenetére
Láttál Te már élöben 635-öst szétszedve? Nem sima váltója van (amugy is 5 sebességes) és mára már annyira kevés van belőle ami működik és nincs szétkapva vagy leharcolva, hogy nehéz bele még külföldről is alkatrészt szerezni.
Az viszont tuti, hogy ha valaki mögé odaállsz egy ilyennel, az a visszapillancsba nézve megijed. [link]Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
dragonfx
veterán
a 635öst akarod beleépíteni az audiba???Mármint a motrot és a váltót?
Vagy eléggé megfertőztelek, és visszatér a szívhang
Azért egy ilyen se lenen gyenge beáll mögéd, 4 emberrel akik több mint fél tonnát nyomnak benne [link]..persze csak sötétíett üvegekkel
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
I_Am
veterán
válasz dragonfx #4583 üzenetére
Világ életemben külön helye volt a 635CSi-nek a szívemben. Ez egy külön téma számomra, nem bmw, nem audi, semmi más csak maga az autó.
Gigabytefan: eljárt felette az idő? Nézd meg a specifikációit és akkor mond. A mostani hasonló motorral szerelt autókat minden tekintetben lealázza.
Gyorsulás. Nem kell gyorsulni ha már 180-al mész a verdák között. Csak tudod vannak helyzetek amik a sofőrön múlnak és már nem a sebességről és a gyorsulásról szólnak. Ezt akartam a 240SX-es példával is vázolni. Elment 160-ig, aztán visszavett a gázból, mert nem tudta fogni a verdát megfelelően. Én utolértem és mentem tovább, igaz rizikós volt pár előzés de pont emiatt nem tudott beérni. Ahogyan a kuprát is megfogtam az erzsébet hídon. Lóerő előnyben is volt meg sokkal könnyebb is, de nem mert ott előzni ahol én mertem és addig utolértem. A lényeg, hogy ha van start és cél, akkor nem mindig a sebesség a nyerő.Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
Dumb
senior tag
Szerintem ez minden idők egyik legjobb versenyautója! (450 lovas 4000-es V8) Eszméletlen ez a váltó, mit kibír. Azt hiszem H-alakú, de nem kell kuplungolni? Nürburgringi 24h-sat párszor megnyerték ezzel.
[link]"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
dragonfx
veterán
lehet, de össze vissza rángatja mind1ik.
Nem tudták rendesne ezek szerint kitapasztalni, felkészíteni az autót, hát baxxus egy pályaautó segge ne csúszkáljon már sehova...ragadjon mint a beton.
Ettől függetlenül a carbnban ugyanilyena hangja, sirály"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
Én csak a kormányt néztem, mikor korrigál az mind megcsúszás miatt van csak enm látszik mert belsőa kameraállás.
Amugy eza ''betonon körlöttem fű, és hajrá körbe körbe'' stílus nagyon nem jön be, semmi értelme, városban sokkal nagyobb értelme van."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Dumb
senior tag
válasz dragonfx #4591 üzenetére
Akkor te nem szereted a színtiszta autóversenyzést Városban nehezebb és veszélyesebb kanyarodni 200-al...
Az meg a másik, hogy egy BMW versenyautónál, és szinte az összes hátsókerekesnél korrigálni szoktak a kanyar kijáratánál, ha határon mennek... szerintem.
[Szerkesztve]"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
dragonfx
veterán
Baxxus elkezdtem nézegetnia timeslipes idei összefoglalokat, de miylen autók vannak, vazzz
Camaro 9.5@240km/h +NX ott volt hátul
VW KarmannGhia(ohh mekkora autó, nagyfater mennyit mesélt róla régen a best autó volt, nyomába nem ért semmi, amikor anno még a 180-200km/h elérése csodának számított) 11.5@190km/h
meg azé van ottan még dolog, angyon érdeme smegnézni őket
Aza civic turbo crx turbo meg gt turbo se semmi......Na meg a nitros trans am"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen