- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
válasz focvis #300793 üzenetére
Szerintem láttunk titeket. Mx-5 csapat haladt előttünk Bakonybél Pénzesgyőr és Lókút felé fordultatok. Utolsó mx 5 mögött jöttem.
Mentünk mi is egy kört. Most Budapestről Hajmaskér, Zirc MOL kút táltos, Bakonybél kis medvehagymázás, Eplény EPL bisztró, nagyon ajánlom!!! majd Balatonfüred egy fagyi, séta, majd Fehérvárig 7-es út, onnan pálya.
Zirci tankolás óta a fogyi 4 liter. Mindenhol a legnagyobb megengedett sebességgel, pályán papásan 110 egy Honda mögött. -
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #300801 üzenetére
M32 says hello there.
----
Mentünk ma egy szoboszlói fürcsit, 5,4 meglepően jó lett pedig erősebben nyomorgattam szegénykét... meglepő ez erősen a Civic és a Jazz után. Annyit eszik kb mint a CB500... csak itt van klíma.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #300805 üzenetére
Arra azért nem vállalkoznék, váltót még nem borítottam szét, és nem az egyetlen sajátommal akarok elkezdeni gyakorolni.
De kipufogó, lengéscsillapító-rugó-toronycsapágy trió, hátsó kerékagy, olajteknő, fék cseréje, szelephézag, EGR pucolás volt már porondon, meg ugye az időszakos karbantartások, folyadékok, szűrők, gyertyák, stb.
Ja, meg komplett csomiajtó átépítés…szerk.: A turbót, downpipe-ot is simán kicserélem majd.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
[link] ez vótmá itt?
mi ebben a sikkasztás / bűncselekmény?
lizingre kivették a kocsit, majd tartós bérletbe kiadták.. hol itt a probléma? nálunk mindenki ezt csinálja kb -
-
Peter.70
őstag
Sziasztok,
Ha az autón, hátul, ahogy beszállok a kerékjárati íven ( ahol az ajtó rá csukódik ) van egy karc ( körmöm nem akad bele, de a fehér alapozó látszik, tehát a fém nem ).
Kell vele foglalkoznom? Esetleg javítható házilag? -
nagyúr
válasz szőröscica #300474 üzenetére
Nem tudom hogy konfigoltál, én mindent beletettem, ami neked kell 19,5M-ért:
Oké, alap fehér szín, sima felni és a hokedli ülések, de adaptív LED, kormányfűtés, ülésfűtés, eggyel jobb hifi, akusztikus üvegek, deréktámasz, komfort bejutás, adaptív tempomat, vezeték nélküli töltő.
Tény rohadt drága, de szerintem ez mégiscsak egy BMW és nem egy VW vagy Skoda.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz szőröscica #300817 üzenetére
Átraktam, 19,9M, ha mondjuk 400k-t kéne rátennem saját pénzből, hogy ilyet kapjak a cégtől, leszarnám és mennék a pénztárhoz.
Egy dolgot nem értek, hogy egy rohadt 3-ashoz nincs ülésszellőztetés, ez gyász...[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz polonic #300802 üzenetére
Arrafelé mentünk. Nem én voltam az, aki minden 90 fokos kereszteződésben elsőre 180°-kal próbálkozott. Ebéd a Vadszőlőben, Bakonybél - nem rossz, nem is extra.
Fogyi a teljes túrán kb. 7 liter. A Bakonybél - Veszprém nyugis szakaszon, egymás után gurulva, BC szerint Gergőke (1.5 Skyactiv) 5,1; nekem (2.0 Skyactiv) 5,4.
Menetteljesítményben is hasonlóan nüansznyi a különbség, a 2.0-val jobban lehet nyomatékból autózni.[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #300824 üzenetére
Hát igen azon én is felhúztam a szemöldökömet. Főleg az alsó szegmensre nem igaz ez...
⭐ Stella
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
polonic
félisten
válasz focvis #300822 üzenetére
A vadszőlő egész korrekt, olyan háziás ételeket kínál. Szerintem, ha úgy áll hozzá az ember, akkor finom is, mármint hogy nem egy más kategóriás ételt vár el tőle, mint ami.
Mi is szoktunk ilyen házias ételeket csinálunk. Persze az ízesítés meg az alapanyag számít. Most éppen amúgy karalábés krumplifőzelék fasírttal.
Nyilván nem olyan, mint a korábban EPL is, teljesen más kategória.Az egész korrekt fogyasztás szerintem. Az utak milyen minőségiűek voltak arrafelé?
Ami engem meglepett, hogy elsőrangú főútvonal, a 7-es, és amikor ott a Balaton sarkán rámentem, na ott katasztrófa. -
brumi1024
veterán
válasz rbalint88 #300829 üzenetére
Egyetértek. A márkahűség nem igazán kifizetődő (egy-két kivételtől eltekintve, a GT3 (RS)-eken lehetett nagyot kaszálni ), érdemes végignézni a kiszemelt kategóriát. A rendes 2/3/4 kategóriájában szerintem a legerősebb ajánlat jelenleg, X3, X5/6 is elég jó. A G60 5-öst nem tudom, elsőre nem nyűgözött le, de az előd nagyon magasra tette a lécet.
-
Manitou
addikt
Lehet hülye kérdés, de az autó kerekek csavarjainak melegedése autó használat után mennyire normális dolog? ( pl kevés fékezés esetén is, csak sima haladás során ) Eddig sose nézegettem. De múltkor volt egy eset, amikor autópályán elkezdett rázni a kormány pont egy 100-as korlátozásnál. 70-80-ra lassítva elmúlt. Előtte kb 140-es tempóval mentem 130-140km-t, mikor a jelenség előjött. Félre is álltunk egy autós pihenőnél, hogy megnézzük mi van, aztán konstatáltuk , hogy valami égett büdös szag is jön a kocsi eleje felől és a bal első kerék dísztárcsája full meleg volt. A jobbos az nem.
Fékre tippeltünk. Akkor a kerék leszerelésével és kis féktisztítózással tűzoltás jeleggel próbáltunk javítani a dologon. Óvatosban hazagurultunk. Közben meg meg állva időnként, ellenőrizni a kereket.
Azóta járt fékre szakosodott szervízben az autó, kapott egy féktárcsa szabályzást , meg a féktárcsa mögötti felületet ( ahol felfekszik) felcsiszolták. Én beragadt dugattyúra gondoltam, amiatt vittem el, de végül azzal nem volt gond, no meg kapott egy fékfolyadék cserét is egyúttal.
A lényeg hogy mentem vele egy próba etapot ( kb 20km) 50-120-as tempó körül és a csavarok elég melegek. De nem tudom ez normális e, vagy valami más dolog okozza, pl kerékcsapágy , féltengely csapágy szorul esetleg ? Hangot nem hallok, és amikor megforgattam a kereket nem éreztem kotyogást, menet közben sincs hangja.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz polonic #300830 üzenetére
A kaja valójában oké volt, házias. ugyanakkor nem nagy adag, nincs terítő, bivalybasznád, stb., egy főétel 5400, (4 fő szolid ebéd csak főétel, 1-1 ital +kávé 31 ezer)
Ma a feleségem főz majd, asszem pulled turkey/ tépett pulyka lesz a kifli.hu-ról. Levest én kotyvasztok, még kitalálom, mit (vargányás krumpli vagy csurgatott tojás).Útminőség: változó, mentünk sokat egy (1x1) sávos utakon, 90% vállalható. Zirc környékén fasza és nagyon szép.
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz focvis #300833 üzenetére
Hu, 5400 meg 31 ezer? Én már régebben voltam ott. Az elég durva, jól megemelkedett az ára akkor. A terítőre nem emlékszem már.
Az EPL-ben a legdrágább főétel 6500 ft.
Jó lesz a menü nálatok.Igen. Zirc környéke nagyon jó. Bakonybél felé is. Pár éve újították fel, jártam pont akkor is arra, amikor félpályás lezárások voltak, meg még az útalapon is mentünk. A Bakonyban és környékén az alacsonyabb rendű útvonalakat mostanság felújították. Persze lehet találni kifejezetten szar utakat is azért, hogy ne legyen teljes az öröm.
-
nagyúr
Jajjajjjajj, engem is elért az állattámadás. Pontosabban Giulietta-t.
Eddig egy évig csak rákakált a nyest.
Most szintet lépett.
Szóval nekem is be kell szerezni valamit.
Rákerestem, látom több megoldás is vanPedig tegnap kívül, és belül is lepucoltam, szép tiszta lett.
Ma reggelre meg belepte a pollen...
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
Manitou
addikt
válasz radi8tor #300835 üzenetére
Most volt fékes szervízben. Úgy vittem oda, hogy elmondtam mi történt vele, nézzék meg , mert én dugattyú beszorulásra gyanakszok. Még mielőtt elvittem volna én magam szétszedtem, de csak a nyerget vettem le, kivettem a betéteket és megtisztítottam, a tárcsát is , utána egyébként sokkal jobb lett a fékhatás. Akkor éreztem hogy pont a balosban van egy kis besúrolás egy ponton. ( lehet ez melegítette fel akkor nagyon a tárcsát ). Most minkét első keréknél ugyanolyan melegek a csavarok. Országúton hajtottam meg a teszt idején. De most le fogom venni a kereket és megforgatom a tárcsát hogy besúrol -e úgy mint mielőtt odavittem, kiváncsi vagyok. De a felszabályzás amúgy látszik a tárcsán. Illetve egy olyan tesztre gondoltam még, hogy elmegyek egy olyan körre, hogy szinte csak motorféket fogok használni, vagy csak nagyon óvatos fékezést, és ha akkor is ilyen meleg lesz, akkor tuti befog.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #300834 üzenetére
A mostanit egyszer vezettem csak, illetve szalonban ültem benne párszor, szerintem korrekt, egy szintre tenném az előző A3-mal (8V, az újban nem ültem még), kompaktok közt szvsz akkor az volt a legjobb minőségre. Viszont FWD+keresztmotor, szóval jobban hasonlít egy Minire, mint egy BMW-re, ilyen szempontból az elődje különlegesebb volt, és több köze volt a hagyományos BMW-séghez.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Corsa02 #296679 üzenetére
Na, friss tapasztalat:
Nem néztem még dízelben olajszintet mert mindig benzines autóm volt; ronda fekete az olaj 5e km után és cserébe még a fele hiányzik is 30e/2év (előbbi hamarabb összejön) periódus mellett úgy néz ki rendszeresen töltikézgetnem kell majd..szerk.: ja és tegnap előtt éjjel kaptam egy kavicsot (nem hallottam), viszont tegnap reggelre 40cm hosszon berepedt. [kép] [kép] Nem tudom még h ez milyen önrésszel fog menni
[ Szerkesztve ]
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
InHell
senior tag
Sziasztok. Most vettünk egy autót amin pajzs védelem van, de marhára idegesítő állandóan nyomkodni. Olvastam valahol, hogy valahogy szervíz üzemmódba lehet kapcsolni és akkor nem kellene minden ki beszállásnál nyomkodni. Tudja valaki esetleg, hogy lehet deaktiválni?
< béna duma helye >
-
Corsa02
őstag
-
Pfiucska
aktív tag
-
Pfiucska
aktív tag
válasz BigBlackDog #300846 üzenetére
Azt még útba is tudnám ejteni.
Gari miatt amúgy mindegy h milyen olajat töltök bele?
Nem lehet vhol megnézni, hogy adott mol kút milyen olajat tart polcon?Igen, ilyet kér, a motortérben ott volt a matrinnya.
[ Szerkesztve ]
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
veterán
-
Pfiucska
aktív tag
válasz focvis #300848 üzenetére
Ja csak nem akarok belekerulni egy olyan helyzetbe sem, ahol majd isten háta mogott fogy ki az olaj egy 500km-es etap elott, en meg olaj nelkul hasznalom..
Csipsz felek h nyom nelkul nem intezheto, pedig szivesen felhuznam a 115-rol a 150 lovas szintjere.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Formula-1 humoros
- Trollok komolyan
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen