- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz cappa72 #299961 üzenetére
Nem értek hozzá, de elvileg a turbóban fut a motorolaj, hűtés gyanánt, nem? Ezt szokták még megfejelni plusz vizes hűtéssel. Ha jól tévedek, akkor ha nem jár a motor, akkor nincs olajnyomás, tehát nem tekereg az olaj a körben. A vízhűtés ettől függetlenül megy benne elektronikusan. De a sokszáz fokos turbóban ott ül egy helyben az olaj, ami megég, kokszolódik. Oké, hogy hűti a víz, de nem olyan gyorsan, kb mint amikor elzárom a gázt (ff topikosoknak indukcióst ) a serpenyő alatt, de még serceg az olaj, mert a serpenyő meleg.
Szóval nem hülyeség nagy menet után alapjáratozni pihenőben, vagy díjfizető kapunál, más kérdés, hogy ha nem tudjuk az olajhőfokot, akkor az csak jóslás. Pl a TSI 100 fokról autópálya után visszahűl a lehajtó után 90-nel haladva 2 km-en belül 90 fok környékére, amit városban is mutat, ahol meg senki nem gondol turbóhűtésre.
Nyáron, bringákkal a tetőn már tud 115-120 fokos is lenni az olaj, onnan több idő kell neki.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen