-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz polonic #298399 üzenetére
Meglep, pont egy éve jöttem arra Miskolcról, teljesen hibátlan, újszerű volt akkor még.
M6 Dunaújvárosig, nagy forgalom!, 5-ös.
Onnan 6-os út. Legyen 3-4, de nagyjából oké, nincs kátyú.
Virágzanak a fák, bokrok -> 5*
Kisebb út Fadd-Dombori felé, oké. 4.
Ebéd Fadd-Domboriban [kép] -> 5*
Szálka felé 5, Szálka után 3, majd 4.
Vissza 6-os út. -
polonic
félisten
válasz focvis #298402 üzenetére
Igen. Viszonylag gyakran járok arra egriként és kb 1 éve még tényleg jó volt. Most azért már van pár szakasz ahol figyel pár kátyú, meg út széle rossz. Felsőtárkány után rosszabb és Borsodban pár rövidebb rész. Plusz úton vannak már látható repedések, amik még úgymond semmik, átmenve rajtuk nem érezni semmit. De ez szerintem nem sokáig lesz ilyen.
Szóval ennek az útnak is szépen lassan annyiÉn is mutassak kajás képeket?
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
-
-
polonic
félisten
Igen. Egerbakta és Sirok között kb 2 éve újították fel. Parád és galyatetői elagázás között 5 éve. Onnantól Mátrafüredig is kb 2 éve. Remélem tartós lesz.
Egyébként a bükki utat is jól megcsinálták. Sokat jártam arra akkor is, mikor újították fel. Kb 16 éve volt. Ott nem csak új réteget kapott az út, hanem teljesen új utat építettek, az alaptól kezdve.
-
hroberto
veterán
válasz focvis #298408 üzenetére
Igen ez a rengeteg otthagyott kidőlt fa évek óta fennálló probléma ami szemet szúr szinte mindenkinek. Nem egy esztétikus látvány. A probléma gyökere a csodálatos bükki nemzeti park (szándékosan kisbetűvel) vezetésében van, mert valamelyik agyon iskolázott idióta kitalálta, hogy nem szabad összegyűjteni a kidőlt fákat, mert kell a bogaraknak. És ez már így van vagy 15 éve. Ezért néz ki így a Bükk!
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
6030D
Ármester
Szokott lenni étterem ajánlás: Párkány, Rooster Pub. Nagyon jól főznek (csülök, fullos strapacs, "magyar gulyást" próbáltuk), és a tankos Pilsner egy teljesen más világ. Simán látogatható családdal is, kulturált pub, nem kocsma feeling. Parkolni a Duna parton lehet, elvileg fizetős parkoló, de nem megy az automata. Onnan 3 perc séta.
[kép]Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
Mennyi idős / km a CC-d?
Még mindig rágódom a gumin, csak nem fárasztom velem a topikot. Momentán a GY felé húzok, várom, hogy induljon a promóció.
A Sumiról olyanokat olvastam, -7 C alatt tilos használni, kell várni egy napot, hogy felmelegedjen, addig felpumpálni sem szabad, különben töredezik az anyaga (Wut?!). Vagy Hankook. Vagy Falken. Vagy Kumho.
No comment. 🤯🫣6030D: tankos Pilsner
WOW! Ottalvós.[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz focvis #298420 üzenetére
Racse guminak, racse törődés is kell.
Márkáról:
A Sumitomo Rubber Industries Ltd. 1909-ben kezdte meg a kerékpáros gumiabroncsok gyártását Japán egyik legnagyobb városában, Kóbéban. Később azonban gépjárműabroncsok gyártásával is bővítette termékpalettáját.A Sumitomo, a Sumitomo Rubber Industries Ltd. exportmárkája, amelyet napjainkban már a világ egyik legnagyobb gumiabroncs-gyártójaként tartanak számon. Az iparágon belül a nevéhez párosul az innovatív tervezés, a precíziós technológia, valamint a minőségi gyártás is. A Sumitomo Rubber több mint 100 éves műszaki és gyártási tapasztalattal rendelkezik Európában, amelyet a világ egyik legbefolyásosabb üzleti konglomerátuma, a Sumitomo csoport globális hírneve és forrásai támasztanak alá.
A Sumitomo Tyres a minőség és az érték egyedülálló kombinációját alkotja meg gumiabroncsaival. A gyártó HTR (High Technology Radials) technológiával kiemelkedően jó minőségű abroncsokat képes előállítani, amelyeket széles körben kínál személygépkocsihoz, valamint az Enhance és Encounter gumikat SUV-hoz és könnyű tehergépkocsihoz.
(#298391) Snoop-y:
Igen, meg este nem értek rá rendeletet kihozni róla![ Szerkesztve ]
-
OPiiPO
addikt
válasz focvis #298408 üzenetére
"Az volt furcsa, hogy a kidőlt fákat nem takarítotják ki az erdőből, ott feküdtek össze-vissza." - erdőgazdálkodás, ott hagyják talajtakarónak korhadni, plusz rengeteg kisebb élőlénynek, rovarnak ad menedéket, táplálékot. Csak a turistautakon vágják ketté őket.
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
veterán
válasz polonic #298421 üzenetére
Akkor tudom is már melyik [kép] , itt kaptam ajánlásként , meg akartuk látogatni 2023.03.13-án, zárva volt.
grizlisandor: Elolvastam az egész internetet. Szánalommal szemlélem saját vergődésem.🫣 Tapadjon nedves, hideg aszfalton, de csússzon szárazon - ilyen gumi nincs. Esetleg az Uniroyal, az meg nem tetszik. Ja, lehetőség szerint legyen szép az oldalfala! (Ne is adjatok tanácsot, mert totál irreális vagyok.)
[ Szerkesztve ]
-
-
-
veterán
válasz bandus #298428 üzenetére
Csúnya: az összes Kléber.
Elég csúnya: az összes Continental, bár a legújabb sorozatokhoz új dizájnert hívhattak, mert jó irányba fejlődtek.Kétségtelenül szép: Michelin Pilot Spot sorozat a PS4-től, Pirelli UHP gumik.
Simán csak szép: Falken UHP, Hankook UHP gumik, Bridgestone UHP gumik.
Elég szép: Kumho UHP, Nokian UHP gumik.Oké kategória, de legközelebb vegyenek fel drágább dizájnert: Goodyear, Dunlop UHP gumik.
Vredestein: látszik, sokat foglalkoztak a dizájnnal, de nagyon beragadt náluk giugaro és a non-figuratív korszak.
Guglizd meg! Csak ami eszembe jutott, azt soroltam fel. Nyilván egyéni szoc.probléma, kinek, mi tetszik. 🤗
-
brumi1024
veterán
Pannóniaring pályanap és M BMW találkozó/felvonulás. Képen a szemfülesek megtalálhatják az ultimate családi autót is.
-
veterán
válasz grizlisandor #298443 üzenetére
Nem könnyíti meg a választást. 🤗
Szerencsére mindenkinek más tetszik, más az ízlése. -
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #298449 üzenetére
Az amúgy nem volt, akiről tudom hogy van neki ő is inkább G82-vel és F82-vel volt kint. Pont azt beszéltük, hogy az E széria kikopóban, az M-ekből pláne, drágul a fenntartás és egy szép M ára felfele megy. Volt kint egy eladó nagyon ízléses sárga E46 M3, 17.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen