-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piri első fogyija, 27 liter 380 km-re, 7,1, nem jó, de nem is tragikus
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz 426os #285438 üzenetére
to be honest, ezért is jó opció szerintem a lízing. új, vagy majdnem új autók széles választéka, azaz bármi nyűg van, van még rajta garancia. aztán ha időközben kiderül, hogy szar konstrukció, itt-ott problémás, stb. akkor nem neked kell szenvedni az eladásával, meg ezen problémák elhallgatásával, egyszerűen visszaadod a szerződés végén (vagy akár közben) a kocsit... valószínűleg drágább így, de egy csomó kellemetlenséget lefedezel vele. sőt, abban se vagyok biztos, hogy drágább, egy csomó kedvezményt kapok így pl. biztosításra.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
avl
aktív tag
válasz tboldi #285455 üzenetére
en olyan 4 lampaig tudom a sorrendet
pl. kihajtok lampas mellekutrol, akkor tudom, hogy döcögni kell 2-esben a következöig, onnan sem szabad 40 km/h föle menni a következöig, utana viszont 55-60 km/h kell, hogy beleferjek
...es persze a forgalom mindezt modositja+ nalunk "domborzat" is van (emelkedö, lejtö a lampak közötti utszakaszokon is), az is modositja a hol nyomni, hol hanyasban motorfekkel gurulnit
-
-
tasiadam
veterán
Mivel fújják le a gumisok télire a kereket? Indulásnál konstans világított a kipörgésgátlóm
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tboldi
nagyúr
Úgy néz ki, lemaradtam erről. Mire anyum elért a bótba, egy szem sem volt már. 😕
-
szőröscica
addikt
Na, rendszam van mar a Kamiqon. De meg 2-3 het mire megkapom. Mennyit kotlanak a gumizason es riasztozason…
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz szőröscica #285464 üzenetére
Legalább ingyen van ha már lassan csinálják?
Kugára kedden került rendszám, pénteken már mentem érte. (nálam is volt egy két extra szervizes kérés átvétel előtt, nem gumizás)⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz szőröscica #285472 üzenetére
Az fura, mert a kereskedőknek az az érdeke minél előbb átadja (adott hónapban beérkezett autót még a hónapban).
Lehet át van az már adva (céged kifizette), csak még várnak a gumisra.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
MC Pite
veterán
válasz 426os #285432 üzenetére
Akkor marad a psa 1.2 puretech. Azok is elég jók, nincs hengerlekapcsolás.
Octaviákban sose volt bajom az ACT-vel, se 1,4 se 1,5nél. Viszont dsg-s T-Rocban idegesítő volt, sokszor alacsony fordulaton is lekapcsolta, morgott, rezgett az autó, ezt kikapcsolni nem lehetett, csak kézzel visszaváltani hogy kevésbé legyen zavaró. Sem ankipu, sem a váltó nem volt rendesen illesztve ahhoz az ekhós szekérhez.
Jó a karaktere(!), korrekt a hangja, jók fogyaszt, nem egy ördöglakat, 2016 után bátran vehető. A szíjat ingyen megmérik 1 perc alatt hogy milyen állapotban van, ha nem akarod azonnal cserélni.
Kézivel 130, automatával 150 lóig van belőle, és akad köré pár év autója (/dobogós) autó is.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
macilaci78
nagyúr
válasz tboldi #285455 üzenetére
Igazából a legnagyobb ellensége ennek a zöld hullámnak a többi közlekedő. Ha van is olyan tempó, amivel végig lehet menni, biztosra veheted, hogy lesz, aki előre fog törni, hogy még piroson érjen oda és meg kelljen állnia.
Például a Szerémin is végig lehet menni egészen az Auchan kútig zöldön, de ritka.Már vagy 6 éve vezettem Szegeden, mire egyszer sikerült fékezés nélkül végigmenni a nagykörútoneg észen a Boldogasszony sugárúttól a Ligetig. Oké, azért motorfék volt persze, de a féklámpa nem villant fel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
brumi1024
veterán
-
MC Pite
veterán
válasz szőröscica #285362 üzenetére
Köszi, elkezdtem olvasni, psa topikba reagáltam is rá.
Röviden, fasság. Amúgy az 1.6 puretch is már szerencsére eléggé át lett gyúrva, 5 éve csak hasonlít a princre, de jó motor lett. Az 1.2nél ugyanaz van mint minden más integrált szíjas motornál, figyelni kell rá, mert málik. 2016tól változtattakntöbb dolgon, ha használtan veszel párnperc alatt megmondják milyen állapotban a szíj. Az én 2018as.autómin cserélték visszahívásban, idén rámérettem. Innentől normális olaj/csere intervallum kell és mint általában a vezérműszíjjat, időben cserélni.
Semmi extra nincs ebben, csak Zách úr bulváros clickbaites stílusa és felületessége süt a cikkböl.brumi1024: Volt ilyen gond, de visszamenőleg is változtattákna szervizintervallumit és a szíjat is. Plusz minden olajban futó motor megszenvedte ezt.
Innentől a belevaló olaj és az új 15-20k intervalummal nincs baj.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
gooool
őstag
válasz brumi1024 #285480 üzenetére
Na kíváncsi leszek az Astra-ra, ugye ebben ez a csoda teljesít (egyébként továbbra is állítom, hogy ezzel a 8-as Aisinnal tök jó kombó), viszont 2023-as, meg már 15 ezres olajcsereintervall van, úgyhogy nem tudom ezekből a szomorúságokból mi várható, ha egyáltalán.
Minden esetre már 22 ezer km benne van nyár eleje óta, úgyhogy biztos kiderül, mire 3 éves lesz.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
tboldi
nagyúr
válasz macilaci78 #285478 üzenetére
Itt akkor sem lehet, amikor tök üresek az utcák (pl. ünnepnap este), tapasztalat.
2-3x sikerült már abszolválnom a folyamatos zöldön áthaladást a 14 év alatt, mióta van jogsim, de általában ha 2 egymást követő kereszteződésen sikerül is átmennem fékezés nélkül, a harmadiknál szinte biztosan pirosat kapok már. És mindegy, hogy 40-nel vagy 60-nal megyek.A legbosszantóbb, amikor itt variálnak, a kanyarodósávnál. Az utcaképen látható lámpa után alig pár méterrel van még egy, és normál esetben pár sec-es különbséggel vált, mire odaérek, pont zöld az is. De időről időre meglepetésszerűen átállítják, hogy fél perc különbség legyen, aztán 1-2 nap múlva megint vissza a megszokotthoz. MIÉRT?!
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz bandus #285390 üzenetére
"a topikot olvasva az az ember erzese, hogy nem is letezik jo motor 15 evnel fiatalabb autokban :)"
Ez részben igaz, mert kisebbek a ráhagyások.
Plusz elég sok korábbi motor (2000től) szintén középszar volt, de még természetesnek vették sokan ha ezt azt javítani kell rajta. Meg a vezérlésmódosító kerék, kettőstömegű mind azbellensége a hülye magyarnak, véletlen sem a komfortunkat szolgálja...Tsebacsi szerint is kb minden turbós/downsizingolt motor szar.
Megjegyezném hogy az elektromos átálláskor is bukdácsoltak a gyártók. A kisturbósoknál se az első szériák a legjobbak, de fiat, renault, vw, psa azért korrekt mocikat is lerakott az asztalra.Csodák nincsenek, ahhoz hogy erősebb legyen és kevesebbet fogyasszon egy motor, jobban ki van hegyezve, jobban oda kell figyelni, különösen a motorolajra. Erre már 25 éve oda kellene figyelni a szerelőknek, tulajoknak de Mo-n még a mai napig basznak rá, nem értenek hozzá/átkúrnak vele.
Ez nem a gyártók hibája, nekik a túlzott optimizmus/flottaigényeknek való megfelelési kényszer a saruk.Az én egyterűmet nézve aminilyen dinamikát tudott, az 2 literrel többet evett. Cserébe kétezerrel drágább olaj kell hozzá, amit ugyanolyan sűrűn kell cserélni, beleértve a vezérműszíjat is.
Nekem megfelelő deal.Minden motornak van gyengébb pontja. Kérdés mennyi ilyen van, mennyire kell erre figyelni, és mennyiért javítható. Átlag juzernek fogalma sincs ezekről, és butább szerelőkkel karöltve ölik meg az autókat - bármilyet, tipikus elszenvedők pl a japánok, amit ugye csak tankolni kell.
Vannak olyan kisturbósok amiket nem szeretek (pl suzuki 1.0). Vannak korrekt, de nem túl finom turbósok (1.4 tsi/suzuki). Meg vannak egész kellemesek (picike turbóval jellemzően, tce és puretechből vezettem ilyeneket).
Van aki a fokozatosan felépülő, van aki a hirtelen megérkező erőt szereti, ki ki veheti ami tetszik.Amíg rightsizing van és már ráncfelvarott egy motor, addig szerintem jól járunk ezekkel.
Mikor mondeo kap ezres motort, azért az nem tűnik jónak, de a németek világ életükbe imádtak alulmotorizálni, arra bezzeg nem károgott az internet népe, vw konszernnél/openél miért kell a 3. motort megvenni a sorban, hogy értelmezhető dinamikát tudjon az autó (ami másutt az alap volt). Számoktól függetlenül, mert egyes japó/koreai motorok papíron erősek, gyakorlatilag sehol nem igazán húzó motorok voltak.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #285475 üzenetére
Matricat online veszed? Tok kenyelmes multkor ugy vettem en is. Meg nem kell kaparaszni a matricat a lejarat utan.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #285484 üzenetére
Mert az atlag magyar pont leszrja, ha rezonal a valtobot uresben, de erosen sziven/pentarcan uti a X00 ezres DMF csere ara. Szerencsere nekem puruttya Impreza van abba nincs de a fancy Legacy-ban DMF van, cca 400k a gyari vagy van 200k-ert utangyartott kivalto szett ami orok elet.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
Fogyi: 5,78 liter, 700 km átlaga, benne egy Budapest-Szeged táv 4 utassal, csomagokkal, tempomat, ahol lehetett, 2-3 alkalom Budapest-Pilisvörösvár, a többi Budapest belterület, mindenhol a megengedett legnagyobb sebesség környékén autózva.
2017-es Kia Ceed kombi 1.6 CRDi 100kW, manuális váltó.A hétvégén már tankolás után egy Budapest-Jászfényszaru-Pilisvörösvár-Budapest karika, már a 4S gumikkal és az új Bosoko alaktörlő lapátokkal. Elégedett vagyok.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz macilaci78 #285494 üzenetére
hogy sikerült megbarátkozni a kia-val, a passat után? a fogyin kívül, ami baráti
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz MC Pite #285484 üzenetére
Nem tartom jónak őket, legalábbis amiket eddig vezettem (nem volt sok, főleg nem PSA 1.2), de a Ford 1.5-se se tűnt szarnak, aztán mi lett belőle... Azt hiszem vezettem utána a 3 hengerest de nem maradt bennem nagy élmény, mert nem emlékszem rá.
A foscsi 1.2 PSA-ra igen, hogy szar volt. Hülye hangja van és alig megy egy 3008-ban is.
Logikus az ok, amiért ilyenekkel szopatja magát a gyártó és a vásárló, de nekem köszönöm nemkellene.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Szoszo94
őstag
válasz Corsa02 #285448 üzenetére
Nekem az orromra kötötték a másik kúton, hogy ha megyek is kipróbálni, ne akarjam leütni a felém kiabálva szaladó kutast aki azt hiszi, hogy éppen lopom a nedűt Mondták, hogy más lesz a kút színe és bentről még nem igazán tudják, mi is történik. Ezek szerint te túlélted, ezek után lehet tényleg kipróbálom a közeljövőben
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen