-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kecsu10
aktív tag
válasz rbalint88 #280295 üzenetére
Egyébként szerintem a Mercedes hibát követett el a 90-es években. Követték a többieket a profit maximalizálásának útján, és ez nagyon nem jött be. Túl sok lett a modell is, és teljesen más lett az építési filozófia, csak a régi presztízs tartotta őket. Napokban láttam az enyémmel egy időben készülő, annak ellenfélül szánt Audi 100-ast és BMW 5-öst, akkor még egyértelműen előnyben volt a Merci. Ma már szerintem kb egál van, és nem ők jöttek fel, a Merci esett vissza. Mindenki papás, konzervatív autónak tartotta a csillagot, közben mindenki arra vágyott, és hihetetlen darabszámban adták el őket, az iszonyú árazás mellett is. Ma ez már nem igaz. A 80-as évekig biztosan nem is akartak olcsósítani, nézd meg milyen anyagok vannak, 1 centi vastag fa, 3cm vastag padló szőnyeg, kétsoros lánc, sehol egy nyöszörgés, pedig 40 éves autók... De ez már talán a mai világnak nem is kéne.
-
kecsu10
aktív tag
válasz Alusky #280300 üzenetére
Injektoros persze, de nem vakon fecskendez be Van légtömegmérő, és még mechanikus. Nagynyomású benzin befecskendezés, két AC pumpa, nyomástároló, és hideg indítási injektor is. Meglehetősen komplex szerkezet, a kor csúcs technikája volt ez. S mint írtam már egyszer neked, volt általában bennük katalizátor és lambdaszonda is, ritka volt amelyikben nem volt, azok mint az enyém is, erősebbek 8 lóerővel.
[ Szerkesztve ]
-
-
Alusky
aktív tag
válasz kecsu10 #280301 üzenetére
Itt érzem a
szagátillatát ahogy felsorolod a fa és bőr, kárpit és műanyag elemeknek, itt még a műanyag szó az nem pejoratív volt.A régi Meganeomnak volt egy erős vaníliás autó illata, de nem tudom hogy a rengeteg illatosító amit az előző tulaj használt benne vagy a kárpitnak volt alapból olyan szaga, de pl. néhány plédem még így lassan 4 év után is árasztják magukból azt a szagot amivel az ülés le volt takarva.
[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
rbalint88
addikt
válasz kecsu10 #280301 üzenetére
Szvsz pont az E34-es 5-ossel ert oda a BMW, hogy egy lapon lehetett emliteni a Mercivel, mint csomagot, csak mas iranyba huzogatott potmeterekkel. Audi 100 meg valoban le volt maradva, ok a 97-es C5 A6-tal erkeztek meg igazan a jatekba, ket generacioval kesobb. Merci a W210-zel rontott sokat (vizbazisu festek, rozsda, lebomlo kabelkoteg), ott tenyleg visszaleptek.
Szerintem ezek voltak a kiemelkedo modellek:
W124, W213, E34, E39, F10, G30, A6 C5, C7
Szvsz a most futo generacional a BMW a legjobb csomag, a Merci is nagyon jo, csak tularazott, az Audi meg az uj belterrel elvesztett, szvsz az a dizajn gagyi. -
kecsu10
aktív tag
válasz rbalint88 #280305 üzenetére
Szerintem minőségben és tartósságban feljebb van a Merci, illetve az a hűvös elegancia ami kortalan, azt én nem látom a BMW-ben. De elfogult vagyok természetesen. Apósom beült múltkor, azt mondta ez tuti újra lett kárpitozva, mert nem lehet ilyen 34 évesen. Persze, egy Renault Mégane-ból nézve elképzelhetetlen, értem én.
-
Alusky
aktív tag
válasz kecsu10 #280306 üzenetére
Az egyes Megane plüss kárpitja ha nem egy 120 Kilós melósember ülte szét akkor szép tud maradni, nekem is az volt pedig 3 kutyát vittem vele.
A Kangoo műanyag, műbőr szerű kacat valamije, na azt tényleg 10 évente újra kell húzni kategória. Nekem is már üléshuzat van rajta olyan ocsmány, megkeményedik és elreped mindenhol, alóla meg porlik fel a szivacs. Duct tape meg üléshuzat megoldotta.[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
kecsu10
aktív tag
-
válasz K Norbi #280299 üzenetére
Azt én is szoktam lakott területen, hogy belejön a seggembe mikor én is gyorsabban megyek, mint lehetne, elöttem vagy 5 autó és akkor szépen beállok óra szerint 50- re.
Vagy lehúzódok és integetek neki, hogy menjen.
Furcsa módon sose előznek meg, annyira nem sietnek
Vagy autópályán ugyanez a szitu, vonatozás belsőben, de beleáll a seggembe, mert Ő siet (mert én nem), elengedem és mivel ugyanúgy nem tud menni, beleállok a seggébe, balra indexelek és villogok neki, hogy na most akkor miért nem mész hülyegyerekEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kecsu10
aktív tag
válasz macilaci78 #280310 üzenetére
Hetente egyszer kb gurulok vele egyet ha nem esik az eső. Nagyjából 600 km-t már mentem vele, szóval hobbi célra, terápiás célzattal nyilván használom. Kell is neki, mert kellett azért a szervíz a rengeteg állás miatt. Jót tesz neki az egészségügyi séta, pláne ezekkel a benzinekkel amik ma kaphatók sajnos...
-
macilaci78
nagyúr
válasz kecsu10 #280312 üzenetére
Helyes-helyes! Nem szabad hagyni, hogy talpán rohadjon el.
Egy pormentes garázs, ha más nem, a hétvégi bevásárlásra befogni akár a szomszéd településre elgurulva. Én is élném nagyon.Robogózok, a prémium üzemanyagokkal általában nincs gond. A tapasztalatok alapján fél év után sem. Persze egy 2T 50-es nem olyan finnyás. Azt mondják, legyen teletankolva, hogy minél kevesebb levegő legyen az üzemanyag mellett a tankban. Ugyanis a levegő nedvességtartalmát az üzemanyag felveszi, a tank alján megül és a fém tankokat korrodálhatja.
A másik lehetőség, hogy 0-ra kijárod, de itt fennáll a veszély, hogy valami üledéket, szennyeződést is felszív a motor.
Vagy a tuti: leszívod kannába, a fűnyíró annak is tud örülni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
kecsu10
aktív tag
válasz macilaci78 #280313 üzenetére
Mindig tele van, de ezt sem mindig szereti. OMV prémium van benne, sokan mondják, hogy az a trükk, hogy ne teljesen tele rakd, hanem mindig fokozatosan menjen ki belőle a régi is. Néha gondolkodik egy picit első indításnál, ha minden napos használatban lenne nyilván nem lenne ez, de elhasználni pedig sajnálom. Annyit mozog, amennyi szükséges az állagmegóváshoz. Természetesen garázsban áll, lemosva és takarítva. A két gyereké lesz, nekik őrzöm.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #280256 üzenetére
Akkor javul ha szar vt. Ezek szerint felesleges vt a csere.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #280276 üzenetére
Csütörtökön éjjel kellett mentem vidékre, ugyanezt tapasztaltam.
#nincsbennetarcsi
-
-
brumi1024
veterán
válasz rbalint88 #280305 üzenetére
Szvsz a most futo generacional a BMW a legjobb csomag, a Merci is nagyon jo, csak tularazott, az Audi meg az uj belterrel elvesztett, szvsz az a dizajn gagyi.
+1. Merci egy kategóriával feljebb áraz és a sportos vonalon pláne a GT modellek alatt elvesztették az irányt. A 4 hengeres bálna C63 45+ millióért konkrétan vicc, ennyiből van 911 vagy ugyanebben a kategóriában a Model S Plaid (trackpack-kel) kényelmesebb is, körbe is autózza bármilyen tempóról és nem szívsz a hegyezett belsőégésűvel.
[ Szerkesztve ]
-
kecsu10
aktív tag
Sajnos igen. De a múltkor hallgattam az egyik docens bácsit, a vonatkozó szakon tanít az Óbudai Egyetemen, aki azon a véleményen van, hogy ezekből már nem is lesznek veteránok. Már csak amiatt sem, mert kéne hozzájuk diagnosztika és szoftver, ami akkorra egy régi elavult technika lesz, ami nem fog rendelkezésre állni. Az enyémen minden mechanikus, javítható. Teszem hozzá be kellett állítani a benzin befecskendezést, egyetlen öreg bácsit találtam aki ért is hozzá sajnos. Mert minden eldobható, és erre ment a világ.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kecsu10 #280324 üzenetére
Az a baj, hogy a bácsi magával viszi a tudást a sírba. Akkor a gyerekeid hogy fogják beállíttatni?
Amúgy igen, ezekből az új autókból már nem nagyon lesz OT, addigra bughalmazok lesznek miket ki sem lehet bogozni.
Sétáltatni meg sétáltasd a kocsit, ezeket használatra tervezték álltában is romlik.
#nincsbennetarcsi
-
kecsu10
aktív tag
Pont mikor nála jártam ott volt egy fiatal srác, és betanult. Ő lesz a szellemi örököse a tudásnak. Nincs gond. Illetve nyilván a usernek is bele kell ásnia magát. Mondta is az öreg, hogy tavasszal az injektorokat is átmossa majd nekem, mert amiatt indul néha kicsit gondolkodósabban. De kb semmi baja az autónak, mondják sokan, hogy bár az 5 évesek lennének ilyenek. Ne aggódj, sétál heti egyszer szokott. A héten már ment. Ma terveztem, hogy megyek még vele, de sajnos esik az eső és én is beteg lettem. Na de majd jövő héten gurul egyet ismét.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz kecsu10 #280302 üzenetére
Valamennyire "vakon" fecskendezi be, mert ez CIS rendszer ha jól tudom, tehát folyamatosan fecskendez be az összes injektor, nem impulzusszerűen szekvenciálisan.
Nincs ezzel baj, amíg lehet hozzá kapni felújító készletet, tömítéseket. Korai rendszerek kevésbé szabályozottak, és emiatt közvetlenebb a kapcsolat a motorral. Igaz egy nagy Mercinél nem feltétlen az azonnali gázreakciót várod, de emiatt van lelke a régebbi gépeknek.Egyébként kezdettől fogva ez az amit kinéztél, a 4 ajtós, ezzel a sor6 motorral? Vezettél korábban is ilyet és az fogott meg, vagy csak megtetszett régebben és volt egy elképzelés, amit élőben most teljesített is?
-
eldoble
aktív tag
válasz pècsimunkás #280298 üzenetére
Köszi, megnézegettem ezeket, biztos jók, de drágák, drágábbak mint a Valeo.
-
kecsu10
aktív tag
válasz Hachiko95 #280330 üzenetére
Egy 123-asban nőttem fel. Azóta vagyok rajongója a régi Merciknek. Aztán volt egy kis 190-esem, átlagos állapotú, fiatalabb voltam még, másra nem tellett. Évekig gyűjtöttem, aztán eldőlt, hogy 24-es legyen. Kupét nagyon szerettem volna, de azt a feleségem megtorpedózta. Nézegettem a dízeleket is, de az annyira más világ, élmény autózunk vele, nem szerettem volna erre a dízelt. Emiatt esett ki a kupé is, mert van két gyerekünk. Benzinesem közül a kicsik gyengébbek, V8 Ebben az állapotban 10 millió felett van. A 300 sorhat hozza azt a finom és elegáns működést, amit az ember egy ilyen autótól elvár. S nyilván annyira válogatni sem lehet, mert az állapot elsődleges volt. Őt megtaláltam, és így döntöttem mellette. Egyébként a fogyasztás se vészes, 13 liter, de hosszú úton tuti lejjebb menne. S ahogy megy, a hangja, a kényelme, teljesen lenyűgöz.
-
Alusky
aktív tag
válasz kecsu10 #280332 üzenetére
Dízel nem is való ide. Kleklekle traktorhang. Én szeretem a dízelt, de az ember mikor beül egy ilyen finom gépbe és menni akar vele az anyatermészetben nem pont azt akarja hallani hogyan csörög a befecskendezett sűrű húgylé.
Barna meg fog haragudni.
Az olyan embereknek való mint én is. [link]
[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
6030D
Ármester
Az Eu-nak javasolnám, hogy tegyék kötelezővé, hogy az autó kapcsoljon lámpát, ha megy az ablaktörlő. Hihetetlen mennyire suták az emberek.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
diegho
nagyúr
Az lehetséges, hogy a Kuga automata reflektora szektorokra kapcsolja csak le magát, ha jön valaki szembe? Tegnap este azt figyeltem, hogy az út szélét ugyanúgy látom, de a bal oldalon, amint elhaladtak visszatért a refi.
-
macilaci78
nagyúr
válasz kecsu10 #280328 üzenetére
De, lesz gond. Az elméletet megkaphatja, de ha nincs kellő mennyiségű öreg vas, ami megfordul a keze alatt, akkor gyakorlati tapasztalata nem lesz. Olyan ez, mint az a hegesztő, aki minden témát elolvasott a témában, de még csak 3 méter varratnál jár.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Alusky
aktív tag
válasz KilgoreTrout #280337 üzenetére
Én lebontottam a belső kárpitot és ott volt, visszaraktam. Persze egy olcsó autónál nem nehéz, nem tudom a tiednél hány méternyi vezeték, szigetelés, szivacs alatt van minden.
Végső esetre lehet kapni olyan egyszer hsználatos csavarokat aminek a vége szétnyílik meghúzás közben és úgy rögzül.Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
macilaci78
nagyúr
válasz KilgoreTrout #280337 üzenetére
Belül le kell venni a borítást és megkeresni, visszarakni.
Vagy köpsz egyet és roppantó anyát teszel be.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
kecsu10
aktív tag
válasz macilaci78 #280340 üzenetére
Évek óta ott van mellette, együtt csinálják a kocsikat. Nem lesz gond.
-
KilgoreTrout
senior tag
Lancia Delta 3. Most épp a netet túrom leírás vagy videó után a leszedésről. Sajnos nincs gyakorlatom ilyenekben, úgyhogy vakon nem kezdenék bele, mert az lesz a vége, hogy csak egyre nagyobb lesz a kár.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz KilgoreTrout #280344 üzenetére
Ha más nem megy én megküldeném egy méretes csavarral (rövidre vágva).
⭐ Stella
-
aphra2
aktív tag
válasz KilgoreTrout #280344 üzenetére
Szia!
Sztem a patent kuka mert kettétört, azért esett be . Márkakerben rendelsz, vagy bemész olyan szervizbe ahol karosszériát is javitanak, és keresnek vmi hasonló méretet és belenyomják, szemre pl golf dobbetét patent, f asta lámpa rögzitő patent, vagy valami japán autó patent. A kárpitot csak akkor szedném le ha a beesett darab zörög benne.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Qru
MODERÁTOR
-
Tényleg ennyire nyomik az emberek?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen