- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz molnarpeter #267696 üzenetére
Igen? Na ez jó hír,mondjuk nem tervezek olyat venni valamiért 3nak gondoltam ;
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
DeathAdder
veterán
Sziasztok, lejárt forgalmival kérdés, illetve idén júl 7-én fog lejárni műszaki
Mivel nincs felkészítve az autó műszakira az az opció továbbra is működik, hogy hagyom lejárni aztán október körül ha elkészül kérek egy műszaki időpontot, majd bemegyek a kormányablakba és kérek a rendszámra egy útvonalengedélyt arra a napra?
Kötelező, teljesítményadó ki vannak fizetve. -
válasz hdanesz #267695 üzenetére
Én mindig megnézem a cégeket ahonnan autót veszek, bele is futottam egy zsír új cégbe, akkor volt 3napos és van 26db eladó autó, amiből több hónapok óta fent van itt is valami átmentés történt🤔
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz DeathAdder #267702 üzenetére
Nekem úgy rémlik, ha forgalomban van, biztosított, stb, akkor engedély sem kell, mehetsz a vizsga napján.
-
DeathAdder
veterán
válasz molnarpeter #267704 üzenetére
erről nem is hallottam, valóban így lehet?
lehet egyik nap útbaejtek egy kormányablakot és megkérdezem, lényeg hogy továbbra is megoldható trélermentesen
-
molnarpeter
nagyúr
válasz DeathAdder #267705 üzenetére
Aki viszont ezt az utolsó utáni lehetőséget is elszalasztja, már kizárólag a vizsga napján és a vizsgálóállomásig vezetheti autóját a lejárt érvényességű forgalmival.
[link] -
MunezXBK
nagyúr
-
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
Heti fogyi by Jazz: 6.1. Csak varosi hasznalat. Csak azert sem tankoltam olcson.
#nincsbennetarcsi
-
-
Az a furi az 1,6 i30- al, hogy amikor helyben járok, akkor kezd el csökkenni a fogyija.
Mentem egy Szfehérvár oda-vissza 6,9 fogyival pályán, azóta csak helyben rövidtávok és lement 6,7- ig
Jövőhéten megyek 1500-2000km-t kiváncsi leszek a fogyira.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MC Pite
veterán
válasz DeathAdder #267702 üzenetére
'Mivel nincs felkészítve az autó műszakira '
Instant ban
Amúgy mi az ami miatt nem menne át egy magyar műszakin? Kavics a szélvédőn, fólia, piros rugó, ledes rendszámtáblizzó?
Mert szar műszaki állapottal simán lehet vizsgázni sajna.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #267722 üzenetére
Teljesen ok vegyeshasználatban neked. Nagy a bódé és az 1,6 MPI motor amúgy is szomjas fajta.
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz grizlisandor #267722 üzenetére
Felvezettem spiritmonitorra az utolsó tankolásomat végre
Na hála istennek
-
426os
őstag
Találós kérdés.
Van ötletetek, hogy az alábbi cikkszámok alapján ezek milyen alkatrészek (márka) lehetnek? Én google-ben nem találom őket (Bárdit/Unixot néztem még).Cikkszám Megnevezeés
ANJ1318006HB Olajszűrő
ANWCF361 Pollenszűrő
ANCAF100474C Levegőszűrő
ANDF2566 Első féktárcsa
ANGDB1483 Első fékbetét készlet
BD4617 Féknyereg javító
DRIVSP5W40 Motorolaj 5W-40
Bár nem biztos, hogy tudni akarom, lehet, hogy csak újabb csalódás lenne.
-
F-ECT$
titán
Az elmúlt hetekben elég sokat mentem autópályán, és az autósok között 3 főbb csoportot vélek megkülönböztetni:
-A megfontoltan haladó: szélső sáv, 100-120 km/h, semmi stressz, sokszor lehúzott ablak (pedig tuti van klíma is a kocsiban), ideális fogyasztás.
-A bünti határon autózó tömeg: 130-150 km/h, még éppen a sebességhatár (+ráhagyás) környékén, gyakori sávváltás, a lehető leggyorsabban szeretne büntetés nélkül eljutni valahová.
-A drága autós száguldozó: 20M+ Ft-os autó, belső sáv, 150 km/h++, időnként bal index.Ez utóbbiról érdeklődnék, hogy ők mit csinálnak:
1. 2 (fix) traffi között nyomják, és ha mérnek, akkor fékeznek?
2. Lézer / radar detekror (+blokkoló) van szerelve, és ha jelez fékeznek?
3. Leszarják a büntit, kifizetik zsebből? (Itt két mellék kérdés: fizetni kell beméréskor az autó tulajdonosnak, de a büntetőpontot meg lehet úszni, ha azt nyilatkozza, hogy nem ő vezetett? Illetve valamelyik skandináv országról olvastam, hogy ott vagyon alapján szabják ki a gyorshajtásos büntetést, vajon ezirányú tervek miért nincsenek nálunk?)
4. Ismernek valakit / valahol, és ők nem is kapnak büntit bemérés esetén?És egy kis szomorú magyar(?) valóság: M7, Pest felé, sokáig 3 sáv. Középső sáv telítettsége közel 100%, belső sáv is vagy 80%, a jobb szélső meg vagy 20%. Értem én, hogy aki 130-140 km/h-val megy, az úgy érzi, hogy neki legalább a középső sáv "jár", de ez rohadtul nincs így, és az 5 km-ként kinn lévő "Tarts jobbra!" táblákat is szinte mindenki leszarja...
Dive ever, work never.
-
426os
őstag
válasz focvis #267726 üzenetére
Ahhha, trükkös, valóban! a betétről tudtam, hogy TRW, a tárcsát nem. Az első két karaktert ha kiveszem, mindegyikre hoz találot a google. Köszönöm!
Úgy tűnik nem csak a váltó-, de a motorolajjal is átk*rtak. Én meg töltögettem rá közben a Selenia olajat, mert abban egyeztünk meg, hogy az kerül bele.....
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz F-ECT$ #267727 üzenetére
Gyorshajtós témára: akinek cégautója van vagy külföldi rendszámos annak csak Ft-ban kell fizetnie a cselekedetéért, nem járnak büntetőpontok.
3 sávos témára: szerintem ez a középsőben haladók hibája, bele kényelmesednek a középsőbe nem akarnak lehúzódni. És mivel a többiek nem akarnak balról előzni tele lesz a belső...
De ezzel nem mondtam újat[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
nagyúr
válasz F-ECT$ #267727 üzenetére
"És egy kis szomorú magyar(?) valóság: M7, Pest felé, sokáig 3 sáv. Középső sáv telítettsége közel 100%, belső sáv is vagy 80%, a jobb szélső meg vagy 20%. Értem én, hogy aki 130-140 km/h-val megy, az úgy érzi, hogy neki legalább a középső sáv "jár", de ez rohadtul nincs így, és az 5 km-ként kinn lévő "Tarts jobbra!" táblákat is szinte mindenki leszarja..."
Betartod a szabályt, és beragadsz lentre, mert a többi hülye leszar téged és nem enged ki. Én ezért megyek le csak nagyon ritkán a 3 sávnál jobb szélre.
Nem csak a 20+ milkás autókkal döngetnek, elég sok vasaló vagy még régebbi swiftest, egyéb kiskategóriás autót is látok 130-140+-al döngetni. Meg a területiképviselős Oktávosokat.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
MC Pite
veterán
Tudom, ma Magyarországon inkább az a jellemző, hogy a faszántos verdákon ha van valami pluszban (tuning féle), az a bukó.
Mert ha...
Kormol? Nem tudják mérni.
Lámpák mattak? Nem mérhető.
Lámpa gyenge? Lefelé visz? Felfelé visz? Nem jó a vetített kép? Nem mérhető.
Szar a fék? Eltérést mér, hiába méri a pedálerőt, több hullagyenge fékes autót vezettem műszaki után.
Szar a lengéscsillapító? Az a mérés vicc, kisebb guminyomással tök jó eredményt ad. Extra/tuning csillapítólat is néhanrosszabbra méri mikor sokkal jobban mozog vele az autó.
Motorikus gond van? Nem mérhető (gázt nem mérnek).
Ablaktörlőt, klímát, tükröt kinek mikor ellenőriztek? Ugye?
Öreg, repedezett, csikorgó gumi? Nem mérhető.
Folytathatnám sokáig... És a jóindulatból kis hibával had menjen át, mert így többen hozzák majd hozzám az autót típusú vizsgahelyek, több tucatnyi romot tudok amit átengedtek, egy részüket vezettem is utána.Ellenben a repedés ami nem látszik és üveg tetején van? 4 helyen bukó. Műbizonylatos fólia, vagy "szerintem ez alacsonyan van ez az első fólia csík (nem mérhető!)", ledizzó (manapság a jó is bukó mert félnek, a szar világításososkat eszdjék is ki).
Hogy a hibátlan autómra (szélvédő csere után )beírtak egy hibát, hogy ne kapjanak újabb büntetést?
Magyarország, én így szeretlek
Aki meg úgy használja az autót, hogy tudja, hogy xar, nem menne át műszakin, azt nem kommentelem. És nem értem.
Sokan megvárják amíg több dolgot is tönkrevág egy hiba, majd kétévente így összejön fél-egy tucat dolog, amit kinél olcsóbban kell gyorsan javíttatni műszakira .
De hát ha alacsonyan a léc, a bontószökevényelet soha sehol nem szedik ki, miért ne csinálnák a felelőtlen, saját zsebük ellen dolgozó emberek?[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MunezXBK
nagyúr
Megtaláltam a jogsim. ✌️
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #267741 üzenetére
Tolatoradaros megoldast nehez kiszurni de igen, nem olyan nagy slager mar.
Am Tarffi+Waze egesz jo vedettseget ad.
#nincsbennetarcsi
-
DeathAdder
veterán
-
Szada85
aktív tag
válasz F-ECT$ #267727 üzenetére
"És egy kis szomorú magyar(?) valóság..."
Szerintem ez (már) nem csak magyar valóság, a német pályákon közlekedve is már egyre gyakoribb, szinte mindennapos ez a jelenség, de hazautak során az osztrák szakaszokon is egyre többször lehet a jobb szélsöben jobban haladni, mint a többiben.De amíg van szabad sáv, addig szerencsére van hol leugrani ezeket a bójákat...
-
at11
tag
válasz szőröscica #267741 üzenetére
Az olcsó blokkolók hamar tönkrementek, kikoptak, a láthatatlan, drágák maradtak. Mondjuk egy 40 milliós kocsinál aprópénz egy ilyen rendszer.
-
Szada85
aktív tag
válasz radi8tor #267708 üzenetére
~76 ezer €.. egy Golfért..
Mókás, amikor már egy tömegmodellnél is a "limitációval" kell megpróbálni fenntartani az érdeklödést.
Nem mellesleg, amikor 68-70 ezer €-ból már kapsz márkakerböl gyakorlatilag nullát futott RS3-mat is, és annak talán valamivel nagyobb a presztízse/értéktartása/müszaki fórja van...
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1 humoros
- Politika
- Trollok komolyan
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen