- Vírusirtó topic
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Windows 11
- DIGI internet
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Mozilla Firefox
- Proxmox VE
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
.DLL
veterán
Sziasztok!
Gyújtótrafó (kereső miatt: gyújtótekercs ) hibám lett : ( mely márkák ajánlottak?
Pl. Febi (bilstein), NGK, Delphi, Bremi, ERA, Metzger, Hitachi, Triscan ...(P.H.)
-
tboldi
nagyúr
Köszi a talit mindenkinek, hazaértem, a fogyi 5,6 lett.
-
-
opr
veterán
válasz CactuS #235790 üzenetére
Úgy úgy. Teljes erőből, csukott szemmel, tátott szájjal futás a f@szerdőben.
És az élménycsomag mindössze 10 millióba kerül."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
HoaryFox
őstag
Képeket azért kérnék a taliról, ha már nem tudtam elmenni autóhiány miatt
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
gooool
őstag
válasz tboldi #235815 üzenetére
Szerintem a kep alapjan pedig pont meret. Mar ha ciponek szeretned hordani.
Gondolom beneztel a motorterbe is, azert nem egy rossz setup.En pedig voltam gumisnal es futomuvet is allitottunk, igy keszen van a szerkezet. Mar csak azon gondolkodom, hogy Renault Sport sargara vagy Alfa zoldre kene foliaztatni.
Üdv, Balázs
-
JoinR
senior tag
Ja nem a műanyagra gondoltam, az sose zavart, csak a manapság népszerű extrákra. Persze, anno az MR2-ből még volt, hogy a rádiót is kivettem, a klímakompresszor meg ott pihent a garázsban, sose lett beépítve.
Viszont ha nemcsak csapatni van (nem szeretnék két autót), azért jól jön a klíma, tempomat, ülésfűtés, stb. (mindenki behelyettesítheti a számára fontos extrákat a napi használat során ).#235816 gooool:
És a gumisnál miért esőgumit rakattál fel slick helyett?[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
Reggel akkora baleset volt a Soroksári úton a Rákóczi hídnál, hogy ez autó az oldalán állt... utána haladok tovább a céghez, majd látom, hogy a Helsinki úti felüljárón hiányzik kb a fele egy régi Suzuki Swift-nek ami a menetiránnyal szemben áll a szalagkorlátnak passzírozva... 2x2 sávból 1x1 sávvá alakult azon a szakaszon a menetrend...
Néhány ember erős hétfővel kezdett...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
macilaci78
nagyúr
válasz stickermajom #235822 üzenetére
Akkor vegyenek igénybe sofőrt. A BKV készséggel áll rendelkezésre.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
stickermajom
addikt
válasz macilaci78 #235823 üzenetére
De hát nekik joguk van autózni!!!
-
Puma K
veterán
válasz stickermajom #235822 üzenetére
Na igen... ez a meleg... brutális. Most hétvégén viszont kellemes időjárás volt. Elvileg keddtől lehűlés jön
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
macilaci78
nagyúr
válasz stickermajom #235825 üzenetére
Ha nincs olyan állapotban, akkor nincs hozzá joga sem...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nagyúr
Előre is bocsi, ez hosszú lesz. Lassan megvan az 1.000km a Mazda 6-al.
Ugye ez egy 77e km-t futott 3. generációs (GE) 2017-es manuális váltós, sedan, 2.0 literes szívó benzines 145 lóerős (210nm), alap felszereltségű 6-os. Előtte egy 156e km-t futott 2007-es 7. generációs 2.0 155le (190nm) manuál Honda Accord sedant használtam (viszonyításképp).
Külsőre nekem bejön, szerintem szép elegáns forma, a 17" felni alatta kb elveszik. Közel 5 méter, az Accord 4,60 volt, szokni kellett a méreteit. Szélesebb is, garázsba beálláskor sajnos nekem már kényelmetlenül nagy (motor és fal közé kell elég hülyén beállnom).
Az ajtók szépen csukódnak, olyan középkategóriásan, ez tetszik. A kilincsek viszont az Accord után bóvlinak hatnak, kicsit recseg is. A motortér pálcikával kitámasztós, mondjuk az Accord is az volt. A motortér japánosan rendezett, 77.000km-nél természetesen sehol egy olajfolyás. A csomagtere érezhetően nagyobb mint az Accordé, de ugyan olyan rosszul pakolható (kicsi a nyílás) és itt már nincs semmilyen pótkerék sajnos. Méretre mélyebb, magasságra talán ugyanolyan. Most voltunk vele Balatonon, 2 kisgyerek, 2 felnőtt, befértünk, de nem kényelmes ebbe pakolni.
A beltéren érezhető a plusz 30-40cm hossz az Accordhoz képest, a hátsó lábtér jelentősen nagyobb. Főképp ezért sajnálatos, hogy egy 180cm magas ember már nem tud hátul kényelmesen utazni, ugyanis keményen beleér a feje a tetőbe. Vagy lecsúszol idióta pózba, vagy félrehajtott fejjel utazol. Borzasztó szar, mert lábtér lenne, csak a tető vonala miatt a fejtér kevés (nincs tetőablak). Az Accordban ugyan kevesebb a lábtér, de a fejtér sokkal jobb volt. Öcsémmel egyöntetűen azt mondtuk, hogy inkább a Hondában utaznánk le a hátsó ülésen 1.000km-t. Gyerekeknek persze tökéletes. Hátul 2 isofixes gyerekülés közé már nem fér harmadik. A 2 ülés közé max egy vékony lány fér be és ő sem fog tudni hátradőlni (tapasztalat). Elöl van hely bőven, én 180-181cm magas és 88kg vagyok, minden irányban kényelmesen elfértem. Ami szar, hogy nekem se az ajtón lévő könyökő, se a középen lévő nem esik kézre. Az ajtón lévőre ha ráteszem a kezem, nem érem el a kormányt rendesen, a jobb kezemet meg ha a fix könyöklőre teszem, annyira hátul van hogy nem érem el a váltót (automatánál nem lenne probléma). Ez a része nagyon idegesítő.
A műszerfal nagyon szép, nagyon össze van rakva és az anyagok minősége is rendben van. Összességében az egész beltér anyagminősége jó, vagy 2 szinttel az Accordom felett jár. A műanyagok sokkal puhábbak (hátsó ajtó is), a műszerfal teteje ilyen bőr(?)-szerű anyaggal borított. Mindenhez jó hozzáérni, 77e km alatt viszont minimális kopás már van a bőrkormányon és a váltógombon, cserébe semmi nem rezeg / csörög stb. Az ülés plüss, az anyag rettenetes, kiporszívózhatatlan. Viszont nagyon kényelmes! Tart is, jó a deréktámasz, hosszú úton sem fárasztó. A belső visszapillantó érthetetlen módon nem billenthető eléggé felfele, hiába ülök eléggé a padlón, nem tudom úgy beállítani a tükröt hogy ne a hátsó ülést lássam benne. Vicc.
A média rendszer egész korrekt, olyan nagyon nagy hangminősége nincs (Accordnál azért bőven sokkal jobb), az i-drive szerű média vezérlés nekem nagyon kézreállt. Indulásnál picit lassan bootol, illetve az Android auto hiányzik belőle nagyon. Későbbi modellekbe ha jól tudom már az is van.
Na és a lényeg, milyen vezetni? Nekem csalódás. Az Accord után én arra számítottam, hogy hasonlóan sportos lesz a 6-os is. Nagyok voltak az elvárásaim ezzel az autóval kapcsolatban. A KIA-val ami a következő autóm lesz, azzal nincsenek elvárásaim kb, arról tudom hogy közlekedő edény, de a 6-os, az nekem úgy élt a fejemben hogy egy hasonlóan élvezetes autó mint az Accord. Hát nem. Kezdjük ott, hogy az Accord kettős keresztlengőkaros első futóműve után itt csak McPherson van, hátul mindkettő multilink. Az Accord sokkal sportosabbra volt hangolva, keményebb, a 6-os meg egy hajó érzetét kelti. Az úthibákat jobban elnyeli, de nagyon bután viselkedik rosszabb utakon sportosabban vezetve, érződik a kormányon hogy nincs olyankor a futómű a helyzet magaslatán és megszűnik egy-egy pillanatra a kontroll. Az Accord kormánya sokkal-sokkal közvetlenebb, pontosabb és ad valamennyi visszajelzést az útról. Nyilván egy mx5 NB-hez képest az is fika, de a 6-oshoz képest világsztár. Aztán ott a motor. A Honda a 155 lóerővel 3x élénkebbnek tűnt mint a 145 lóerős 6-osnál. Ez egy olyan lomha szar, hogy tegnap hazafele a Balatonról néha már úgy éreztem felgyújtom. Egy 90-el tötymörgő busz előzésébe majdnem otthagytam a fogam, 6-ból 3-ba visszaváltás és padlózás után egy örökkévalóságnak tűnt a kerülő manőver, amit a szembejövő autós is középső ujját felmutatva konstatált. Pedig nem hagytam kevés helyet, nem utolsó pillanatban kezdtem meg az előzést. A fordulatszámmérő baromi lassan megy felfele, az euro6 szívó motor az euro4 után gyötrelmes. Nem csak a teljesítmény, hanem a gázreakció is. Mintha gázadásnál elszámolna háromig, hogy legyen időd meggondolni magad, biztosan akarsz gyorsítani? Mindeközben igazából nem is fogyaszt érezhetően jobban hasonló felhasználási körülmények között mint a 15 éves Accord. 8,5 körül eszik nálam átlagosan, de rövid távokon simán elmegy 10 fölé is. Megpakolva, klímával, minden mozdulatot meg kell fontolni. Magamnak ezek után max a 200 lovas 2.5 szívóval vagy a dízellel kéne. Egyszóval az egész autó arra sarkall, hogy papásan közlekedjél vele, nem szeret / nem tud gyorsan menni.
Még az extrákról pár szót. Az alap kivitel érdekesen van felszerelve. Van el.kézi, de nincs auto hold. Mindegy, legalább a visszagurulás gátló jól működik. Van keyless start, de nincs keyless entry. Tehát a távot elő kell vedd az ajtó nyitáshoz, utána viszont az indítás gombos. Kár, kulcs nélküli bejutás tök jó lenne ha már van gombos start. Ez hiányozni fog a KIA-ból tutira. Van tólató kamera, jól működik, viszont fura hogy nincs mellette tolatóradar. Ülésfűtés sincs. A projektoros világítás nagyon gyenge, ez nagy hátránya az autónak. Egyéb dolog nem hiányzott. Összességében ami benne van extra az mind jól működik és nem zavaró.
Igazából tetszik az autó, el tudnám képzelni magamnak, csak más konfigban. Kombi, 2.5 automata jobban felszerelve jöhetne abszolút. (Plusz korlátlan üzemanyag kártya)
[ Szerkesztve ]
-
Yodafon
senior tag
Hello
Kulfoldrol behozott kocsiknal latom azt a bejegyzest hogy: "Külföldi járműokmány száma: ZBI *****"
Itt a ZBI azt jelenti h lengyelbol lett behozva?
Az egy megye Lengyelorszagban es eleg sok kocsi akkor onnan szarmazik?
Ki akarnam deriteni a kocsi km eloeletet csak nem tudom mi ez a ZBI....
Ami fura meg hoyg ha lengyel az auto akkor a rendszam nem lehet tobb mint ZBI + 5 karakter asszem, es ehhez kepest a JSZP-n ZBI + 9 karakter van feltuntetve az osszes esetben. Miert?I'm gangsta!
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboy93 #235830 üzenetére
Én szedán, 2.5 AT-t próbáltam 6-os Mazdából. Arra írtam azt, hogy nem megy rosszul de semmi extrát nem éreztem (pedig volt fordulat). Azóta ültem utasként szintén 2.5 AT CX5-ben is. Annál hasonló volt az érzésem egy-egy intenzívebb előzésnél. Szóval jó dolog ez a Skyactiv, de nagy testből még a 2.5-ös sem csinál sportosabb autót.
Egyébként jól leírtad szerintem, nagyjából én is hasonlóan éreztem benne. Mondjuk felszereltségre nem panaszkodtam, a Takumi Plus egész korrekt csomag volt.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #235833 üzenetére
Egy 2.5 szivo semmibol nem csinal sportautot csak mondom.
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
válasz focvis #235798 üzenetére
Az SLK-ban nem a földön ülsz? Nem tudom, sosem ültem még olyanban
A 124-est nem tervezem még eladni. Hétfőn megy műszakira, ha megfelel akkor két évig még biztos elfér a garázsban ahol áll, időnként majd megjáratom.
Ámbár a teljes lakatolásban most nem vagyok biztos, mert hiányzik két dolog belőle: az erő és az automata váltó. Viszont mivel nem tervezem kivinni, és eladni sem (bukó lenne a sok lecserélt alkatrész miatt), még ott van egy harmadik lehetőség: gyári OM606 turbó[ Szerkesztve ]
-
válasz tboy93 #235830 üzenetére
A motorhoz, ugyanez az 1,4 95 lovas euro 6d tipo, 6os rövidebb váltóval, 100 felett, sokkal rosszabbul megy,mint az 1,4 86 lovas 5 sebességes seat, a seat 90 kilóval könnyebb. A különbség akkor érződik,ha padlót nyomsz, fél gázig kb ugyanaz a kettő, de padlózva a seat sokkal jobban megindul, mint fél gázon, a tiponál fél gáz és padló között alig van különbség
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
ZeroX92P
tag
válasz tboy93 #235830 üzenetére
Nekem okosított Skyactiv van anno tettem be képet mérésről [kép]
Okosítás nélküli gyárilag gyengébb motort igazából pörgetni sem érdemes mert semmit nem ér. Így a jelenlegi formájában a 3-as kasztnit viszont egészen dinamikusan képes mozgatni, én kedvelem a 3-ast, ill az enyém fullextra közeli, egy 2.5 turbora lecserélném de olyat csak USA piac kap sajnos. -
nagyúr
válasz BigBlackDog #235833 üzenetére
Basszus, kár érte. Tök szuper autó lenne, de nagyon kéne hozzá egy jó turbómotor.
-
Richard!
addikt
válasz tboldi #235815 üzenetére
Nekem pedig tetszik a Lancia. Korzika sport(os) ülései után megváltás volt beleülni. Nagyon kényelmes és a bele is tetszetős. Élőben jobban adja
Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
Qru
MODERÁTOR
Na kgfb ujrakotve. Indexlevelben 51k ugyanott ujrakotve 44k. Masik biztositonal azonos kondiciok mellett 35k.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen