-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Richard!
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
M3 bevezeton is buszsavot alakitanak ki. Franko, lassan lecserelhetem Bubit egy Ikarus 260-asra.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Richard! #235502 üzenetére
Akkor hozom a nem annyira lapos lapost (aka ThinkPad X230) és a Delphit is.
Szoszo94:
fant0mi: Amúgy ja.
Végre visszafordítottuk a vonóhorog csonkját, amit korábban az Opel elcseszett, amikor műszaki előtt arra kérte apum őket, hogy fessék le. A rendszám miatt levehető fajta van, és 180 fokkal elforgatva került vissza a csonk, így az átmenő rögzítőstiftet be sem lehetett dugni.
De qrva világ van a lökhárító mögött, nem csak a vonóhorog konzolja, a lökhárító merevítőjének két vége is rohad, kell szerezni egy másikat.[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #235506 üzenetére
Szolgtatas szuneteltetes nem opcio? Vagy villanynal/viznel nincs ilyen?
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Urak, MM95-öt látott valaki vmelyik OMV kúton?
Reggel tankolnék a Priusba, xvii (cinkotai, pesti út), jászberényi út-maglódi sarok és élessarok omv-k esnek útba, de kis kerülő belefér.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Valaki képben van, miből áll Prius3 esetén a vásárlás utáni rendbetétel/ellenörzés, közismerten elterjedt nevén "Bélázás" egész pontosan?
Amikre gondolok, de nem biztos és nem teljes:
- 2 hűtő közötti takaritás
- egr+szivosor tisztitás
- elektromos vizpumpa fordulatszám ellenörzés
- akkupakk ellenörzéshttps://tinyurl.com/rasoapro
-
aktív tag
válasz radi8tor #235497 üzenetére
Igen, az önkormányzatok a legnagyobb kerékkötői, de egyben leginkább opportunista támogatói is az M0 budai szakaszának.
A jelenlegi (közel 30 éve foltozgatott) tervet mindenki ellenzi, mert nem tartott tempót az agglomeráció bővülésének területi változásaival, pl. Pilisborosjenő és Üröm között 4 sávot már csak úgy lehet behúzni, ha ott lakóházakat dózerolnak le, illetve ha meg is teszik, akkor a forgalom százak házaiba dübörög be; utóbbi igaz a hídtól Ürömig tartó szakaszra is. Egyébként északabbra sem vihetnék a vonalat, mivel ugyan Szentendre és a III. kerület között van még hely, de annak vonala akkor Budakalászba vagy Pomázba futna bele, mivel azok is teljesen összenőttek; ahogy Üröm és a III. kerület is. A legutóbbi érdemi 'temperature check' óta eltelt 20 év, és azóta az itt élők száma 3-4 szeresére nőtt. Szóval ha el is hozzák a hídtól 'Kalász mellett, utána reálisan a 'Jenő-Üröm tengelyt a nemzeti parkon át U alakban megkerülve tudnák visszahozni a solymári csomópontig.
Az istenadta nép vérnyomásást semelyik lokális potentát nem akarja feltornázni a surrogó autópályák képével; főleg, mivel ezzel igazán komolyan a III. kerület és Szentendre/Pomáz szívnak keleten, illetve a III. kerület/Solymár/Pilisvörösvár észrakon/nyugaton. Ürömnek és Budakalásznak kényelmetlen, de az 'okos' forgalomszervezés okán nem elviselhetetlen az az autómennyiség, ami 11-es és 10-es között erre jön át, t.i. a tapasztaltabbak tudják, hogy a csúcsidőszakban Pomáz-Csobánka-Pilisvörösvár-(Solymár) vonal gyorsabb, aki meg nem, az saját kárán rájön.
Amiért viszont támogatják: az ingatlanárakat még tovább tolná, ha megoldott lenne a 'kényelmes' ingázás, ami a már helyben lakók általános jó közérzetére is pozitívan hatna (mind a kényelem, mind a magasabb árak...), ahogy az is, hogy az M0 átadásával az érintett települések valószínűleg erős forgalomszervezésbe kezdenének: korlátozás, lassítás, útak felújítása/egyirányúsítása/szűkítése, stb...és ezek mind tovább erősítenék a jó közérzetet. Ugyanakkor az utóbbiakat jelenleg senki nem akarja meglépni, mert a) a tranzitforgalom úgyis szétba$$za és b) a megyei közút-kezelő kifejezetten elhatárolódik mindentől, amíg nincs alternatíva.
Röviden: a jelenlegi lokál konszenzus az, hogy az M0 északi szektora valakinek hatalmas segítség, de akinek annyira nem létszükséglet, az is óriásit profitálna. Szóval lehet csinálni...de! A híd után furják be a hegybe 'Kalásznál, hozzák ki a másik végét a nemzeti parknál, ott meg húzzák telibe a kökörcsineket aszfalttal Solymárig; csak ez ebben a formában egy nagyságrenddel drágább mutatvány.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
Zizmand
aktív tag
Egyszer mi is nagyon a rábaszás szélén voltunk egy albérlővel és úgy tájékoztattak minket, hogy nem lehet szüneteltetni a szolgáltatás, ha egy harmadik fél hátrányt szenved tőle.
Ezért mi a villanyórát lecseréltük, "kártyás/ előrefizetős villanyórára", (talán 12-20 ezer ft volt a költsége) jár hozzá egy egyedi kártya, amivel egyenleget lehet tölteni a villanyórára. Kb. 2 hónapra elegendő kWh-ot töltünk rá, ha pedig probléma lenne az albérlővel nem töltünk rá többet. (Csak a tulajdonos tölthet rá egyenleget, más nem.) -
veterán
válasz radi8tor #235497 üzenetére
nézd, ahol egy tollvonással ki lehet semmizni önkormányzatokat, felülírni a helyi területrendezési elveket és szabályokat, ha azt egy nemzetgazdasági érdekű beruházás megkívánja, akkor autópályát is lehetne építeni, ha úgy akarják. valamiért nem akarják ezt erőből átnyomni, nem tudom miért.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
dj79
senior tag
-
BigBlackDog
veterán
válasz grizlisandor #235522 üzenetére
Gondolom hibátlan, újszerű állapotban van az autó, emiatt nem jutott eszébe, hogy a műszaki vizsga lejárt már januárban.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #235522 üzenetére
Remelem lemegy a tomeg nyar vegere, lassan nekem is muszakira kell mennem.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Reggeli élmény: Irinyi József utcán, Schönherz előtt, háromból négy sáv le volt zárva két rendőrautóval, pár tíz méter hosszan. Elől, a legbelső sávban egy viszonylag új Ioniq állt, jobb első sarkából hiányzott némi anyag. A lezárt három sávban a hiányzó rész szétszóródott törmelékként. Gondolom valaki sikeresen ráhúzta a kormányt (másik autót nem láttam). Együtt tudtam érezni a tulajjal. Szerencsére még nem voltunk sokan, de így is volt egy 3-4 perces többlet, mire átjutottunk a helyszínen.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ha szünetelteted, attól még van áram és víz, amúgy a vizet akkor sem zárhatják el teljesen, ha nem fizeted, csak egy szűkítőt raknak be, hogy épphogy csak csorogjon
Na mindegy, első fokon már nyertekEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
Köszi, akkor az akkupakk ellenőrizhető obd-n keresztül?
Ma megyek más miatt Priusra ráállt szervizbe.
Akkor már kértem egy EGR takarítást, remélem a szívósort is vállalják egyúttal, mert anélkül sokat nem ér, nem tudom mennyibe kerül ez reálisan.
Két hűtő közötti takarítás megvolt vásárlás előtt az Elite Autonál.
Vízpumpa ellenörzés is, de gondolom az sem egy nagy idő, hátha ránéznek.
És akkor már csak az akkuellenörzésre kéne őket rádumálni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
dj79
senior tag
válasz rasotamas #235532 üzenetére
ha alaposan csinálják, szívósorral, egr hűtővel all in, akkor kb 40 ezres a történet, kb 3 óra a műtét ideje.
Igen, a techstream mindent tud, használgatom én is, néha, a meleg kezdete óta gyakrabban jön egy-két emberke hibakódot kiolvasni. Viszont a carista is alkalmas a feszültségek nézegetésére a hibrid assistanttal -
barnam_
nagyúr
Tegnapi tankolás:
825 km-re 43,14 l, vagyis 5,22 l/100km.Ez a munkahelyre ingázós vegyes fogyasztás, elég jó szerintem. Igaz, hogy dugó ritkán van, és nagyrészt körgyűrűn/autópályán tettem meg a távot. Ami az érdekes, hogy ez kevesebbe került mint az ABC zónás bérlet lenne (107€).
1,939 € volt a gázolaj az Aralnál, félek hogy otthon is kb. ennyibe kerül piaci áron. -
Peter.70
őstag
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Peter.70 #235537 üzenetére
Ezt írtam még áprilisban. Flottásokra ez már akkor igaz volt, magánszemélyeknek a készletes autók tovább kitartottak.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
szabonagyur
félisten
válasz Peter.70 #235537 üzenetére
Már egy jó ideje megfigyelhető.
Amikor vettem az SCROSS-t is ez volt a szerződésben (március). Sokan vannak akik év eleje óta várják a manuális SCROSS-t, ahelyett hogy elhoztak volna egy automatát, mivel ami a rendeléskor volt felár azt most kifizetik manuálisért majd.
Vagy akik akkor nem hozták el a GLX-et raktárról, most vihetik talán majd a GL+-t ugyanannyiért, mint a GLX lett volna.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Szada85
aktív tag
válasz szabonagyur #235544 üzenetére
De hát ha így is veszik az emberek...
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz CactuS #235543 üzenetére
Jó de ez csak ilyen 1 éves szállítású kocsiknál lehet érdekes.
Most vissza néztem és nekem december-április között amikor megrendeltem és amikor fizettem 10 Ft gyengült a Forint. Nem emelt árat a kereskedő. Pont utána kezdett elszállni az EUR.Most 400 Ft alsó hangon az EUR, innen már azért nem fog annyit drágulni hogy árat emeljenek a kereskedők átadásnál... De csökkenteni se fogják ha erősödik a Forint.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Doki16
addikt
válasz szabonagyur #235544 üzenetére
Azért mert az emberek még mindig félnek az automatától. Hogy juj, az elromlik, bezzeg a kézi váltó örök és sose kell hozzányúlni. Meg jaj sokat fogyaszt tőle a kocsi és különben is elveszi a vezetési élmény a beragadva állva a dugóban
A mai napig a 30-40 évvel ezelőttii tévhitek keringenek ilyenkor.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- XGS24 - Remekül néz ki az új Perfect Dark
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Spórolós topik
- XGS24 - Ilyen lesz a South of Midnight
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- XGS24 - Rövid videón a Starfield: Shattered Space
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen