Új hozzászólás Aktív témák

  • anorche1

    őstag

    Ha mar ugyis feljott a tema.

    Orokoltem nagyapamtol egy 2003-as 1.2 12v htp fabiat, 70ezer km -rel, vegig garazsban tartva.
    Meglett a vezetett szervizkonyve is, de eszerint igen elhanyagoltak az olajcseret :(

    2004.01.16. - 2500km
    2004.11.12. - 10050km
    2005.11.03. - 18000km
    2006.11.13. - 25000km
    2007.11.16. - 35000km
    2009(!).11.03. - 44120
    2011(!).11.03. - 51801
    2013(!).10.28. -58583
    2017(!!).11.20. - 69877

    A km-rel nincs gond, de azzal mar igen, hogy 3x 2 ev utan lett lecserelve, 1x pedig 4ev utan. Legalabbis a szervizkonyve szerint.
    A 2017 -es szamla szerint csak olajszurot csereltek, olajat nem. De a 2011 -es szamla szerint is. A szamla vegoszzege ~18k, 1k az olajszuro, ~7k a "muszaki vizsga dij kulonbozet szgk", ~4k "muszaki vizsgara felkeszites szgk" es ~5k a munkadij.
    Olyan kicsik az osszegek, hogy egyik mogott sem bujhat meg szerintem ~4l olaj ara, minoseginek meg foleg.

    Nagyapam egyebkent gepeszmernok volt, ennek ellenere sz@rta telibe a gepet.

    Szerintetek ez mekkora gondot jelenthet a kesobbiekben? Szamithatok emiatt motorgondokra? Vagy ha tortent is emiatt karosodas, az csak sok 10ezer km mulva jelentkezhet?

    [ Szerkesztve ]

    "It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond

Új hozzászólás Aktív témák