- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Open Broadcaster Software OBS
- Hálózati / IP kamera
- Milyen switch-et vegyek?
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Magnum_ #162735 üzenetére
Szomszéd ovijárós Golf 4-ébe ezt a komplett szettet vettem szumma 9800 Ft-ért:
SB3248-SCT légszűrő - saját készletről 1271 Ft
SAK144-SCT szűrő, utastér levegő - saját készletről 1360 Ft
H90W17-HENGST olajszűrő - saját készletről 1397 Ft
XY1L-0540-00-004 Total Quartz 9000 5W-40 motorolaj, 4lit. 5405 Ft
15374-FEBI zárócsavar, olajteknő - belföldi készletről 346 FtNem prémium szett, de ebbe jó lesz / ennek szegénynek már mindegy.
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #162748 üzenetére
Nem, 16460-at találtam most az egyik webshopban. Tavaly még csak 13k volt.
szerk.: Eddig itt a legolcsóbb.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #162740 üzenetére
Jaja vágom, hogy te csak poénból írod ezt a PNV-re Pont egy nagyon jó BMW-t vettél, és arra elég jó áron van minden.
(#162741)kisza25: Ez a Seat sokkal drágább lenne egy márkaszervizbe. Nem véletlenül én sem viszem el. A vírus miatt is, mert inkább magamnak csinálom, meg a VW újabb autóinál már nagyon vastagon fog a ceruza
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-
Magnum_
nagyúr
Kapott meg egy reteg josagot es figyeltem a rendszamra is.
A szelvedomoso tartallyal meg lesz melo
I humbly and respectfully decline™
-
Ádám16
addikt
válasz Magnum_ #162760 üzenetére
Motorteret sosem mostam még.
Az ajánlott Brigéciol D3 az olajos részekre ronggyal eddig oké. Műanyagok elemekre mivel menjek? Ha az akksi a csomitérben van, kell még valamit “védeni”? Kaphat nagynyomású mosást?(Hagy ne menjek ezzel az autóápolós topikba, 35 vegyianyagot nem szánnék rá.)
Gyönyörű ennek az e46-nak az állapota. Minden autódat ámulva néztem eddig, igényes a detailing.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ádám16 #162763 üzenetére
Motortérben csak slag, jobb a békesség. Brigit mi fújni szoktuk, pl. jégoldó pumpás kinyomóját kiválóan újra lehet hasznosítani (gépeken akár több éves olajsár), slagra locsolófej, korrektül lejön. Meg közben bánt a lelkiismeret, hogy olaj szennyezés, de nem nagyon van a közelben mosó, ahova ezek beférnének, 3 órát meg nem fogok rászánni :/
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz kisza25 #162678 üzenetére
Mondjuk az 5. gen camaro nem rossz, csak hat lores ablakai vannak, amit meg kell szolkni, megy gyakorlatilag ketuleses. Nekem egyedul az RWD nem tetszik rajta, 6.2-es motorral hamar eldobja magat. Meg hat a felfuggesztes/elektronika az audit sem eri utol.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Ádám16 #162763 üzenetére
Koszonom szepen.
Ezt okosan kimostam a mosoban tegnap, tavolrol, hogy csokkenjen a nyomas es felig volt meleg a motor, utana mentem vele, hogy szaradjon gyorsan, nem volt. gond. de itt nagy burkolatok vannak.
Ami feltetlenul kell: legalabb ket kor alaku ecset es ket mikroszalas, egyiket a brigeciolos befujashoz hasznald (ha nem tul dzsuva, akkor brigeciol 2000 is oke, mociteto belso fele es mehet igy, szukebb reszekre ecset), csoveket, stb ecsettel tisztitod. Vegen muanyag apolas masik ecsettel meg ronggyal (mondjuk Wolf Blackout, olcso es jo termek)
I humbly and respectfully decline™
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Nem bikáztam még autót, de most segítettem egy lemerült akksin.
El is felejtettem a hirtelen jött dolog miatt a helyes lépéseket megnézni.
Utólag néztem csak meg. A kábeleket helyes sorrendben tettem fel, illetve szedtem le. Amiben hibáztam, hogy a negatívot a bikazott autó negatív sarujára tettem, nem pedig a motorblokkra testeltem. Ez gondolom még a kisebb hiba. A nagyobb az, hogy mindenhol olvasom, hogy mindkét autón levett gyújtással kell csatlakoztatni a kábeleket. Na nekem járt közben az autóm.Amúgy rendben volt minden, indult a lemerült gép elsőre, de okozhatott gondot ez a lépésem valamelyik autón?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Qtya123 #162769 üzenetére
Nem kell a motorblokkra testelni. Az, hogy jart kozben az autod szerintem inkabb jobb megoldas, mert nem tudja leszivni a te akksidat is. Az a fontos, hogy csatlakozasnal eloszor a pozitiv polusokat kell osszekotni, utana a negativokat, szetszedesnel pedig eloszor a negativokat kell bontani es utana a pozitivokat.
Biztos nem okoztal semmi bajt.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Qtya123 #162769 üzenetére
Ha a sarukat kötöd össze, nem megy keresztül nagy áram semmin. Az én logikám szerint a megoldásod helyes, és így kerülhető el mindenféle elektronikai hiba, mivel az akku pufferként működik. Járó motor szintén előny, generátor tölt szépen, nem lesz két lemerült autó a vége, de a másikban legjobb, ha ki is van véve a kulcs, vagy minimum ne legyen gyújtáson. Nade halljuk a másik felet
Tegnap pont 1.3 CR dízellel bikáztam 7.4 literes traktort, csak töltve, indítózás előtt lecsatlakozva. Semminek semmi baja.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #162764 üzenetére
Danke.
Ha a sajátom lenne, Castrol Edge-t tennék bele + mindenből Hengst / Mann / Bosch, Febi szűrőket.* De ugyanakkor nem ovijáratra használnám, mint a szomszédasszony, aki napi 2x 1,5 km-t megy vele, esetleg még elgurul a boltba, az 600 méter (Máyköl szomszédsága).
(4 fiúgyerek - el bírod képzelni milyen állapotok jellemzik szegény Golfot... )
Szerk: *Így kb. 17-18 ezer lenne a csomag.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #162765 üzenetére
Mehet a magasnyomású is, csak régebbi benzinesnél járó motornál kell mosni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #162773 üzenetére
Ha a sajátom lenne jól beszélsz, kell egy R32, Golf 4 már pont DSG-vel is jött
Nálam természetesen a magasztos Mogul olaj menne de amúgy ilyen példákon látszik, hogy rengeteget elviselnek akkor is, ha nem a leg-leg cuccokkal vannak karbantartva. Más kérdés, hogy a különbség egyszeri embernek kb. nem is mérhető, talán még ha két egyforma motor lenne egy autóban, csak akkor nem férne el 3 gyerek az említett négyből
-
veterán
válasz MunezXBK #162775 üzenetére
Én se szoktam szívszorítást kapni a magasnyomású motortérmosástól; aggyal kell csinálni, nem telibe nyomva pl. a generátort. (+ nem árt, ha langyos a motor)
A hibridet viszont nem merem, az én "bátorságomhoz" túl sok a vastag, narancssárga elektromos-kábel a motortérben. Ezt csak kitörölgettem miután megvettem, így is OK lett.
@mp: Az olajat kajálja, más mechanikus gondja nincs. Időnként - autóváltás közben - megkapom kölcsönbe.
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz focvis #162777 üzenetére
Ezt átérzem. Megvettem a Lexust szépen végimentem belül mindenféle ápolóval, aztán mikor mentünk ismerősékhez falura ott le lett mosva kívülről is magasnyomásúval. Jöhet a motortér - gondoltam én -, felnyitottam a géptetőt és egy "ló.aszt" felkiáltással visszazártam.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Qtya123
őstag
válasz Reggie0 #162770 üzenetére
Köszi és Molnarpeternek is. Akkor jól jártam el szerencsére. A kábel sorrendek mint említettem rendben voltak, csak mivel utólag 2-3 weboldalon is azt olvastam hogy mindkét autón levett gyújtás kell, így azt hittem hibáztam.
A bikazott autón nem volt ráadva a gyújtás. Az enyémen amellett, hogy járt fel volt kapcsolva a világítás, mondom biztos ami biztos ez talán fogja a hirtelen kilengést. Emellett miközben indított ismi, én úgy 2500as fordulatot tartottam.
-
nagyúr
válasz MunezXBK #162781 üzenetére
Jajj de nagyon szépen, óvatosan tudnám vezetni.
(Állítólag 4 évesen állandóan ilyesmi Porche-kat rajzoltam, persze nem merném megmutatni senkinek... talán szüleim által akkoriban olvasott könyvekben is fellelhető lenne még ilyen..)
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
pècsimunkás
addikt
Kész a kerékcsere is, és a faszázás is !
Bánom, hogy nem alufelnit vettem a téli szettnek is. Talán 5 euróval került volna többe havonta mint az acélfelni, ami jó ronda lett 3 tél alatt. Már vettem rá dísztárcsát is, hogy takarja a felnit. Na, mindegy...
Az idő viszont repül, a 48 havi részletből már csak 10 hónap van vissza... Nem bánom, ha egyszer lejár a hitelEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #162786 üzenetére
Új acélt szerintem érdemes egyből lefújni, 1-2 flakon festék nem drága, és jóval erősebb felület lesz.
-
grizlisandor
addikt
A vírus miatt megállhat a kötelező drágulása(katt)vezess.hu cikk
Nyugi, itthon nem lesz semmilyen visszautalás.
-
Redneck
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen