- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Videó stream letöltése
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Aliexpress tapasztalatok
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- DIGI kábel TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
senior tag
válasz Reggie0 #10849 üzenetére
Erről erősen megoszlanak a vélemények.
Rugós tag beépítése hely és tömegigényes, illetve extra költséggel jár, de ez utóbbi a legkevésbé zavaró. Népszerű rollerek egyik legnagyobb előnye a kompaktság, a kis méret és hordozhatóság.Normális rolleren nincs rugó. Nagyobb, monstrumokon szinte biztosan van.
-
Dave™
nagyúr
Ma reggeli 2 fokos tapasztalat: az akku kapacitás érezhetően gyorsabban csökken, a 20km végén már csak nagyon szolidan gyorsult és 35% környékén volt a kapacitás, a szokásos 45-50% helyett. Amint szobahőmérsékleten töltőre tettem 43%-ot mutatott, szóval inkább az elérhető kapacitás csökken hidegben szerintem, nem a tényleges.
-
lehella
senior tag
Ma reggel én is bevállaltam az utat, igazából a hőmérséklet kapcsán nincs okom panaszkodni. Akku használatban ugyanannyi volt, mint pl csütörtökön.
Egy érdekesség azonban volt. Épp indultam volna át a zebrán egy villamossínen keresztben, ahol az első kerekem megakadt és picit megemelkedett a roller hátulja (Pro2). Ezután nem akart volna elindulni a roller önerőből, csak ki és bekapcsolás utánwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Joshi
titán
válasz davidson79 #10855 üzenetére
rollerezz pont hu
-
Eldenisa
csendes tag
Nagytudású kugoo 1 prot is látott fórumtársaim.
[link] szerintetek ezt be tudom előre erőszakolni a gyári helyett?
próbáltam én mindenféle adatot keresni, de nem egyértelmű, hogy akkor most belefér-e a kugoo nyakába. -
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #10859 üzenetére
Abszolút. Bár elsőre összefosta magát (rögtön), másodikra meg az
akku volt hozzá kevés, ám némi beruházás után a 65C terhelhetőségű
kínai csodával párban tökéletesen bevált: minap javítottam is vele egy
a S1 Pro akkut FB-os csoportból jött tagnak. Tette a dolgát, ahogy kell. -
JohnyBlue
őstag
Sziasztok,
Napi 2,5 - 2,5km megtételére amit kerékpárúton tennék meg a kis 85kilómmal nem száguldozva arra ugye bőven elég egy xiaomi scooter essential ?
https://ipollo.com/?ref=johnyblue
-
Dave™
nagyúr
válasz JohnyBlue #10863 üzenetére
Elégséges lehet, de az a 20km-es hatótáv valójában kevesebb lesz, méghozzá sokkal, és lassan töltenek. A Pro 2-vel 20km megtétele után ebben a hidegben ami reggel van 30-35% marad 75kg-mal (igaz 25-tel megyek) és a végén már érezhetően lassan gyorsul, szóval nem jó ötlet 30% alá vinni. A másik a szembeszél: múltkor olyan erős volt, hogy alig értem haza, már pirosan villogott és alig ment (igaz ott is max sebességgel mentem amíg lehetett). Ha töltöd mindkét helyen úgy tuti elég, de az 1S simán bírná az egész napot és akkor nem kellene töltőt cipelned. De én még csak egy hónapja használom, szóval mérsékelt tapasztalataim vannak
-
lehella
senior tag
válasz JohnyBlue #10865 üzenetére
Az 1S-el még az is belefér, hogy azt a 2,5km-es utat kiegészítsd egy fagyira valahol a közelben.
Én Pro2-t használok ami 45km-re lenne valid, ezzel szemben a 95kg utassal ez inkább a fele, persze megyek vele 25-28km/h között ahol csak lehetwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
zhata
senior tag
válasz lehella #10867 üzenetére
Így van, azt a leírt 45 km-t egy 45 kilós picikinai-ra tervezték. Ma és tegnep kétszer mentem be a munkahelyemre hidegben, 100->55 % lett a vége - 19 km megtett táv. (De jó hír, hogy ennyit merül nyáron is.)
45% alá nem nagyon szabad menni, a Xiaomi akksik töltési-kisütési viselkedésük miatt. Van két Xiaomi telefonom is, azokat is fullig kell tölteni, 30% alatt meg merülnek már, mint a Titanic. -
Dave™
nagyúr
A dokumentáció szerint sík terepen, megállás és fék nélül, 15km/h-val egy 75kg-os személlyel hozza ezt a távot. Nekem nem egyszer sikerült 20km-t úgy megtennem, hogy 50%-on vagy minimálisan felette volt, és a lámpáknál megálltam, meg többnyire 25-tel mentem, szóval nem kell hozzá 45kg-osnak lenni, csak van több más peremfeltétel. Hidegben viszont kisebb a kapacitás, szóval most teljesen esélytelen a közelében lenni.
JohnyBlue használhatod is, a reggeli hideg kicsit csípős, de kabátban, sállal az arcod előtt nem vészes, a kesztyű már 10 fok alatt is hasznos szerintem, a bukó meg amúgy is kell - én így nem fázom, és a rakparti dugó - ahol araszolnom "kellene" - mindig megmelengeti a szívem egyébként is, ahogy elsuhanok mellette
-
Dave™
nagyúr
Már csak azt nem tudom, hogy reálisan meddig tudok rollerrel közlekedni. Ez a 0-2 fok még vállalható, a hó meg a jég nyilván nem lesz az, de ezekből amúgy is ritkán van az utóbbi években. Nagy mínuszokra sem emlékszem, talán összesen 1-2 hét ilyen. Ha így lesz, akkor még egy darabig lehet rollerezni, bár mindenkinél máshol van a határ.
-
PociAti
senior tag
A hó az kevésbé lenne probléma, ha nem találkozna azonnal valami sófélével vagy egyéb mocsokkal, mint fékpor, gépolaj, stb.. Ha még odaúton szűz a hó, visszaúton már karamella színe szokott lenni.
A jégnél talán csak az ónoseső rosszabb, illetve a jégborda tudja izgalmassá tenni a haladást. Szóval jobb kihagyni, az átfagyott fém amúgy is könnyebben reped, törik eséskor, mert rideggé válik.
-
lehella
senior tag
Tervezek hétvégére egy velencei tó körbekerülést, mert nem tudom mennyi a valós vége a járgánynak hatótávolságot illetőleg, alattam, csak tipp. 23 km gond nélkül Budapest belvárosból ki Budaligetre, majd vissza, de még marad benne ~10%. Ez meg ugye hegyes völgyes szakasz, átlag 21 km/h-val.
Akkor ilyen 15km/h-val muszáj mennem, hogy hozzam a gyári adatokatwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Gabis
őstag
Sziasztok! Nem valamelyikőtök csapatta esetleg ma reggel negyed 9 körül az Árpád híd és Margit híd közötti szakaszon a budai oldalon a rakpartnál, és kb. úgy nézett ki mint Kígyószem a G.I. Joe-ból?
-
zhata
senior tag
Ma délelőtt (is) a Thökölyn mentem munkába, és a Keleti mögötti gyalogátkelőhely előtt már több mint harminccal mentem, amikor több gyalogos a legnagyobb lelki nyugalommal át akart menni előttem, persze a piroson nekik.
Mikor rájuk csengettem, kaptam ám a szitok áradatot, és azt a bölcs megjegyzést, hogy "nekem ott a járda"!
Nem jutott eszembe gyorsan a megfelelő válasz, hogy nekik meg ott lenne a zöld lámpa!
Más.
Most téli viszonyok között sem fogy jobban a másfél éves akku, mint tavaly nyáron, konkrétan figyelem. 19 km alatt 100%-ról 55-56%-ra, pedig tekerem ahogy tudom, és több, mint 80 kilót cipel. -
iegyetlen
csendes tag
Sziasztok!
Szerintetek munkába járáshoz oda-vissza 25 km-es távolságra jó megoldás lehet egy elektromos roller, vagy ekkora távolságon már kényelmetlen? Az út 80%-a kerékpár út 1 db híddal, a maradék úttest széle aszfalton (kis forgalom mellett).
Én így elsőre egy mi pro 2-t néztem ki, jókat olvastam róla. Van esetleg vele személyes tapasztalata valakinek, esetleg van ebben az ár kategóriában jobb alternatíva? (az se baj, ha olcsóbb )Köszi előre is a segítséget!
-
zhata
senior tag
válasz iegyetlen #10887 üzenetére
Én szinte napi rendszerességgel járok 9 km-t S pro-val. 18 km után már csak 4.5 km-t tudnék megtenni biztosan. (Egyszer megtettem 3 fordulót is, de a végén már 20 % alatt volt az akksi, és majdnem hagyományos roller lett belőle.)
Valószínűleg naponta meg tudsz tenni 25 km-t, talán még akkor is, ha 100 kilós vagy, és az út nem goromba, továbbá nem hajtod túl.(Nincs tuning.)
Az azonban biztos, hogy majd naponta töltened kell.
Hogy megéri-e? Egyéntől függ. Én 3-4 fokos hidegben is megyek vele. Visszahozza a gyermekkoromat. -
iegyetlen
csendes tag
Köszönöm!
Akkor igazából Te durván fele annyit mész vele, mint én tervezek, nem tudom hogy ekkora távra is a “gyerekkorunkat” idézné fel, vagy nagyon szidnám magam.
Bár a reggeli araszolgatás, a benzin ár meg a kocsi amortizációja egyre inkább kezd meggyőzni valami alternatív megoldáson. -
Dave™
nagyúr
válasz iegyetlen #10887 üzenetére
Napi 40km-t (2x20) megyek egy Pro 2-vel, nincs benne semmi gyerekkori nosztalgia, nekem nem is volt rollerem gyerekként. Egy hatékony közlekedési eszköz, több előnnyel, mint hátránnyal, nem érdemes túlgondolni. Szerintem egyáltalán nem kényelmetlen, esetemben a menetidő egy irányba kb. 1 óra (legjobb esetben 55 perc), és nincs a kényelmével semmi gondom. Amire figyelni kell az úthibák és akár a legkisebb szintkülönbségek, meg persze minden másra, amire mondjuk biciklin is figyelnél. Én június végén raktam le az autót, akkor bicikliztem 4 hónapot, de ősszel már nem tudtam összeegyeztetni az izzadást, váltóruhát meg hasonlókat a bejárással, ezért váltottam rollerre, és ezzel ez a probléma teljesen meg is szűnt, időben kb. ugyanannyi, ugyanaz a szabadság, csak nincs testmozgás (mint egyedüli negatívum).
-
Reggie0
félisten
válasz iegyetlen #10887 üzenetére
En is napi 2x10-et jarok, ugyan azon okokbol mint Dave.
Nekem ez napi 2x35 perc, teljesen kenyelmes tavolsag, 2x ennyit is siman kibirnek egy iranyban. Igaz nekem nem xiaomi van, hanem kugoo, s1 plus de cserebe van rugos felfuggesztes, igy nem cseszi szet az izuleteim, ha felut valami uthiba/tereptargy.En erdemben mar februar ota nem ultem BKV-n, se kocsiban Bp-en belul. Rollerrel szo szerint a budira is el lehet menni, a boltokba is beengednek, nincs parkolohely kereses, idegeskedes a dugoban, kiszamithatatlan menetido, utlezarasok, stb.. A nyugalom szigete, ha eppen nem akarnak elutni
[ Szerkesztve ]
-
iegyetlen
csendes tag
Köszönöm, akkor ez így elég meggyőző.
A bicajjal nekem is a higiénia a fő problémám.
Ez a kugo is szimpatikus még olcsóbb is. -
Dave™
nagyúr
válasz Reggie0 #10891 üzenetére
cserebe van rugos felfuggesztes, igy nem cseszi szet az izuleteim
Nem mentem még teleszkópos rollerrel, de pl. macskakövön a teleszkópos MTB is kellemetlenül ráz a sokkal nagyobb levegős kerekeivel is, így furcsállnám, ha olyan óriási különbség lenne egy tömör gumis, de teleszkópos roller és egy levegős, teleszkóp nélküli Xiaomi között. Nem is azért érdemes kerülni szerintem az úthibákat, mert tönkreteszi az ízületeket, hanem mert borulhat a roller vagy csak szimplán sérülhet, hamarabb tönkremehet ezektől. -
FIREBLADE78
addikt
Úgy néz ki,hogy új munkahely kb 9 km lenne. Kocsival nem akarnék menni csak ha nagyon rossz az idő. Olyan roller kellene ami hóban fagyban is bír legalább 20 km-t. Nem vagyok 100 kg,súlyommal nem lesz gond.
Viszont olvasom a véleményeket pl xiaomi pro 2 vagy mi a neve,hogy rohadtul ráz. Szükségem lenne villával rendelkező egyedre. Ebből melyik ajánlott? Plusz tárcsafék. Jah és ne fél millió legyen.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Grafiqs
őstag
válasz FIREBLADE78 #10894 üzenetére
Én ugyan erre a célra egy Niubility N2-t vettem. 8km a táv egy irányba. Dimbes-dombos út, az út szélén gurulok vele ami elég zerge b.szta. Elég stabilan megy. Végig 25km/h tempomattal. Hazaérve a kijelző szerint félig van az akksija.
G
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
R a y
senior tag
válasz FIREBLADE78 #10894 üzenetére
Mi pro 2t ajánlanám! Egyáltalán nem ráz. Ha rázós rollerrel akarsz menni, akkor próbáld ki a Lime rollereket! Na az ráz..
Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
FIREBLADE78
addikt
Köszi. Ránézek mindkettőre. Télen használja e vki a rollert? Mennyire csúszik a gumi,ha csúszik?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Grafiqs
őstag
válasz FIREBLADE78 #10898 üzenetére
Télen még nem használtam, de tervezem. Mennyire csúszik az leginkább gumifüggő.
G
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
-v-
addikt
válasz iegyetlen #10887 üzenetére
Pontosan ugyanilyen paraméterekre vettem pro 2-t nemrég, ugyanettől féltem hogy a 12-13km az biztos sok, meg kényelmetlen már, de egyáltalán nem .. tök jól lehet vele haladni, pláne kis tuninggal, teljesen kényelmes ez a táv igaz még csak 100km ment bele, de eddig bejött.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen