Új hozzászólás Aktív témák
-
Joshi
titán
Megjött a Mi Pro 2 rollerem (Szépkártyára). Elsőre valamiért nem aktiválódott, pedig mindent úgy csináltam ahogy mondták. Aztán másodszorra már rendben volt minden. Gyorsan mentem vele egy kört, ment vele fater(71 éves) is egy pár métert. Természetesen csak kipróbálta, mert a roller egyértelműen nem időseknek való.
Amúgy nagyon király de egyben nagyon furcsa is, lehet azért mert talán óvodába rollereztem utoljára. Amúgy a Sport módban 24km/h-val megy ami bőven elég városban. Nagyon egyben van ez a roller, igaz baromi nehéznek tűnik. -
Aaron14
őstag
válasz gergo5991 #10798 üzenetére
Igen, ez mindaddig igaz, míg a vonat áll és el nem indul. Többször jártam már úgy, hogy a vonat kanyarodott és a centrifugális erő miatt a roller kicsúszott a székek közül. Mire visszaértem a mosdóból a folyosó közepén hevert eldőlve.
Kipróbálom, hogy eleve eldőltve rakom be közéjük. Erre még nem gondoltam, de ha hosszútávon nem tesz kárt a rollerben, akkor rendben van.Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
FattyDove
őstag
Van értelme a Xiaomi 1S-re feltenni valami custom firmware-t? Aztán ha igen, akkor melyiket? Akad pár.
-
-
Horn Ákos
kezdő
Nézd mit rendelsz blogon van pár roller ajánlat, akit érdekel.
67.000 Ft-ért (214$), német raktárból valami furcsaság: [link] pici kerék, 200W-os motor, minimálisra összehajtogatható, 4800mAh akku, kis hatótáv (kb.12km), könnyű súly.Illetve európai raktárból Xiaomi Mijia 1S olcsón, "rövid szállítási idővel, áfa és vámmentesen rendelhető meg a jelenleg 359$ (113.000 Forint)". [link]
-
DigitXT
félisten
válasz Horn Ákos #10810 üzenetére
Úgy-úgy. Egyszer láttam vmi 4" kerekű rolleren egy fazont.
Úgy zörgött a térkövön, hogy öröm volt hallani. Na, ha azzal
eltalál csak egy kicsi puklit/gyökeret, vagy neadjisten kátyút
(márpedig ilyen van sok), elszáll róla a traumatológiáig.Nagyobb rolleren max. a rendőrség udvarára esik be.
Viccen kívül: a 8" is elveszik a bicikliút hibáiban. Akkor hova
menjünk még lejjebb kerékmérettel? Meg minek? 6 Ah akku
kb. 12-15 km-re ha elég egy felnőtt alatt, ez meg 4.8-ból ígér
12 km-t. Az nagyjából jó ha 8-10 megvan a valóságban. Tök
használhatatlan kategória, de esetleg egy gyerek elvan vele:
erre azt mondom nem közlekedési eszköz, hanem játékszer. -
zhata
senior tag
Kipróbáltam a CFW MIPATINETE365 V4-t, működik ahogy leírja, tetszik a két fokozat, egyik rendőrbiztos, csak 23 km/h-val megy vele. Inkább az volt a problémám, hogy nincs kersz, de nálam a tempomat se működött. Méginkább probléma volt, hogy szerintem túlságosan hirtelen indul.
Két kapcsolható üzemmód ide vagy oda, visszakerült a saját hackelt verzióm. -
synar
őstag
Tudom, hogy már körbe jártuk az új KRESZ módosítás tervezetet. Most találtam egy új cikket amiben azt olvasom, hogy a 350 watt feletti teljesítményű elektromos rollerekre, a segédmotoros kerékpár szabályai vonatkoznak, ezt tudtuk. Ami eddig nem tűnt fel, hogy rájuk is a 25 km/h sebesség korlátozás fog vonatkozni, ugyanúgy mint kisebb teljesítményű társaikra a kerékpárúton. Így hiába a rendelkezésre álló nagyobb teljesítmény és nagyobb sebesség, ha nem lehet felvenni velük a forgalom ritmusát, akkor tényleg mi értelme lezavarni őket a kerékpárútról. Ezt a moszkvai 14,5 km/h példát sem értem, az meg kerékpárúton is lassú.
-
wanted5
őstag
Szerintetek, az mennyire normális, hogy ~30%-ról kevesebb mint 2 km alatt lement 0-ra? Ezen a távon nem is ment már 10-15nél jobban. (Mi 1s)
Drive módban szoktam csak használni, táskával, cuccokkal együtt olyan 95 kg vagyok.
Ma fektöltöm és holnap csinálok egy tesztet mert ez most nagyon meglepett. Eddig úgy tűnt, hogy a 22-25 km simán reális. -
DigitXT
félisten
válasz wanted5 #10817 üzenetére
A 95 kg az majdnem a roller felső terhelhetősége (100 kg), így a gyári 30 km
közelében sem lehetsz vele... 30% elfogyasztása 2 km-en attól is függ, hogy
mi szerint 30%? Ha valami feszültség alapú becslés, az lehet elég pontatlan,
de ha a BMS mérte/számolta a leadott energiát, akkor lehet jó, csak ugye az
sem mindegy, milyen 2 km volt. Nekem emelkedőn 1.5 km elegendő, hogy
beszippantson 2Ah-t, ráadásul 48V akku, szóval közel 100Wh. Az 1S 275Wh
akkujának 35%-a... Nyilván ha lassabban mész, kevesebb energiát pazarolsz
a légellenállás legyőzésére, de az emelkedő akkor is ott van, az sokat kivesz.Ui: ha semmi sem jön össze végül, fogd a hidegre, az mindig segít...
-
zhata
senior tag
válasz wanted5 #10817 üzenetére
Ez jellemző a "Sáomi" akkumulátorokra. Munkába menet és hazafelé (kb.9.5 km)100%-ról 78-82%-ra merül elsőre, tehát nagyjából 20%-ot. Másodikra meg már 45-50%-ra, tehát már több mint 30%-ot. (Egyszer mentem egy harmadik kört is, de a végén már szinte tolnom kellett hazafelé, mert szinte nullára merült).
Van két Xiaomi telefonom is, ezek akksijaival is hasonló a helyzet.
Fullig kell őket tölteni, kezdetben nagyon lassan merülnek, 20-30% alatt meg már mint a Titanic, nem véletlenül hogy 20%-nál már jelzi, hogy tegyem őket töltőre.
Más gyártójú Li-ion akkumulátorokat nem ajánlott fullra tölteni, de 10-15%-ig lehet meríteni, de a Xiaomikkal más a helyzet. -
PociAti
senior tag
válasz wanted5 #10817 üzenetére
Én nem tapasztaltam ilyet, viszonylag jól lehetett számolni a távolságot. Sőt, kifejezetten elégedett voltam, hogy 16-17 km/h sebességgel mennyire nagy távolságot lehetett még vele gurulni (62 kg vagyok).
Viszont így hidegben már sokkal kedvezőtlenebb értékeket mutat. Nem lehet hogy nálad is a hideg zavart be a megszokott hatótávba? Hol tároltad két menet között a rollert? Mármint hány fok volt? -
wanted5
őstag
válasz DigitXT #10818 üzenetére
Ahogy számolgattam, felfele kerekítve mentem vele 19Km-t, ami végülis majdnem max súllyal még talán reális is. Ami inkább bosszantó volt, hogy írt ~30%-ot aztán meg hirtelen 0.
Mondjuk még nem volt teljesen lemerítve, sőt a közelében sem, hátha tanul az algoritmus és pontosabb lesz.
Ja és a terepviszonyok meg: Debrecen, itt nem igazán vannak hegyek amiket meg kéne mászni, bár néha 1-1 kicsi szintkülönbség azért van. -
gergo5991
őstag
gondolkodtam elég sokat a teleszkóp működésén, és azt szeretném kérdezni, nem-e lenne jobb egy roller rugózása, ha a tengely alatt és felett is lenne rugó elhelyezve.
ilyesmire gondolok : [link] a piros szin = rugó elhelyezése
nézegettem a kaboo wolf warrior is dupla villás szóval kinézetre semmi extra -
-
Joshi
titán
Sziasztok. Vettem egy Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2 rollert és most jutottam el arra a szintre, hogy menettulajdonságban lett némi tapasztalatom. Nagyon leegyszerűsítve teljesen rendben van a a roller sík terepen, viszont emelkedőn használhatatlan. A kérdésem hogy ez most szoftveres korlátozás, vagy a motor ennyit bír?
-
-
Joshi
titán
válasz PociAti #10825 üzenetére
A gyári adatok szerint a 45Km hatótáv egy 75Kg-os személy esetén 17Km/h sebesség mellett értendő teljesen sík terepen. Ugye ez a nyomatékra semmilyen adattal nem szolgál. És itt jönnek a gondok. Emelkedőn pont az lenne a lényeg, hogy a nyomaték sokkal nagyobb mértékben rendelkezésre álljon. Ugye a Mi Pro 2-nél ez zérus, nincs és nem is volt. Én 83Kg vagyok, és egy komolyabb emelkedőn szinte állóra lelassul a roller. Én azt várnám, hogy vigyen fel mondjuk 8-10km/h-ás sebességgel és igen szívja le az akksit. De nem, mert valószínű úgy van megírva a szoftvere, hogy ezt nem teszi.
-
synar
őstag
Megérkezett az új összecsukható kormány az M4 pro-hoz. Első tapasztalatok: masszívabb, egyszerűbben összecsukható, mint ez eredeti, és ami a legfontosabb, hogy ennél már nem jelentkezik, a gyári csavaros konstrukciónál menet közben tapasztalható kilazulás, kotyogás. Ajánlom mindenkinek, aki hasonló problémával küzd.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
Xiaomi Mi 2 Pro gumiját ti hány bárra fújjátok? Én is vettem egy Xiaomi Mi Portable kompresszort, amúgy nagyon jónak tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
Charx
senior tag
Én is kicsit többet, kb 4 bar-t nyomok bele, ez tényleg súly függő.
-
-
PociAti
senior tag
Én ilyet nem állítottam és szerintem nem is igaz!
A 250 W-os motor és hozzá kapcsolódó elektronika, akku ennyire képes, nem pedig XY kg-ra tervezték a jármű hajtásláncát. A járműnek csak a vázát tervezték 100 kg-os személyre, máshol a nemzetközi standardok által javasolt értékhez idomultak.
Nálad könnyebb vagyok, és ha megközelítem a tömegedet (mert karton vizet szállítok), akkor már érezhetően máshogy viselkedik alattam is a roller. Elveszíti azt a fürgeségét, ami miatt már kissé veszélyesnek érzem a 250W-os rollert is.
Az viszont igaz, hogy borzalmasan ráz a javasolt nyomásértéken. De akkor is annyira pumpálom fel, mert onnan egy hét alatt leesik olyan értékre, ami már kellemesebb és utána kevésbé csökken. A rázkódás pedig nagyon erősen sebesség függő.
-
Dave™
nagyúr
Sziasztok! Xiaomi Pro 2-t használok kb. 1 hónapja, napi 2x20km-es távra. Mi a tapasztalat, meddig lehet rollerrel közlekedni értelmes keretek között? (gondolok itt az időjárásra) A kerekek mennyire gyorsan kopnak? Eddig 500+ km van benne.
-
Reggie0
félisten
Egy tapasztalat nem tapasztalat. Lehet pont rezonancia frekvencian van a felfuggesztesed. Rolleren lengescsillapitas sincs gyakorlatilag.
Ha meg annyira feszes a felfuggesztes, hogy gyakorlatilag nem csillapit, tehat a jarmutest pontosan koveti a terepegyenletessegeket, akkor az erohatasok linearisak a sebesseggel.
Van ilyen bordazott jeloles a gyengenlatoknak az uton:
Probald ki, hogy atmesz rajta 5-tel, 15-tel, 30-al es meglatod.[ Szerkesztve ]
-
dzsidzsas
aktív tag
Nos, hátha valakit érdekkel. Megérkezett a Niubility N2. Pár szösszenet róla. Első körben összeszerelés, nem láttam hibát, csavarok meghúzva, hegesztés jónak tűnik, nem nyikorog, nem kattog, ami felüdülés az Esegwey 500-hoz képest. 25km mutat az óra, tehát tesztelték. 50% akksival érkezett. 5km mentem nem gyorsult túl jól, kb 20km/h 3-ban, de ez a töltötségnek tudható be meg annak hogy 95kg vagyok. Első probléma, el akartam vele egy óra múlva indulni, full lapos az első kerék. Haza toltam, nem tudtam felpumpálni, szelepcsere se segített, bizony ez deffekt. Kéremszépen, szétszedni mint a Xiaomi rollernél, élmény. Bizony kilyukadt, csere, fekete leves a belső 2009-es, ami úgye több mint 10 éves, felfujás 25 psi-nél eldurrant a csere gumi is. Mi a f@sz. Szétszedés, bizony ugyan ott durrant ki mint ahol az előző kilyukadt, ez bizony szép kis széria hiba. Bolt ugye nincs, csak egy Esegway 10" belső gumim volt meg pár darabb Xiaomi első roller belső, ami 10"-ra hirdettek de 8,5" a valós kerékméret. Lesz ami lesz kicseréltem a 8,5-re. Na ez egy élmény volt kicserélni. Azóta, kopp,kopp,kopp megy. Nyomtam egy tesztet a Margit-szigeten, meg kényszerből a Gellért fürdőnél. Full aksin a roller jól gyorsul, 25km/h alattam is, menne gyorsabban de a szoftver lekorlátoz. Kb. folyamatosan 11-12 km után 50% az aksi. Tehát 3-asban 20km várható a cuctól, 2-ben 25Km. A meghírdetett 27-32km, max ha pille vagy. A Gellért fürdőnél felkapaszkodtam, mennyi lehet az 20% lejtő? Na nem vitt fel, be kellett segíteni lábbal. Egy 70kg-t talán felvisz. 50% aksi után lineárisan csökken a max sebesség. Szépen megy lefelé. Beépített tempomat, ami nem kikapcsolható, szerintem az városban életveszély. Tudom azért tették be hogy jobbra is tud jelezni a kanyrodási szándékot. De a kikapcsolás kellene. A kisebb úthibákat szépen elnyeli a kerék, a macskakövek se okoznak gondott, a nagyobbakat meg a rugos taggal felszerelt rollerek se csillapítják, csak ami horror drága. Hangtalan, jól megy, a gyorsulás 50% aksi felett nagyon jó. Motorfék akkor van, ha kissé behúzod a féket, amúgy szabadon gurul, ez mondjuk tetszett benne, mert ha nincs emelkedő jól gurul. Világítás mint minden alapkategóriás rollernél, szerezz be egy normális lámpát. Összecsukás, nyitás mint a Xiaominál, sima ügy, egyenlőre nem tűnik hibapontnak. A magasabb hátsó sárvédő, nekem bejön, nem tünsz rajta tucat Xiaomisnak. Szerintem a roller olyan mint az első Xiaomi roller. Annak gyerekbetegségei nélkül. Kg függéssel 20-25 km-re tervezd, 20-25 Km/h sebességgel. Az óra pontosságát nem ellenőriztem, de Lime rollereket hagytam le. Elsőre ennyi.
https://rollerezz.blogspot.com/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen