- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
pc360
addikt
válasz Pttypang #70601 üzenetére
Trekking vs cross típusról volt szó. A trekking = gyengébb cross + kacatok (sárvédő, csomagtartó, egyéb fiszfasz). Onnantól fogva, hogy mit bír ki és mire lesz alkalmas, az vázon és az alkatrészeken múlik. Városiasítani pedig slickesebb külsővel tudod bármelyik gépet, ha szükséges.
ShiTmano: Hmm... Úgy egész más a helyzet. Akkor rendes hardtail monti köll.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
-
Tothgera30
Ármester
"...trekking = gyengébb cross + kacatok..." - Ezt te sem gondolod komolyan. Akkor mondjuk egy Centurion Cross Line Race 2000 EQ-el mi a helyzet, vagy a Cube Delhi Exc-vel?
Kérlek had oszlassam el a tévhiteket, mivel láthatod alu vázas Trekking/Cross bringák is kijönnek 14-15kg-ból, úgy hogy igen komoly setup van rájuk építve, és még nem is mutattam a full Carbon gépeket.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
szjoci
őstag
válasz Tothgera30 #70606 üzenetére
A kockán az a csomagtartó megoldás marha jó és szép is. Arra lehetne pakolni, egy ilyet szívesen bevállalnék . Mondjuk azt nem értem hogy a hátsó váltó bowdenjét miért hagyták vázon kívül. Vagy az lehet hgy a hátsó fék... Na mindegy, elfért volna az is a vázban szvsz.
Viszont a Centurion csomagtartójára nem szívesen raknám fel a gyerekülést, komoly hogy csak két-két csavar fogja lent?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ShiTmano #70603 üzenetére
De akkor meg mindegy, a ketto kozott levo alkalmakra gondolok, amikor eppen még nem dhzok, de nem is aszfalton
Az, hogy egy kulsocserevel varosiasitanam, egy kicsit erosnek tunik nekem, mint amikor a rockriderre kitalaljatok, hogy semmire se jo vagy hogy a gyorszaras villa ugy tekeredik, hogy mar teljesen korbe is fordul
Everybody lies.
-
varsam
őstag
válasz Tothgera30 #70595 üzenetére
Ebben egyet értek teljesen. Tény, hogy ez a Csepel acél vázas, emiatt nem könnyű, pláne trekking felszereltséggel. Egy nőnek pár emeletet felcipelni már nem kellemes élmény.
Használtan nagy valószínűséggel lehet alu vázast is találni ilyen összegben, de azt már a vásárlónak kell eldöntenie, újonnan sajnos nem nagyon vannak. -
fpeter07
veterán
válasz ghost364 #70612 üzenetére
Fat bike-hoz 200k alatt is hozzá lehet jutni. Bár az a helyzet, hogy túrázóként inkább egy régebbi, használt outihoz húz a szívem. Azzal lehetne teljesíteni pl. a hazai BRM túrákat is. Montimmal 400 km-hez 20 óra kellene megállás nélkül, ami lehetetlen eleve. Mindegy, a közeljövőben úgy sem kell ilyenen gondolkodnom.
CX is jó lenne, mert egyesíti valamilyen szinten a futást és a kerékpár sportot. Csak az eleve drágább, mint egy outi... -
ghost364
senior tag
válasz fpeter07 #70614 üzenetére
Nekem is ez a bajom a CX-el, hogy drága Bár lehet csinálni régi acél trekking-híbridből, és akkor viszonylag olcsón kijön. Nekem az pont jó lenne, mert igazából télen lenne jó. (montim már nincs egy ideje) Meg kicsit hiányzik az is, hogy konkrétan bárhova el tudok jutni. Tulajdonképpen a gravel bike szól erről, csak sokszor eléggé össze vannak mosva ezek a kategóriák. De legalább népszerűsödni látszanak, remélem ez majd hoz egy kis árzuhanást.
-
¤Envy¤
tag
Az ég óvjon mindenkit a Neuzerektől, Hauserektől és társaitól...
Gondoltam, hogy megérkezik egy ilyen válasz. Meg hogy "kevés" az 50-60k-s keret.
Hát még ha tudnátok, milyen egy kb. 5-10 ezret érő "csontrogánnyal" tolom most.
Nekem bicikli-bicikli, nem azon élek, arra használatos, hogy eljussak A-ból B-be, (na jó, csak úgy lófrálni is szoktam vele, mert szeretek csak úgy keringeni céltalanul is) ahhoz meg nem szükséges egy több 100 ezres gép. Nagyon jól néznek ki az tény, nagy élmény olyanokon tekerni, viszont akkor sincs rájuk szükség. Ha milliomos lennék, az más tészta lenne. )[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ¤Envy¤ #70616 üzenetére
Keress valami számodra szemrevalót az összefoglalóban is említett apróhirdetési oldalakon és véleményeztesd itt.50-60-ért pont annyira lehet új bringát vásárolni mint autót 500e-ért.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
J.Pinkman
tag
Nyeregcsőre szerelhető csomagtartót keresek épp 5000 körüli árban. Aki használ ilyet, megosztaná a tapasztalatát, esetleg ajánlana?
Ha pedig konkrétan ezt ismeri valaki, véleményezné? Köszönöm. -
-
varsam
őstag
válasz ¤Envy¤ #70620 üzenetére
Szerintem menj be egy hozzád közel lévő kerékpárboltba, esetleg 2-3-ba, szépen mond el az eladónak az igényeidet, majd a kínált bicikliket megnézed és kipróbálod. Amelyik a legjobban tetszik és szimpi, új/garanciális azt megveszed. Esetleg még előtte neten rákeresel, hogy máshol nem-e olcsóbb.
Ha nem kell cipelned a bringát minden nap 3 emeletet, akkor nem lesz bajod az acél vázassal sem. Ha nem akarsz rá sokkal többet költeni, akkor nem kell! Nem kell rögtön XT szett és karbon váz, ha csak napi ~10km-t tekersz, azt is 15kmh átlaggal szépen nyugisan.
Párom imádja a Csepeljét, azon még kosár is van, benne a kilós U lakat + kis kaja/pia és gond nélkül teker vele 50km-t is akár egyhuzamban, illetve napi szinten 7+7km-t munkába. Számomra persze nem hat egy minőségi darabnak a lazább V fékkek és Acera váltóval (a hidraulikus tárcsafék után), de az ő igényeit tökéletesen kielégíti. Amennyiben komolyabban akarna tekerni, akkor ő is látja, hogy lenne hova fejlődni, de az igényeit a mostani is tökéletesen kielégíti. Megvannak az olcsó kerékpárnak a hibái (mint minden másnak) de ezeket el kell fogadni és ettől függetlenül is lehet szeretni.Ezt csak azért írom, mert sok ajánlást még nem kaptál itt, azon kívül hogy tegyél még a kerethez +10/15/20 ezer Ft-ot. Én sajna nem értek hozzá, csak a tapasztalatom írtam le.
[ Szerkesztve ]
-
ígyvanferi
addikt
válasz ¤Envy¤ #70620 üzenetére
Valami ilyesmi sokkal jobb lenne. Esetleg: ez, ez, ez vagy ha szeretnél rugózást elöl, és alacsonyabb vagy, mint az eredeti tulaj, ez. Mondjuk sokkal jobban én sem értek hozzá, hülyeséget nem szeretnék ajánlani, várd meg a többieket.
Életemben nem láttam még ennyi női vázas trekking hirdetést, mint most, hogy direkt azt kerestem. Többségben vannak az első oldalon, mint a férfi vázasak. Fordítva vártam, sőt, inkább arra számítottam, egyet-kettőt ha találok.
[ Szerkesztve ]
-
Mezi1982
tag
Üdv, adott egy KMC X-11-SL lánc, fontos, hogy hány szemből áll egy lánc vagy csak az, hogy 10-11-es sorra lesz-e?
Mert ezt összemértem a régivel és jóval hosszabb.
-
TomMusic
őstag
Sziasztok,
Ezt a HT XCC márkát ismeri valaki? Esetleg vélemény róla?
Szerk.: nem feltétlenül pont a linken lévőt, hanem úgy általánosságában..
Előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Mezi1982
tag
válasz Expendable #70625 üzenetére
És milyen eszközzel tudok kivenni szemeket belőle? Mert azért össze van nitelve, vagy könnyedén kiüthető valamivel?
-
Roni2011
csendes tag
Egy gyors kérdés. Miért (és mi) kotyoghat a zsír új Mavic Cross Ride ipari csapágyas hátsó agyamban? Ha kiszedem a kereket kézzel nem nem kotyog de, a helyén van akkor kézzel ha megmozgatom látom hogy a tárcsa távolsága változik a két betét között! Ezért is van hogy ha ráülök és szépen középre állítom a féket akkor baromira bele ér menet közben a betét a tárcsába. Így csak úgy tudom használni ha teljen betolom a féknyerget úgy hogy az elülső betét már hozzá ér ha tolom,de így menet közben pont középen fut a tárcsa. Szarok lennének az új csapágyak az agyban? Rohadt bosszantó probléma és nem igazán jövök rá a miértjére!
[ Szerkesztve ]
-
r.levente75
addikt
válasz -=RelakS=- #70623 üzenetére
Ki kell rakni az esőbe!
-
-=RelakS=-
veterán
válasz r.levente75 #70630 üzenetére
És metszés után lehet is használni
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
csibuka85
senior tag
Sziasztok , vettem egy 29-es DT SWISS márkájú felnibe egy AUTO szelepes belsőt , mert a Presta nem volt jó. Most szerintetek fúrjam ki a felnit ?
Olyat lehet ?Z790 AORUS MASTER,I7 13700K+ARCTIC 420 RGB,G. PHANTOM 4090 GS,G SKILL TRIDENT Z5 RGB 32 GB 7200 CL34, SOUND B. Z,LOGITECH Z5500 THX 5.1,K. Renegade FURY 4 Tb M.2 ,34 TB HDD,EVGA G2 1300W,COSMOS C700P ,LOGITECH G7,G903,ASUS HORUS RGB,R.BLACKSHARK V2 7.1,L.G633 .1, AOC AGON 353UCG 200HZ HDR1000
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Pttypang #70611 üzenetére
Mivel régi "motoros" vagy itt a topikban Te is tudod hogy mi az előnye-hátránya a crossnak a montival szemben. Nyilván, ha nem vadulsz terepen akkor a cross is megfelel, aszfalton meg sokat gyorsulsz.
Én speciel sosem mondtam hogy a Rockrider semmire sem jó. Nekem is volt 5.1. Azt hiszem ez a 340 elődje. Kb három évig használtam úgy, hogy akkoriban 90kg voltam+felültettem mögém a lányomat (15-20kg). Terepeztünk is néha. Semmi gond nem volt vele. Méltatlanul nézik le. 55ezer volt akkor. Melyik másik új aluvázas bicikli van ennyiért? Persze gyenge volt a féke, főleg ilyen terheléshez. Ja, és pocsék gumival szerelték. De két gumicserével, fékcserével is megáll 70ezer környékén. Részemről ajánlott.
És még valami. Beleraktam egy olcsó, rugós, lockos teleszkópot (Sr XCT). Nem is vettem észre a tompítását, míg egyszer lockolva felejtettem és átmentem egy vízkivezetőn. Azt hittem, hogy leszakad a vesém, akkorát döccent. Azelőtt gond nélkül átmentem rajta. Szóval döccenőnél az olcsó rugós teleszkóp is sokkal jobb, mint a merevvilla.
Na ennyit az előítéletekről.[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
csibuka85
senior tag
válasz r.levente75 #70635 üzenetére
Hát na jó de most ez a 4000 ft sok volt , ki veszi vissza ezt már ?
A Prestával meg az a baj hogy nem tudom felfújni bárhol.Z790 AORUS MASTER,I7 13700K+ARCTIC 420 RGB,G. PHANTOM 4090 GS,G SKILL TRIDENT Z5 RGB 32 GB 7200 CL34, SOUND B. Z,LOGITECH Z5500 THX 5.1,K. Renegade FURY 4 Tb M.2 ,34 TB HDD,EVGA G2 1300W,COSMOS C700P ,LOGITECH G7,G903,ASUS HORUS RGB,R.BLACKSHARK V2 7.1,L.G633 .1, AOC AGON 353UCG 200HZ HDR1000
-
ShiTmano
aktív tag
válasz ¤Envy¤ #70620 üzenetére
Ezek megint mind montik. Lehet velük aszfalton is menni, de inkább terepre, erdőbe valók. De úgy látszik Neked ezek tetszenek. Milyen magas vagy amúgy?
(#70636) csibuka85 Viszel magaddal átalakítót és bárhol fel tudod fújni.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Mezi1982
tag
Az új lánc felrakva viszont az 5. fogaskeréken már kis terhelés alatt is ugrik a lánc, pedig könnyedén vált minden fokozatra mi lehet a gond?
-
Normi™
őstag
válasz csibuka85 #70636 üzenetére
Presta-Autós szelep átalakító kell ami kb.2gramm és 200ft és bárhol felfújod,nekem is az van.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
SkyS1gn
félisten
Hát... akárhogy is nézegetem használtakat stb, ide térek vissza mindíg. L-esben
Hidraulikus és mechanikus tárcsafék között van érezhető különbség? mechanikussal van tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
TomMusic
őstag
Valóban, néhány hirdetésben ott van zárójelben a KTM, pl. itt: [link]. További észrevétel, hogy az ülésre rá van írva: "High Tech", tehát valószínűleg innen a HT. És simán lehet, hogy valami KTM kötődés van, mert mindkettő német/osztrák, kérdés, hogy mennyire minőségi. Viszont érdekes, hogy a neten abszolút semmi info nincs róla, a weboldalukon se írnak erről semmit.
Szerk.: egyébként első ránézésre egész minőséginek tűnik (mármint ahogy nézegetem a neten a különféle példányokat), szóval nem hinném, hogy a bóvli kategória. Mármint az árához képest...
Hmm, jó lenne, ha valaki erről tudna valami felvilágosítást adni, mert engem nagyon érdekel ez a téma.[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
ShiTmano
aktív tag
Stucni..... [link]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
pikszel
őstag
válasz -=RelakS=- #70623 üzenetére
Érdekes módon nem. Itt csapatja vele a tulaj egész nap a TÉKA táborban. Teljesen csöndes. Holnap elkérem egy próbára.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Diablo IV
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Google Pixel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óra topik
- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- OTP Bank topic
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- További aktív témák...