- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
mauimagic
aktív tag
válasz jjeahh #258899 üzenetére
Lánc: 10-17 eur, 23-ért XT is van
Lánccsere: 0 eur
Teljes szervíz: 0 eur, kivéve ha valami tönkrement, esetleg pár eur a zsír, olaj
Levegős Rockshox teleszkóp szervíz kit: 15-20 eur
Eddig nem gondolkodtam bringaszervíz nyitásán, de ha tényleg ezekkel az óradíjakkal dolgozol, akkor szívesen belevágok.
Lehetsz a szervizesem, állom a 0 EUR-ós óradíjadat, bármennyit túlórázhatsz!
Saját szerszámot hozz -
nagyúr
-
lsebestyen
addikt
válasz lsebestyen #258948 üzenetére
Összehasonlítottam a hammerhead dashboard-ot a stravás bejegyzésekkel, ugyanazok a szintek. Egyedül a tervezett útvonalaknál becsül fölé jócskán, de gondolom más adatbázisból dolgoznak, passz.
#258954Napfénysüti: van benne (két kis lyuk a hátlapon, az alatt lakozik)
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz lsebestyen #258948 üzenetére
-
orbano
félisten
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #258951 üzenetére
Te ha valamit megjavítasz a bringádon, kifizeted magadnak a szervizdíjat? Ugy-e nem? . Mondjuk haveroknak tényleg ingyen csinálom meg, ha valamit a szervizben elk*rnak a bringájukon
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Lacerta
aktív tag
válasz Napfénysüti #258954 üzenetére
Nem tudom, nincs Garminom, de amit mondtam a pontosságról az minden GPS vevőre igaz.
-
flash-
veterán
országútiin hatso valto beallitasanal a tekerentyű a hatso valtonal a bowdenen az a bovdenfeszesseg allitó ha jol gondolom.
nekem elől az alsócső alatt is van egy tekerentyű.
van arra valami szabály hogy mikor melyikkel állitsam a bowdenfeszességet?"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Csokicsibesz
tag
válasz jjeahh #258958 üzenetére
Arra utaltak többen is, hogy nincs 0-ás tételed.
Mert ha már meg kellett venned szerszámot hozzá pl. láncbontó, vagy a patentszem leszedőt (nem tudom mi a hivatalos neve és googlizni meg lusta vagyok), akkor az nem 0 ft/EUR/lej lesz költségben.Továbbá az az idő amiben bringát szerelsz az is árasítható, hiszen dolgozhatnál vagy pihenhetnél is a szerelés helyett.
Viszont abban szerintem is igazad van, hogy egy fékbetét cserét vagy épp lánccserét érdemes otthon megcsinálni. Egyik sem egy nagy dolog, pillanatok alatt megvan, a hozzá szükséges szerszámok sem drágák, pár használat alatt visszahozza az árát.
-
Lacerta
aktív tag
Nem a készüléken múlik, elvi úton bizonyítható, hogy a horizontális pontosság 3 1/3 X jobb, mint a vertikális.
A sima GPS 3÷8m-t tud optimális esetben horizontálisan, Glonass 4÷7m ( az oroszok állítása szerint ). A Galileo ( ha veszi a vevőd ), picit jobb, bár csak 4÷15m-t garantálnak rá.
Kétsávos ( L1/L5 ) vevővel tapasztalataim szerint be lehet menni kb. 1m-ig, de ez még mindig csak az optimális állapot.A lényeg, hogy magasságot GPS-sel csak csak átlagolva érdemes mérni, vagy valamivel korrelálni kell.
-
Ringman
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #258954 üzenetére
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parandroid
nagyúr
válasz jjeahh #258958 üzenetére
Ha magamnak egy elég kedvezményes 20 eur-s óradíjat számolok, amiért hajlandó lennék dolgozni (értsd: egy teljes délután guglizni, szerelni, káromkodni, izzadni, idegeskedni, még többet káromkodni, és közben szidni a qrvaanyját annak, aki ezt kitalálta), akkor valszeg csak a lánccsere többe került volna, mint amit most a teljes szervízért fizettem, és nincs megcsinálva a teleszkóp, meg a teljes átnezés. Meditatív, a (bicikli)szerelés, lol. Az, baszki, hónapokat vett volna el a várható elettartamomból. Ha a teleszkóp-szervíznek is itthon nekiállok, az ezzel az összeggel kb a havi bérem lett volna, minusz egy év egészségesen eltöltött idő, és a család az egész udvaron egy hétig egy szétszedett teleszkópot kerülgetett volna, amit a végén kibaszok a kukába, és veszek egy újat. Amit a szervízzel szereltetek be.
Ott a szmájli, de kínomban röhögök, amúgy vérkomoly az egész.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lsebestyen
addikt
Nekem még a régi szép időkben volt olyan GPS-es kilométerórám amiben nem volt barometer, de a Strava tudta a fájlból, hogy szintet nem mért az eszköz, ezért rárakta a sajátját.
Bryton 310 csinálta azt jó párszor, hogy 100 métert rádobott a magasságra induláskor, tehát pl ha 120 méterről indultam, akkor a szintrajzon annyit láttam, hogy 220 méterről indított. De ezt a 4xx széria is előszeretettel csinálja. 310-nél nem zavart, mert 25k volt, a 4xx széria azért már drágábban kezdett. -
orbano
félisten
válasz Fall-N #258923 üzenetére
Egy gyors kérdés még a szerszámokkal kapcsolatban:
A láncot megbontani majd visszarakni milyen szerszámot érdemes? Kétfélét látok, az egyik dupla karos, a másik meg úgy néz ki mint egy sima fogó.
Hányszor lehet megbonatni egy láncot? Shimano láncom van, arany színű a bontható szem. Lehet ilyet külön kapni?A vér nem válik VAZZE!™
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #258961 üzenetére
Igen, értem és reagáltam erre is, hogy egy drágább szerszámnál még megértem az érvelést, de egy láncbontós multitool minden bringásnak kéne legyen, különben ha egy tekerésen szakad a lánc, hogy oldja meg? Ettől még értem azt is, miért éri meg szervizbe vinni a bringát, de ezt is írtam, szal csak magamat ismétlem .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #258965 üzenetére
Újabban már én is halasztgatom a bringa szerelést, csak a tubeless gumi felrakását szeretem csinálni. Ha lenne egy műhelyem, vagy a család megengedné, hogy behozzam a bringát a lakásba, úgy más lenne. De szervizre én nem bízom, sajnos nálunk nem annyira megbízhatóak, a haverok mindíg viszik vissza a bringát, mert valamit folyton elszúrnak. Én anno egy pedált rakattam fel, ami első körön leesett és leszervizeltettem a telót, de a felső lábat, a csillapítást szét sem szedték, csak egy alsó láb szervízt csináltak rajta . Ezért nem is mernék fullyt, vagy Rebánál komolyabb telót venni, mert azt házilag már nem tudnám leszervizelni és szervizre hiába bíznám.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
orbano
félisten
válasz lsebestyen #258968 üzenetére
van patentszem. kérdés, hogy
Ez a fajta kell-e (nem tűnik valami erős konstrukciónak)
Vagy ez (ez kicsit jobban tetszik, csak nem tudom elég-e a funkciója)A vér nem válik VAZZE!™
-
arcitec
addikt
válasz orbano #258967 üzenetére
A [LÁNCBONTÓ] amivel magát láncot bármely pontján lehet bontani, ami kinyomja a szemet és így "ketté lehet venni" a láncot. A "fogó szerűvel", pedig ami a [LÁNCBONTÓ]
a patentszemnél lehet bontani a láncot(ha patentszemes a lánc) a linken látható módon és így lehet ketté venni a láncot. A láncbontó-val lehet a magát a szemet is visszatolni. Persze ehhez is némi hozzáértés szükséges. Egy lánc csere amúgy nem egy nagy kaland sima ügy, csupán a hosszra kell figyelni és persze, hogy megfelelő legyen a lánc típusa.
Nyilván ha patentszemes a lánc, akkor a fogóval kell operálni, míg ha nem, akkor a bontóval...
U.I: Azért írtam, hogy teljes legyen a kép, de a második, mint amit én is linkeltem azt használd. Amúgy vannak patentszemek, melyek csak egyszer használatosak.
Szóval azt is tudni kell, hogy a láncon miféle van, mert akkor célszerű csak patentszemet is beszerezni, ha oly sokszor tervezed bontani. A magam részére a [Muc.Off C3] tökéletesen bevált, a Deore váltó mint a műszer úgy vált és at egész tökéletesen hangtalan. Nincs nekem kedvem a a waxal piszmogni, meg ahogy látom nem mind bír sokat stb .. stb .. stb .. kinek mi ...[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz orbano #258967 üzenetére
Patentszeme válogatja. Elvileg mind többször bontható, különben nem sok értelme lenne. Ettől függetlenül volt olyan KMC patentszemem, ami egy bontás után kuka lett. A mostanit ( szintén KMC ) már többször is bontottam, még mindig bírja.
Még régebben vettem egy Connex patentszemet [link] , állítólag ezek nagyon jók. Mondjuk legyenek is, egy 11 sebességes 15€, ennyiért már egy fél láncot is kapni . Még nem próbáltam, egyelőre működik a KMC. Nemrég vettem egy Connex 11SX láncot ( nem tettem fel, még bírja a mostani láncom ), ahhoz is járt gyárilag patentszem, szal most el vagyok látva.
Rendelésnél figyelj oda, hány sebességes lánchoz valót veszel.
#258973orbano A patentszemhez való fogó elég, azzal szét tudod szedni. Összerakni nem tudod vele, nem arra való. Összeakasztod, aztán kézzel jobbról-balról húzod, mint állat. Ha szerencséd van, összeugrik simán. Ha nincs, akkor leveszed a bringát az állványról, átforgatod a láncot, hogy felül legyen a patentszem, fék behúz és rárúgsz a pedálra, így már össze kell ugrania. A Connex állítólag simán összerakható puszta kézzel is.
Viszont valami "mobil" láncbontót meg egy pót patentszemet illik magaddal hordanod, nehogy ottragadj valahol, ha szakad a lánc.[ Szerkesztve ]
-
Kiskopika
senior tag
válasz parandroid #258965 üzenetére
Én tökre megértelek. Én igyekszem magam szerelni amit lehet, általában lelkesen kezdek neki, majd jonnek a k.anyazasok, majd harmad napra összeáll valahogy, aztan kb egy hét múlva büszkén mutogatom, hogy na ezt is megoldottam. És felraktam egy kulacstartot
-
mauimagic
aktív tag
válasz jjeahh #258958 üzenetére
Csokicsibesz és parandroid pontosan leírta a lényeget.
A hozzáállásod a saját szabadidődhöz remélem csak a bringaszerelés terén ilyen, mert ez pénzügyileg elég komoly mellékvágányokhoz vezethet hosszú távon.
Lehet hogy nálatok minden szervizes hülye, de az, hogy azért nem veszel komolyabb telót, hogy te tudd szervizelni, szerintem kabaré szint. Bukarestben nincs Fox/RS szervíz? Szivattad már magad teló rebound szétszedéssel? Én igen és soha többet, szopjon vele, akinek ez a szakmája.
Mondom ezt úgy, hogy műszaki területen dolgozom, hands on, nem monitor mögül, és a szerszámozottságom jobb, mint az átlag bringaboltnak.
Autódat is magadnak szervizeled? -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz orbano #258973 üzenetére
Láncbontó (csapszeg ki és benyomó) azért kell ha új láncot te akarod feltenni (szinte sosem pont akkora amekkora kell), vagy ha ne adj isten elszakad a láncod.
#258976mauimagic...Bukarest olyan messze van Székelyföldtől mint Makó Jeruzsálemtől, ha annyit kellene hordjam/postázzam lehet nekem is merev villám lenne. ...ugyanakkor csak kell legyen valahol közelebb is jó szerviz egy olyan országban melynek 2000+méteres hegyei vannak és sportolója dobogós az XC világporondon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #258977 üzenetére
Na ez a jó, mindenki tesz hozzá és ez lényeges, mert bizony kell mindkét szerszám...
U.I: Emlékeim nem csalnak anno a fogóval is raktam össze...
#258979orbano:
Minden láncbontó egyforma, csak épp a minőségük nem, topikgazda tud róla mondani.[ Szerkesztve ]
-
-
Ringman
nagyúr
Országúti kerékpár, SRAM Rival AXS, Fulcrum Racing 3 DB kerekek - NCR CF APEX
850-ért karbon váz és apex 1x axs elektronikus váltás, a leírás rossz, ez a felszereltség: [link]
Le vélo est équipé d'un mono plateau SRAM APEX AXS en 46. Le 46 permet d'avoir un pédalage plus en fréquence et de rester plus souvent sur le milieu de la cassette.
La cassette Apex XG-1250 11/44T vous propose l'étagement suivant.
11-12-13-15-17-19-21-24-28-32-38-44szerintem fultonnak is jó lenne
-
Tin
veterán
válasz orbano #258982 üzenetére
Használatfüggő, de ha rendszeresen olajozod és nem rúgod szét, akkor 5000 km-t minden gond nélkül ki kell bírjon egy lánc. Létezik láncnyúlásmérő, azzal meg tudod mérni, mennyire viseltes, és amikor eléri a maximum nyúlást, cserélni kell, különben elkoptatja a fogaskerekeket. Van aki arra esküszik, hogy 500 vagy 1000 km után felrak egy második láncot, majd amikor az is elmegy ugyanennyit, akkor visszarakja az elsőt, és aztán újabb 1000 km után a másodikat, így a láncok és a fogaskereket is egyenletesebben kopnak.
Ha láncot veszel, patentszemest vegyél, mert azt könnyű levenni és cserélni. És az új lánc legyen ugyanannyi szemes, mint ami rajta volt. Ez nálam pl. nem volt megoldható, mivel 114 szemes a dobozos lánc, de nekem 118 szemes kell, így kettőből kell egyet csinálnom (pontosabban háromból kettőt), ehhez a "méretre szabáshoz" kell a láncbontó, de ezt csak egyszer kell megcsinálni, utána már a patentszemmel fel-le lehet rakni a láncot.
Ha meg hosszabb útra mész, legyen nálad multitool, abban elvileg van ilyen mini láncbontó is, hogy ha mondjuk elszakadna a lánc útközben, akkor azzal ki tudod venni belőle a szakadt szemet, és újra összerakni kicsit rövidebbre (de hazáig jó lesz, csak a váltónál figyelni kell hogy ne feszüljön túl). Ezt ugyanúgy vagy csappal, vagy egy magaddal vitt tartalék patentszemmel tudod összerakni. -
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #258984 üzenetére
aki többel akar menni, mint 50, annak nyilván.
-
imyourfriend
őstag
Sziasztok,
[link] grand prix 5000-est adnak itt 16eFt környékén, jó választás lehet ennyiért? Jelenleg elől egy GP 4000 sII 23mm van fent hátul pedig egy grandsport race 25mm. 23mm vagy 25mm a preferált méret?
-
trek81
senior tag
válasz lsebestyen #258984 üzenetére
főleg mortirolo ,,gappa meg mount ventouxra
itthon karcsu 53.39et hajtok én is 11.28.-.172.5Üdv
-
Maximum1
őstag
válasz lsebestyen #258984 üzenetére
LMBTQ szett. 🏳️🌈
-
.LnB
titán
válasz lsebestyen #258925 üzenetére
Köszi! Majd próbálgatom én is ezt a szegmens fedést. Pont azért is kérdeztem, mert van elvileg ilyen hely nekem ahol kettő, részben fedi egymást.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Hasaggymeg #258964 üzenetére
Azta a büdös!
Transzfogarasi?„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
EZT meg tudná szakérteni valaki? Jónak tűnik a vázgeometria (47 cm)?
Előre is köszi!
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
trialboj
őstag
Tudna valaki segíteni hogy állítsam be másképp a váltót, hogy gyorsabb legyen?
Az egyik bringámon lassúnak tűnik a váltó, pedig ugyan az a 12-es xt kombó van rajta, ráadásul, a váltót és első tányért leszámítva minden új rajta, azaz csak volt egy fél éve mikor összeraktam, alapból sem volt olyan patent mint a másik, de most már nagyon idegesít, a bringák között váltva egyből érződik is.Nem vált elég gyorsan, és középen van 1-2 sebesség ahova néha nehezebben dobja fel/le. De ez nem mindig jön elő, alig tudom szimulálni. A váltás sebessége függhet attól a B csavartól ami a váltó felső kerekének a távolságát állítja a hátsó sorhoz képest?
Létezik hogy alapból görbe volt a fül, nem látok rajta sérülést vagy hibás a váltó?
Az egyre öregedő bergán több mint 2 éve van 12-es hajtás, kapott mindent amit el lehet képzelni, és mai napig gyorsabb és hibátlanul működik. Mindkettő slx sor, xt váltó és kar.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
andrisbandi
őstag
válasz trialboj #258992 üzenetére
Derailleur Hanger Alignment Tool
- Ez a spéci szerszám a fül korrigáláshoz. Gondolom a bringásszervízeknek van. Nézz róla videót, szemmel nem látható hibákat egyszerűen javít.Itt a jó van az úgy, meg nem is igaz, h ez kell hozzá vallás dívik. Nincs ilyenük. Akik vettek, azok az ellenkezőjét mondják. Elvileg a Shimi 12-es különösen érzékeny a fülhajlásra. Én modjuk nem tapasztaltam, igaz nem is használom keményen a montim.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #258976 üzenetére
Bukarestről Hasaggymeg leírta a lényeget.
"Lehet hogy nálatok minden szervizes hülye" - nem mindenki lakik nagyvárosban vagy nagyváros közelében, itt két szerviz van, egyik borzalmas, másik mint bolt fasza, de mint szervíz...
"Szivattad már magad teló rebound szétszedéssel?" - igen, mivel nem SID-em volt, egyszerű volt, mint a faék, pont erről beszélek . Egy Judy, Recon, Reba egyszerűen szervizelhető otthon is, egy SID vagy Kashima Fox nem. A te szavaiddal élve szopjon a Bukarestbe hordással, aki akar, én nem fogok.
És leírom még egyszer utoljára, hogy nem kell a fejemnek esni, nem vagyok a szervizek ellen úgy nagy általánosságban, mert a végén megint megköveztek, amiért rossz a véleményem a helyi szervizről és merészelem magam szervizelni a saját bringámat .[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Az.
#258992trialboj...igen, jó helyen tapogatódzol, a görbe váltófül vagy a B csavar lehet a ludas. Elsőre gyanaxom ha csak a középsőkön vacakol, annál is inkább mert a 8100 XT váltónál a fül belsején ott van a jel hova kell állítani a lánckereket.
Nézz bele hátulról így, majd szükség szerint így ráfogva egy állítós kulccsal óvatosan húzd helyre oldalirányban mint az esetleges csavarodottság szempontjából. Láncvonalba váltva így kell kinézzen. [kép] [kép] [kép][ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
úgy néz ki, holnap 16.30kor végzek, beszéljetek le egy bp-szentendréről!
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #258995 üzenetére
Pedig lehet most te értetted félre a szitut. Egy nem műszaki végzettségű, és érdeklődésű nem akar még lánccserével sem foglalkozni, beadja szervízbe. Erre; aki sokat bicózik, annak célszerű szerelni, akár a telót széthúzni. Hogyne
Spúrságból én is amit tudok megszerelek. De mivel fully, megelőző karbantartásra úgyis megy szakihoz néha. Akkor semmit nem csinálok meg rajta előre, mindent a szeríz old meg. Fékolaj csere, fékbetét, stb.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
fulton
addikt
civil életről nem is beszélve... ahol eddig alagsorból fel lihegtél most kettesével felszaladsz sokkal jobb az ember közérzete
Emelkedő..: a Felsőtárkány-Miskolc ilyen kis alattomos sose elfogyós emelkedős. A vegén meg egy jó "fogalmam nincs hány % de 10 felett" befejezésnek es a garmin nem hozza, ott van a vége. Na például arra emlékszem hogy tavaly azt nem bírtam, toltam. Most felmentem. De az ereszkedés mindent vitt az hatalmas elmény volt. engem rendesen feltöltött ez az út.Outi Aug tervezem/tem beütemezni a próbát ha minden jól megy.
Isebestyen: nem rossz, 40-50 között engedtem lefele. De stravan nézve vannak akik 50 60 kozt is... nem volt olyan út hiba amit rizikósnak tartottam volna. Ereszkedés Érdemes garminra a terkepet kitenni néha rálesni a kanyarulatokra , vannak becsapós nem egészen belátható élesek.
Lacerta: Miskolc-Felsőtárkány-Eger-és vissza. Nem nagy táv 112kila/1300m
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz jjeahh #258995 üzenetére
Az utolsó bekezdés nem tudom miért volt szükséges, hidd el itt nincs senki ellened, senki nem támad a véleményed miatt, érthetetlen, hogy miért jössz mindig ilyenekkel...
Az a helyzet, hogy ez egy fórum, ami különböző emberek különböző véleményeinek ad teret.
Ha nem tetszik, hogy van a tiédtől eltérő vélemény bármilyen témában, akkor szerintem írj blogot. Csak a kommentálási lehetőséget ne feledd letiltani.Én futárszolgálattal intézem a komolyabb telós ügyeket, mert vidéken van a szervizesem. Kiszerelem a villát/tagot, elküldöm neki, ő meg vissza nekem. Ennél olcsóbban a saját kocsimmal sem tudnám megoldani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tippmix
- Prohardver app (nem hivatalos)
- NBA és kosárlabda topic
- Tenisz topic
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Gaming notebook topik
- Elnéztük a mai dátumot
- További aktív témák...