- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz nrg.960 #228799 üzenetére
Országúti méretben ehhez a magassághoz olyan 51-53 közötti méret tartozik. Szerintem 53-as már nagy is lehet, inkább 51, vagy 52. 54 még az én 175 centimhez is nagynak érződik néha, de még használható, az új bringám 53-as, az nekem pont jó.
A kormánymagassággal kehet játszani, nekem sem full aero a póz, lehetne még lefelé menni. Profik szerint lejjebb kéne lenni a kormánynak, mint az ülésnek, nálam kb egy szinten vannak, de van egy kis játék felfelé is. Szerintem gravelnél pláne.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
válasz nrg.960 #228799 üzenetére
a merida silex az valóban elég magas bringa, 606-os stack S-es méretben, o.O
ezzel a magassággal gyártótól függően S vagy XS lesz a jó méret.
acélból nehéz lesz olcsón kihozni, sőt igazából inkább nem lehet. újonnan kb 5-600k fölött fog indulni a bicikli
genesis croix de fer, ribble cgr 725.régebbi vázakból meg nem fogsz ilyen külsőt fogadót találni tárcsafékesből, canti/v-fék koskormánnyal meg macera a dolog.
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #228801 üzenetére
ez szerintem egyénfüggő, én a szar kondimmal megverve is jobban érzem magam, ha lejjebb van a kormány, a drops se megterhelő, sőt pár km-ként jól is esik (lehet még lejjebb kellene tennem a kormányt van még kb 15 mm távtartó alatta.
viszont 180 cm-hez (virtuális felsőcsövet mérve) az 56-os kicsit nagy, de nuroadból az 53-ashoz is majdnem ugyanolyan reach társul (-2 mm) az eltérő szögek miatt, szóval nem tudom mennyire lennék vele előrébb (70-es már a stucni)
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #228791 üzenetére
A Supacaz Siliconez marha jó, minden szempontból... egy bajom van csak enyémmel is, hogy piszkolódik a piros, markolatnak csakis feketét.
zsolti72837... igen
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nrg.960
tag
válasz Ringman #228802 üzenetére
Igen, azt mondtam neki, hogy acélnál el fog szaladni az ára, de szerencsére ez nem jelent gondot ebben a képletben, “lesz amennyi lesz, csak f@sza legyen ám” kijelentéssel indult a projekt.
Köszi szépen parandroid és Ringman[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #228780 üzenetére
Nekem a Specin RT-86 van 203-as méretben, gyári fémes hűtőbordás betétekkel, most ért 1,5mm-re (kopáshatár), szóval elvileg cserés... Semmi bajom nem volt vele, pedig trail/enduro felhasználás, sok nagy fékkel nagy sebességről.
Most a Jeffsy-n a Sram G2 fékhez A2Z tárcsák vannak - 200mm - , Miles félfémes betétekkel, ez is fog mint a zöldfesték, nincs rá panaszom, pedig vannak 40-50-ről nagyfékek... -
Ringman
nagyúr
válasz nrg.960 #228805 üzenetére
biztos van még pár acélvázas gravel, de ezeket jobb esetben is csak eu-n belül tudja megrendelni, itthon kb esélytelen, egyedül a csepel deepspace van (ha még gyártják), de az is kb 500k sorával [link]
ahogy nézem van még "belépőbb" szint is, clarissal Marin NICASIO - 14 kiló, ezt tuti nem venném meg: [link]
de a geo-t majd figyeljétek, jellemzően max 3 cm-t tudtok emelni a villán, meg olyan is szokott lenni, hogy az XS vagy S méret csak 27,5-ös/650b-s kereket tud fogadni.
-
őstag
válasz nrg.960 #228799 üzenetére
Nekem a Giant Contend AR2-s ből S-s méret lett a jó 175 cm-hez...
Neki inkább az xs-lenne jó az ajánlás alapján....
[link] de kb bármelyik gyártó oldalán ott a mérettáblázat....
Ebbe 38-s gumit írnak maxx-ra de szerintem 40-s is belemenne....
Az durva, hogy a 2020 végén a 2021-s modell 420 ezer volt, most meg 530 ezer................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #228807 üzenetére
Nektek sem működik a bájk24 rendesen mobilon(android) ? ... pl. hiába kattintok termékekre, mert semmi nem történik 🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #228811 üzenetére
windows alatt jó
ez a legolcsóbb acél: [link]
de ez annyira gagyi és nehéz, hogy még a csepel is jobb ajánlat.
(promax fékek, square taper hajtás, valami dög nehéz 32 küllős kerékszett, gyorszár) -
nrg.960
tag
Ringman
Egyébként az általad mondott Ribble CGR725 nem is rossz ajánlat mondjuk egy GRX400-al (mert 2 tányéros rendszer).. azon még én is elgondolkodom a Topstone helyére.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #228804 üzenetére
Az ára is ESI szinten van
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zsolti72837
őstag
válasz Hasaggymeg #228804 üzenetére
Köszi az infót. Én is gondolkoztam egy ilyenen, de akkor ez is kilőve.
ELADÓ KONTROLLER JOYSTICK VÉDŐ KUPAKOK!! Zsolt XBOX ONE GAMERTAG: TenthCentaur291 ツ 223 pozitív értékelése van és 0 negatív értékelése ELADÓ termékek http://hardverapro.hu/tag/zsolti72837
-
andrisbandi
őstag
válasz zsolti72837 #228816 üzenetére
A dekás cumót visszaveszik, ha nem látszik a használatbavétel.
Ki kéne nyomozni milyen a csomagolása, meg föl lehet e próbálni pár percre. Pl ha külön magaddal viszed, és egy nagy elemkedőn kipróbálod.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
sebgutkopf
őstag
válasz -=RelakS=- #228772 üzenetére
a távtartót a bringabolt fejjel lefelé szerelte fel
Ez azért kemény hanyagság a bolt részéről
Így viszont simán lehet, hogy visszavonom és nem a te fékezési tudásoddal van a gond, hanem az eszköz volt rendeltetés szerű használatra alkalmatlan. -
-=RelakS=-
veterán
válasz sebgutkopf #228818 üzenetére
Csakhogy azt még 2019 végén megfordítottam. (mi a franc az a dn és egy lefelé mutató háromszög? ) Mondjuk a korona miatt azóta jóval kevesebbet bringáztam, mert véletlenül sem akartam akár csak megfázni sem.
Mindegy, az új pofákkal ki fog derülni, hogy mit csinálok.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #228783 üzenetére
A folyamatos fékezést egy tárcsa, betét és féktest se tudja elviselni tetszőleges időtartamig, akár hány dugattyús, akármilyen a betét anyaga. Az persze észrevehető különbség mennyi idő után melegszik el valami a rendszerben (vagy épp már minden).
Fékezni nem folyamatosan kell, hanem szakaszosan, ezzel vissza tud hűlni a rendszer. Ha valaki gyengén, de folyamatosan húzza a féket, azzal is folyamatosan melegíti a rendszert. Hűlni érdemben akkor tud a fék, amikor pihen, nem húzod.
A féknek van egy optimális üzemhőmérséklete, ami alatt gyengébben fog (súrlódás erőssége függ a hőmérséklettől, ami a betétre és a tárcsára is igaz), így az első fék teljes "kímélése" pont azt erdményezi, hogy az első féktávnál nem fog az első fék igazán úgy ahogy kéne (organikus betéttel ez kevésbé észrevehető), miközben a hátsó már nem fog úgy ahogy kéne, mert túlmelegedett (organikus betét főleg hamar túlmelegszik).Szóval a minnél rövidebb ideig tartó fékezés a cél. Hosszú aszfaltos lejtőn ugyan ez érvényes, ott még azzal is lehet játszani, ha nem mer a bringás igazán intenzíven fékezni, hogy felváltva húzogatja az első és hátsó féket, így mindkettő kap terhelést és visszahűlési időt.
Kemény terepen is igaz, hogy meg kell tudni találni azokat a pontokat a pályán, ahol nem fékez az ember, mert az akadályokat úgyis úgy lehet teljesíteni, hogy ott el kell engedni a féket (előtte és utána lehet fékezni), különben a bringa nem tud rendesen működni. -
fulton
addikt
válasz parandroid #228801 üzenetére
E szempontból szerencsés a magasságod hogy országutiban megvan a hogy kormány és nyereg egymagasan van kb. Én hosszú lábként nem találni ilyet a 185 cmel.
----
Lement a szezon, f*s egy idő van..shova nem lehet menni. Mert vagy esik vagy elkap a semmiből. Milyen jó volt a nyár.
EGész nyáron azzal bibelődtem hogy semmi ne nyekkenjen a verdán, mire kész lett beállt az eső lement a nyár[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #228815 üzenetére
Olyan ez mint a Grim donut az 57 fokos fejcsővel. Igaz azt csak állatorvosi lónak készült, amikor a fejcső laposítás nagy divattá vált minden kategóriában és elméletben a trendet folytatva számoltak egy érétéket, hogy mennyi lehet X év múlva a fejcsőszög, ha így megy tovább.
Vicces jószág, meredek lefelében jó, de nem túl meglepő módon kanyarodni már nem tud és sík terepen, vagy kis sebességnél a berugózásnál brutál terhelést kap a váz a fejcső - alsó vázcső találkozásnál. Ezek azok a bringák, amikkel csőrösre kell ugrani, akkor tud működni az első felfüggesztés. -
-=RelakS=-
veterán
válasz sebgutkopf #228820 üzenetére
"Hosszú aszfaltos lejtőn ugyan ez érvényes, ott még azzal is lehet játszani, ha nem mer a bringás igazán intenzíven fékezni, hogy felváltva húzogatja az első és hátsó féket, "
Lol? Pont ilyet szoktam játszani hosszabb/durvább lejtőkönItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #228807 üzenetére
Nekem is a Csepel Deepspace ugrott be az acél vázas gravel kapcsán. Más kérdés, hogy megéri-e ragaszkodni az acélhoz. Olcsó nem lesz az biztos és jóval kevesebb is lesz a választék. Az acél hátrányait most nem is említem. Én simán csak megvenném a Merida Silexet, ha bejönnek a paraméterei.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #228814 üzenetére
Ott... volt 3000 forint jóváírásom az Alza-nál, a GVA büntette meg őket, aztán erre használtam.
+sebgutkopf... nekem már az ennél konzervatívabb fejcső szögektől is a villanyaktöréses ugratós YT videók jutnak eszembe. 🤭 Ez már nem csak xarul kormányozható lehet, hanem egyenesen visszataszító a kinézete is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #228786 üzenetére
"Sokat fékezel, a NHH-ról lefele valami 40km/h átlag a KOM, így esélyed sincs."
Csak a trekinggel, (outin a contit gp5000-et már jobban féltem ) és itt ki is jön a trekking hiányossága, az a nhh lejtö a Duna irányába valamiféle útburkolattal ugyan rendelkezik,de mivel kavicskás ezért egy 37-es túragumival már képtelenség stabilan tartani rajta a kerékpárt 20km/h nál gyorsabban, és ilyenkor jobban kellett nekem a fék mint amit elbírt egy belépő shimano hidraulikus, (míg a montis társak simán elzúgtak mellettem 40-el)
Azért érdekelne hogy ez egy gravel kerékpárnál is megvan? ugye ott is kb 30as (vagy picit nagyobb) köpennyel mennek, a nem full sima aszfalt azt nem dobálja? elvileg kicsit lejjebb van a súlypont tudom de arányaiba az annyit szerintem nem számít...Nem tudom elképzelni hogy azok hogy lehetnek stabilak tempós lejtőn-kanyarokba ahol nem is sima aszfalt van.. én 50 felett outin se érzem azt a hú tudna ez 90-et is mint froome-nak érzést.. Hogy a francba nem esnek azok el?
én 50-nél outin ilyenkor már atomra szorítom a kormányt és görcsösen nyomom magam a nyeregbe[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
fulton
addikt
válasz Kiskopika #228826 üzenetére
örökké nyerget képes vagyok állítgatni mm-ket, mert érzem a különbséget rettegek attól ha ki kell szedni
képzelhetitek milyen érzés mikor végre azt hiszed hogy na most olyan amilyennek kell, aztán 30 km után elkezd nyerekeregni valami ismét, hát mi? a nyereg, cső? nem, hanem amiben a nyeregpálca felfekszik az a dőlésszabályozó vas vizet kapott...van még olyan amit óvni kell a viztől de komolyan...[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #228825 üzenetére
Nekem nem világos az egyre nagyobb telók létjogosultsága.
Gondolom ehhez van tervezve a bringa geója, így sokkal kisebb villára nem célszerű váltani.Akkor a világszinten downhillessé enduróssá avanzsált a többség?
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #228828 üzenetére
Olyan nyeregcsövet kell venni, ami egyben van a bilinccsel. Sokkal masszívabb és nem nyekereg. Persze aluból és "vastagon" zsírozni az acél vázba, mert ha az oda begyógyul.
sebgutkopf & Hasaggymeg: Úgy néz ki ez az 58°-os szögű villa, mint egy elcseszett Cruiser, ami csopperbicikli akar lenni. Nem hiszem, hogy jót tenne az irányításnak.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Ringman #228835 üzenetére
tudom hogy itt kövezés jár a kis acél vázamért de én mondom Neked hogy totál kényelmes. Rendesen rugós az egész. De ebben sok szerepe van a nyereg helyzetének is, tudni illik nekem határ fölé de kicsivel (is) hátra van tolva, így az egész bicó olyan mint valami feszesen de kényelmesen beállított autó futóműve. Rendesen rugózol rajta én szeretem
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz andrisbandi #228841 üzenetére
Eltörik azt beleáll a seggedbe
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #228841 üzenetére
ott van a rugós brooks (illetve van selle italia (?) elasztomeres is), én nem szívatnám magam ismeretlen anyagminőségű és gyártástechnológiájú acél rugókkal
-
andrisbandi
őstag
Azt hiszem a link már túlzás volt, így félreérhető lett a poén.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #228827 üzenetére
Bátorság és tudás kérdése, felfele (többnyire) előzök/lefele előznek érzés már megszokott nálam.
#228831andrisbandi...a tömény élmény keresése a lehető legkisebb fizikai befektetéssel...tisztelet a kivétel, de ezt látom benne. Megkockáztatom, hogy az XC-n szokványos 100 mm teló is lassan inkább 120, vagy több lesz, pláne ha a versenyek pályái is leginkább egy nagy sziklakerthez kezdenek hasonlítani.
#228841andrisbandi...bár ritkán ülök a nyereg mögé ezzel már egyenesen a önkiherélést kockáztatnám.
#228836jjeahh...na jó, ez nem nálatok van hanem kissé fennebb. Mitől lesz az a fülgyulladás?
#228839fulton...ja, az isten is orosz, mi és a Z valójában Zeus?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #228845 üzenetére
Huzat. Máskor az első havazásra mindíg ki szoktam tekerni hargitafürdőre, most is kívánom, de egyrészt még nem jöttem helyre, másrészt brutál szél van . Amúgy én nem tom mi van ezzel a széllel, nálunk is egész évben fújt, pedig itt sosem szokott .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
Manapság mi ajánlott defektvédő lötty belsőhöz? Cross / trekking felhasználásra. Kezdem unni a foltozgatást. Köszi!
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
fulton
addikt
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #228841 üzenetére
hááát van egy idoma így
Új hozzászólás Aktív témák
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- DJI Spark Drón + kiegészítők
- Eladó Radiomaster Ranger Micro 2.4GHZ ELRS Module
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- BABOLAT AERO PRO TEAM 280 grammos teniszütő és labdaszedő