Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mepet

    addikt

    válasz Sirus86 #30 üzenetére

    Konkretan ezen a kuton lattam. Talaltam kepet is rola, hogy ketfele 95-os van: [link]

  • Alusky

    aktív tag

    válasz Sirus86 #30 üzenetére

    Az E nélküli alatt szerintem az ETBE van értve az Etanol helyett, az ETBE nem köti a vizet annyira, majdnem mentes az Etanol többi hátrányaitól is. Itthon a 100-as benzinekbe általában ez van, ezért az E5 mondható "E0-nak". A simába meg E10 ami Etanol annak minden nyűgjével együtt. Németeknél ha jól rémlik az a plusz, hogy van sima 95 is E5-tel. Nálunk ezt csak a prémium 95 tudja ami a 95 és a 100-as között van árban és nem sok helyen kapni.

    Nyűg... Ez is ezer dologtól függ, mennyi levegővel érintkezik a karbiban, a kannában, a tankban, annak a levegőnek a páratartalma milyen, a hőmérséklet ingadozások, miből van a karburátor anyaga, miből van a kanna anyaga, miből van a tank anyaga, mennyire friss a benzin a vásárláskor... Aztán így lesz a végén az egyik gépben háromnegyed év állás után is két rántásra indulás ugyanazzal a benzinnel ami benne lett hagyva, más gépben meg langyhúgy söttésárga, TSZ gépműhelyszagú romlott benzin ami a büdös életben nem gyullad be a gyertya szikrájától.
    A 100-as valóban jobb, de ez nem jelenti azt automatikusan, hogy a 95-től minden gép letérdel 3 hónap állás után. Nekem a tucatnyi gépemből egyetlen egy ami háklis rá.
    Szívbaj nélkül elhasználom az őszi bekevert benzint is tavasszal, soha nem volt tőle baja semminek.

    Két évig prémium dízeleztem meg 100-as benzineztem mikor még 400-ba kerültek ezek, meg próbálgattam a kutakat is, de én az égvilágon semmit nem vettem észre úgyhogy vissza is álltam a simákra, mivel kutak között se tapasztaltam semmit azokkal se görcsölök, oda megyek ahol épp útba esik.

    Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.

Új hozzászólás Aktív témák