Új hozzászólás Aktív témák

  • b4lukapitany

    tag

    Sziasztok!
    GLS háztól-házig szolgáltatással feladtam egy tv-t. A vevő felhívott azzal, hogy a tv összetört. Állítása szerint a doboz sarka sérült és sáros volt. Kérdezte a futárt, hogy mi van, ha baja van a készüléknek? Erre ő lerázta azzal, hogy hát ezt majd akkor a vevővel beszélje meg, de nem hiszi, hogy baja lenne. Nyilván a vevőnek ki kellett volna bontania és megvizsgálni, hogy rendben van-e, de szerintetek mennyi esély van rá, hogy a GLS megtéríti a kárt így, hogy nyilvánvalóan nem lett jegyzőkönyv készítve a dologról? Nem szeretnék a vevő hülyesége miatt bukni 50 ezret (kártérítés), de azért őt is sajnálom, és a beszélgetésünk alapján vélelmezem, hogy nem túl okos és tehetős figura.

Új hozzászólás Aktív témák