- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Open Broadcaster Software OBS
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Goose-T
veterán
válasz xEon1337 #4114 üzenetére
Ha ez megnyugtat, nekem is a MAX szint felett van a szervóolaj már három és fél éve, mióta megvettem, és semmi gond nem volt eddig vele. Amúgy MK1.5 Focusom van, de ugyanazzal az 1,6-os 101 lovas motorral.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
DeFranco
nagyúr
válasz xEon1337 #4114 üzenetére
lehet még levegős a rendszer, nem tudom hol kell levegőtleníteni és hogy hol kell levegőtleníteni a kuplung-kört, de én azzal próbálkoznék.
szervóolajból én leszívnék (le is szívtam), valszeg rövid távon nem okoz gondot, de ha ettől nagyobb az üzemi nyomás, az hosszú távon lehet megeszi a szivattyú szimmeringjeit. az meg nem két forint.
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz xEon1337 #4335 üzenetére
Ez nem igazi ellen-érv.
Mondjuk univerzális tartókkal szemben valóban nem annyira versenyképes, de nekem nem is tetszenek azok a tartók, amik úgy szorítják be a telefont a helyére.Telefonhoz és autóhoz külön tartó kell, ezek pedig variálhatók tetszőleges módon. Autó eladásnál bele kell kalkulálni ezt a +15k-t az árba.
Telefon eladásnál szintén lehet adni vele autós töltőt, ha megfizeti a vevő.⭐ Stella
-
westcoastog
veterán
válasz xEon1337 #4604 üzenetére
Azért ennyire nem szar a helyzet.
Tdci kényes foshalom az mk3-ban az biztos, de nem olvasok naponta hajtókaros/olajzabáló benzines mondeokról a facebook csoportban. Persze ez csak kis százalék, de tdci-s panaszkodások elég sűrűn vannak, de ezek is inkább mk3.Nem tudom hogy az pre fl mk4 benzinesei ugyanazok e mint az mk3-nál, de hogy Duratec az is az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
westcoastog
veterán
válasz xEon1337 #4607 üzenetére
Volvok felől nem tudom a sztorit.
(#4609) mtade
Itt nem a két porlasztóról van szó évente (bár ehhez is kinek lenne kedve? plusz akkor komplett felújítás, lehet utána a másik kettő szarik be.)Az üzemanyag rendszer felújítása, nagynyomású szivattyú, új porlasztók +felprogramozásuk munkadíjjal na az drága.
Nem mondtam hogy csak a ford féle cr dízel szar, nyilván, más márkák autói is lehetnek időzített bombák ugyanúgy.
Mivel mondeos csoportban vagyok, látom első kézből hány ember jön sírni hogy elment az erő, villog a malacfarok, füstöl mint az atom, nem indul stb...
Igen bármilyen autó beszarhat bármikor, van 400.000-et vagy többet futott tdci is, de túl sűrű az üzemanyagrendszerrel kapcsolatos nyafogás.
Persze nem láthatjuk ki hogyan használja, tartja karban a kocsiját, 10k-s olaj/szűrő, gázolajszűrő/nem traktorból kiszívott gázolaj stb azért segít az életben tartásban.
De azért be kell látni hogy ez a Bosch féle rendszer nem lett egy atombiztos konstrukció.
Simán elképzelhető az olajzabáló benzines is, bár ha azt vesszük akkor az ecotec opel motorok is elég torkosak.
Egy biztos, kell venni egy patika mk2-es mondeot, az szögegyszerű.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz xEon1337 #4604 üzenetére
Az Mazda motor és hajtókarcsapágyas pont hogy a sok balga ember végett lesz aki csak beül és megy, mert nem ellenőrzi az olajszintet és olaj nélkül jár vele.
Viszont az igaz az olajat szereti csipegetni, de aki odafigyel rá akkor nem lesz nagy gondja vele.
(#4610) westcoastog Egy a baj patika mk2 mondit már nem találsz max elvétve ami nekünk van most lesz leadva bontásra szegény szét rohadt teljesen nem éri meg már rá költeni.
[ Szerkesztve ]
-
berek21
senior tag
válasz xEon1337 #5325 üzenetére
Egy ilyen töltő nem csak arra jó, hogy a lemerült akksit feltöltsed. Ha rövid távon használod a kocsit, akkor a generátor sem tud rendesen visszatölteni. Ilyenkor jön jól egy ilyen, hogy kondícionálja a telepet. Egy éjszaka csepptöltésen csodákat bír művelni.
[ Szerkesztve ]
LG Velvet eladó!
-
dellfanboy
őstag
válasz xEon1337 #5961 üzenetére
ez pontosan melyik motor? en most gondolkozok egy fiesta st 2.0 vetelen amibe 2000ezres benzines ford motor van.
van rola esetleg tobb infod ? cikked? melyik fb csoportban olvastal ilyenekrol?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
aginor
veterán
válasz xEon1337 #6214 üzenetére
Akkor én mit szóljak a 101 lovas Fiestával? Imádom amikor emberkedni próbálnak velemi, miután megelőztem valakit, vagy láttak lámpánál elindulni..
ReFleXx: hát az sem jó, de jellemző, hogy nyugaton legalább költenek az autóra és sokszor igazán nagy baj nincs velük, leszámítva, hogy kb. kétszer annyi kilométer van bennük, mint amit az óra mutat, és megtehetik, hogy még az igazán nagy szervizek előtt eladják, és ezek kerülnek ide hozzánk.
Magyarból volt olyan, akinek felhívtam a figyelmét a rozsdára erre kb. kiröhögött, hogy egy ilyen korú autónál ez már alap, illetve gyorsan előkapott csomagtartóból egy flakon ablaktisztítót, hogy megmutassa, hogy milyen szépen lejön és csak felületi, de az autót szervizbe nem lehetett elvinni vásárlás előtt..Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
Dorien
veterán
válasz xEon1337 #6384 üzenetére
Nem placebo, szerintem olyankor más lehet a keverékképzés, mint amikor 1/4 alatt van a tank. Előző autómnál ez menetteljesítményben is érezhető volt, jelentősen jobban gyorsult 1/4 tank alatt.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 89.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
eTrade
tag
válasz xEon1337 #6713 üzenetére
Sok helyen hallottam/olvastam, hogy az a pár liter ami a tank alján van, felkeveri az x év alatt összegyűlt koszt és attól elromolhat a szivattyú. + Nemrég volt egy Totalcar-os cikk, hogy egy meredek emelkedőn megállt egy autó... ott csak annyi volt a baja a kocsinak, hogy a vezetője az említett lámpa felvillanása után még közlekedett vele, mert tudta hogy van még benne tartalék, de az emelkedő kifogott rajta. Ott valszeg már kevesebb mint 10 liter volt benne.
[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
válasz xEon1337 #9993 üzenetére
Jól fog az jönni, épp totalcar égéstérben ezekről az elbaszott bonyolult új motorokról van szó, meg hogy széthullanak, használtan mekkora szopás lesz ez a bonyolult technika .. fel fog értékelődni ezeknek a megmaradt szög egyszerű szívóknak a szerepe még, focust még most is kapni az 1.6-ossal, ezek jó vételek lesznek használtan, egyre többen fogják ezeket keresni.
Az olaj mondjuk szerintem tényleg pénzkidobás bele a drágább, ha 10-15k-nként cserélve van, tökéletes bele az alap ford is.[ Szerkesztve ]
-
Mi5u
tag
válasz xEon1337 #9993 üzenetére
" De így legalább valamennyire hivatalos marad a szervizkönyvem,"
Többet érnek az elrakott számlák az alkatrészekről és az esetleges munkadíjakról. Egy szervizkönyv magában nem sokat ér, bár van aki csak arra izgul az állapot már nem lényeges.
A technikáról meg annyit, hogy mindegy szivó vagy turbós, ha csak városban használták akkor mindenképp lutri.
A szinte állandó hidegüzem miatt hatványozott a kopás. Ezt most értsétek úgy, hogy hiába van meg a vízhőmérséklet az olaj jóval később éri el az optimális hőfokot. Ez téli körülmények között 20-30 perc is lehet.A másik probléma még az olajba jutó üzemanyag ami hígulást és ezáltal az olaj teljesítményének csökkenését okozza. Ugye ez idővel elpárolog(na), de ha nincs meg az üzemi hőfok akkor benne marad mindig egy része. Nem véletlenül van a legtöbb mostani autónál a rugalmas olajcsere periódus, mikor az ECU az adott üzemi körülményekhez igazítja a a két olajcsere között megtehető KM-ek számát.[ Szerkesztve ]
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz xEon1337 #9993 üzenetére
Ma vittem a szerelőmhöz olajcserére a kocsim. 25k volt kompletten (ebben most a belső pollenszűrő is benne volt). Nem márkaszerviz, de ÁFÁ-s számlával ennyi.
Annyira nem baráti ha full feketén is ennyire hozod ki.
(nem, nem tudom mit tesznek bele, de nem is érdekel. 200k km óta ők szervizelik, az autó köszöni jól van, most 390k van benne)...csak én vagyok helikopter?
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz xEon1337 #10016 üzenetére
én a pollenszűrőt csak minden második olajcserénél cseréltetem. De most valamiért büdös volt, szóval most volt egy extra beszúrva.
Más: ma bezártam a kulcsot a kocsiba, a pótkulcson nincs távirányító, a zár meg berohadt mert sosincs használva... nem volt őszinte a mosolyom, amíg kinyitottam a kocsit.
Tegnap meg beleállt egy 5 cm hosszú csavar a kerekembe az autópályán... belülről felhasította a gumi falát is. Vehettem 2 új gumit, az első szerelőnél.
Öröm az ürömben, hogy végiggondoltam olyan 100 000 km belemehetett ebbe a szettbe eddig, szóval megszolgálta az árát. Én ezentúl is a prémium gumikra szavazok....csak én vagyok helikopter?
-
Dorien
veterán
válasz xEon1337 #10239 üzenetére
Szép. Motul + Fuchs aranyárban van, de sokan ezeket tartják az egyetlen valamire való olajnak. Én 20eFt-ból inkább 20 liter Mannolt veszek, 14 éves 300e km-t futott 75 lovas szívó 1.4-be nehogy ne legyen már jó.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 89.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Real_Necro
veterán
válasz xEon1337 #11273 üzenetére
Kár... akkor marad a gyári xenon. Az is tetszik, csak gondoltam futnék vele egy kört...
Azt figyeltem meg, hogy nekem is kezd belülről koszosodni a búra... jómagam nem állnék neki kipucolni... létezik fővárosban szaki, aki ilyennel foglalkozik?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz xEon1337 #13744 üzenetére
VW topicban azt mondtak h az utángyártott tárcsa gyengébb minőségű, mint a gyári. Hogy hamarabb kopik. Fenntartással kezelem, hiszen nehéz elképzelni abtesztet, de ott nagy a Difi árban. Ate nekem ott jó volt. Itt sztem kicsi az ardifi, gyárit vennék.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Jenne
senior tag
válasz xEon1337 #13871 üzenetére
hangra nem tűnt fel változás egyik esetben sem. Persze olajcsere után egy kicsit finomabban jár talán, de ez olajfüggetlen.
A két utolsó olajcsere után (Castrolról beszélek) már rögtön az első beindításokat követően más lett a motor hang. Azonnal halható volt, hogy hangosabb, klattyogósabb zakatolóbb lett a motorhang. Mind a három autónknál ezt tapasztaltuk.
Tehát nem azért lettek csendesebb az új és másik olajtól az autóink, mert új friss olaj került beléjük.
Nem akarok itt nagyon belemenni, de kábé 2-3 évvel ezelőtt Lengyelországban egy igen nagy és kiterjedt olajhamisításra derült fény. Ebben vastagon benne volt/érintett volt az ottani "MOL" is, ha jól tudom a neve ORLEN.
A Castrolt is abban az országban csomagolják, miután már csak ott van a keleti régióban képviseletük.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Egérpad topik
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Anime filmek és sorozatok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Külpolitika
- Elektromos autók - motorok
- Milyen házat vegyek?
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen