- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Open Broadcaster Software OBS
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
a motor ha ésszel használták megbír kétszer ennyit is, minden más meg tud kotlani ennyi futás alatt. teljes futómű, kormánymű, üzemanyag- víz- és szervópumpa, generátor, trafó, szigetelések stb. ebből van amit tudsz ellenőriztetni vásárlás előtt, van amit nem.
plusz a "szokásos" kopó dolgok, kuplung, stb.
-
-
-v-
addikt
Ez semmit nem jelent sajnos. A szervizkönyv se, max. annyit tudsz leigazolni, valós a km meg legalább olajat cseréltek (elvileg). Ennyi km-nél bármi cserés lehet, nem mindegy az még a gyári gátló, kuplung stb. és tutkó nálad leheli ki a lelkét, vagy már cserélve volt sok minden, és ott vannak a számlák róla ..
-
DeFranco
nagyúr
nézd, van az az ár, ahol ez belefér, ha ismert előéletű és jó a pedigréje, akkor a megfelelő áron meg lehet venni, csak bele kell kalkulálni, hogy költeni kell rá. anyagilag is, lélekben is.
ha konzerválódik 350k-ig és csak kutyacsontot meg fékbetétet kell cserélni, akkor meg nyertél.
tuti vétel most nem nagyon van, több ismerősöm keres autót és egyöntetűen az a tapasztalat, hogy teljesen döglött a piac. akinek van valami vállalható járműve, nem adja el, ami meg a piacon van, az négy keréken járó zombi. a kettő nyilván egymásból következik, te sem cserélnél, ha tudnád, hogy csak szarabbat kapnál ráfizetéssel.
-
Köszi, igen gondolom.. De sajna közben elvitték.. Kicsit elszaladtam egy autó kereskedésbe, itt a X. ben. (sok van egy kupacon) Azt a sok hulladékot amit ott láttam, hihetetlen. Konkrétan egy enyhén túlárazottat néztem volna meg, de persze le sem szarják az embert. (így utólag jobb is)
(#2605) DeFranco
Jogos és látom az autó piacot, konkrétan katasztrófa. Egy, kettő jobb felbukkan aztán másnapra el is tűnik. Egyébként rá vagyok készülve, hogy esetleg költeni kell a következőre. Ezért is lőttem be az összeghatárt egy bizonyos pénzmagra.[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
-v-
addikt
Igen, elég nagy fosok vannak .. az a baj amit ársáv tetejéről néztem én is, messze nem volt olyan jó az se, nem rossz, de talán ár érték arányban még rosszabb, mert ott is azonnal kellett volna költeni még rá cserébe g*ci drága volt.
Pedig nem csodára vágytam, de pont ja amit frankó is mond, a jó vételek nem nagyon vannak ... van olcsón kurvaszar, meg ársáv tetején persze van ami nem olyan szar, de jócskán túlárazott, és még utána látod arra is költesz.
Talán nem hülyeség nem rohadó, nem tört de valami olcsóbbat venni, rakni félre zsét és faszán leszervizeltetni magadnak, az legalább tudod ki van cserélve.
Ez meg ott hibádzik, hogy jó ford szervizt én nem tudokAmúgy megdöbbentő, 2006osnál újabb gumin egyik eladó autón se találkoztam
[ Szerkesztve ]
-
-
gaborbol
őstag
válasz Atlantis #2599 üzenetére
A fo indok , hogy olcsobb es fiatalabbat kapnek belole mint a Priusbol vagy akar a Camry hibridbol. Melos kocsi amibe bedobalok minden szart ami epp a munkahoz kell. Van benne egy 2.5-os motor amibe azert szorult nemi elet foleg az 1.5-os priusbol atulve. Az tetszik a leginkabb benne, hogy parezer dollarbol at tudnek ulni egy 5 evvel fitalabb kocsiba. Hogy ez anyagilag megerne-e az csak a vegen derulne ki, gondolom nem veletlenul igy araz a piac.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Ł-IceRocK-Ł #2611 üzenetére
Ha van kapcsolat akkor jó is lehet akár.
Én meg magamévá tettem a c max-et. Rendben lévőnek tűnik.
[rvilike] (#2608) nekem majdnem új gumik vannak rajta[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
senior tag
Sziasztok!
Új Ford Focust szeretnék venni szalonból, 1.6-os, benzinest, ferde hátút. Kérnék erről a kocsiról egy részletes véleményt, mindent tudni szeretnék. Eddig csak jókat olvastam róla. Köszönöm!
Your car, your life ;)
-
Atlantis
veterán
válasz Pardise #2615 üzenetére
Ha újat akarsz venni, inkább a teszteket olvasgasd át, a népítélet java része még a ráncfelvarrás előtti verzióról szól. Az alapok persze hasonlóak, de mint tudjuk, az ördög a részletekben található.
Inkább arra kérünk, ha megvetted, írj róla egy szösszenetet ide, hasznos lehet a későbbiekben.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
nagyúr
válasz Atlantis #2621 üzenetére
Hány év gari van rá? 5? Én inkább venném nyomatékosabb motorral, az 1.6 szívó mégha változó szelepvezérléses is, szerintem alul nem kellően nyomatékos, felül csak ordít, ereje nem sok, és városban annyit eszik, mint a turbós, sőt. Na mind1.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
senior tag
-
nagyúr
-
senior tag
válasz Tsebacsi #2625 üzenetére
Igen, sok leállítás-indítás lesz :/ Haveromék turbós Renaultjában épp ezért romlott el a turbó, mert soha nem járatta és ő is csak városban használta, laza 300 ezres tétel lett a turbó javítás vagy csere volt nem tudom! Köszönöm mindenkinek a segítséget. Ha ezt a Fordot választom teszek fel ide képeket, és mindent leírok róla
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
Atlantis
veterán
válasz Tsebacsi #2622 üzenetére
Nem vagyunk egyformák, szerintem az 1,6 Ti-VcT már a II-es fókában sem érződik lomhának vagy gyengének. Garancia engem egyébként nem nyugtatna meg ilyen esetben, legyen inkább más a kísérleti nyuszi.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
nagyúr
válasz Atlantis #2627 üzenetére
Én az 1.8-as civic-em is lomhának érzem, nagyon kell pörgetni, hogy előjöjjön a 140 pacija. Városban nem rossz, de ha ki akarsz lőni vagy behussanni egy résbe, akkor bizony 3000 fölé kell menni és sokat gangolni.
Egy 1.4TSI pl. sokkal nyomatékosabbnak érződik, és jobban is szedi a lábát.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz Pardise #2626 üzenetére
Ez butaság, városban fel se melegszik annyira, ha csak nem folyton tiltáson járt vele ...
Hosszú autópályás menet után kell járatni, de ott is kb. mire kigurulsz lassan a benzinkúthoz, meg még 10mp-et járatod leállítás előtt az bőven elég. Máskor meg semmi szükség rá, ahogy indítás után se, beindítod, bekötöd az övet és go. Ha újonnan veszed szvsz nagy butaság szívót venni, esetleg később jobban eladható, viszont egy újonnan vett autónál semmi bajod sem lesz a turbóssal se, viszont az 1 literes is ezerszer élhetőbb és nyomatékosabb mint az 1.6 ... kis szívónál nincs rosszabb.
Meg se fordulna a fejemben, hogy azt vegyem Ez sem igaz, hogy az ecoboost lutri, 4-5 éve vannak már, kiderült bőven, hogy nem a széthullós fajta, mint a tsi ... 100-120e km-nél majd el kell vinni egy szívóoldali takarításra, és ennyi. -
Atlantis
veterán
válasz Tsebacsi #2628 üzenetére
Honda-motor, még jó hogy pörgetni kell, pláne, hogy az EU6 is fojtogatja szegényt. Én is irigykedem néha a feltöltött autók rugalmasságára, csak ne menne a megbízhatóság kárára. Elhiszem, hogy a TSI-t jobbnak érzed, csak majd add el, mielőtt kinyúlik a vezérműlánc (bár erről kezdenek leszokni) és/vagy kokszosodás miatt tisztítani kell a szívóoldalt
#2629: Az 1,6-os Ecoboost-ot azért elég gyorsan nyugdíjazta a Ford, az egyliteres meg még nem annyira régi. Arról se feledkezzünk el, hogy felára is van, amit nem mindenki akar a megbízhatósági kockázat mellé megfizetni és még ahogy írtad, az értékvesztés is nagyobb lehet. Abban egyetértek, hogy nem maga a turbó a kockázat, bár a túl sok város azért a sok hidegüzem miatt annak se tesz jót.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
nagyúr
válasz Atlantis #2630 üzenetére
Nem az lenne a lényeg egy városi autónál, hogy agyon legyen pörgetve! 12 literrel ki akar közlekedni városban egy 1.8 szívóbenzinnel, ráadásul üveghangon pörgetve??? Én biztosan nem. Kezdenek kiveszni a szívómotorok és pont azért mert az EU szabványok megölik őket, nem véletlen van turbósítás. Oké downsizeing is, de nem csak az...
Ez a láncnyúlás már csak legenda, azok jönnek vele, akik 2011 óta nem olvasnak újságot, kb. azóta nem probléma ezeknél a motoroknál. A szívóoldal tisztítás meg smafu ahhoz képest, ha úgy áll meg a kocsid, hgy utána félmilliót ráköltessz.
Nekem többet ér az, hogy a kocsi halad, megy, mint hogy azon izguljak, mikor villan fel a check engine ami 30 év alatt, mióta autóban utazom, 1, azaz EGY alkalommal történt meg, akkor is trafóhiba miatt, ami 40ezer Ft volt. Fúúú....
Az 1.6 ecoboost azért lett nyugdíjjazva, mert a Focus globális termék, és Kínában pl. az 1.5 liter a határ az adónál. Puff, megérte nekik! Nem azért, mert szar volt az, nemnem. Megint nem tetszett elolvasni a házit, csak a fejlécet
Lassan nem lesz felára a turbónak, a kockázat 5 év gari mellet micsoda is? butaság nemtöbb! Gari lejártával eladod és szevasz. A túl sok hidegüzem meg SEMMINEK se tesz jót. A szívóbenzin ellustul tőle.
(#2631) kcsa: Ilyen autóm van, mivel példálozzak, amim nincs???
kérdés kinek mi az élhető, ha az ember szürke egérként halad a birka forgalommal, akkor elég a 900 köbcentis matiz is.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
senior tag
válasz Tsebacsi #2632 üzenetére
Gari után eladom és kész? Én nem 5 évre veszek kocsit, hanem 10-15. Azért akarok újat venni, mert nagyon meg lenne kímélve, mint mindenem. Egy évben kb 10 ezer km-t megyek. Eddig apám kocsiját használtam, benzines Fiat Stilo, komolyabb gond még nem volt vele, 11 éves, 130k km van benne. Nem könnyű összeszedni 4 millát, nem hitelre lesz a kocsi, vagyis nem az egész, csak az egy negyede kb. Nagyon hosszú távra akarok venni kocsit nem úgy, hogy majd ha lejár a gari eladom, meg hanem tetszik, megunom eladom. Nekem jó a benzines, a mostani is jó nekem, de végre sajátot szeretnék, ezért a Ford Focust néztem ki, mert nagyon tetszik és sok jót olvastam róla. Remélem hosszú távra beválik az 1.6 benzines, mit gondoltok?
Your car, your life ;)
-
nagyúr
válasz Pardise #2633 üzenetére
Be fog válni, nem lesz vele gondod, csak mi megőrülnénk benne Irigyellek, mert az igényeidnek megfelelően tudsz autót választani, az enyémek sokkal többe kerülnének. De én bevállalok egy turbóst simán, és lehet, hogy 5-10 éven belül eladom, ahogy 5 év alatt a civic-et is meguntam és el fogom adni, valószínű egy turbódízel Focus-ért
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
Atlantis
veterán
válasz Tsebacsi #2632 üzenetére
Mint mondtam, nem értünk egyet, de ez nem baj, hál'Isten nem vagyunk egyformák és mások a szempontjaink. Annyit azért megjegyeznék, a házit nemhogy elolvastam, de meg is értettem.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
gaborbol
őstag
válasz Atlantis #2630 üzenetére
"Az 1,6-os Ecoboost-ot azért elég gyorsan nyugdíjazta a Ford"
Persze nem birtak fizetni a sorozatos visszahivasokat meg a pereket az Escape-en meg a Fusionon Hatszor hivtak vissza oket nalunk, utolso visszahivas 140.000 db-ot erintett.
"Ford Motor Company is recalling 139,917 model year 2013 Escape vehicles manufactured 5 October 2011 through 2 June 2013 and equipped with 1.6L EcoBoost engines. These vehicles may experience localized overheating of the engine cylinder head which may cause cracks that could allow oil to leak; leaking engine oil may come into contact with a hot engine surface, potentially resulting in an engine compartment fire."
Ecoboost V6 3.5 is nagy rafaragas lett, ott is szenne lettek perelve.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Én se vennék sima szívó benzinest az tuti főleg újonnan. Turbot azért nem olyan könnyű kinyirni ha időben van cserélve az olaj.
-
SzlobiG
félisten
válasz Pardise #2643 üzenetére
Persze hisz semmi se örökéletű, de nem is kell újat venni ugyanis fel lehet újítani egy turbót ami sokkal olcsóbb megoldás. Viszont meg is értem egyértelműen kevesebb a baj egy szívó benzines motorral és ha kielégíti az igényedet, akkor felesleges ecoboost vagy dízel. Ahogy a többiek is írták én se bírnám turbó nélkül.
-
-v-
addikt
válasz Pardise #2633 üzenetére
Nem igazán tudlak követni egyébként. Megtartanád sokáig, ez ok. A turbó nem rögtön fog ám beszarni (ha egyáltalán beszarik valaha), amúgy is garanciális egy ideig ... most van 4 milla új autóra, de ha 10 év múlva beszarik mondjuk a turbó, nem lesz 300 a cserére A 4 millióhoz képest 10 év alatt 300e elég aprópénznek tűnik, ráadásul bőven visszajön ám fogyasztásban, spritmonitoron tudsz tájékozódni, de az 1.0 125 lovas jobban figyaszt, mint az 1.6-os 125 lovas, főleg ha városban használod. Én még ilyet nem is hallottam soha, hogy _új_ autónál valaki ezen aggódik, hogy beszarik a turbó Használtnál oké, hogy nagyobb rizikó, de újnál tudod te használod az elejétől, nem nyomod ki a szemét, 10e-renként lecseréled az olajat és akkor nem lesz baja ... "Nem könnyű összeszedni 4 millát" valóban, azért is kérdezem (bár semmi közöm hozzá) biztosan el akarod baszni új autóra akkor egyben?? Csak mert ha "aggódsz" a kb. 10 éves távlatban a lehetséges 300e-res költség miatt arra az autóra kelleni fog gumi is, össze is törheted, meg egyéb nagy kiadások lehetnek Nem veszel inkább egy benzines focus1-et 1 millából, és szervizeled a maradék 3ból végtelensokáig? És akkor nem kell aggódnod, hogy esetleg költeni kell rá ....
Az 1.0-ban pl. (legalább) 250e-ig nem kell vezérlést cserélni, az 1.6-os tudtommal szíjas, addigra 2x kell. Plusz többet is fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
Atlantis
veterán
Azt még azért illik megjegyezni, hogy a turbó csak egyik paramétere az egyenletnek. Mellé még jár a közvetlen befecskendezés, magas nyomású rendszer, kettős tömegű lendkerék (tudom, ez sok szívónál is megvan már, de a Ti-VcT-nél ma sincs tudtommal), amik extra kockázatot jelentenek. Ezen kívül 200k-val drágább, mint a szívó, amit soha nem hoz vissza fogyasztással, pláne a fórumtárs által említett zömmel városi, rövid távokon történő használatkor, ahol erősen kétlem, hogy a literes Ecoboost jobb lenne.
Az meg, hogy ő új autót akar és nem egy tizenévest szervizelni életfogytig, hadd legyen az ő dolga.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-v-
addikt
válasz Atlantis #2647 üzenetére
Pont varosban jon ki jobban a fogyasztaselonye, sokkal tobbet is visszahoz mint a felara.
Ez nem dizel, itt nem sok ezer baros nagynyomasu rendszerrol beszelunk .. sose hallottam meg, hogy baj lett volna vele. De 100-150e km alatt azok kozul amit felsoroltal semminek nem lesz nagy esellyel baja. A nagy kulonbseg hogy a benzinben a kulonbozetet mindenkepp kifizeted, ezek meg "talan, lehet, esetleg" dolgok, amik ujkoratol 100-150e km-ig nagyon valoszinutlenek.
De igen, ha semmi mas nem szamit csak a megbizhatosag, es valaki nem akarja nezni mi van a masik oldalon meg a merleg masik serpenyojeben, akkor persze, a minel egyszerubb technikat kell venni, a szivot. Szerintem ebben a felallasban sokkal tobb minden szol az 1 literes mellett, de azt kell venni amivel az ember nyugodtabb
Bar akkor igazabol nem ertem miert kerdezte mi a velemenyunk, nekem az, hogy nem azt kell venni de ha mar eldolt a dolog akkor meg kell vennni es elvezni, ennyi.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Egérpad topik
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Anime filmek és sorozatok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Külpolitika
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen